Ja!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind dat alice er het best lijkt op Madonna.....ze zag er erg leuk uit!
ja, qua uiterlijk kun je veel doen. qua zang helaas nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Minder slecht bedoel je.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:42 schreef SpleeffY het volgende:
[..]
Wie was beter dan?
Edit: Behalve Boris.
Zodra Alice een rol heeft in Anal Teens Go Extreme #33 zal ik zeker de DVD kopen ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:44 schreef charmed_angel het volgende:
Fraid so..stelletje idioten.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:43 schreef SunChaser het volgende:
Ik denk dat de finale straks gaat tussen Alice en Erik
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ja, qua uiterlijk kun je veel doen. qua zang helaas niet
NiNi! Ik miste je al! Wat een flutaflevering vanavond huh.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:45 schreef NiNi het volgende:
[..]
Fraid so..stelletje idioten.
nou, joepiequote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:45 schreef funmaster het volgende:
Volgende week is het thema disco.
Humor, wist niet dat je het hadquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:46 schreef schatje het volgende:
Het viel vanavond al met al wat tegen. Enkele uitzonderingen daar gelaten zoals Marlies en Irma.
uitzondering in negatieve zin bedoel jequote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:46 schreef schatje het volgende:
Het viel vanavond al met al wat tegen. Enkele uitzonderingen daar gelaten zoals Marlies en Irma.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |