Spannend, ben benieuwd naar je foto's! Grappig dat je kindje het ene moment zo druk kan zijn en een paar uur later in diepe rustquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:34 schreef LadyS het volgende:![]()
Joehoe
![]()
Ben er weer
Vanmorgen een echo gehad en BabyS was vreselijk druk. Vanmiddag weer een echo gehad en BabyS lag in coma.... Was echt niet wakker te porren
Ik heb nu in totaal 9 echofoto's, maar geen scanner, dus ik ga even klooien met de digicam.
Ik ben echt helemaal gesloopt
Sjeen fijn dat het goed gaat!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:59 schreef Sjeen het volgende:
Ow ja, ik heb vandaag een zwangerschapsbadpak gekocht, zodat ik er een beetje toonbaarder uitzie maandag in het zwembad (heb tot nu toe geprobeerd om me in een bikini te proppen).
Ik ben wel op zoek...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:02 schreef Belana het volgende:
[..]
Sjeen fijn dat het goed gaat!
Ik heb nog een gloednieuw nooit gebruikt zwangerschapsbadpak liggen....ben noit aan zwemmen toegekomen uiteindelijk....mocht iemand interesse hebben???
ze zijn echt leuk!!!!!!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:09 schreef Luchtbel het volgende:
LadyS ben benieuwd naar de foto's!!!!
Fijn dat alles goed is!
Het is een BabyS (zie Speeltuinbankje)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:47 schreef beefcake het volgende:
LadySHeb je het leuk gehad op de beurs? En weet je nu of je een zoon of dochter krijgt? Of wilde je dat niet weten (als je het niet wil zeggen, niet doen hoor)!
Ik ben nog niet op het bankje geweestquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Het is een BabyS (zie Speeltuinbankje)
Beefcakequote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:47 schreef beefcake het volgende:
LadySHeb je het leuk gehad op de beurs? En weet je nu of je een zoon of dochter krijgt? Of wilde je dat niet weten (als je het niet wil zeggen, niet doen hoor)!
goed zoquote:Op zondag 21 maart 2004 09:47 schreef Jambo het volgende:
Even voldoen aan m'n meldingplicht.
De rest van de dag ben ik er niet dus tot morgen![]()
Neu, ik had wel bij alledrie daardoor al vrij vroeg een paar cm ontsluiting, maar de bevalling zelf was bij alledrie normaal (variërend van 13 dagen tot 5 dagen te vroeg)quote:Op zondag 21 maart 2004 09:49 schreef LadyS het volgende:
[..]
Tan, het hoeft dus helemaal niks te betekenen, die harde buiken?
Je lijkt wel gekquote:Op zondag 21 maart 2004 11:26 schreef LadyS het volgende:
midd-d, we willen het niet weten omdat we vinden dat het een verrassing moet blijven, zeg maarIk vind het vreselijk spannend om niet te weten wat het wordt.. Moeilijk uit te leggen
Dank je Sugar & anderen die gereageerd hebben, dat doet me echt ZO goed om te horen *traantjes droogt* Dat je zo aan jezelf kunt gaan twijfelen he? Ik vond het ook nogal lomp, zeker omdat degene die het zei mijn zus is met wie ik gisteren na een half jaar weer eens in gesprek was. We hebben al jaren een problematische relatie en nou weet ik ook weer waarom ik zoveel moeite met haar heb.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:30 schreef Sugar het volgende:
Nog even voor Merisse:
Meis, wat vind ik het ont-zet-tend stom en lomp en dom ook, dat iemand je durft te vragen of je misschien niet schijnzwanger was!!!! Is ook echt onzin, hoor! Ga jij alsjebleft niet aan jezelf, je lijf of je zwangerschap-die-er-was twijfelen! Dat moet je niet doen en dat mag ook helemaal niemand anders doen. Gdvrdmm.
Koppie omhoog, mevrouw! Echt doen!![]()
Luchtbel:quote:Op zondag 21 maart 2004 11:55 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Oh jah, er staat me ook iets van bij dat er een topic was over kinderwagens, maar dat kan ik nu nergens meer vinden. Kan ik gewoon hier m'n vraag stellen ofzo?
Grote baby, klein gaatjequote:Op zondag 21 maart 2004 14:27 schreef CarOnline het volgende:
En wat is er trouwens mis met grote babies!? De mijne is echt een ontzettend scheetje![]()
Nou bij Britt en Romée was het echt een worsteling met bloed en knippen en vacuum en zo maar bij Lara was het in 7 minuten gepieptquote:Op zondag 21 maart 2004 14:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Grote baby, klein gaatje
Is het ook niet een beetje zo dat het dan van beneden al een beetje uitgerekt is en meerekt en zo??quote:Op zondag 21 maart 2004 15:04 schreef CarOnline het volgende:
Dus t zegt nix, tis meer voor je eigen idee dus
Nou dat geloof ik niet zo, ok tis dan de derde maar van Britt en Romée was 4 jaar geleden, en ècht niet uitgerektquote:Op zondag 21 maart 2004 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Is het ook niet een beetje zo dat het dan van beneden al een beetje uitgerekt is en meerekt en zo??
mister_d zat ook al heel blij te verkondigen dat een kind van vier kilo hem wel wat leek, dan hoef je je ook niet al te veel zorgen te maken als ze een pond afvallen door weetikveelwat... op zich heeft ie wel gelijk, want mijn overbuurmeisjes van 1700 en 2200 gram waren wel héél klein, maar toch
ik denk niet eens zozeer dat iemand geen grote baby wil, maar meer dat men bang is dat het niet past.... ik kan me die angst wel voorstellen. Ik heb meer moeite met mijn moeder die tijdens haar zwangerschap een pakje shag per dag rookte: buiten dat het gewoon lekker is (voor haar dan), krijg je daar lekkere kleine kindjes vanquote:Op zondag 21 maart 2004 15:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik niet zo, ok tis dan de derde maar van Britt en Romée was 4 jaar geleden, en ècht niet uitgerekt![]()
Plus dat zij 2450 en 2850 waren, en Lara toch een heel stuk forser
Maar ja, heb bij Lara zulke rare reacties gehad, dus als iemand roept 'Oh nee ik wil geen grote baby' ben ik altijd wat stekelig, want wat is er mis met mijn grote babietje. Geloof dat Jonnetje er ook wat last van had met Wilyan
Dan maken ze zich in het ziekenhuis net zo druk over het afvallen hoor, zo niet drukker. Ze waren bij Jennifer vanwege haar hoge geboortegewicht (8750 gr) heel bang voor lage bloedsuikers, en ze hadden haar al bijgevoed voor ik uit de uitslaapkamer was. De eerste weken daarna was het ook steeds spannend, ze viel nl best af, en dat mag niet boven de 10% uitkomen.quote:Op zondag 21 maart 2004 15:07 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
mister_d zat ook al heel blij te verkondigen dat een kind van vier kilo hem wel wat leek, dan hoef je je ook niet al te veel zorgen te maken als ze een pond afvallen door weetikveelwat...
Wow, maar dat is ook wel heel groot!!!!! Je hebt natuurlijk wel gelijk, hoor, maar ik zou ook liever een iets groter kindje willen, omdat het er wel heeel kwetsbaar uitziet, zo'n ukje van twee kilo. Hoe komt het dat Jennifer zo groot was?quote:Op zondag 21 maart 2004 15:41 schreef Dinus het volgende:
[..]
Dan maken ze zich in het ziekenhuis net zo druk over het afvallen hoor, zo niet drukker. Ze waren bij Jennifer vanwege haar hoge geboortegewicht (8750 gr) heel bang voor lage bloedsuikers, en ze hadden haar al bijgevoed voor ik uit de uitslaapkamer was. De eerste weken daarna was het ook steeds spannend, ze viel nl best af, en dat mag niet boven de 10% uitkomen.
ik zat ook al te rekenenquote:Op zondag 21 maart 2004 15:43 schreef easy-going het volgende:
uhhh, Dinus....typefoutje hoop ik
Lekker goedkoop, dat klinkt goedquote:Op zondag 21 maart 2004 15:50 schreef LadyS het volgende:
Luchtbel.. Ik heb daar inderdaad mijn kinderwagen gekocht.. Lekker goedkoopEn alles erop en eraan, want het is een combiwagen. Ze kunnen er tot 3 jaar in
Zelfs met een autostoeltje erbij (een soort maxi-cosi, maar dan van het merk chicco)
Lekker goedkoop = 275 euroquote:Op zondag 21 maart 2004 16:04 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Lekker goedkoop, dat klinkt goedIk ga van de week even kijken, ik hoop dat er voor mij ook wat bij zit. Ik zit nu steeds tweedehands te kijken en dat vind ik toch niet altijd even prettig.
17 pondquote:Op zondag 21 maart 2004 15:51 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik zat ook al te rekenen![]()
Klinkt goed. En 275 vind ik ook nog wel oke hoor! Je betaalt voor tweedehands ook zo 200 euro en dan heb je nu tenminste nieuw met alles er op en eraan!quote:Op zondag 21 maart 2004 16:22 schreef LadyS het volgende:
[..]
Lekker goedkoop = 275 euro
das dus inclusief reiswieg, "maxicosi", en van alles en nog wat --> afdekdingetjes enz enz
Ik zal even vragen of peter hem in elkaar wil zetten en dan zal ik alle onderdelen even op de foto zetten voor
Maakt niet uit hoor, ik ga wel gewoon kijken van de week. Heeft die van jou nog een naam/merk?quote:Op zondag 21 maart 2004 18:53 schreef LadyS het volgende:
owmoet het nog even aan peter vragen
*dement is*
vraagje: bij de pretecho gisteren ging de echoscopiste het dijbeentje opmetenbij die lengte hoorde een zwangerschap van 24w4d. Hoezeer klopt zo een berekening?
quote:Op zondag 21 maart 2004 15:43 schreef easy-going het volgende:
uhhh, Dinus....typefoutje hoop ik
Jennifer was twee weken te laat, en waarom zo groot, sja.... geen idee eigenlijk. Ze had het erg goed denk ik. Ik had geen suiker ofzo. En die snelle groei bleef ook niet, na de geboorte viel ze dus best snel af, en de weken daarna groeide ze maar net genoeg volgens het cb.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:14 schreef Dinus het volgende:
[..]
gelukkig wel ja
![]()
![]()
![]()
4750 komt beter in de buurt
Oei, dat was moeilijk denk ik. Was je het er mee eens?quote:Op zondag 21 maart 2004 20:21 schreef Rewimo het volgende:
Christan was 4390 en moest dus wel een nachtje naar de kinderafdeling vanwege zijn bloedsuikers
Tja, mee eens... het ging uiteraard in overleg en je doet toch wat het beste is voor je kindje. Ik mocht gelukkig wel voor elke voeding naar hem toe. En uiteindelijk viel het allemaal mee en mocht hij de volgende morgen alweer lekker bij me liggenquote:Op zondag 21 maart 2004 20:26 schreef Dinus het volgende:
[..]
Oei, dat was moeilijk denk ik. Was je het er mee eens?
Bij Jennifer prikten ze bij elke bv de suikers, en die waren de eerste dagen op de randje stteeds.
Hat is natuurlijk wel belangrijk om goed in de gaten te houden, lage suikers kunnen hersenletsel veroorzaken las ik laatst ergens. Ik ben dan ook blij dat ik niet zonder voldoende op de hoogte te zijn geprotesteerd heb tegen de bijvoeding. De bv is ondanks bijvoeden prima gegaan.
quote:Op zondag 21 maart 2004 20:44 schreef Luchtbel het volgende:
Trouwens maakt het verder uit als je toch 30 juni gaat bevallen
Jaquote:Op zondag 21 maart 2004 20:42 schreef LadyS het volgende:
kun je wel de foto van het handje zien, miss-d? die vind ik zoooooo schattig
Freek was 3500 gr (na 35 weken zwangerschap) en heeft twee weken op neonatologie gelegen voor zijn bloedsuikers... dag, dag, kraamtijdquote:Op zondag 21 maart 2004 20:21 schreef Rewimo het volgende:
Christan was 4390 en moest dus wel een nachtje naar de kinderafdeling vanwege zijn bloedsuikers
Jeetje joh, 2 weken?quote:Op maandag 22 maart 2004 00:28 schreef Leah het volgende:
[..]
Freek was 3500 gr (na 35 weken zwangerschap) en heeft twee weken op neonatologie gelegen voor zijn bloedsuikers... dag, dag, kraamtijd
't is goedgekomen, maar ik merk aan mezelf dat ik het er nog wel eens moeilijk mee heb.
Sterktequote:Op maandag 22 maart 2004 08:21 schreef phluphy het volgende:
Ik moet straks gaan voor de MRI scan en ik sta stijf van de zenuwen![]()
Was het maar vast voorbij![]()
Sterkte meid, ik duim voor je!quote:Op maandag 22 maart 2004 08:21 schreef phluphy het volgende:
Heel veel succes!!! Ben benieuwd hoe het gaat!!!quote:Op maandag 22 maart 2004 08:21 schreef phluphy het volgende:
ongeveer 17 weken, dus veel zullen we er niet aan hebben (ze zei gelijk, we doen niet bij prille zwangerschappen aan geslachtsbepaling), maar heb gewoon de bevestiging nodig. Wil gewoon ffies gluren en evt genietenquote:Op maandag 22 maart 2004 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Leuk Knor! Hoe ver ben je op dat moment?
zie jij ook een meisje?quote:Op maandag 22 maart 2004 09:33 schreef Beaker het volgende:
LadySBabyS is nu al leuk
![]()
Zwaaien kan ze ook al![]()
![]()
uhmmmm....ja geloof het welquote:Op maandag 22 maart 2004 09:36 schreef LadyS het volgende:
[..]
zie jij ook een meisje?![]()
Met 17 weken past de kleine in elk geval prachtig in beeld. En gluren is hartstikke leukquote:Op maandag 22 maart 2004 09:24 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ongeveer 17 weken, dus veel zullen we er niet aan hebben (ze zei gelijk, we doen niet bij prille zwangerschappen aan geslachtsbepaling), maar heb gewoon de bevestiging nodig. Wil gewoon ffies gluren en evt genieten
precies en de rest komt later wel een keerquote:Op maandag 22 maart 2004 09:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Met 17 weken past de kleine in elk geval prachtig in beeld. En gluren is hartstikke leuk
Nee, een jongen!quote:Op maandag 22 maart 2004 11:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Little-Angel, een meisje denk ik
Ik zie alleen een hoofdje, maar dat kan aan mij liggenquote:Op maandag 22 maart 2004 11:05 schreef Spindizzy het volgende:
Onder hoofdje, bovenaan billen. Zie ik het zo goed?
quote:Op maandag 22 maart 2004 11:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Nee, een jongen!
quote:Op maandag 22 maart 2004 11:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Net als Daniëlle
Heb jij ellebogen vanbinnenquote:Op maandag 22 maart 2004 11:14 schreef Little-Angel het volgende:
Het is alleen maar een gezichtje en een klein handje, de rest ben ik van binnen zeg maar.
Joehoe.... en dat heb ik helemaal goed aan de hand van het gezichtjequote:Op maandag 22 maart 2004 11:14 schreef Little-Angel het volgende:
En Miss-D, je hebt helemaal gelijk een meisje krijgen we.
Dat rechter elleboogje had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 22 maart 2004 11:16 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heb jij ellebogen vanbinnen
Welke idioot maakt er dergelijke opmerkingenquote:Op maandag 22 maart 2004 11:24 schreef Merisse het volgende:
B.t.w. gisteren weer zo'n k..opmerking gehad "of ik er wel rekening mee hield dat ik nog wel eens een miskraam zou kunnen krijgen gezien mijn leeftijd"![]()
Tuurlijkquote:Op maandag 22 maart 2004 11:23 schreef Little-Angel het volgende:
Jemig Miss-D wat heb je dat goed onthouden zeg! Ja, nog steeds de zelfde naam. Ik zou het alleen wel erg fijn vinden als je die nog een paar maandjes voor je zelf wilt houden want ik weet niet welke bekenden er van mij hier ook wel eens rondneuzen.
O fijn is datquote:Op maandag 22 maart 2004 11:24 schreef Merisse het volgende:
B.t.w. gisteren weer zo'n k..opmerking gehad "of ik er wel rekening mee hield dat ik nog wel eens een miskraam zou kunnen krijgen gezien mijn leeftijd"![]()
Dat soort mensen mag je heel hard voor hun schenen schoppen.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:24 schreef Merisse het volgende:
*visioen heeft*quote:Op maandag 22 maart 2004 11:29 schreef Spindizzy het volgende:
Little-Angel: gefeliciteerdEn het is geloof ik maar goed dat de mijne kant en klaar wordt afgeleverd want ik snap nog steeds niks van echo's
quote:Op maandag 22 maart 2004 11:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Kijk schat, daar zitten de billen *op oren wijst*![]()
![]()
het komt best wel goed met jouquote:Op maandag 22 maart 2004 11:31 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Lief dat je er naar vraagt, het gaat beter als de afgelopen dagen, maar ik zit ook al de hele ochtend te niksen omdat ik behoorlijk pijn heb in het bekken (is dat toch nog ergens goed voorquote:Op maandag 22 maart 2004 11:24 schreef Merisse het volgende:
Tan, hoest met jou, nog steeds zoveel harde buiken? Lijkt me bijzonder vervelend want je kunt helemaal niets meer doen denk ik.
Nou lekker dan. Daar zit je echt op te wachten, wat zijn sommige mensen toch enorm bot!!!quote:B.t.w. gisteren weer zo'n k..opmerking gehad "of ik er wel rekening mee hield dat ik nog wel eens een miskraam zou kunnen krijgen gezien mijn leeftijd"![]()
Ach ja johquote:Op maandag 22 maart 2004 11:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
het komt best wel goed met jou
Jaaaaaaquote:Op maandag 22 maart 2004 10:22 schreef Knorretje het volgende:
loena: voel jij de kleine al ??
Wij hebben het alleen aan de grootouders verteld aan ik dan aan jullie op Fok maar meer mensen weten het niet. En zo ver ik weet leest er geen enkele bekende van ons hier op Fok maar je weet het natuurlijk nooit. Ik ga er in ieder gaval van uit van niet. En daarom deel ik het dus ook met jullie omdat ik het verders met niemand anders kan delen (papa en grootouders natuurlijk wel).quote:Op maandag 22 maart 2004 11:51 schreef piglet het volgende:
Little-Angel wat een leuke echo(moest wel even 2x keer kijken, maar met jouw uitleg zie ik het hoor
) Wat leuk dat je een meid krijgt! Gaan jullie dat gewoon aan mensen vertellen of proberen jullie het nog geheim te houden? Ik wil het nl. geheim houden als ik het weet en zal het daarom ook hier niet posten (ivm de meelezende bekenden
)
Wat gaaaaf Loena! Ik wist niet dat het al zo snel kon, joh wat geweldigquote:Op maandag 22 maart 2004 11:43 schreef Loena-tik- het volgende:
Jaaaaaaal vanaf ongeveer 12 weken. Gisteren voor een echo geweest, ben vlief
( bleek ook dat de placenta aan de achterwand ligt dus vandaar ws dat ik het al snel voelde) En jij heb jij ukkie al gevoeld?
Dat kan ik me zoooooo goed voorstellen! Veel plezier!quote:Op maandag 22 maart 2004 09:24 schreef Knorretje het volgende:
[..]
ongeveer 17 weken, dus veel zullen we er niet aan hebben (ze zei gelijk, we doen niet bij prille zwangerschappen aan geslachtsbepaling), maar heb gewoon de bevestiging nodig. Wil gewoon ffies gluren en evt genieten
Wij voelen ons vereerd dat wij het lekker al wel mogen weten, Little Angel.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:54 schreef Little-Angel het volgende:
[..]
En daarom deel ik het dus ook met jullie omdat ik het verders met niemand anders kan delen (papa en grootouders natuurlijk wel).
nope nog helemaal niet dusquote:Op maandag 22 maart 2004 11:43 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Jaaaaaaal vanaf ongeveer 12 weken. Gisteren voor een echo geweest, ben vlief
( bleek ook dat de placenta aan de achterwand ligt dus vandaar ws dat ik het al snel voelde) En jij heb jij ukkie al gevoeld?
Dat er geen echo's gedaan worden maakt me eigenlijk niet uit, das vrij logisch. Maar nu er bijna 8 weken tussen zitten en ik me wekl miserable voel maar geen leuke dingen merk ga je toch vanalles in je bol halen. Als het nu allemaal doorgaat hebben we de 7e weer een afspraak bij de gyn (die dus normaal in de eerste week van maart had moeten plaatsvinden). Onze eigenlijke pretecho staat gepland rond moederdag (super origineel en persoonlijk kadootje) en dan is als het goed is wel het geslacht zichtbaarquote:Op maandag 22 maart 2004 12:01 schreef piglet het volgende:
En Knorretje, nu ben ik natuurlijk ook benieuwd of jij al wat voelt?! Jammer dat de 'officiële' echo's steeds zo lang op zich laten wachten. Groot gelijk dat je dan maar even op eigen houtje gaat koekeloeren
Stiekemurd wat zal je geschrokken zijn! Ik heb zelf in week 6 een klein beetje helderrood bloed verloren. Doodeng vond ik het, maar 'gelukkig' waren er hier op het forum een aantal ervaringsdeskundigen die me wisten te vertellen dat het niet ernstig hoefde te zijn.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:20 schreef Stiekemurd het volgende:
Helluppie!!!!
Ik ging net naar de wc en had wat bruine afscheiding. Iemand dit ook gehad in vroeg stadium? Ik heb even naar VK gebeld en zij zei dat het innesteling kan zijn. Maak ik me onterecht zorgen?
O, ik dacht dat je wachtte op een echo-afspraak maar het was een gyn-afspraakquote:Op maandag 22 maart 2004 13:33 schreef Knorretje het volgende:
Dat er geen echo's gedaan worden maakt me eigenlijk niet uit, das vrij logisch. Maar nu er bijna 8 weken tussen zitten en ik me wekl miserable voel maar geen leuke dingen merk ga je toch vanalles in je bol halen. Als het nu allemaal doorgaat hebben we de 7e weer een afspraak bij de gyn (die dus normaal in de eerste week van maart had moeten plaatsvinden). Onze eigenlijke pretecho staat gepland rond moederdag (super origineel en persoonlijk kadootje) en dan is als het goed is wel het geslacht zichtbaar
Deed ik ook, ik ben wel 100 keer extra naar de toilet gegaan om te kijken of het niet weer bloeddequote:Op maandag 22 maart 2004 13:39 schreef Stiekemurd het volgende:
Ja dank je wel! Ik vind die onzekere periode echt helemaal niks aanIk ben echt geneigd om elke keer in mijn broek te gaan loeren.
mocht deze minder eigenwijs zijn dan alicia en we komen het te weet (wat ik echt hoop gezien de kamer en het evt verven van de kleertjes) dan zal ik toch proberen het hier te verzwijgen, maar dat komt doordat echt de hele familie en alle vrienden meelezen hier) Dus op hen na die helpen met de babykamer blijft het hopelijk geheim.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:43 schreef piglet het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je wachtte op een echo-afspraak maar het was een gyn-afspraak
Maar ik snap het nu hoor!
En zolang je nog geen schopjes voelt heb je af en toe gewoon weer even bevestiging nodigDat heb ik zelf ook, ben erg blij dat ik volgende week weer naar de VK mag.
En wat een geweldig idee om de pretecho rond moederdag te doen zeg![]()
Dat wordt een heel bijzonder kadoIk ben wel al heel benieuwd of het een jongen of een meid wordt hoor! Laat je dat hier weten of blijft dat nog even geheim?
quote:Op maandag 22 maart 2004 11:37 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ach ja johMet wat mazzel is de mijne straks oud genoeg om me te vertellen wat ik fout doe
"Neeheeee mama, luier moet om billen, niet om oren"
*aanbiedt*quote:Op maandag 22 maart 2004 14:20 schreef Knorretje het volgende:
Dus op hen na die helpen met de babykamer blijft het hopelijk geheim.
quote:Op maandag 22 maart 2004 17:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
*aanbiedt*
je moet toch wat als je nieuwsgierig bent
is volgens mij ook nog eens afhankelijk per ziekenhuis. Ik beviel om half 2 maar mocht rond half 5 weg.quote:Op maandag 22 maart 2004 17:57 schreef Psyche2003 het volgende:
Mooie echo's m@x!!
@Jambo: Poliklinisch is als het goed gaat inderdaad vlug weer thuis. Als je voor 12 uur 's middags bevalt, mag je dezelfde dag nog naar huis, beval je na 12 uur, dan blijf je meestal een nachtje over.
Komt me heel bekend voor, net alsof er iets wat veel te groot is naar boven wil komen. Heel vervelend gevoel. Ik ga dan inderdaad iets drinken of op een snoepje zuigen om het weg te krijgen. Ik weer eigenlijk ook niet goed wat ik er mee aan moet...quote:Op maandag 22 maart 2004 17:07 schreef LadyS het volgende:
Tan, zoiets heb ik ookHet lijkt net of er een hele grote bel omhoog komt ofzo.. of een blok van "iets" wat eigenlijk niet past
Zo visualiseer ik me het dan.. Echt een rotgevoel....
Ik heb helaas geen idee wat eraan gedaan kan worden, dus ik hoop dat anderen dat weten
Jambomooi dat alles goed is..
Ik mag morgen weer, dus ik ben benieuwd
Wat zullen we als sanctie bedenkenquote:Op maandag 22 maart 2004 19:25 schreef phluphy het volgende:
beefcake Gele kaart (te laat gemeld, hoop gewekt)
Luchtbelquote:Op maandag 22 maart 2004 18:46 schreef Luchtbel het volgende:
Wat een mooie foto's!!!!!!
Merisse, laat de mensen maar lullen, hoe moeilijk ook.
Als het kinderen krijgen betreft zijn mensen echt in staat de meest walgelijke opmerkingen te maken volgens mij :s Je bent altijd te jong, te oud, te dik, te dun, te dom, je verdient te weinig en als je overal tussen in bent dan is dat ook weer niet goed, dan wordt je vast een saaie ouder!
Ik hoop dat je je niet te rot voelt.
Ik wens je mega-ontzettend-giga-veel plezierquote:Op maandag 22 maart 2004 20:07 schreef Merisse het volgende:
A.s. woensdag 5 daagjes naar Napoli dus da's een erg leuk vooruitzicht.
grmbl, mrml hmpfzzzzzquote:Op maandag 22 maart 2004 20:35 schreef LadyS het volgende:
phluphy, liggen helpt bij mij niet, want ik heb het meestal 's avonds in bed
Jaaaaaaa, of of of we zeggen dat Jambo anders voorkruiptquote:Op maandag 22 maart 2004 19:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..] Wat zullen we als sanctie bedenkenUhhhhh, ik weet het
: Als beefcake nu niet gauw bevalt, gaan we haar kietelen totdat de vliezen breken
![]()
quote:Op maandag 22 maart 2004 21:06 schreef phluphy het volgende:
[..]
grmbl, mrml hmpfzzzzzmaar het was goed bedoeld hoor
![]()
![]()
jaquote:Op maandag 22 maart 2004 22:22 schreef beefcake het volgende:
LadyS, we moeten idd wat afspreken! Heb je msn?
Nou jij kan nog lachen, dat scheelt een hele hoop! Geniet maar van je paar daagjes er tussenuit.quote:Op maandag 22 maart 2004 20:07 schreef Merisse het volgende:
[..]
Luchtbel![]()
Raar is dat ja dat mensen menen dat ze er iets over te zeggen hebben![]()
Maar met mij gaat het verder goed hoor. A.s. woensdag 5 daagjes naar Napoli dus da's een erg leuk vooruitzicht.
Klopt idd, heeft ook iets met de hormonen te maken. Ik heb daar ook vanaf het begin last van gehad, en moest ook drukke ruimtes vermijden.quote:Op maandag 22 maart 2004 21:52 schreef Psyche2003 het volgende:
Draaierigheid heeft absoluut met zwangerschap te maken, ze moet drukke ruimtes enzo vermijden.
Napoli = Napels geschreven op z'n Italiaans, een havenstad in Italie stuk onder Rome, vlakbij de Vesuvius en Pompei (gaan we ook nog een dagje heen). De Pizza is daar uitgevondenquote:Op maandag 22 maart 2004 22:22 schreef beefcake het volgende:
Meisse heel veel plezier in/bij Napoli! wat is dat eigenlijk als ik vragen mag?
Beefcake ligt te maffen.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Beefcake en Jambo, waar zijn jullie??
Jammerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:41 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Beefcake ligt te maffen.
* Jambo is net wakker.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Beefcake en Jambo, waar zijn jullie??
Nee. Donderdag mag hij komen van mij.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jammer
Of bedoel je puffen
*beteuterd gezichtje trekt*quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:57 schreef Jambo het volgende:
[..]
En netjes voor 9.00 uur gemeld.
Oké... beefcake, nietquote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:58 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Nee. Donderdag mag hij komen van mij.Precies een lang weekend.
Tot en met donderdag geen verse baby's dusquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:02 schreef Jambo het volgende:
Phluphy, ik wacht netjes op mijn beurt hoor. Ik hoef niet voor te kruipen. Beefcake mag eerst.
Ieks!!! Je hebt gelijk, zo had ik het nog niet eens bekeken!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:14 schreef miss_dynastie het volgende:
Dutchie... wat een gedoe met zitten
. Wel fijn dat jullie ook nog een en ander hebben kunnen ondernemen... en dan mag over tien weken je baby al komen, wat snel gaat het allemaal zeg!
Nou ja, ik ben dus ook al heel lang verkouden. De week dat ik er achter kwam dat ik zwanger was, was ik echt grieperig en sindsdien word ik wakker met een verstopte neus en een niesbui. Dat niesen heb ik ook overdag.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:41 schreef pluisje het volgende:
Nou, ik heb er weer een "aparte" nacht op zitten
Ik ben weer eens snipverkouden (de 5e keer deze zwangerschap geloof ik) en moest steeds niezen. Humpie vond dat hoogst storend, en gaf me na elke nies een flinke trap. Echt zo van "he, leuk dat je verkouden bent, maar lig toch eens stil
"
maar eigenlijk was dat ook best schattig![]()
Ik denk dat dat wel erg handig ja, zal hem straks als ik thuis kom direct in mij tas gooien.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Oei Little-Angel... voortaan maar een reserve-onderbroek mee, denk ikEn wat klinkt dat lief.... mijn dochter
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:22 schreef Little-Angel het volgende:
Ja, erg leuk. Ik zeg het nu al sinds vrijdag steeds. Mijn dochter of jouw dochter en tegen mijn ouders zeg ik julllie kleindochter. Maar bovenal is het MIJN DOCHTER.
Jouw zoon, jouw zoon, jouw zoon, jouw zoon, tralalalala... en hoe heet iequote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:29 schreef pluisje het volgende:
Ik hou het maar consequent op Humpie, ben bang dat als ik het over "mijn zoon" ga hebben, dat ik dan ook per ongeluk opeens de naam eruit gooi, en dat is nou weer net niet de bedoeling
Ja! Ga eens bevallen! hop hop!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:00 schreef beefcake het volgende:
hallo, daar ben ik dan weer! Lekker uitgeslapenEn nu geen gele kaart, dankzij mijn lieve vriendje
Jambo, we zullen nooit geband worden, ze zijn veel te bang dat we dan bevallen
![]()
ff offtopicquote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:53 schreef Bar_en_Mar het volgende:
luchtbel, sterkte het komt wel goed allemaal,iedereen heeft wel eens van die momenten dat echt alles tegenzit, maar het komt goed wees daar niet bang voor
ik denk van niet persoonlijk, ik zelf Barbara ben opgegroeid in zeeuws-vlaanderen, en woon sinds 3 jaar in Doorn, mijn wederhelft heeft in amerongen gewoond en opgegroeid.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:02 schreef melonovy het volgende:
[..]
ff offtopic
Hoi Bar en Mar, hebben wij niet bij elkaar in de klas gezeten? Alkmaar SPW? Ik ben het Yvonne...![]()
![]()
Ik heb het juist weer dat ik het liever niet aan mijn moeder vraag want die is van de oude stempel en alles wat tegenwoordig handig en nieuw is hadden hun vroeger ook niet en is nu dus ook overbodig. Even een voorbeeldje: ik ga kijken bij de hunkermuller of de livera voor een zwangerschapsbh. Zegt de verkoopster tegen mij dat het verstandig is om tijdens de zwangerchap geen beugels te dragen ivm de melkklier. Dus ik naar huis met mijn nieuwe bh (zonder beugel) en laat deze aan mijn moeder zien. Ik vertel het verhaal van de verkoopster en mijn moeder weer helemaal over de rooie dat dat onzin is en dat ik gewoon beugels mag dragen. Nu draag ik ook wel beugels want ik ben van een B75 naar een C75 naar een inmiddels D75 gegaan en leen bh's van mijn moeder en zusje. Pas wanneer ze niet meer zo belachelijk groeien koop ik voedingsbh's. En zo zijn er nog veel meer dingen. Meestal bel ik gewoon een goede vriendin als ik iets wil weten ofzo.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
raar is het eigenlijk dat je tijdens je zwangerschap soms met vragen zit die je dan wilt stellen aan b.v. je moeder, wat valt het dan tegen dat ik dat niet meer kan, daarnet maar met mijn schoonmoeder aan de telefoon gezeten (maar dat is mijn moeder niet) maar is toch anders.
sorry moest eventjes
Ik snap je gevoel wel een beetje. Mijn schoonmoeder is vier jaar geleden (47 jaar oud) overleden, die mis ik toch echt wel hoor. Zoals het er nu voor staat, zullen we ons kindje bijna letterlijk naar haar vernoemen. Zowel bij een jongetje als bij een meisje (kan gelukkig goed met haar naam). En we gaan zeker iets speciaals op haar graf zetten na de geboorte...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:33 schreef Bar_en_Mar het volgende:
mijn moeder was 40 toen ze overleed dus zou nu ongeveer 43 geweest zijn,
terug krijgen zal niet gaan, maar ze weet wel dat ze (oma) zou zijn geworden, ga haar ook zeker als ons kleintje er is iets van een knuffeltje bij d'r zetten
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:30 schreef beefcake het volgende: Laat maar komen die baby!
aan de ene kant wel en aan de andere kant duurt het dan nog zooooooo lang....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:19 schreef pluisje het volgende:
Ja ik mag ook opeens om de 3 weken, gek is dat he, dan zit je opeens in de "volgende groep". De volgende keer dat ik ga ben ik 27 weken, dan 30, en de keer erna gaan we ws al op om de 2 weken over.
Dan lijkt het opeens wel heel snel te gaan
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:12 schreef Belana het volgende:
aan de ene kant wel en aan de andere kant duurt het dan nog zooooooo lang....
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:12 schreef Belana het volgende:
aan de ene kant wel en aan de andere kant duurt het dan nog zooooooo lang....
Kind is nu al eigenwijsquote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:21 schreef beefcake het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Ik ben over 9 dagen uitgerekend, maar het lijkt allemaal wel eeuwen te duren nu hoor! Vooral omdat ik er nu echt op zit te wachten, omdat ie nu mag komen!
Ga je echt zitten wachten dan Beefcake? Ik kan me echt voorstellen dat je bij alles denkt; zou het nu dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:21 schreef beefcake het volgende:
[..]
Helemaal mee eens!
Ik ben over 9 dagen uitgerekend, maar het lijkt allemaal wel eeuwen te duren nu hoor! Vooral omdat ik er nu echt op zit te wachten, omdat ie nu mag komen!
Succes met puffen !quote:Op woensdag 24 maart 2004 02:15 schreef Jambo het volgende:
Newsflash:
Zojuist om 01.50 uur zijn m'n vliezen gebroken. Ik heb nog geen weeën, maar ik kan niet beloven dat ik me morgenochtend weer meld. M'n vriend zal jullie op de hoogte brengen als de kleine geboren is.
quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:23 schreef LadyS het volgende:
en beefcake.. bij jou nog niks?
Zoals altijd ben je weer langzamer dan de rest.quote:Op woensdag 24 maart 2004 08:25 schreef beefcake het volgende:
[..]
![]()
Hee tis jouw kind hoorquote:Op woensdag 24 maart 2004 08:27 schreef ShaoliN het volgende:
Zoals altijd ben je weer langzamer dan de rest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |