bron: http://www.canvas.be (tt pag 530)quote:Ruud Van Nistelrooy vindt dat de Nederlandse EK-ploeg rond hem moet worden gebouwd. De aanvaller van Manchester United vindt dat logisch, na de 6-0 tegen Schotland in de kwalificaties.
"Zowel mentaal als sportief ontplofte ik in dat duel. Ik vroeg verantwoordelijkheid, kreeg die, speelde goed, scoorde en we waren geplaatst. Die wedstrijd was heel belangrijk voor de groep, en ik hoop ook voor de bondscoach."
"Ik denk dat het EK-team in functie van mijn talenten moet worden samengesteld. Als we de juiste mentaliteit combineren met onze technische baggage, kan het."
Ik vond het al een kneus, maar dit slaat echt alles.quote:"Ik denk dat het EK-team in functie van mijn talenten moet worden samengesteld. Als we de juiste mentaliteit combineren met onze technische baggage, kan het."
Welk hele artikel?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:21 schreef Suijk het volgende:
Als je het hele artikel zou lezen, valt dat allemaal best wel mee.
Dit is een fragment uit het artikel wat in de sportkrant van het AD stond, over twee pagina's verspreid. Ik vond het wel een aardig stuk om te lezen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:23 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Welk hele artikel?
Mja, dit soort uitspraken hoor je niet te doen. Klaar, zo breng je je medespelers in diskrediet door jezelf als absolute vedette voor te doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dit is een fragment uit het artikel wat in de sportkrant van het AD stond, over twee pagina's verspreid. Ik vond het wel een aardig stuk om te lezen.
Verkrachter?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Domme uitspraken maar liever Ruud in de spits als die verkrachter.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Domme uitspraken maar liever Ruud in de spits als die verkrachter.
zal wel kluivert bedoelenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
Verkrachter?.
Makaay bewijst zich veel vaker. Lijdt minder balverlies, speelt minder egoistisch en kan koppen, itt Ruud.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:27 schreef pintBEER het volgende:
hij bewijst zichzelf keer op keer.
Dream on...quote:De van Basten van deze eeuw... zeker weten!
Zou best kunnen wanneer krijgt hij last van zn enkel? denk jequote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:27 schreef pintBEER het volgende:
Eindelijk iemand met een winners-mentaliteit!! Hulde aan Ruud... hoezo eigendunk? hij bewijst zichzelf keer op keer. De van Basten van deze eeuw... zeker weten!
Enkelquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:35 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Zou best kunnen wanneer krijgt hij last van zn knie denk je
Enkel.... Know your historyquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:35 schreef bergkampf het volgende:
[..]
Zou best kunnen wanneer krijgt hij last van zn knie denk je
Dat is geen verkrachter,quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:32 schreef Gunner het volgende:
[..]
zal wel kluivert bedoelen
Samenhangend.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:39 schreef bergkampf het volgende:
Nee istie wel maar wil die niet horenwant dat zei die belg toch tijdens wk 98 waar die zo boos van werd en vervolgens mocht Patrick met rood mocht vertrekken (of zei die nou moordenaar?) nouja whatever
Er zitten leuke stukjes in, maar het is ook wel erg veel vulling hoor. Ik was er eigenlijk erg snel doorheen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:47 schreef methodmich het volgende:
Wat vinden jullie van de AD-tabloid?
Ik had de typfout niet gezien, correctiequote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:38 schreef Dr.Daggla het volgende:
Dat is geen verkrachter,.
Dus omdat die belg dat zei is hij een verkrachterquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:39 schreef bergkampf het volgende:
Nee istie wel maar wil die niet horenwant dat zei die belg toch tijdens wk 98 waar die zo boos van werd en vervolgens mocht Patrick met rood mocht vertrekken (of zei die nou moordenaar?) nouja whatever
Nee, hij is aangeklaagd voor verkrachting maar heeft geschikt met dat wijf voor zoveel miljoen. Hij heeft dus eigenlijk toegegeven dat 'ie schuldig isquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:33 schreef snaz het volgende:
[..]
Dus omdat die belg dat zei is hij een verkrachter![]()
Goed dat jij dat al zo zeker weet, met al 4 van de 100 jaar achter de rugquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:27 schreef pintBEER het volgende:
De van Basten van deze eeuw... zeker weten!
Van Basten? Eerder de Gerd Muller van deze eeuw. Hij zou z'n naam eigenlijk moeten veranderen in Mister Intikker.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:27 schreef pintBEER het volgende:
Eindelijk iemand met een winners-mentaliteit!! Hulde aan Ruud... hoezo eigendunk? hij bewijst zichzelf keer op keer. De van Basten van deze eeuw... zeker weten!
Bewijzen dat je iemand niet verkracht hebt, terwijl je wel seksueel contact met die persoon gehad hebt, is op z'n zachtst gezegd erg moeilijk. De rechtspraak en de samenleving zijn vaak sowieso op de hand van het "slachtoffer". Had er een veroordeling in gezeten voor Kluivert, was z'n carrière voorbij geweest - dus is het niet al te moeilijk een keuze te maken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:42 schreef Sloggi het volgende:
Nee, hij is aangeklaagd voor verkrachting maar heeft geschikt met dat wijf voor zoveel miljoen. Hij heeft dus eigenlijk toegegeven dat 'ie schuldig is
Ze liggen uit de Champions League, hebben elke kans op het kampioenschap verspeeld, en dreigen nog achter Chelsea op de derde plaats te eindigen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:54 schreef keeper het volgende:
Zo gek is het niet, bij Manchester doen ze het tenslotte ook en niet geheel zonder succes.
Klopt, maar RvN heeft er wederom een karrenvracht aan doelpunten inliggen. Ook al zijn het maar intikkers, hij staat iedere keer op de juiste plek en dat soort talent moet je gebruikenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:08 schreef Leshy het volgende:
Ze liggen uit de Champions League, hebben elke kans op het kampioenschap verspeeld, en dreigen nog achter Chelsea op de derde plaats te eindigen.
Het gaat dit seizoen een stuk minder omdat RvN minder bruikbare (lees voor het doel gezette) ballen krijgt (zelfs met een Giggs en Scholes om en achter zich...). Daarnaast, het Nederlands elftal speelt niet zoals Manchester dat doet en ik voorzie aardig wat problemen als we Ruud als diepe spits gaan gebruiken in Portugal. Maar goed, tijdens de oefenduels zal ie naar alle waarschijnlijkheid wel door de mand vallen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Klopt, maar RvN heeft er wederom een karrenvracht aan doelpunten inliggen. Ook al zijn het maar intikkers, hij staat iedere keer op de juiste plek en dat soort talent moet je gebruiken
Zoals gezegd speelt het NE anders dan ManUtd. Bij zijn club is hij onmisbaar, maar ik kan niet zeggen dat hij mij in het nationale elftal ooit echt heeft kunnen overtuigen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:17 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Klopt, maar RvN heeft er wederom een karrenvracht aan doelpunten inliggen. Ook al zijn het maar intikkers, hij staat iedere keer op de juiste plek en dat soort talent moet je gebruiken
Het hele Nederlandse elftal heeft sinds 2000 nauwelijks kunnen overtuigen, een beslissingswedstrijd tegen 11 Schotten die blij waren met een gelijkspel bij de Faroer daargelaten. Ze spelen plichtmatig en zonder enige vorm van bravoure. Daarom is het juist een verademing dat iemand eens de leiding neemt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:35 schreef Leshy het volgende:
Zoals gezegd speelt het NE anders dan ManUtd. Bij zijn club is hij onmisbaar, maar ik kan niet zeggen dat hij mij in het nationale elftal ooit echt heeft kunnen overtuigen.
Hans van Haaren in Oranje.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:17 schreef DarkShine het volgende:
Nistelrooy niet eens oproepen!
Goed plan, we hebben frisse jonge talenten nodig. Laat Oranje tot 15 het EK spelen, die hebben tenminste de wil om te winnen en zijn nog niet verpest door het grote geldquote:Op zaterdag 20 maart 2004 23:17 schreef DarkShine het volgende:
Nistelrooy niet eens oproepen!
Ik vind Makaay gewoon beter (dat doet niets aan RvN af), en hij heeft nog nooit een fatsoenlijke kans gehad in Oranjequote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:36 schreef tong80 het volgende:
IK EIS VERDOMME VEDETTE'S
Van Nistelrooij heeft groot gelijk.
Waarom moet hier alles gekleineerd worden ?
Quatsch. Hij scoorde bij Depor aan de lopende band, en dan vooral in thuiswedstrijden, waar ze altijd op de helft vd tegenstander spelen.quote:Op zondag 21 maart 2004 00:52 schreef twi het volgende:
En Makaay, give me a break. Dat is een echte countervoetballer.
(...)
Als er EEN vedette niet verpest is door het grote geld, dan is het RvN wel. Het interview in die AD krant was een heel nuchter verhaal van een hele nuchtere jongen. Quoten zonder context kan iedereen maken of breken. En als je in Engeland in bijna 150 wedstrijden een gemiddelde hebt van 0,76 doelpunt per wedstrijd, tja, dan moet je het inderdaad hebben van intikkertjes en penalties, en zul je vast en zeker geen goed spits zijnquote:Op zondag 21 maart 2004 00:54 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Goed plan, we hebben frisse jonge talenten nodig. Laat Oranje tot 15 het EK spelen, die hebben tenminste de wil om te winnen en zijn nog niet verpest door het grote geld
Ze moeten écht sarcasme smilies invoerenquote:Op zondag 21 maart 2004 01:01 schreef Coelho het volgende:
Zelfs dan zullen sommige het nog niet begrijpen TM,quote:Op zondag 21 maart 2004 01:19 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ze moeten écht sarcasme smilies invoeren
Laat die clubmentaliteit nou eens varen, daar gaat Oranje niet over. Ruud geeft aan wat ie wil, is toch niks mis mee. Hij is geen bondscoach verder dus zo interessant is het niet. Ik vind ook dat ze Fok om mij heen moeten bouwen, mag ik dat niet zeggen ofzo?quote:Op zondag 21 maart 2004 00:56 schreef Dr.Daggla het volgende:
Kluivert moet gewoon blijven staan, geen gezeik..
Jou neemt niemand serieusquote:Op zondag 21 maart 2004 02:06 schreef SCH het volgende:
Ik vind ook dat ze Fok om mij heen moeten bouwen, mag ik dat niet zeggen ofzo?
Ik wel.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:12 schreef Leshy het volgende:
[..]
Jou neemt niemand serieus
heb je wel een punt ja.. maar wie moet dan in de spits?quote:Op zondag 21 maart 2004 02:34 schreef Viola_Holt het volgende:
van Nistelrooy scoort alleen in het NL elftal als er al gescoord is; als de druk van de ketel is. De ijsbreker was Sneijder.
gaas slape jijquote:Op zondag 21 maart 2004 02:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
heb je wel een punt ja.. maar wie moet dan in de spits?
hij mag best in de spits samen met Makaay, het elftal moet alleen niet om hem draaien zoals hij in het nieuwsbericht stelt.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
heb je wel een punt ja.. maar wie moet dan in de spits?
In 1990 hadden we de beste spits van de wereld.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:46 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
hij mag best in de spits samen met Makaay, het elftal moet alleen niet om hem draaien zoals hij in het nieuwsbericht stelt.
van Nistelrooy is geen van Bastenquote:Op zondag 21 maart 2004 02:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1990 hadden we de beste spits van de wereld.
Maar er was een trainer die iedereen belangrijk maakte.
Van Basten had zijn afgang net zoals Leo Beenhakker.
Beenhakker is geen trainerquote:Op zondag 21 maart 2004 02:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1990 hadden we de beste spits van de wereld.
Maar er was een trainer die iedereen belangrijk maakte.
Van Basten had zijn afgang net zoals Leo Beenhakker.
Ben ik met je eens niemand is van Basten.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:50 schreef Viola_Holt het volgende:
[..]
van Nistelrooy is geen van Basten
voor het bestaan van de kabel was dat een automatismequote:Op zondag 21 maart 2004 02:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens niemand is van Basten.
Maar het Nederlandse credo van we moeten allemaal vriendjes zijn is er pas sinds de Surinaamse connectie.
Klopt, doelloos rond spelen op eigen helft omdat de vleugels niet uit de verf komen levert veel meer resultaat opquote:Op zondag 21 maart 2004 02:46 schreef Viola_Holt het volgende:
hij mag best in de spits samen met Makaay, het elftal moet alleen niet om hem draaien zoals hij in het nieuwsbericht stelt.
Nee, Ruud gaat vast langer mee.quote:Op zondag 21 maart 2004 02:50 schreef Viola_Holt het volgende:
van Nistelrooy is geen van Basten
Scherpquote:Op zondag 21 maart 2004 10:05 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, Ruud gaat vast langer mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |