Aan zee vind ik dat nooit zo erg. Je wordt goed wakker en een Westmalle of een Leffe met wat bitterballen ernaast smakent daarna nog beterquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:13 schreef pascalheister het volgende:
waaien gaat nog wel maar regen erbij is niks
nog beter.. met een oudere vrouw erbijquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Aan zee vind ik dat nooit zo erg. Je wordt goed wakker en een Westmalle of een Leffe met wat bitterballen ernaast smakent daarna nog beter
SCH is ook een prutserquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:35 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Is dit onderhand niet nummertje 284?
Je moeder meenemen is not done.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:35 schreef just me het volgende:
[..]
nog beter.. met een oudere vrouw erbij
Ja dan denk je: snel slapen, misschien is het morgen beterquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb weinig tegen op wind, regen heb ik liever niet als ik naar buiten moet, maar ik ben niet van suiker.
Raar genoeg slaap ik altijd erg goed met dit soort weer.
zulke acties zeg ikquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:32 schreef mat_herben het volgende:
Zijn er al mensen druk aan het sms-en voor die EK kaarten?
Veel mensen, omdat je dan lekker knus in je bedje ligt enzoquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:38 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik heb weinig tegen op wind, regen heb ik liever niet als ik naar buiten moet, maar ik ben niet van suiker.
Raar genoeg slaap ik altijd erg goed met dit soort weer.
Iedereen raakt in de war door jouw geprutsquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:36 schreef Vom het volgende:
[..]
SCH is ook een prutser![]()
S'agraderen d'esta crabès!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:38 schreef tong80 het volgende:
Dan ben je de eerste die deagradeert.
Zeg dat wel. PSV.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:47 schreef PogueMahone het volgende:
goedenavond
Goed dat je me er even op attendeert, met een PSV-fan in huisquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zeg dat wel. PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |