abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 22 maart 2004 @ 16:35:52 #51
75598 rijkie_v
Dat Enge Jongentje
pi_17890832
Ik heb True Crime, maar dat spel is niet te doen zonder Memory Card
pi_17890945
quote:
Op maandag 22 maart 2004 15:34 schreef Oksel het volgende:

[..]

Ik heb ook de US versie..

Maar hoe bedoel je: Ruilen? Memcard uitwisselen ofzo? Oftewel: Op reis gaan bij elkaar?
Nee, via Tom Nook. Bij hem kan je iets naar mij versturen en dan krijg jij een code die je aan mij doorgeeft. Als ik die code dan invoer krijg ik jouw kado. Hetzelfde kan dus ook andersom en dan geef ik jou een code die je aan Tom Nook vertelt en krijg jij mijn kado. Zo kan je bijvoorbeeld aan andere soorten fruit komen die niet in je stad groeien (het standaardfruit levert 100 bells op en al het andere fruit m.u.v. kokosnoten levert 500 bells op).
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 22 maart 2004 @ 16:40:00 #53
8369 speknek
Another day another slay
pi_17890952
quote:
Op maandag 22 maart 2004 07:11 schreef BMH het volgende:
Ik heb er mijn twijfels over. FF:CC verkoopt ook onder verwachting van Square-enix zelf. Ik denk dat ie nu 1 miljoen keer is verkocht. En dat is best laag voor een FF game.
Maar hij is dan ook lichtelijk gekraakt door de reviewers, dan hoeft het niet aan het publiek te liggen. Als Square-Enix serieus Nintendo weer als markt oppikt, dan mogen er nog wel tien 3rd party developers opbokken van me. I don't care.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_17891097
quote:
Op maandag 22 maart 2004 16:35 schreef rijkie_v het volgende:
Ik heb True Crime, maar dat spel is niet te doen zonder Memory Card
Nee, het eerste dat je bij je gamecube moet aanschaffen is een memorycard. Bij race en vechtspellen is het nogwel zonder te doen maar bij de langere spellen heb je hem echt nodig! En als je slim bent haal je gelijk een hele grote want hij zit erg snel vol.
pi_17895097
ik zit er ook aan te denken om animal crossing te halen, is het een beetje leuk spel?
pi_17896598
quote:
Op maandag 22 maart 2004 19:44 schreef gamecube_master het volgende:
ik zit er ook aan te denken om animal crossing te halen, is het een beetje leuk spel?
Als je van actie houdt niet. Hou je van een beetje rond wandelen en dingen verzamelen dan is het wel een leuk spel.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 10:40:37 #57
58560 Oksel
Gezellig.
pi_17907589
quote:
Op maandag 22 maart 2004 16:39 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, via Tom Nook. Bij hem kan je iets naar mij versturen en dan krijg jij een code die je aan mij doorgeeft. Als ik die code dan invoer krijg ik jouw kado. Hetzelfde kan dus ook andersom en dan geef ik jou een code die je aan Tom Nook vertelt en krijg jij mijn kado. Zo kan je bijvoorbeeld aan andere soorten fruit komen die niet in je stad groeien (het standaardfruit levert 100 bells op en al het andere fruit m.u.v. kokosnoten levert 500 bells op).
Hehe, dat is wel cool

Maargoed, ik zit pas in het begin.. heb nog niet zoveel fruitbomen..

Als jij veel fruit hebt: Gaarne!
pi_17909610
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 10:40 schreef Oksel het volgende:

[..]

Hehe, dat is wel cool

Maargoed, ik zit pas in het begin.. heb nog niet zoveel fruitbomen..

Als jij veel fruit hebt: Gaarne!
Ik ga je niks doneren, maar ik wil best wat fruit ruilen. Ik weet niet wat jouw standaard fruit is, maar ik heb volgens mij perzikken, kersen, sinasappels en misschien ook nog appels (dat weet ik niet zeker). Ik wil eventueel wel 3 soorten van mijn fruit ruilen tegen 3 van jouw fruit. Als je die dan plant dan heb je alle soorten fruit en kan je van de oogst weer verder planten. (en levert je oogst veel meer op)
  dinsdag 23 maart 2004 @ 12:18:03 #59
58560 Oksel
Gezellig.
pi_17909954
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 12:04 schreef koei het volgende:

[..]

Ik ga je niks doneren, maar ik wil best wat fruit ruilen. Ik weet niet wat jouw standaard fruit is, maar ik heb volgens mij perzikken, kersen, sinasappels en misschien ook nog appels (dat weet ik niet zeker). Ik wil eventueel wel 3 soorten van mijn fruit ruilen tegen 3 van jouw fruit. Als je die dan plant dan heb je alle soorten fruit en kan je van de oogst weer verder planten. (en levert je oogst veel meer op)
Ik heb standaard Appels. Kersen & Peren komen er aan. Ik ga ook wat kokosnoten nog planten..

Laten we er ff over mailen: mordor@kabelfoon.nl
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:04:32 #60
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17913699
Cubezone komt met wat Nintendo nieuwtjes:
quote:
[Nieuws] Verhaallijn Eternal Darkness 2 klaar

De verhaallijn van Eternal Darkness 2 is inmiddels af... maar kunnen we er ook een spel van verwachten?

Eternal Darkness van ontwikkelaar Silicon Knights kwam eind 2002 in Europa uit en was meteen een groot succes. De Resident Evil-achtige setting van het spel, aangevuld met een ijzersterk verhaal en de kenmerkende 'Sanity Effects', zorgde voor flinke verkoopaantallen in de hele wereld.

Vandaag werd bekend dat de verhaallijn van het vervolg op Eternal Darkness inmiddels af is. Hoewel Silicon Knights herhaaldelijk aangegeven heeft graag een vervolg te maken, is er tot nu toe nog niets bekend gemaakt over een eventueel vervolg. Als Silicon Knights aan een verhaallijn voor een vervolg werkt, dan lijkt het ons echter logisch dat er ook, op enig moment in de toekomst, een vervolg op Eternal Darkness in de planning staat. Voorlopig blijft het speculeren of het voltooien van de verhaallijn invloed heeft op de komst van het spel, maar wij wachten in ieder geval met spanning af. Zou de E3 meer duidelijkheid bieden? CubeZone houdt je zoals altijd op de hoogte!
quote:
[Nieuws] Zelda en Metroid vervolgen op E3 preshow

De sequels op The Legend of Zelda: The Wind Waker en Metroid Prime zullen op de Nintendo preshow, vlak voor de E3, getoond worden aan de wereld...

Volgens de gerenommeerde gamesite GameIndustry Biz is Nintendo van plan op haar E3 preshow, die vlak vóór de E3 plaatsvindt, al enkele nieuwe games uit de doeken te doen. Onder deze games zouden zich ook twee enorm belangrijke titels bevinden: Metroid Prime 2 en The Legend of Zelda: The Wind Waker 2.

Van Metroid Prime 2 zal volgens IGN één level speelbaar worden vrijgegeven. Het vervolg op Metroid Prime kent veel overeenkomsten met haar voorganger, maar minstens zoveel vernieuwingen. Als we de geruchten mogen geloven, zou er meer nadruk liggen op de Morph Ball en de puzzels in het spel. Daarnaast zouden de graphics enorm verbeterd zijn en heeft de camera een paar verbeteringen ondergaan.

Over het vervolg op The Legend of Zelda: The Wind Waker is het, zelfs in het geruchtencircuit, nog angstvallig stil. Shigeru Miyamoto, geestelijk vader van de serie, heeft al herhaaldelijk aangegeven dat dit nieuwe spel opnieuw cel-shaded graphics bevat, maar voor de rest is er nog niets bekend over dit nieuwe spel.

CubeZone zal de gehele E3 half mei live coveren, dus houd ons in de gaten!

quote:
[Nieuws] Eindelijk alles kunnen bewaren...

...op een nieuwe Memory Card! Nintendo is van plan om na de Memory Card 251 een grotere versie op de markt te brengen.

Wat kunnen we vertellen? Nou, volgens onze bron gaat de nieuwe officiële Memory Card je 1019 blocks bieden, wat staat voor ongeveer 8 MB! Dit aantal blocks is ongeveer vier keer meer dan de laatst uitgebrachte Memory Card van Nintendo. Klagen dat je Memory Card straks vol is kan haast niet meer.

De nieuwe Memory Card moet, volgens de geruchten, over een aantal weken al uitkomen. Alleen een officiële aankondiging van Nintendo ontbreekt nog. We houden je op de hoogte.

En een impressie van Four Swords, incl filmpjes: http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=12545
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:08:34 #61
67128 capibar
Ondertitels zijn overschat.
pi_17913804
heeft iemand eigenlijk dat 27 minuten filmpje gezien van metalgear solid: the twin snakes?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:30:16 #62
35614 nikanoru
[TK]Merry Fucking Christmas!
pi_17914402
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Cubezone komt met wat Nintendo nieuwtjes:
[..]

[..]

[..]

En een impressie van Four Swords, incl filmpjes: http://www.cubezone.nl/ShowContent.asp?ContentID=12545
ED2, MP2, ZTWW2....dat is wat je zegt geil nieuws!
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:34:36 #63
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17914526
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:30 schreef nikanoru het volgende:

[..]

ED2, MP2, ZTWW2....dat is wat je zegt geil nieuws!
Inderdaad! Denk ook aan Mario RPG, Geist, Mario 128, Nintendo DS, en we hebben een goeie E3 te pakken
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_17914570
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:34 schreef Notorious_Roy het volgende:
Inderdaad! Denk ook aan Mario RPG, Geist, Mario 128, Nintendo DS, en we hebben een goeie E3 te pakken
Je vergeet RE4.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:38:03 #65
35614 nikanoru
pi_17914632
Alleen jammer dat the Suffering en Silent Hill 4 niet op de cube uitkomen.
Dear Lord,please make it stop.Ik vind je lief. f0toboekThis is evolution,the monkey,the man,then the gun.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:38:59 #66
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17914659
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:38 schreef nikanoru het volgende:
Waarom?
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:39:56 #67
58560 Oksel
Gezellig.
pi_17914686
How about.. PIKMIN 2
En Killer7?
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:41:50 #68
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17914729
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:38 schreef nikanoru het volgende:
Daar hebben we dan de PS2 voor
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:36 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Je vergeet RE4.
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:39 schreef Oksel het volgende:
How about.. PIKMIN 2
En Killer7?
My point exactly.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:43:00 #69
35614 nikanoru
pi_17914764
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:38 schreef BMH het volgende:

[..]

Waarom?
Was nog grappiger geweest niks meer en niks minder.
  dinsdag 23 maart 2004 @ 19:37:37 #70
58560 Oksel
Gezellig.
pi_17920177
Het is jammer dat de Cube het grote publiek niet aanspreekt..

Er komt teveel troep op de Cube uit, qua games.. !

Qua graphics en exclusieve spellen kan de Cube gelukkig goed meekomen..!

Btw: Wat een prutreclame van de Cube.. Ze moeten een stukje TWW laten zien, stukje Metroid ofzo..
pi_17921853
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 19:37 schreef Oksel het volgende:
Het is jammer dat de Cube het grote publiek niet aanspreekt..

Er komt teveel troep op de Cube uit, qua games.. !

Qua graphics en exclusieve spellen kan de Cube gelukkig goed meekomen..!

Btw: Wat een prutreclame van de Cube.. Ze moeten een stukje TWW laten zien, stukje Metroid ofzo..
teveel troep qua games??? heb je in de winkels al is naar de ps2 spellen gekeken? Dat is pas troep. het is eigenlijk alleen maar opvulling van de rekken
  woensdag 24 maart 2004 @ 07:17:14 #72
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17930353
IGN:
quote:
Final Fantasy: Guilty Wing
Hello ign. In the past 2 days I have read on several small video game news sites that a magazine in Japan called "V-Jump" has confirmed that Square Enix is making a Final Fantasy game called "Fianl Fantasy: Guilty Wing", which is set to be a Gamecube exclusive. Final Fantasy:Guilty Wing is also suppose to take place in the FF7 universe.

Some people on forums said at first that the confirmation was a misunderstanding, and then some said it was a april fools joke. Then today a website said that the V Jump confirmation was in fact, a confirmation, and that the story is true. Also some sites have also stated that V Jump also confirms that Kingdom Hearts 2 will be released on GC after the game is released on PS2.

Matt responds: A bogus mock-up floated across the Web and several Nintendo sites reported it as truth for one reason or another. The latest issue of V-Jump is out and it makes no mention of Final Fantasy: Guilty Wing, I assure you.

Square has more GameCube software on the way, but this rumor is false.
Guilty Wing is dus niet.
pi_17931331
Ik wacht het wel af hoe of wat de FF voor cube gaat worden.... ik zie het wel.. maar kopen doe ik hem gelijk
  woensdag 24 maart 2004 @ 09:16:50 #74
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17931340
quote:
Op woensdag 24 maart 2004 07:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
IGN:
[..]

Guilty Wing is dus niet.
Matt is ook maar gewoon een journalist. Hij hoort net zoveel als ons.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_17931700
Overigens nog een game, die al 6!!! jaar in ontwikkeling is en waarschijnlijk ook op de E3 uit komt: Too Human.

Klinkt veelbelovend! Lees hier een preview!

En zie hier de screenshots!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')