abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17859430
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 16:11 schreef Oksel het volgende:
Nog even wat Pikmin 2 Screens:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Een Game&Watch ! Ligt het nou aan mij of is deel 1 mooier ?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_17860234
V-Jump komt met Square-Enix heat die de pan uitstijgt! Kingdom Hearts 2 voor de 'Cube?

We wisten je eerder deze week al te melden dat Square-Enix werkt aan een gloednieuwe Final Fantasy game voor de 'Cube...tenminste...volgens geruchten. Vandaag komen we echter met een exclusieve vondst. Het Japanse magazine V-Jump geeft op de ''next month'' page namelijk een interessante pagina weer...

Final Fantasy: Guilty Wing...denkt iedereen nu, maar deze titel is niet de reden waarom wij je de pagina tonen. Onderaan de pagina zie je namelijk een blauwe balk, waarin met Japanse tekens 2 titels worden afgebeeld;

Kingdom Hearts 2, PS2 - GCN
Final Fantasy: advent Children, DVD

V-Jump meld dus dat Kingdom Hearts 2 ook op de 'Cube verschijnt!

Kingdom Hearts was een samenwerking tussen Disney en Square-Enix, en een Action RPG PS2 game waarin de held Sora samen met Goofy en Donald Duck op avontuur uitging. De game neemt je mee naar vele Disney locaties, zoals Peter Pan's Neverland en Atlantica,. oftewel de onderwaterse thuiswereld van de kleine zeemeermin Aril. De game heeft (onterecht) een ''kinderlijk'' imago, en gezien de 'Cube die ook heeft, zou Kingdom Hearts 2 zeker naar de 'Cube kunnen komen!

Verwacht meer info over, wie weet, Final Fantasy: Guilty Wing, en Kingdom Hearts 2 hopelijk binnenkort!

Bron: GAmeqube
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_17860512
Ik heb de RE4 hype niet zo gevolgd... maar aan de hand van he filmpje ga ik er een beetje vanuit dat de gameplay en camerastanden anders gaan worden?? Ik hoop van wel iig, want daarom was de rest van de RE-serie niet echt geschikt voor mij..
  zondag 21 maart 2004 @ 09:07:48 #29
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17861886
quote:
Op zondag 21 maart 2004 02:12 schreef Retarded het volgende:
Ik heb de RE4 hype niet zo gevolgd... maar aan de hand van he filmpje ga ik er een beetje vanuit dat de gameplay en camerastanden anders gaan worden?? Ik hoop van wel iig, want daarom was de rest van de RE-serie niet echt geschikt voor mij..
- Je hebt 3 verschillende schouder Camera's waarbij Leon altijd het linkerdeel van het beeld in neemt.
- Het spel is volledig 3D
- Je vecht niet meer tegen Zombies
- Je hebt een groot aantal wapens
- Je kunt opjecten die naar je toe worden gegooit uit de lucht schieten
- Je kunt de omgeving gebruiken (door deuren schieten, kasten voor deuren schuiven, ladders omtrappen enz)
- De bestuuring is het zelfde als de vorige delen, maar speel nu veel beter omdat je nu in een soort first person view zit.
- Het spel is alleen in breedbeeld te spelen. Heb je geen 16:9 tv, dan komen er zwarte balken in beeld (net zoals bij Beyond Good & Evil).
- Het spel draait op een constante 30fps
- Er zullen meer speelbare karakters zijn.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  zondag 21 maart 2004 @ 09:32:24 #30
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17862006
Four Swords + is zuper!!!
quote:
Dcharlie at GA

well, the four of us (Jonnyram, Jackfrost, myself and John tv) made it to world 4 level 2.

Utterly stunning stuff - it`s an old skool gamers wet dream.

jonnyram at GA

This game owns so much.
We're in the middle of the poisonous marshes
at the end of World 4 part 2, but it's taken us about 10 hours of play to get this far. It's huge, and all very, very good.

john tv at GA

Game of the Year so far. I kid you not. This is the most fun I've ever had with a multiplayer game. Absolutely brilliant.

jackfrost at GA

I just have to agree with DCharlie/john tv/jonnyram and say THIS IS THE MOST FUN I HAVE EVER HAD WITH A MULTIPLAYER GAME! It's insanely good. I still think that "connectivity" is a bollocks of an idea. Nevertheless, Four Swords is a ridiculously polished, fun, LONG old-school 2D Zelda fan's ultimate wetdream brought to unending life, squared twiceover, and omg it's so fun and good.

Edit: The bosses are the best part of the game ... almost all of them require great teamwork and coordination from all the players to exploit their patterns, plus many of them have tricky TV/GBA back-and-forthing as well.

more from john tv

Seems to be seven worldsAeach with three areas. First two areas are 'normal' areas, and the third area is a dungeon.

The level designs are fantastic -- the dungeons especially are just remarkably well-made. We played through 4-2 with four players and every area we went through just felt really, really fleshed out. The size of the world is massive, too. And don't even get me started on the music...

I took a bunch of pics of us playing yesterday (couldn't help it -- DC's screen fills up an entire wall), so I'll see if I can't post a couple of the more spoil-free ones later tonight when I get home.

GOTY.
  zondag 21 maart 2004 @ 11:18:15 #31
63302 rockstah
New World Disorder
pi_17863014
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 20:38 schreef Supaaah het volgende:
het kan aan mij liggen maar t is toch retesimpel als je dmv op een knop drukken gelijk goed gericht hebt?
zonder auto aim zou het spel onspeelbaar worden.
op een pc heb je een muis om goed te kunnen richten maar op een controller gaat dat een stuk lastiger, maar makkelijk is het spel niet. ookal ben ik maar 2 keer dood gegaan toen ik het uitspeelde.
  zondag 21 maart 2004 @ 11:35:57 #32
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_17863222
quote:
Op zondag 21 maart 2004 01:45 schreef Roi het volgende:
V-Jump komt met Square-Enix heat die de pan uitstijgt! Kingdom Hearts 2 voor de 'Cube?

We wisten je eerder deze week al te melden dat Square-Enix werkt aan een gloednieuwe Final Fantasy game voor de 'Cube...tenminste...volgens geruchten. Vandaag komen we echter met een exclusieve vondst. Het Japanse magazine V-Jump geeft op de ''next month'' page namelijk een interessante pagina weer...

[afbeelding]

Final Fantasy: Guilty Wing...denkt iedereen nu, maar deze titel is niet de reden waarom wij je de pagina tonen. Onderaan de pagina zie je namelijk een blauwe balk, waarin met Japanse tekens 2 titels worden afgebeeld;

<b>Kingdom Hearts 2, PS2 - GCN
Final Fantasy: advent Children, DVD </b>

V-Jump meld dus dat Kingdom Hearts 2 ook op de 'Cube verschijnt!

Kingdom Hearts was een samenwerking tussen Disney en Square-Enix, en een Action RPG PS2 game waarin de held Sora samen met Goofy en Donald Duck op avontuur uitging. De game neemt je mee naar vele Disney locaties, zoals Peter Pan's Neverland en Atlantica,. oftewel de onderwaterse thuiswereld van de kleine zeemeermin Aril. De game heeft (onterecht) een ''kinderlijk'' imago, en gezien de 'Cube die ook heeft, zou Kingdom Hearts 2 zeker naar de 'Cube kunnen komen!

Verwacht meer info over, wie weet, Final Fantasy: Guilty Wing, en Kingdom Hearts 2 hopelijk binnenkort!

Bron: GAmeqube
Kingdom hearts
  zondag 21 maart 2004 @ 13:49:26 #33
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_17864092
Kingdom Hearts klinkt errug leuk. (Disney-figuren en lokaties)
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_17864579
quote:
Op zaterdag 20 maart 2004 17:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb precies hetzelfde Dromer Ik heb net ook weer Ikaruga gekocht bij de FRS (mensen, hij is er weer te bestellen voor 30 euro, www.frs.nl ) en mijn backlog is ook aardig groot, maar dat komt goed.

Donky Konga kost trouwens 80 euro (met trommels) via DVDBoxoffice, en dan de Japanse import versie zeg maar. Dus DK uit Japan, via Canada wordt goedkoper dan de PAL versie vrees ik. Ik denk namelijk dat die op 100 euro gaat komen
Ik denk dat donky konga hier echt geen 100 euro zal gaan kosten hoor. In Japan kostte hij 50 euro ongeveer en het is logisch dat dvdboxofflice daar flink boven gaat zitten. Ik denk dat het spel hier zo'n 70 euro gaat kosten met een trommel erbij (als adviesprijs, je zal 'm via internet wel voor 55 ofzo kunnen vinden denk ik). Losse trommels zullen zo'n 35 euro gaan kosten gok ik.

Als ze dat spel 100 euro gaan maken koopt bijna niemand het (want wil je het echt leuk spelen, dan heb je minimaal 2 trommels nodig is ruim 130 euro voor een simpel spelletje). Als het spel de normale prijs gaat kosten dan ga ik het wel halen, maar voor 100 euro kunnen ze mn rug op. Dan importeer ik wel voor zo'n 40 euro een japanse versie.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_17870177
quote:
Op zondag 21 maart 2004 09:32 schreef BMH het volgende:
Four Swords + is zuper!!!
[..]

moet je 4 gba's hebben om multiplayer te doen of kan je ook met 2 gba's?
pi_17870588
Laat Donkey Konga maar 100 euro gaan kosten (ff een stapel in slaan ... *voorziet Maracas praktijken* )

Serieus, meer dan 60-70 zal het inderdaad niet worden, die prijs zie je overal weer opduiken en om het ook intressant voor Nintendo te houden moet er wel wat verkocht worden en 100 euro voor een leuk item op je plank (want 99% gaat dit niet serieus uren achter elkaar spelen keer op keer) gaat een overgroot deel niet betalen.
!
  zondag 21 maart 2004 @ 18:50:09 #37
66083 Platina
78th Element
pi_17870672
Resident Evil 4 ziet er echt strak uit! Ga dit spel zeker halen. Maar eerst Final Fantasy en Metal Gear zien te bemachtigen.
Is Final Fantasy met doosje btw Limited Edition? Krijg maandag het doosje in ieder geval en laterna nog de game kopen .
Bij Lik-Sang is Donkey Kong incl Tarukonga controller maar 50 euro (excl.) alleen Donkey Konga werkt niet met de freeloader.
Kan in ieder geval niet wachten op Donkey Konga
  zondag 21 maart 2004 @ 19:09:11 #38
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17871080
quote:
Op zondag 21 maart 2004 18:22 schreef gamecube_master het volgende:

[..]

moet je 4 gba's hebben om multiplayer te doen of kan je ook met 2 gba's?
Je kunt de game ook gewoon met 2 & 3 spelers spelen. De puzzels en eindbasen zijn dan aangepast, maar niet minder leuk!
pi_17871149
Ik ga maar eens drie trommels importeren .
Wat zou de douane daarvan vinden?
pi_17871176
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:12 schreef Lexie het volgende:
Die vinden dat best leuk denk ik, levert ze veel geld op
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_17871207
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:13 schreef Tain het volgende:

[..]

Die vinden dat best leuk denk ik, levert ze veel geld op
Ik denk ook niet dat ze zo'n onnoemelijk grote doos ingehinderd door zouden laten gaan. Of er moet cadeaupapier omheen .
  zondag 21 maart 2004 @ 19:16:40 #42
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17871243

The Movies

zondag 21 maart 2004 @ 20:04:59 #43
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_17872242
quote:
ah.. the movies ik weet eigelijk niet wat ik van deze titel moet denken. Het is wel origineel maarja het is wel van lionhead he.... * King_of_cubes krijgt black and white flashback!
  zondag 21 maart 2004 @ 20:46:57 #44
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_17873434
quote:
Op zondag 21 maart 2004 19:12 schreef Lexie het volgende:
Gaat niet, ze zijn per twee
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_17873966
quote:
Op zondag 21 maart 2004 20:04 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

ah.. the movies ik weet eigelijk niet wat ik van deze titel moet denken. Het is wel origineel maarja het is wel van lionhead he.... * King_of_cubes krijgt black and white flashback!
Het is bedacht door Peter Molyneux, net als dat Theme Hospital, Dungeon Keeper, Populous, Syndicate Wars en nog heel wat meer klassiekers door hem bedacht zijn. Ik heb er wel vertrouwen in.
  zondag 21 maart 2004 @ 21:13:55 #46
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_17874217
Die FF Guilty Wing, misschien is dat hetzelfde als FF Advent Children, aangezien het nu Squall is die op het plaatje staat?

EN KH2 op de Cube? Tof !
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  maandag 22 maart 2004 @ 07:11:52 #47
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_17880768
quote:
Op zondag 21 maart 2004 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:
Die FF Guilty Wing, misschien is dat hetzelfde als FF Advent Children, aangezien het nu Squall is die op het plaatje staat?

EN KH2 op de Cube? Tof !
Ik heb er mijn twijfels over. FF:CC verkoopt ook onder verwachting van Square-enix zelf. Ik denk dat ie nu 1 miljoen keer is verkocht. En dat is best laag voor een FF game.
  maandag 22 maart 2004 @ 12:09:42 #48
58560 Oksel
Gezellig.
pi_17884266
Ik vind FF:CC erg tegen vallen.. geen verslavingsfactor oid.. !

Animal Crossing is geweldig..
pi_17885741
quote:
Op maandag 22 maart 2004 12:09 schreef Oksel het volgende:
Ik vind FF:CC erg tegen vallen.. geen verslavingsfactor oid.. !

Animal Crossing is geweldig..
Animal Crossing is inderdaad erg leuk. Aan dit spel heb ik tot nu toe de meeste tijd besteed! Het is alleen jammer dat het spel na een tijdje een beetje gaat vervelen omdat je steeds weer ongeveer dezelfde handelingen moet doen. En ik speel vaak 's avonds laat en dan slapen bijna alle dieren.

Als je een keer iets nodig hebt moet je het maar zeggen, misschien kunnen we het ruilen (ik heb wel de US versie, ik weet niet of dat botst met de Australische versie)
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  maandag 22 maart 2004 @ 15:34:32 #50
58560 Oksel
Gezellig.
pi_17889145
quote:
Op maandag 22 maart 2004 13:16 schreef koei het volgende:

[..]

Animal Crossing is inderdaad erg leuk. Aan dit spel heb ik tot nu toe de meeste tijd besteed! Het is alleen jammer dat het spel na een tijdje een beetje gaat vervelen omdat je steeds weer ongeveer dezelfde handelingen moet doen. En ik speel vaak 's avonds laat en dan slapen bijna alle dieren.

Als je een keer iets nodig hebt moet je het maar zeggen, misschien kunnen we het ruilen (ik heb wel de US versie, ik weet niet of dat botst met de Australische versie)
Ik heb ook de US versie..

Maar hoe bedoel je: Ruilen? Memcard uitwisselen ofzo? Oftewel: Op reis gaan bij elkaar?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')