Exelsior?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:23 schreef FrankyMcG het volgende:
Hij gaf aan dat zijn overgang een opmerkelijke zou zijn!
Wat zou je er van vinden ALS het gebeurd want nogmaals, ik zie hem eerder naar FC Utrecht gaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:14 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja dat "betrouwbare bron" geblaat dat kennen we wel.
Eerst zien dan geloven!
Van Persie naar FC Utrecht?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:19 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Wat zou je er van vinden ALS het gebeurd want nogmaals, ik zie hem eerder naar FC Utrecht gaan.
Als Van Persie naar ajax zou vertrekken, dan zou ik hem de rest van zijn leven haten, en hopen dat hij liever vandaag dan morgen sterft aan een ernstig doch pijnlijke ziekte!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:19 schreef F1Bas het volgende:
Wat zou je er van vinden ALS het gebeurd want nogmaals, ik zie hem eerder naar FC Utrecht gaan.
En als ie naar PSV zou gaan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:07 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Als Van Persie naar ajax zou vertrekken, dan zou ik hem de rest van zijn leven haten, en hopen dat hij liever vandaag dan morgen sterft aan een ernstig doch pijnlijke ziekte!
Ik zou het niet leuk vinden, maar ik zou hem niet haten e.d.!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:12 schreef Dylan Dog het volgende:
En als ie naar PSV zou gaan?
waarom niet, als ze een lekker prijsje voor hem vangen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:56 schreef _bigmac_ het volgende:
Echt waar . een ook de club dat ze hem naar Ajax laten gaan. Echt niet normaal.
Als je zo iets doet als club
Ruiltje Van Persie-Hofland? Krijg je Addo en Van der Schaaf er gratis bij!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik zou het niet leuk vinden, maar ik zou hem niet haten e.d.!
Nee dank je, kaliber Addo en Van der Schaaf rijden er bij ons al genoeg rond!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Ruiltje Van Persie-Hofland? Krijg je Addo en Van der Schaaf er gratis bij!
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:22 schreef mat_herben het volgende:
wel zielig voor de feijenoord supporters. om te moeten onderzien dat hij voor een stapje hoger kiest.
Dan mag Pardo trouwens wel mee hoorquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:14 schreef Dylan Dog het volgende:
Ruiltje Van Persie-Hofland? Krijg je Addo en Van der Schaaf er gratis bij!
Dealquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:37 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik hoor ook geruchten van Van Persie naar PSV, evt. in ruil met Hofland.
Van Pardo blijven jullie af!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dan mag Pardo trouwens wel mee hoor
Pardo verhuren, niet verkopen. Dan ben je goed gek namelijkquote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dan mag Pardo trouwens wel mee hoor
Grapje Frank , weet je toch wel ! :')quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
I know!quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:38 schreef mat_herben het volgende:
Grapje Frank , weet je toch wel !![]()
![]()
Wat nou stapje hoger ???.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 14:22 schreef mat_herben het volgende:
wel zielig voor de feijenoord supporters. om te moeten onderzien dat hij voor een stapje hoger kiest.
Je hebt gelijk, 2 hele grote stappen hogerquote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:14 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Wat nou stapje hoger ???.
pleur jij eens snel op .
Ajax is niks hoger dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 16:22 schreef Vom het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, 2 hele grote stappen hoger![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |