quote:Op maandag 22 maart 2004 18:53 schreef Dylan Dog het volgende:
Ik vind Zoetebier een eikeltje. Met zijn irritante coltruitje, zijn aparte uitstraling (lees: geen uitstraling) en wmb niet denderende kwaliteiten vind ik het geen versterking voor PSV.
ja ja de altijd onderschatte broer (denk k dan) bij het 7e amateur elftal van NEC......quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:Alexander Gentenaar
een probleem ze zullen wel geld voor m willen......... en dat verdienen we nooit meer terug want psv zal dan wel zn laatste club wordenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:44 schreef Suijk het volgende:
Westerveld zou wel een goede zijn voor psv. Sociedad draait niet echt lekker en staan maar een paar plaatsen boven de degradatie-lijn. Mochten die degraderen, zal die wel weg willen.
Dikke maand wachten dan maar.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:50 schreef Dutch_Courage het volgende:
NEC volgt Poolse spits Macin Kuzba van Olympiakos Piraeus
(bron)
Kroaat Krizanac wil naar NEC.
'Beste verdediger in Polen', vriend Niedzielan, staat in belangstelling van Feyenoord, Marseille, Bochum. Niet-EU, dus te duur voor NEC volgens Looyen.
(bron)
Door wie?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 00:16 schreef golfer het volgende:
Westerveld werd ook weer in verband met PSV gebracht.
Het is Dennis Gentenaar !quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:22 schreef Da_Sandman het volgende:Alexander Gentenaar
Dat meen je niet? Ik dacht altijd dat ie Vladimir heette!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:04 schreef skunkator het volgende:
[..]
Het is Dennis Gentenaar !
laat dat nou precies zijn wat er in dat stukje staatquote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:43 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Krizinac is geen Pool, maar een Kroaat.. Dus nix EU-speler...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |