Beide gaan weg - maar Klompe zit dus nu al bij Groningen.quote:Op donderdag 1 april 2004 15:36 schreef RedGuy het volgende:
Klompe is een goede verdediger, althans dat was hij voor zijn blessure.
Venema is toch ook transfervrij, SCH?
Lijkt me een betere rechtsback dan Song..
de makt doet t nie meer zo, dus zijn spelers ook goedkoper in te kopenquote:Op donderdag 1 april 2004 15:35 schreef Chadi het volgende:
[..]
PSV moet opleiden en niet meer afhankelijk worden van de import omdat die markt nu voor PSV ook al niet meer te doen is zoals vroeger.
Lees hem nu pas.quote:Vrt Teletekst meldt dat Feyenoord, net als vele andere Europese clubs, interesse heeft in de Turkse aanvaller Achmed Alszegeilismagalles. De Turk speelt bij Diyarbakirs in de Turkse hoogste divisie en maakte dit jaar grote indruk tijdens het Turkse beker toernooi
Naast Feyenoord zouden ook Ajax, Fullham, Kaiserslautren, Bayern Munchen en Manchester United deze Turk willen inlijven.
Beetje jammer dat de schrijver van het stuk niet goed op de hoogte is. Klasse hoor.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:34 schreef Peregrijn het volgende:
The 26-year-old, who played the full 90 minutes in Holland's goalless draw with France on Wednesday,
Inderdaad hij zei op tv wel dat hij geen voorkeur heeft maar als hij kan kiezen tussen tottenham en schalke dan wordt het volgens mij 100% zeker schalke.quote:Op donderdag 1 april 2004 19:40 schreef methodmich het volgende:
Mark wil in ieder geval met de auto kunnen.
*If you cant beat them, buy them..quote:Op vrijdag 2 april 2004 03:03 schreef Devano het volgende:
AZ-spits Kenneth Perez wou onlangs niet bijtekenen in Alkmaar, inmiddels is ook gebleken waarom. De Deen kan een contract tekenen in Amsterdam bij Ajax, voor een periode van twee jaar. Volgens verwachting zal Perez op korte termijn zijn handtekening zetten onder dit contract.
De 29-jarige Perez debuteerde in de Nederlandsche competitie in het seizoen 1997/1998 voor MVV. In het lopende seizoen van 1999/2000 maakte hij de overstap naar AZ. Zijn cijfers in de Nederlandsche competitie, zijn dat hij inmiddels 43 treffers heeft gemaakt in 134 ontmoetingen.
2 April grap neem ik aan..?
Waarom in godsnaam?quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:13 schreef BZ het volgende:
...
Intresse van Anderlecht voor Sonck
goede spits, t was lastrig om hem van Genk los te krijgen voor een transfer in Belgie en nu kunnen ze hem via een omweg toch halenquote:Op vrijdag 2 april 2004 09:22 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Waarom in godsnaam?
Ik was laatst in de Jaap Edenhal (ijsbaan) in Amsterdam, voor de beslissende ijshockey finale-wedstrijd tussen Amsterdam en Tilburg, en daar zaten, naast Sjaak Swart (die daar de kantine runt) Ronald Koeman en KENNETH PEREZ, volgens mij en anderen althans...quote:Op vrijdag 2 april 2004 03:03 schreef Devano het volgende:
AZ-spits Kenneth Perez wou onlangs niet bijtekenen in Alkmaar, inmiddels is ook gebleken waarom. De Deen kan een contract tekenen in Amsterdam bij Ajax, voor een periode van twee jaar. Volgens verwachting zal Perez op korte termijn zijn handtekening zetten onder dit contract.
De 29-jarige Perez debuteerde in de Nederlandsche competitie in het seizoen 1997/1998 voor MVV. In het lopende seizoen van 1999/2000 maakte hij de overstap naar AZ. Zijn cijfers in de Nederlandsche competitie, zijn dat hij inmiddels 43 treffers heeft gemaakt in 134 ontmoetingen.
2 April grap neem ik aan..?
Mooi gesprokenquote:Op vrijdag 2 april 2004 11:04 schreef WasQ het volgende:
nee komt van http://www.ajaxfotoside.com... Daar heb ik gelukkig nix mee te maken
PSV wil zoveel. Ze kunnen zich beter op Moens storten...quote:Op vrijdag 2 april 2004 09:35 schreef rubbereend het volgende:
PSV wil van der Sar
Dat zal Hiddink alleen al niet doen omdat jij anders gelijk krijgt...quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:56 schreef twi het volgende:
[..]
PSV wil zoveel. Ze kunnen zich beter op Moens storten...
Die hebben we nog zat van de kinderfeestjes van Fons...quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:16 schreef Chadi het volgende:
PSV wil Van der Sarach wat een grap. Die man keept wekelijks werelds voor Fullham en pakt regelmatig punten voor ze en die zouden ze opeens laten gaan voor een zak pepernoten???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |