abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18062720
DD, wie is er voetballend dan wel beter dan Kluivert?
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 maart 2004 @ 15:11:35 #227
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18063137
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 14:52 schreef ChAoZ het volgende:
Op dit moment speelt Kluivert niet dus is vrijwel iedereen beter.
De afgelopen paar maanden waren Nistel en Mak beter bijvoorbeeld.

En wat dacht je van Bergkamp?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_18063244
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:11 schreef Doc het volgende:

[..]

Op dit moment speelt Kluivert niet dus is vrijwel iedereen beter.
De afgelopen paar maanden waren Nistel en Mak beter bijvoorbeeld.

En wat dacht je van Bergkamp?
Voetballend??? Mak en Van nistel komen niet eens in de buurt hoor als we het over voetballende spelers hebben. Van kan geen potten breken in Engeland de laatste tijd. Wat heeft hij tegen Arsenal laten zien? NIKS! Bergkamp doet niet mee omdat hij geen kandidaat is voor die positie.
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 30 maart 2004 @ 15:18:05 #229
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_18063300
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:16 schreef Chadi het volgende:

[..]

Voetballend??? Mak en Van nistel komen niet eens in de buurt hoor als we het over voetballende spelers hebben. Van kan geen potten breken in Engeland de laatste tijd. Wat heeft hij tegen Arsenal laten zien? NIKS! Bergkamp doet niet mee omdat hij geen kandidaat is voor die positie.
Merk op dat het met name om het op dit moment gaat. Over het algemeen -als geheel- ben ik het met je eens, maar wat betreft de afgelopen periode niet.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
pi_18063585
Scorend vermogen is trouwens ook wel prettig en daar ontbreekt het de laatste tijd Kluivert ook aan. Ik weet ook dat Kluivert veel gescoord heeft voor het Nederlands elftal, maar zoals Doc al zegt, het gaat om de huidige vorm van spelers.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
pi_18063615
Ik moet toegeven dat ik op de een of andere manier helemaal heb gemist dat Kluivert er zo "lang" is uitgeweest
Net opgezocht op fcbarcelona.com en 2 maanden eruit geweest. Hoe ik dat toch gemist heb, is me een raadsel
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_18063790
Kluivert is weer bij de groep voor aanstaande weekend. Dus hij is weer klaar om te spelen.
pi_18063857
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 14:52 schreef ChAoZ het volgende:
Idd, hij speelt helemaal niet, dus op dit moment is niet van toepassing. Verder kan Kluivert van de kandidaat-spitsen wel het beste voetballen, maar is zijn rendement vaak veel te laag omdat hij minder scoort.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_18063934
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:43 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Idd, hij speelt helemaal niet, dus op dit moment is niet van toepassing. Verder kan Kluivert van de kandidaat-spitsen wel het beste voetballen, maar is zijn rendement vaak veel te laag omdat hij minder scoort.
Bergkamp scoort ook weinig maar laat anderen door zijn acties wel scoren. Kluivert is daar ook goed in.
  dinsdag 30 maart 2004 @ 15:50:49 #235
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_18064017
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

Bergkamp scoort ook weinig maar laat anderen door zijn acties wel scoren. Kluivert is daar ook goed in.
Inderdaad, behalve dat hij kost echt maar heel weinig.. En als Henry aangeeft graag met hem te willen spelen dan weet ik niet waarom Arsenal hem niet zou halen..
Lijkt me erg leuk iig om hun 2 samen te zien, .
-
pi_18064294
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:40 schreef Chadi het volgende:
Kluivert is weer bij de groep voor aanstaande weekend. Dus hij is weer klaar om te spelen.
Ooit gehoord van wedstrijdritme? Hij zal komende zaterdag dan ook hooguit invallen. Het lijkt me wel een interessant koppel met Henry. Komende woensdag lijkt het me echter wel interessant om te zien hoe de samenwerking Makaay/Nistelrooy verloopt.
Three two one I'm the bomb
And I'm ready to go off on your ship
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:04:35 #237
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_18064361
De enige reden waarom Kluivert nog niet bij Arsenal speelt, is omdat hij zelf bij Barcelona wil blijven.

Ik denk echter dat Patrick eens even realistisch moet gaan kijken. Voor hem is het nu of nooit naar Arsenal, want in London staan er zat jonge ventjes te trappelen om de rol van Bergkamp over te nemen. Als Kluivert slim is, gaat hij deze zomer naar Arsenal om daar te proberen de rol van Dennis op zich te nemen, dan kan hij ook nog een jaartje samen spelen met 'm.
pi_18065256
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 15:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

Je bedoelt: Kluivert kan dat ook. Ik vind hem daar niet heel goed in, zeker niet categorie Bergkamp.
Wat een vrouw!
spits!
  dinsdag 30 maart 2004 @ 16:41:52 #239
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_18065364
Eens met twi.
Kluivert kan gezien zijn technische onderlegging en redelijk scorend vermogen die rol van Bergkamp overnemen lijkt me. Misschien dat Kluivert's passing wat minder is.
Maar dan mag Kluivert wel opschieten, hoe langer hij op de bank zit, hoe minder geliefd hij zal worden. Ach, als hij Barcelona zo mooi vind, misschien is Espanyol wel wat voor hem. Of Villareal.
pi_18067836
'Tito Borjas haalt Van Basten binnen als speler'

30/3/2004 17:51

Marco van Basten gaat weer voetballen. Tenminste dat beweert de Uruguayaanse magnaat Haroldo Marín, die er een sport van heeft gemaakt oude sterren naar zijn club Tito Borjas uit San José te halen.
'Ik liep een goede vriend van Marco van Basten tegen het lijf en hij wil twee miljoen dollar investeren in de Uruguayaanse landbouw. Als agrarisch ingenieur wil ik dat geld ophoesten als hij Van Basten overtuigt een paar wedstrijden voor Tito Borjas te spelen. En hij zei dat dat hem hem gaat zeker lukken', aldus Marín tegenover de Uruguayaanse krant Ultimas Noticias.

Marín slaagde er eerder in Fabian O'Neill naar de club die uitkomt in de lokale competitie te halen. O'Neill verdiende zijn sporen in de Serie A bij Juventus en vooral Cagliari. Voor 6.000 dollar per maand hoeft O'Neill buiten de wedstrijden slechts één keer per week te trainen. Ook oud-international Ruben Paz speelt voor Tito Borjas.

bron www.vi.nl

het is een gerucht
pi_18068564
snap dan toch dat hij geblesseerd is
dus hij kan niet spelen, en hij is momenteel niet een bankwarmer

met de aanstaande duels moet hij wel in actie kunnen komen, de wedstrijd tegen Real Betis was te vroeg voor hem, normaal gezien moet het wel lukken om dit weekend te spelen en ook de wedstrijd tegen Betis (14 april)

maar zijn verstandhouding met het publiek is niet zo geweldig

ik zou em iig niet graag verliezen, maar het is al bijna 100% zeker dat hij weggaat
  dinsdag 30 maart 2004 @ 19:20:50 #242
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18068597
Feyenoord heeft interesse in Zidane......... ow wacht............... Zidan!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_18068922
De Sloveense middenvelder?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 30 maart 2004 @ 19:34:34 #244
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_18068982
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
De Sloveense middenvelder?
Egyptische aanvaller bij een Deense club!

30-03-2004: 'Interesse Feyenoord in Egyptenaar Zidan'
[Bron: FR-Fans.nl]

Volgens de website Egyptianplayers.com heeft Feyenoord interesse in de 22-jarige Egyptische aanvaller Mohamed Zidan, speler van het Deense FC Midtjylland. Er zou volgens de website een scout van Feyenoord aanwezig zijn geweest bij het laatste duel van FC Midtjylland, afgelopen weekend tegen Ab Kopenhagen. In dat duel maakte Zidan zeer veel indruk, door maar liefst vijf van de zes goals voor Midtjylland te maken. Zidan, in Denemarken liefkozend 'Zizou' genoemd, werd vorig jaar door de supporters van FC Midtjylland gekozen tot speler van het jaar.

Overigens zou ook de Franse club Girondins de Bordeaux en een club uit de Engelse competitie azen op de spits, die al eens op stage was bij Psv. Bordeaux zou ook scouts hebben gestuurd naar het duel dat de vertegenwoordigers van Feyenoord hebben bekeken afgelopen weekend. Zidan heeft bij Midtjylland nog een contract tot juli 2007.
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_18069219
Ach, Mo Zidan. Ik dacht al.

Die Sloveen moet namelijk al dik in de 30 zijn.

Dat is dus Gregor Zidan, die is inderdaad van 5 oktober 1965.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_18071927
Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_18072465
Doet hij never niet voor geen 10 miljoen. Van Basten is veel te trots voor die onzin.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 31 maart 2004 @ 01:53:54 #248
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_18076544
van Buyten blijft bij man. city: http://news.bbc.co.uk/spo(...)man_city/3581955.stm
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_18077697
quote:
Op dinsdag 30 maart 2004 21:47 schreef keeper het volgende:
http://www.sport.es/FutbolInternacional/article.asp?id=85042

Marco van Basten naar Uruguay .
kijk eens paar berichten naar boven... daar had ik het al vermeld
pi_18078034
ED: PSV wil Mandy. Chiel Dekker, zijn zaakwaarnemer, zegt dat Mandy er voor open staat.

Hij vindt het echt kut in Italië he...
Wat een vrouw!
spits!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')