Op dit moment speelt Kluivert niet dus is vrijwel iedereen beter.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:52 schreef ChAoZ het volgende:
DD, wie is er voetballend dan wel beter dan Kluivert?
Voetballend??? Mak en Van nistel komen niet eens in de buurt hoor als we het over voetballende spelers hebben. Van kan geen potten breken in Engeland de laatste tijd. Wat heeft hij tegen Arsenal laten zien? NIKS! Bergkamp doet niet mee omdat hij geen kandidaat is voor die positie.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:11 schreef Doc het volgende:
[..]
Op dit moment speelt Kluivert niet dus is vrijwel iedereen beter.
De afgelopen paar maanden waren Nistel en Mak beter bijvoorbeeld.
En wat dacht je van Bergkamp?
Merk op dat het met name om het op dit moment gaat. Over het algemeen -als geheel- ben ik het met je eens, maar wat betreft de afgelopen periode niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Voetballend??? Mak en Van nistel komen niet eens in de buurt hoor als we het over voetballende spelers hebben. Van kan geen potten breken in Engeland de laatste tijd. Wat heeft hij tegen Arsenal laten zien? NIKS! Bergkamp doet niet mee omdat hij geen kandidaat is voor die positie.
Idd, hij speelt helemaal niet, dus op dit moment is niet van toepassing. Verder kan Kluivert van de kandidaat-spitsen wel het beste voetballen, maar is zijn rendement vaak veel te laag omdat hij minder scoort.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:52 schreef ChAoZ het volgende:
DD, wie is er voetballend dan wel beter dan Kluivert?
Bergkamp scoort ook weinig maar laat anderen door zijn acties wel scoren. Kluivert is daar ook goed in.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:43 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Idd, hij speelt helemaal niet, dus op dit moment is niet van toepassing. Verder kan Kluivert van de kandidaat-spitsen wel het beste voetballen, maar is zijn rendement vaak veel te laag omdat hij minder scoort.
Inderdaad, behalve dat hij kost echt maar heel weinig.. En als Henry aangeeft graag met hem te willen spelen dan weet ik niet waarom Arsenal hem niet zou halen..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bergkamp scoort ook weinig maar laat anderen door zijn acties wel scoren. Kluivert is daar ook goed in.
Ooit gehoord van wedstrijdritme? Hij zal komende zaterdag dan ook hooguit invallen. Het lijkt me wel een interessant koppel met Henry. Komende woensdag lijkt het me echter wel interessant om te zien hoe de samenwerking Makaay/Nistelrooy verloopt.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:40 schreef Chadi het volgende:
Kluivert is weer bij de groep voor aanstaande weekend. Dus hij is weer klaar om te spelen.
Je bedoelt: Kluivert kan dat ook. Ik vind hem daar niet heel goed in, zeker niet categorie Bergkamp.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
Bergkamp scoort ook weinig maar laat anderen door zijn acties wel scoren. Kluivert is daar ook goed in.
Egyptische aanvaller bij een Deense club!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 19:32 schreef methodmich het volgende:
De Sloveense middenvelder?
kijk eens paar berichten naar boven... daar had ik het al vermeldquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:47 schreef keeper het volgende:
http://www.sport.es/FutbolInternacional/article.asp?id=85042
Marco van Basten naar Uruguay![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |