Go, Ang3lquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:07 schreef Ang3l het volgende:
Jah ...
Die vullen de H op. Je kan er wel 1 vervangen voor jouw avatarquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:07 schreef Dark_Killah het volgende:
O ja, jij was het laatst. Zorry.
Maar zijn die zwarte blokjes rechts en links onderaan nou avaters?
Mijn idee dus, als het niet te arogant overkomt..quote:Die vullen de H op. Je kan er wel 1 vervangen voor jouw avatar
Venom en Carnage? Ik dacht dat die vrij vijandig waren.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
wie wil er een preview zien van het nieuwe X-men team?
Is alleen het kruisje van de X van X-menquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:07 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
wie wil er een preview zien van het nieuwe X-men team?
Andyvie, zoveel scheelt het toch nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:09 schreef Andyvie het volgende:
Maarem, ik ben nog steeds geen rauwkost hoor, dat jullie het even weten
Is 't ook nie :. Hij komt er de volgende keer wel bij of als Angel het niet te veel moeite vind nuquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:08 schreef Dark_Killah het volgende:
Die plaatjes doen het niet bij mij KK
[..]
Mijn idee dus, als het niet te arogant overkomt..
Ik zie nog niet eens een kruisjequote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is alleen het kruisje van de X van X-men
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Is 't ook nie :. Hij komt er de volgende keer wel bij of als Angel het niet te veel moeite vind nu
Het klinkt Heel Eng allemaal. Onschuldige G_E-tjes in een Eng Donker Steegje willen lokken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:57 schreef Ang3l het volgende:
Aangezien we nl op een plein achter de aldi zitten moeten we mensen lokken door een steegje heen (steegje tegenover GE's AHtje).
Ik kijk wel ff hoe dat werktquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:09 schreef Cazman het volgende:
[..]
Is 't ook nie :. Hij komt er de volgende keer wel bij of als Angel het niet te veel moeite vind nu
Ow, ga je kijken dan?!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het klinkt Heel Eng allemaal. Onschuldige G_E-tjes in een Eng Donker Steegje willen lokken..
Ik vind Dark niet zo heel lief eigenlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:09 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Andyvie, zoveel scheelt het toch niet
Kheb je d'rin gezetquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Voor Cazman
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ow, ga je kijken dan?!
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kheb je d'rin gezet
Lief doen tegen het nieuwe HOMO-jonkiequote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik vind Dark niet zo heel lief eigenlijk
good stuffquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kheb je d'rin gezet
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Het klinkt Heel Eng allemaal. Onschuldige G_E-tjes in een Eng Donker Steegje willen lokken..
Sorry, rauwkost was niet lief..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:11 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik vind Dark niet zo heel lief eigenlijk
Ach, ik kan wel wat hebben hoorquote:Lief doen tegen het nieuwe HOMO-jonkie
Dan moet ie ook lief tegen mij gaan doen en me geen rauwkost noemen. Ik ben een groente!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lief doen tegen het nieuwe HOMO-jonkie
Ik denk dat G_E liever mannen in strakke shirts in z'n kruis laat grijpen en die enge vrouwen over de grond laat kruipenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En eenmaal binnen krijg je enge vrouwen die naar hun kruis grijpen bij ahhh pish it, p-push it real god, en mannen die in srakke shirts over de grond heen kruipen en zo
groente, rauwkost, het is allemaal saladequote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:13 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Dan moet ie ook lief tegen mij gaan doen en me geen rauwkost noemen. Ik ben een groente!
Die vrouwen kruipen ook een keer (op dat nieuwe nr van usher) maar die kruipen naar achter, dus van GE afquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat G_E liever mannen in strakke shirts in z'n kruis laat grijpen en die enge vrouwen over de grond laat kruipen
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
groente, rauwkost, het is allemaal salade
Ik denk dat ie dat wel prettig vindquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die vrouwen kruipen ook een keer (op dat nieuwe nr van usher) maar die kruipen naar achter, dus van GE af
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:16 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ik ga alleen kijken als jij dat ook doet.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:16 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat wel prettig vind
neuh das al een behoorlijk tijdje zo.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:17 schreef Cazman het volgende:
Juggernaut als X-men? Daar zie ik iets nieuws
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:19 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja! Nu weer snel goedmaken he? Daar is meer voor nodig hoor
Go go Andyvie!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:19 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Ja! Nu weer snel goedmaken he? Daar is meer voor nodig hoor
Grmblquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ga alleen kijken als jij dat ook doet..
En Ang3l, gaat het wel door dan, a.s. zondag? In verband met Juliana enzo?.
Hij heeft mijn zwakke plek al gevondenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Go go Andyvie!
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:20 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Go go Andyvie!
*kusknufkroel*quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:21 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Hij heeft mijn zwakke plek al gevonden
IK heb alleen nog maar de ouwe series gezien. De strip lees ik nie. Ik was alleen fan va Asterixquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
neuh das al een behoorlijk tijdje zo.
ik kan nu iets ongenadig hard gaan verklappen voor de lezers van de Amerikaanse EN Nederlandse uitgave van X-mannen, maar dat doe ik niet expliciet, want het zit al in een van de covers verscholen.
Wat heeft Juul nou met Lente en Gestels Hoogtij te maken?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:19 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ik ga alleen kijken als jij dat ook doet..
En Ang3l, gaat het wel door dan, a.s. zondag? In verband met Juliana enzo?.
Ik douche na het voetballen welquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:34 schreef Andyvie het volgende:
ik heb geen zin om te gaan douchen
ok even een re-cap over polaris...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:26 schreef Ang3l het volgende:
Oeh, die new x-men vind ik dus weere cht mooi getekend!
Enne, zie ik nou Polaris?!
*geen ongewassen sla-grap maak*quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:34 schreef Andyvie het volgende:
ik heb geen zin om te gaan douchen
Goh, jullie moeten mij wel hebben vandaag he?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
*geen ongewassen sla-grap maak*
Het is al middag hoor...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:37 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Goh, jullie moeten mij wel hebben vandaag he?
Ik douche ergens in de middag wel, doe ik altijd op zaterdag *gewoontedier ben*
Ergens in de namiddag *sugt*quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:38 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Het is al middag hoor...
Polaris balanceerde wel vaker op het randje. En hoe definitief is bevestigd dat ze familie van Magneto is? Makkelijk omkeerbaar, ook, lijkt me, trouwens. Beetje soapschrijver draait daar zijn hand niet voor om.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:36 schreef Kugari-Ken het volgende:
ok even een re-cap over polaris...
*knip*
Dus ergens daarin...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:38 schreef Twoflower het volgende:
Het is al middag hoor...
Het is behoorlijk definitief geschreven, aan aangezien die kloothoer nog steeds Polaris schrijft zal het nog langer duren eer het ongedaan kan worden gemaakt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
Polaris balanceerde wel vaker op het randje. En hoe definitief is bevestigd dat ze familie van Magneto is? Makkelijk omkeerbaar, ook, lijkt me, trouwens. Beetje soapschrijver draait daar zijn hand niet voor om.
Polaris is het best geschreven tijdens de Peter David-nummers van X-Factor.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Ach ja, ik ken Polly alleen van de 1e series en daar vond ik 'r mooi.
Herinner me nog wel een psychotisch trutje tijdens Savage Land en de Marauders of zoiets....
Zaladane... die is dood, die is heel erg dood...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:42 schreef Ang3l het volgende:
Ach ja, ik ken Polly alleen van de 1e series en daar vond ik 'r mooi.
Herinner me nog wel een psychotisch trutje tijdens Savage Land en de Marauders of zoiets....
Ok, herformulering.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:43 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het is behoorlijk definitief geschreven, aan aangezien die kloothoer nog steeds Polaris schrijft zal het nog langer duren eer het ongedaan kan worden gemaakt.
Dachten ze eindelijk van je af te zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:45 schreef Cazman het volgende:
Erg lang geleden ook
Ga je weer naar Parijs?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Whoeii!! D'r was nog plaats in de Thalys!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There Is No Gravity.
The Earth Sucks.
--Brett Easton Ellis
Oe, mag ik een keer komen spelen?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:46 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb overigens X-Men: Next Dimension gekocht voor de PS2
Nooit van me leven!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dachten ze eindelijk van je af te zijn
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:47 schreef Kugari-Ken het volgende:O dat mens ken ik ook nog wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Met pup of zijn spelletje?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Oe, mag ik een keer komen spelen?
Ow, allebei eigenlijk. Maar ik bedoelde in eerste instantie het spelletjequote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:53 schreef Ang3l het volgende:
Met pup of zijn spelletje?
Zitten trouwens veel characters in zeg! 24!
Thalysquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:43 schreef Great_Expectations het volgende:
Whoeii!! D'r was nog plaats in de Thalys!
Voordeel als je voor kan dringen, hequote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:03 schreef Vlarp het volgende:
Hallo allemaal
Ik ben er weer. Paps heeft z'n printertje. En ik ben eigenlijk maar heel kort bij Alternate geweest, 't ging allemaal vrij snel.
Voordringen ging niet. Alles wat paps moest hebben lag in de winkel, dan gaat voordringen niet. Als het uit het magazijn had moeten komen dan had ik zelf de spullen uit het magazijn getrokken en in de winkel op de band gelegdquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:04 schreef NathaN het volgende:
[..]
Voordeel als je voor kan dringen, he
*mee wil*quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:48 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
.
Dat lijkt me niet zo'n goed plan, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*mee wil*
Tsjee... En dan heb je ook nog een redelijke kans dat het morgen niet doorgaat in verband met Regen & Juliana.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:51 schreef Ang3l het volgende:
Grrr. Ik zit me nog de hele dag de tyfus te oefenen op die dans
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet zo'n goed plan, eerlijk gezegd..
Juliana heeft geen invloed op onsquote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:54 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tsjee... En dan heb je ook nog een redelijke kans dat het morgen niet doorgaat in verband met Regen & Juliana..
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:26 schreef Vlarp het volgende:
*flinke weblog update deej*
In dit geval het koninklijke lijk!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:13 schreef Great_Expectations het volgende:
Als er iemand van het koninklijk huis dood gaat, dan worden publieke feestelijkheden vaak afgelast. Uit piëteit voor het lijk..
Inderdaad. hele mooie weblog Vlarpquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:20 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Verhaal over juliana
Is wel mooie lay..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Inderdaad. hele mooie weblog Vlarp
thanxquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Inderdaad. hele mooie weblog Vlarp
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben een voorstander van de Republiek, zoals Nederland was voor 1815, waarbij het patriciaat de dienst uitmaakt..
je linkje is erquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:29 schreef Vlarp het volgende:
thanx
Gisteren toen we naar huis reden uit werk was het erger. Het regende keihard, het waaide nog harder en de snelweg van Rotterdam naar Numansdorp is verrot gereden en was 1 grote watermassa, was leuk om over te rijdenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:29 schreef NathaN het volgende:
wat een kloteweer
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:30 schreef Vlarp het volgende:
Ja, maar toen wilde ik niet de stad inquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:30 schreef Vlarp het volgende:
Gisteren toen we naar huis reden uit werk was het erger.
nou en!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:32 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ja, maar toen wilde ik niet de stad in
Maakte Patricia Paay toen al de dienst uit?!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:28 schreef Great_Expectations het volgende:
Ik ben een voorstander van de Republiek, zoals Nederland was voor 1815, waarbij het patriciaat de dienst uitmaakt..
Dus dankzij jou zitten we nu met die regen?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:40 schreef Vlarp het volgende:
nou en!
Ik wilde het even kwijt
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maakte Patricia Paay toen al de dienst uit?!
Wist dat ze oud was, maar ZO oud!
Ik ben me niet bewust van het de mogelijkheden die de geest des mensen heeft het weer te beïnvloeden....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:41 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dus dankzij jou zitten we nu met die regen?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maakte Patricia Paay toen al de dienst uit?!
Wist dat ze oud was, maar ZO oud!
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
pa·tri·ci·aat (het ~)
1 de gezamenlijke patriciërs
pa·tri·ci·ër (de ~ (m.), ~s)
1 zeer voornaam, niet-adellijk persoon
Vroeger, in den goede oude tijd, zou je dus direct in het rasphuis zijn beland voor zo'n brutale opmerking..
Alsof Patricia P. een zeer voornaam persoon zou zijn...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:53 schreef Great_Expectations het volgende:
.
pa·tri·ci·aat (het ~)
Vroeger, in den goede oude tijd, zou je dus direct in het rasphuis zijn beland voor zo'n brutale opmerking..
Nou, dit kon best wel eens de geest van Juliana zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:47 schreef Vlarp het volgende:
Ik ben me niet bewust van de mogelijkheden die de geest der mensen heeft het weer te beïnvloeden....
De Hemel huilt om de dood van Juul?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nou, dit kon best wel eens de geest van Juliana zijn
neh, die was al niet zo best meer..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nou, dit kon best wel eens de geest van Juliana zijn
Ik ken alleen Patriarch, that's itquote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:53 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
pa·tri·ci·aat (het ~)
Oeh! Een all-boys tuchthuis?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 14:58 schreef Great_Expectations het volgende:
rasp·huis (het ~)
1 vroeger tuchthuis waar landlopers, misdadigers enz. verfhout moesten fijnmaken
met gezamenlijke douchequote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oeh! Een all-boys tuchthuis?
Net binnen en hij heeft er al zin inquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:12 schreef WAik het volgende:
met gezamenlijke douche![]()
hmmm heb net gedouched, no thnxquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:13 schreef NathaN het volgende:
[..]
Net binnen en hij heeft er al zin in
leuke dingen zijn dat jaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:23 schreef Vlarp het volgende:
Goed, m'n pc moest zonodig even crashen ...
Ik zeg niks!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:25 schreef WAik het volgende:
[..]
leuke dingen zijn dat jahad ik vorige week vaak (en dat was nog linux ook
)
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zeg niks!
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:29 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*windows xp aai*
Ik hoop dat Ron wint bij Idolsquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:31 schreef WAik het volgende:
[..]
![]()
![]()
draai ik ook, maar ja *standaard-linux/windows-gezeik*
goed, back to een echt homo-topic
windows zuigt. ben continu bezig met patches en allerlei onzinquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:32 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Professional![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:34 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ron wint bij Idols
? wie/wat/waar/wanneer?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:35 schreef Vlarp het volgende:
Stacie Orrico
http://www.stacieorrico.org/quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:36 schreef WAik het volgende:
[..]
? wie/wat/waar/wanneer?![]()
Morgen is er weer een douchequote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:21 schreef WAik het volgende:
hmmm heb net gedouched, no thnx
(en ja: ook met zeep dus die hoef ik ook niet meer op te rapen)
vrouwquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:39 schreef Vlarp het volgende:
[..]
http://www.stacieorrico.org/
Ze is lelijker dan ik dahct![]()
Maar ze maakt leuke muziek
Zeg, niet zo anti-vrouw doen!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:44 schreef WAik het volgende:
[..]
vrouw![]()
ken ik niet eerlijk gezegd
ben niet vrouw-hatend hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Zeg, niet zo anti-vrouw doen!
Dat je niet met ze om wilt gaan betekend niet dat ze per definitiezijn
eerder manlievend?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:46 schreef WAik het volgende:
ben niet vrouw-hatend hoor
tis alleen dat ik hier in een studentenhuis met allemaal hetero-jongens continu 'jek' zeg als ze weer een filmpje ('Boogie Pimps - Somebody to love'-clip bijv.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:46 schreef WAik het volgende:
[..]
ben niet vrouw-hatend hoor
jepquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:47 schreef NathaN het volgende:
[..]
eerder manlievend?
Ach, je afzetten tegen de hetero'squote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:48 schreef WAik het volgende:
[..]
tis alleen dat ik hier in een studentenhuis met allemaal hetero-jongens continu 'jek' zeg als ze weer een filmpje ('Boogie Pimps - Somebody to love'-clip bijv.)of foto van een vrouw zitten te 'bewonderen'
beetje aangemeten dus
en nog knap ookquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, je afzetten tegen de hetero's
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:07 schreef Andyvie het volgende:
The O.C. is leuk! *In de laatste 24 uur 4 afleveringen gekeken heb*
En Benjamin McKenzie is
Tja. Klopt wel ja. Maar je kan ook die updates uitzetten.. Maar dat zit je nog met de onzinquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:34 schreef WAik het volgende:
[..]
windows zuigt. ben continu bezig met patches en allerlei onzin
nu ff bezig om linux te begrijpen en dan ga ik dat gebruiken voor servers (en dan ben ik eindelijk klaar met computergezeik en is nog mega-legaal ook)
1)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:12 schreef NathaN het volgende:
1) Hij kijkt alleen zo zielig...
2) maar dat zal zijn omdat-ie mij nog niet is tegengekomen, natuurlijk.![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:09 schreef WAik het volgende:
![]()
Het waait hier aardig, tegen stormen aan.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
.
Het regent en waait en dergelijke, maar m'n bier is op..
www.albert.nlquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:40 schreef DennisMoore het volgende:
.
Het regent en waait en dergelijke, maar m'n bier is op..
*haar nog meer door de war dinges*quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:47 schreef Coolboy het volgende:
* Coolboy meldt zich zeiknat terug van z'n werk.
M'n haar is onwijs door de war! *stamp*
Ohw, ik wil trouwens naast JP in de H!
Kan ik af en toe... [afbeelding]
*Herb aai*
Je DOET MAAR :'( .quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:52 schreef Vlarp het volgende:
*haar nog meer door de war dinges*
Moes je fietsen?
*Joen stiekum tog ook aai*
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:55 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Je DOET MAAR.
Jah, fietsen idd, is gezond als je geen tijd meer hebt om te sporten.
*prr*
*duw*quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:58 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*mezelf ontzettend inhoud*
Fietsen is kewl ja........... in de zomer
Klinkt haast of je d'r euhm.. opgewonden van wor..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:06 schreef Coolboy het volgende:
[..]
*duw*
Nou, op zich boeit het me niet als ik zeiknat ben, alleen als je richting school/werk gaat is het wat minder.
Nee, sorry, dat maak jij ervan met je dirty mind?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klinkt haast of je d'r euhm.. opgewonden van wor..
Natte witte shirtsquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:24 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Nee, sorry, dat maak jij ervan met je dirty mind?.
Alhoewel het best grappig is om een jongen met kleren onder de douche te duwen, kan er erg leuk uitzien.
En nu komen er vast mensen met foto's aanzetten...?![]()
Kan niet. Is 't veel te kort voor.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:47 schreef Coolboy het volgende:
* Coolboy meldt zich zeiknat terug van z'n werk.
quote:Ohw, ik wil trouwens naast JP in de H!
Dat weet je helemaal niet! Je hebt me al 2 weken niet meer gezienquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:36 schreef DennisMoore het volgende:
Kan niet. Is 't veel te kort voor.
[..]
.
Toen + 2 weken is nog steeds te kort om door de war te kunnen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:39 schreef Coolboy het volgende:
Dat weet je helemaal niet! Je hebt me al 2 weken niet meer gezien.
Groeit snel bij mij horquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:44 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Toen + 2 weken is nog steeds te kort om door de war te kunnen..
Kweet ie wie JP is maar je staat in de H .... nu mag je KugariKen meppenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 16:47 schreef Coolboy het volgende:
[me=Coolboy]meldt zich zeiknat terug van z'n werk.[/me]
Ohw, ik wil trouwens naast JP in de H!
Kan ik af en toe... [afbeelding]
*Herb aai*
Da's wel lievquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kweet ie wie JP is maar je staat in de H .... nu mag je KugariKen meppen
Zijn altijd leuke zinnen daar..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:51 schreef XMN8R het volgende:
KAN IEMAND
DEZE STORM
EVEN UITZETTEN
HET HAAR VAN LOESJE
Jawel goed, alleen een beetje moe. Veel huiswerk. Ff de stad nog ingedoken.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:18 schreef Dark_Killah het volgende:
Hoe gaat die, hoe heb jij deze dag overleefd ?
Heterooooow! *klap op rug*quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:25 schreef Gerdo het volgende:
Homoows!.
't Is köt-weer in Amersfoort. Doe er eens wat aan!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:25 schreef Gerdo het volgende:
Homoows!.
Wat ben jij een generaliserende nicht zeg!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heterooooow! *klap op rug*
En? hedde nog geneukt? *spuugt op grond*
Gelikt? Tapijt gereinigd? Geplekt? gesopt? Van dittum en van dattum?
*krabt aan zak*
Ga verhuizen, Amersfoort is nog erger dan Veenendaal!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:31 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is köt-weer in Amersfoort. Doe er eens wat aan!.
[generaliseermodus]Typische hetero dag![/generaliseermodus]quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:32 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Wat ben jij een generaliserende nicht zeg!.
.
Ik heb vandaag:Auto gewassen Voetbal gekeken Bier gedronken Bier gekocht Uitgeslapen (daar begon ik eigenlijk mee... . )
De mijne of de jouwe?quote:*ook aan zak krabt*
[generaliseermodus]Hoe homo! [/generaliseermodus]quote:[generaliseermodus]Typische hetero dag![/generaliseermodus]
Ik heb egshopt
quote:De mijne of de jouwe?![]()
tienergabbers? is dat weer in?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:39 schreef Ang3l het volgende:
Nah, het was kei hetero hoor!
Zat daar tussen de tienergabbers naar de PS2 dingetjes te zoeken
Helaas wel. Darkraver feestjes, Thunderdome, Hardcore 4 Life etc... het komt allemaal weer in.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:42 schreef Cazman het volgende:
[..]
tienergabbers? is dat weer in?
Mooi, dan kan ik al die irritante kale figuren uitlachen met hun trainingspakjesquote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helaas wel. Darkraver feestjes, Thunderdome, Hardcore 4 Life etc... het komt allemaal weer in.
Sigaret?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:44 schreef Cazman het volgende:
Mooi, dan kan ik al die irritante kale figuren uitlachen met hun trainingspakjes
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Helaas wel. Darkraver feestjes, Thunderdome, Hardcore 4 Life etc... het komt allemaal weer in.
Hardtrance, hardclub en hardhouse vind ik wel leuk... hardcore niet. Vooral de mensen vind ik zo fout (goh, weer een generalisatie)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:09 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Die feestjes
Ik ga volgende week naar Intenze en over 3 weken naar In Qontrol!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hardtrance, hardclub en hardhouse vind ik wel leuk... hardcore niet. Vooral de mensen vind ik zo fout (goh, weer een generalisatie)
Pussylounge met DJ Paul Elstak en The Darkraver vond ik wel relaxed hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mjah, maar na 3 feestjes heb je het toch wel gehad.. hardcore vind ik dan persoonlijk ook niet zoveel aan,quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hardtrance, hardclub en hardhouse vind ik wel leuk... hardcore niet. Vooral de mensen vind ik zo fout (goh, weer een generalisatie)
Steve "Darkraver" Sweet is volgende week ook op Intenze, en ik moet zeggen dat dat wel 1 van de mensen is waar ik wel naar uitkijk!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:36 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Pussylounge met DJ Paul Elstak en The Darkraver vond ik wel relaxed hoor.
Is dat wat ja? Qontrol is neem ik aan van Q-Dance. Ben toen wel een x naar Ql;imax gegaan. Was wel okquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:35 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik ga volgende week naar Intenze en over 3 weken naar In Qontrol!.
Qlimax, draait Lady Dana daar niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat wat ja? Qontrol is neem ik aan van Q-Dance. Ben toen wel een x naar Ql;imax gegaan. Was wel ok
Maar mijn feestje lijft Frequence. Heerlijke muziek (hardhouse)
En als je lief doet tegen de organisator dan laat ie je zo binnen
Hij doet ook altijd Hardliner in de DansSalon
Ik kan zulke feesten altijd wel waarderen. Onlangs naar Trance Energy geweest, m'n 2e keer daarheen maar dat vond ik wat tegenvallen. Qlimax afgelopen november was ook erg leuk. Denk dat vooral In Qontrol (idd Q-dance) weer een hele mooie avond gaat worden. En van de zomer de outdoor feestjes natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat wat ja? Qontrol is neem ik aan van Q-Dance. Ben toen wel een x naar Ql;imax gegaan. Was wel ok
Maar mijn feestje lijft Frequence. Heerlijke muziek (hardhouse)
En als je lief doet tegen de organisator dan laat ie je zo binnen
Hij doet ook altijd Hardliner in de DansSalon
'k verveel me eigenlijk...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Yo sup?
88.4 dacht ik (ether)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:52 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik heb idd ook niet veel te doen. FF yorin luisteren.
Weet toevallig niet iemand op welke frequentie ID&T Radio in Zuid-Holland zit ?
FM 88.6 MHz, Den Haagquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
88.4 dacht ik (ether)
ze hebben een website (www.id-t.com) staan ook de etherfrequenties opquote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:56 schreef Dark_Killah het volgende:
Hmmz, krijg ik niet veel IDT op geloof ik.. Is er niet een live player op het internet, dat ik het ff kan vergelijken.
Ijs... met dit weer?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:01 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik ga eens ff kijken of ik wat ijs kan versieren beneden, ben in 10 min terug
Ik verveel me ook als de pest.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 19:50 schreef Vlarp het volgende:
[..]
'k verveel me eigenlijk...
Idols is nog niet op
Hoe is 't met jou?
ik ga zo beneden hangen en dan veel thee drinken en Idols kijken...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:13 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ik verveel me ook als de pest.
Festini aardbeien ijsquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:10 schreef Coolboy het volgende:
[..]
Ijs... met dit weer?![]()
...nouja, fijn weekend allemaal*naar Jeroen*.
Klinkt lekker hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:14 schreef Cybart het volgende:
* Cybart is weer bezig aan battlemixje...
hij's nog niet af, op sommige punten loopt de vocal nog niet goed
maar het ontwerp is daar:
DJ Cybart - Just A Little Yeah
(doel opslaan als)
nopequote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:16 schreef Dark_Killah het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op zaterdag 20 maart 2004 20:14 schreef Cybart het volgende:
* Cybart is weer bezig aan battlemixje...
hij's nog niet af, op sommige punten loopt de vocal nog niet goed
maar het ontwerp is daar:
DJ Cybart - Just A Little Yeah
(doel opslaan als)</div></blockquote> Klinkt lekker hoor.
Music Maker 6 ?
deeltje 7 van de serie is dit fabricage materiaalquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:17 schreef Dark_Killah het volgende:
Waarmee dan ?
Lijk me ook een goed idee...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
ik ga zo beneden hangen en dan veel thee drinken en Idols kijken...
Hmmz, is wel goed gemixed namelijkquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:18 schreef Cybart het volgende:
[..]
deeltje 7 van de serie is dit fabricage materiaal
En jij ook uiteraardquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:24 schreef Cybart het volgende:
thx, denk dat ik hem morgen wel af krijg in goede versie
maar nu ga ik me klaar maken om de kroeg in te duiken
fijne avond allen!
Ja, das mooi!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:44 schreef Cazman het volgende:
halfrockfans opgelet. Dit nummer is ZO aan te raden. Beste nummer wat ik heb gehoord in maanden * Cazzy has Breed 77 - La ultima hora (The final Hour) (4:04)
idd, zo geweldig was niet echt, maar dat dansje was wel supercool!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:20 schreef Vlarp het volgende:
ik vond JK dus echt zooooo niet goed
JK moet zo gigantisch snel optiefen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:20 schreef Vlarp het volgende:
ik vond JK dus echt zooooo niet goed
Na die jury beoordeling kreeg ik ook echt weer zo'n gevoel dat dat Idols 1 grote reclame stunt is...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:27 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
JK moet zo gigantisch snel optiefen.![]()
JK en Maud prijzen ze de hemel in en straks gaan ze Alice natuurlijk weer gigantisch afzeikenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Na die jury beoordeling kreeg ik ook echt weer zo'n gevoel dat dat Idols 1 grote reclame stunt is...
OMG!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:32 schreef Vlarp het volgende:
LOL
Erik als huisvrouw uit de Freddy Mercury dinges Queen clip
O ja, met een C jaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
OMG!!
Eric, is er iets dat je het Nederlandse publiek wil vertellen?
Maar hij is wel een apart geval.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:36 schreef Vlarp het volgende:
Niet goed.. Eric moet geen rustige nummers zingen...
uhuhquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar hij is wel een apart geval.
Van mij mag ie nog een een weekje blijven. Eerst JK eruit.
Dat gaat heel snel douchen wordenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:41 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga zo in de pauze even snel douchen ... moet wel lukken toch? 't is toch 10 minuten reclame ofzo...
Schiet op! Ronquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:46 schreef Vlarp het volgende:
Ohw.. ron zo
Ik ga douchen
ik ben verliefdquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Maar hij is wel een apart geval.
Van mij mag ie nog een een weekje blijven. Eerst JK eruit.
Eric isquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:48 schreef blublub het volgende:
[..]
ik ben verliefd![]()
en terecht, Alice moet echt zo snel mogelijk eruit. dat kind is zo dom en zo nep, en ze doet nu nog steeds zoooo zielig over dat (volledig terechte) commentaar van vorige weekquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
JK en Maud prijzen ze de hemel in en straks gaan ze Alice natuurlijk weer gigantisch afzeiken
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:50 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Eric is
Dom en nep? Heb je Marlies al eens bekeken dan? Met haar ingestudeeerde kijk-mij-eens-geil-en-geweldig-in-de-camera-kijken-blikquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:51 schreef blublub het volgende:
[..]
en terecht, Alice moet echt zo snel mogelijk eruit. dat kind is zo dom en zo nep, en ze doet nu nog steeds zoooo zielig over dat (volledig terechte) commentaar van vorige week
Inderdaad....quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:57 schreef beaverhausen het volgende:
Ron is tot nu toe de beste vanavond!
Ja, echt wel!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:59 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ron was goehoed!!
Het zij je vergevenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:04 schreef WAik het volgende:
nou ik vond het nu maar niks, terwijl het eerder wel goed was.
![]()
Nee!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:04 schreef beaverhausen het volgende:
Kunnen ze Alice wat harder zetten?
Toch blijf ik JK de slechtste vindenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nee!!!
Ze moet uit!
Dat wel jaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Toch blijf ik JK de slechtste vinden
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:16 schreef WAik het volgende:
Boris Boef
Ron blijft de beste vanavond.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:17 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vond hem dit keer niet overdreven goed. Vond Ron een stuk beter...
mwah, ik ben ook niet echt een marliesfan, maar vind t met haar nepheid wel meevallen eigenlijkquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:53 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dom en nep? Heb je Marlies al eens bekeken dan? Met haar ingestudeeerde kijk-mij-eens-geil-en-geweldig-in-de-camera-kijken-blik![]()
Echt wel!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:27 schreef WAik het volgende:
marlies was slecht![]()
en die blonde slet mag ook wel eens wegquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:28 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Echt wel!
En die ingestudeerde blikken en gebaartjes![]()
Je moet zingen, niet acteren muts!!![]()
Ja, das lekker duidelijkquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:32 schreef WAik het volgende:
[..]
en die blonde slet mag ook wel eens weg![]()
![]()
ah nou weet ik het weer: alicequote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:34 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ja, das lekker duidelijk
Blonde slet. Alice? Maud? Dooske?
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:35 schreef WAik het volgende:
[..]
ah nou weet ik het weer: alice
Yup Marlies viel wel wat tegen ja, maar haar britney-act was wel lachen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:41 schreef Markie-Mark het volgende:
Marlies ( mijn favoriet ) viel tegen
Alleen Ron en Maud vond ik oprecht goed/leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |