You make me laugh.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:53 schreef _NecRo_ het volgende:
doe mij maar hollywood daar versta je tenminste nog wat van
quote:Casshern trailer
(Opening)
I am allowed to announce one result here.
The name -- new construction cell--!
(Cultivation tub)
This .. It made to here well!
(Garden)
Madam .. It is although I heard that it was sick..
(Motorbike)
You are going to do how of the promise with RUNA.
The friend is fighting... Only I cannot be in such a safe place.
(Laboratory?)
It is the situation of cause non-Ming!
(Dinner-room)
new construction cell.... Not completing yet!
(Army .. Airplane)
It is what.
The military authorities are working.
(It whispers with an ear.)
For what purpose do people continue fighting?
(next)
You ... What was made him?
(Grass.. Statue .. Mountain.. Child)
which governs death for it -- new construction -- it will be called human
All human beings ...
(The rise of a face)
... It massacres.
(Attack)
code 206... Carry out early!!
..RUNA
(A doctor and one's wife)
I save your life.
(A white-haired man)
You is whom!!
I am already lost by man!
(Performer introduction--last:This is the theme of this movie.)
The immortal body which sacrificed only one life and was born again.
Iron evil spirits are struck and broken.
If CASSHERN does not do, who will do.
Wat bedoel je met ondertiteld?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 21:10 schreef NgInE het volgende:
komt er ook nog een ondertitelde versie uit? die zou ik wel graag willen hebben
Welke bioscoop?quote:Op woensdag 9 februari 2005 16:08 schreef MissMSX het volgende:
Hij draait als het goed is vanaf morgen (10 februari) in de bisocoop.
Dat weet ik nog niet. Nieuwe weekagenda is pas morgen bekendquote:
Iig Kriterion Amsterdam, Lux Nijmegen en Hartlooper Complex Utrecht.quote:Op woensdag 9 februari 2005 18:52 schreef MissMSX het volgende:
Dat weet ik nog niet. Nieuwe weekagenda is pas morgen bekend
Lux in Nijmegen weet ik niks van, maar zou kunnen natuurlijkquote:Op woensdag 9 februari 2005 22:37 schreef California het volgende:
[..]
Iig Kriterion Amsterdam, Lux Nijmegen en Hartlooper Complex Utrecht.
ik vond deze juist veel beter dan immortel (ad vitam)... OK sommige beelden konden wel beter (zoals die (digitale) auto die slipt, daar zouden ze zelfs 30 jaar geleden mee gelachen hebben) maar voor de rest is het verhaal prachtig verfilmd. niet volgens de klassieke hollywoodstijl, maar een beetje nadenken kan nooit kwaad. er zijn wel niet zoveel actiescenes als de trailer doet vermoeden, maar ze zijn echt de moeite waard.quote:Op donderdag 9 december 2004 00:02 schreef Gorro het volgende:
Samen met Immortel (Ad Vitam) en Sky Captain and the World of Tomorrow de derde film die dit jaar uitgekomen is die (bijna) helemaal opgenomen is voor blue screen. Van die films is dit de slechtste. Uitermate rommelige film, zowel qua muziek, effects en verhaal. De makers hadden waarschijnlijk zo veel ideeën dat ze niet konden kiezen en ze er toen maar allemaal erin gedaan hebben, zo komt het in elk geval over. De effecten zien er voor het grootste gedeelte ook nog niet eens uit. Het verhaal is op zich nog het sterkst, maar het hart van de film komt totaal niet bovendrijven door het warrige uiterlijk.
Geen van beide. Het is een live-action film, alleen de achtergrond zijn net als bij The Sky Captain of the World of Tomorrow computergegenereerd. Qua sfeer heeft de film wel wat weg van anime trouwens, maar het is dus een film met gewone acteurs.quote:Op zaterdag 12 februari 2005 02:37 schreef FremantleDockers het volgende:
Valt dit nou eigenlijk onder animatie, of manga, of wat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |