quote:Prinses Juliana overleden
Prinses Juliana is vanmorgen vroeg overleden. Ze is tegen zes uur in haar slaap gestorven op Soestdijk. De prinses is 94 jaar geworden. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst bekendgemaakt.
Premier Balkenende zal het overlijden waarschijnlijk om 10 uur officeel bekendmaken. Prinses Juliana had geheugenproblemen en leefde al 5 jaar in de belsotenheid van paleis Soestdijk. Koningin Beatrix zei vorig jaar in de Kersttoespraak dat de dagen haar moeder erg zwaar vallen.
bron
meen je nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 06:10 schreef Megumi het volgende:
De dood is ook onderdeel van het leven.
nou het is een prinses weet je wel. Sluit anders heel fok maar als we dan toch over de nuttige dingen in het leven gaan pratenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 06:15 schreef Megumi het volgende:
Tja. Zie zelf het nut niet zo van dit bericht. .
een ex-koningin mag je niet tegenspreken dus ze houdt stug vol.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 06:34 schreef Megumi het volgende:
Het is gewoon iemand die al dood is en daar zelf nog achter moet komen.
quote:Prinses Juliana overleden
De Rijksvoorlichtingsdienst deelt namens de minister-president, mr.dr. J.P. Balkenende, met groot leedwezen mede dat Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Juliana der Nederlanden op zaterdag 20 maart 2004 om tien voor zes in de ochtend op Paleis Soestdijk is overleden.
De minister-president zal hedenochtend via radio en televisie de Nederlandse bevolking toespreken. Het tijdstip hiervan wordt zo spoedig mogelijk meegedeeld.
RVD, 20.03.2004
Beetje respect zou mooi zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:21 schreef What het volgende:
[..]
Feest?
goed gesproken Libris!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:26 schreef Libris het volgende:
Tja, hoe zeg je het tactisch? Misschien heeft het wel genoeg geduurd... Als je al 5 jaar dement bent, je eigen man niet meer herkend en helemaal geisoleerd van de rest van de wereld bent is de kwaliteit van het leven ook niet goed. Mooi dat het afgelopen is. Bijzonder leven gehad
Echt niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:30 schreef NorthernStar het volgende:
Krijgen we nu ook een rouwdag oid? Oud-koningin overleden.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:26 schreef Libris het volgende:
Tja, hoe zeg je het tactisch? Misschien heeft het wel genoeg geduurd... Als je al 5 jaar dement bent, je eigen man niet meer herkend en helemaal geisoleerd van de rest van de wereld bent is de kwaliteit van het leven ook niet goed. Mooi dat het afgelopen is. Bijzonder leven gehad
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:28 schreef SunChaser het volgende:
Ik zet meteen een X voor mijn MSN-naam
Zeg, ben jij nou helemaal besodemieterd?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:24 schreef Mister-X het volgende:
Beetje respect zou mooi zijn.
klein beetje respect moet toch kunnen SunChaser?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:34 schreef SunChaser het volgende:
We draaien op FOKRadio maandag wel Juliana Bedankt van Dolf Brouwers.
De sympathiekste van het hele stel imo.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:37 schreef Oblivion het volgende:
Toch ook wel een beetje verdrietig...
Mooi mensje...
In Sunchaser's book niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:37 schreef just me het volgende:
klein beetje respect moet toch kunnen SunChaser?
De NOS meldt nu dat ze in paleis Noordeinde (Den Haag) wordt opgebaard.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:33 schreef Libris het volgende:
Iemand een idee wat het protocol nu is?
Wordt ze ook opgebaard zoals bij Prins Claus het geval was? Waarschijnlijk wel
Dat liedje is een en al respect hoor. Ken je het wel?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:37 schreef just me het volgende:
[..]
klein beetje respect moet toch kunnen SunChaser?
Je bent om te kotsen. Da's al een tijdje bekend ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:44 schreef SunChaser het volgende:
Dat liedje is een en al respect hoor. Ken je het wel?
Ik vind de tekst wel mooi, zeikerd.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:45 schreef What het volgende:
[..]
Je bent om te kotsen. Da's al een tijdje bekend ja.
nogal nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 06:10 schreef Megumi het volgende:
De dood is ook onderdeel van het leven.
KUT daar gaat mijn vrijedag!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:54 schreef Oblivion het volgende:
Volgens mij hebben wij geen Koninginnendag meer....
Dat blijft denk ik gewoon.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:56 schreef Caesu het volgende:
inderdaad geen koninginnedag meer op 30 april....?
Tuurlijk welquote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:56 schreef Caesu het volgende:
inderdaad geen koninginnedag meer op 30 april....?
Technische storing..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:01 schreef Cee het volgende:
Wat is er met Balkenende aan de hand?
Volgens mij was het bij leven van de Prinses Juliana, bij dood zou het afgelopen zijn...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat blijft denk ik gewoon.
Beatrix heeft de geboortedatum ook gewoon overgenomen van Juliana, omdat het anders in januari zou vallen.
30 April is mooi in de lente en net voor de mei gedenk en feestdagen.
Sodemieter eens op!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:01 schreef SunChaser het volgende:
Jammer dat Kopspijkers niet op tv is vanavond.
denk het ook wel eigenlijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:58 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Dat blijft denk ik gewoon.
Beatrix heeft de geboortedatum ook gewoon overgenomen van Juliana, omdat het anders in januari zou vallen.
30 April is mooi in de lente en net voor de mei gedenk en feestdagen.
Sodemieter zelf op .quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:02 schreef Libris het volgende:
[..]
Sodemieter eens op!
ging het op tv ook fout?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:01 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Technische storing..
Ja het werd ook afgebroken, het is inmiddels weer opnieuw begonnen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:04 schreef Caesu het volgende:
[..]
ging het op tv ook fout?
Geen technische storing, op tv werd ie onderbroken door iemand off-screen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:04 schreef Caesu het volgende:
[..]
ging het op tv ook fout?
op de radio ook weer.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:05 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ja het werd ook afgebroken, het is inmiddels weer opnieuw begonnen.
_bigmac_, als je te lam bent om een beetje respect op te brengen, post dan niet, mongool.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:03 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Sodemieter zelf op .
sukkel. oeh er is een vrou van 94 dood kom we gaan allemaal huilen .
jezus al die sukkel huilies. en die JP als mijn oma dood gaat komt dat ook allemaal niet.
Huilen? Nee totaal niet, maar een beetje respect mag wel, gezeik over Idols en Kopspijkers..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:03 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Sodemieter zelf op .
sukkel. oeh er is een vrou van 94 dood kom we gaan allemaal huilen .
jezus al die sukkel huilies. en die JP als mijn oma dood gaat komt dat ook allemaal niet.
Lees/luister/kijk dan nietquote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:09 schreef baziz het volgende:
Jezus wat een hoop gedoe allemaal over die Juliana zeg.
Boeiend.
Het is inderdaad net een toespraak, ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:07 schreef Ambrosius het volgende:
Nette toespraak van Balkenende.
[..]
Ja, hier sluit ik me wel bij aan.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 09:26 schreef Libris het volgende:
Waarom dat krijgt mijn achterbuurvrouw van 88 ook niet als ze morgen dood gaat.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:09 schreef Libris het volgende:
[..]
Huilen? Nee totaal niet, maar een beetje respect mag wel, gezeik over Idols en Kopspijkers..
* just me gaat _bigmac_ gewoon ignorenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:15 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Waarom dat krijgt mijn achterbuurvrouw van 88 ook niet als ze morgen dood gaat.
komt ze op tv ??? Nee
komt er een online register nee!!.
Waarom zou die juliana geval dat wel krijgen.
Mijn zus merkte het ook op.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:10 schreef SkaterSam het volgende:
Balkenende maakte een fout door dit te zeggen:
Wij wensen de koninklijke familie veel sterkte met dit verlies en leven...
............op dit moment met hun mee
Foute nadruk op leven...
Maar, R.I.P. Juliana 1909 - 2004
nou pasquote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:17 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat _bigmac_ gewoon ignoren
omdat jou buurvrouw van 88 een individu is die in haar leven hoogstwaarschijnlijk niks heeft gedaan waardoor ze enige bekendheid zou kunnen hebben..quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:15 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
komt ze op tv ??? Nee
En wie wou haar als staatshoofd dan ??>quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:19 schreef sir_dalord het volgende:
[..]
omdat jou buurvrouw van 88 een individu is die in haar leven hoogstwaarschijnlijk niks heeft gedaan waardoor ze enige bekendheid zou kunnen hebben..
Prinses juliana is ons staatshoofd geweest.. En hoewel ik tegen het koningshuis ben, vind ik het tercht dat men er even bij stil moet staan.
dus geen appels met peren vergelijken
Omdat jouw achterbuurvrouw geen kijkers trekt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:15 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
komt ze op tv ??? Nee
Is je achterbuurvrouw dan ook een lid van het koningshuis?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:15 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
komt ze op tv ??? Nee
Laat gewoon je kop in je anus zitten en ga onder de dekens zitten janken dat er mensen zijn die meer bereikt hebben dan jou.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:20 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
En wie wou haar als staatshoofd dan ??>
Als die juliana geval niet een beroemde opa had was dat ook gewoon een individu geweest.
Jongen ... er lopen duizenden topics over afschaffing van de monarchie.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:20 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
En wie wou haar als staatshoofd dan ??>
Als die juliana geval niet een beroemde opa had was dat ook gewoon een individu geweest.
Wat praat jij nou weer.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 10:22 schreef CybErik het volgende:
[..]
Laat gewoon je kop in je anus zitten en ga onder de dekens zitten janken dat er mensen zijn die meer bereikt hebben dan jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |