+ dat ze belastingtechnisch voordeliger zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:30 schreef Lexie het volgende:
Ze zijn het goedkoopste als je ze met 100 tegelijk koopt.
Ik noem mijn lul ook altijd Big Bossquote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:30 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Oké, dan lukt dat gelukkig nog wel.
Geeft mijn username jullie de indruk dat ik een lul ben?
Ah gelukkig.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:32 schreef Megumi het volgende:
Nee hoor.
Ow, dan is het goed.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:33 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik noem mijn lul ook altijd Big Boss.
Cool.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:35 schreef sijpt het volgende:
Hm... en wij maar denken dat je bij de Big Boss werkt!
lenen heet dat toch. is altijd wel een ruilopject als je met een groep in de kroeg zit.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:24 schreef Stali het volgende:
Die pik je toch gewoon?(de wegwerpers dan he?)
En die breng jij dan zondagmiddag netjes terug? Dat is lenen namelijk he?quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:30 schreef blackbully het volgende:
[..]
lenen heet dat toch.
en mocht ik dronken zijn dan heb ik er meestal wel 3 a 4 extra.
nee dat ook weer niet. neem ze de volgende week allemaal mee.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:33 schreef Stali het volgende:
[..]
En die breng jij dan zondagmiddag netjes terug? Dat is lenen namelijk he?![]()
Bestaat dat een gezinsverpakking Lucifers??!!quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:34 schreef Xtreem het volgende:
wat is er mis met een gezinsverpakking lucifers???
Zo zie ik dat ook, koop nooit aanstekers, mijn huisgenoot gelukkig wel met regelmaatquote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:37 schreef blackbully het volgende:
[..]
nee dat ook weer niet. neem ze de volgende week allemaal mee.
en kom dan weer thuis met of geen of 1 aansteker.
maar als ik dan weer teveel gezopen heb dan heb ik er weer wat bij. blijft echt een uitwisselings project
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |