werkt dat wel?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:49 schreef Hephaistos het volgende:
Via KPN kan je aangeven dat je niet opz ulke lijsten voor wil komen...
Precies, dat is de fout die je zo makkelijk maakt. Ik wel tenminste. Ik ben te netjes opgevoed. Eigenlijk moet je gewoon zeggen "NEE. En wat betekent NEE? NEE betekent NEE. En nou opzouten." Maar ja je fatsoen zegt dat je dat niet kan makenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:06 schreef Mavi het volgende:
En dan nog beleefd blijven...
Je moet je er gewoon een keer toe brengen, dan is het hek van de dam.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, dat is de fout die je zo makkelijk maakt. Ik wel tenminste. Ik ben te netjes opgevoed. Eigenlijk moet je gewoon zeggen "NEE. En wat betekent NEE? NEE betekent NEE. En nou opzouten." Maar ja je fatsoen zegt dat je dat niet kan maken
4x per maaltijd?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:47 schreef nikky het volgende:
gewoon zeggen dat je geen belangstelling hebt en direct weer ophangen
Jij wordt 4x per maaltijd, oftwel 28 keer per week oftewel 112 keer per maand oftewel 1344 keer per jaar gebeld door verkopers ? Das niet normaal.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:21 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
4x per maaltijd?
Als je iets juist niet moet doenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:49 schreef Hephaistos het volgende:
Via KPN kan je aangeven dat je niet opz ulke lijsten voor wil komen...
Yep, je kan het eisen.. Maar dat heeft geen nut..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:47 schreef MissyMirjaM het volgende:
je kan eisen dat ze je van hun lijst verwijderen
en ze bellen altijd rond etenstijd
want dan is iedereen zeker weten thuis
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 03:40 schreef Solitarias het volgende:
"Nee, sorry, ik zat net te masturberen.........."
doet het altijd goed!
Zeg dat maar 4 jaar lang wekelijks. Als je zegt geen belangstelling, bellen ze toch even hard terug.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:47 schreef nikky het volgende:
gewoon zeggen dat je geen belangstelling hebt en direct weer ophangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |