zeker weten...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:39 schreef Rewimo het volgende:
Als de kaartjes op zijn, zullen ze dat wel aankondigen. Maar ik durf te wedden dat er echt wel meer dan 100 setjes gewonnen zijn vandaag
misschien kan hij/zij een vakantiebaantje bij Burgers Zoo krijgenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Diegene die een programmeerfoutje heeft gemaakt wordt zo ongelooflijk ontslagen
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
dat zal wel een extern bureau zijn... die krijgen geen opdrachten meer... en dan wordt de programmeur misschien wel ontslagen jaquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:40 schreef miss_dynastie het volgende:
Mwah, dat valt wel mee denk ik...In het half uur dat het duurde ofzo zijn er misschien 100 paketten meer gewonnen...Ik ga er niet vanuit dat Whiskas de volle mep voor zo'n kaartje betaald, dus daar komen ze wel overheen...(met wat ze in een jaar aan omzet draaien kunnen ze volgens mij heel Burger's Zoo kopenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:42 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Da's een dure geweest voor meneer Whiskas
Tja, ik weet niet of er ooit wel een poezebeest in huis komt. Bert is er niet allergisch voor, maar zijn zus was dat ook niet totdat ze een kat kregen... Bovendien, in mijn flatje nu is een kat toch niets helaas.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Het voer van de Aldi is niet slecht of zo, maar dit ras heeft heel gauw last van de niertjes. Whiskas wordt toch op een andere manier bereid en met andere ingredienten, vandaar. Ik wist het toen ik dit ras kocht, dus geen problemen mee. Het is een duur beestje, zowel in aanschaf als in onderhoud
Ik heb precies hetzelfde, Rewimo!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:57 schreef Rewimo het volgende:
Momenteel kan ik wel loten ophalen maar het controleren lukt niet. Ik ga straks thuis wel verder.
Behalve Kloontje het Reuzekindquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:30 schreef jessie het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh t land van ooit das zooo leuk!!!!!!
Mail maar hoor Danosa, zodra ik klaar ben met deze vriendin ga ik voor jou spelenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:42 schreef danosa het volgende:
Nou ik heb zojuist die rotvis weer weggedrukt hoor. Het is weer tijd voor een heerlijke capsule voor mijn keelonsteking en die zijn niet fijn.Dus morgen another day in paradise, dan proberen we het gewoon weer. Rewimo, mocht je mijn gegevens nodig hebben trek je dan ff aan de bel?
Trouwens, ik meende dat ik Kloontje laatst nog op tv zag LadyS! en da's ook niet fijn
ik ben echt blij dat ik dat niet gezien hebquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:42 schreef danosa het volgende:
Trouwens, ik meende dat ik Kloontje laatst nog op tv zag LadyS! en da's ook niet fijn
ja echt? lijkt me altijd tamelijk vreselijk eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:30 schreef jessie het volgende:
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh t land van ooit das zooo leuk!!!!!!
Ik ben er drie keer geweest en zorg ervoor dat ik er nooit meer heen hoefquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:28 schreef bixister het volgende:
[..]
ja echt? lijkt me altijd tamelijk vreselijk eigenlijk.
Ik ben er dus ook nooit geweest, en ik moet je zeggen: toen Damon rond 1 jaar was keken we Het altijd om 7.00 uur voordat ik moest gaan werken en ik dacht ook altijd.....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:28 schreef bixister het volgende:
[..]
ja echt? lijkt me altijd tamelijk vreselijk eigenlijk.
Tja, toen dus (hoor oma) wel...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:55 schreef bixister het volgende:
huh komt/kwam daar dus iets van op tv? (land van) nooit gezien.
echt?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:11 schreef bixister het volgende:
wij hebben bovendien al een chrysler.
*meldt*quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:10 schreef Karin het volgende:
Ik geloof dat Lois mijn adres al aan wat mensen heeft doorgemaild want helaas heb ik ook nog steeds niet. Lijkt me trouwens hartstikke leuk om met die kaartjes een meeting te organiseren!
1/250 secquote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:30 schreef fotoloog het volgende:800x heen en weer gezwommen
Resultaat: NADA
ooh die jaa!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:26 schreef lily het volgende:
Mijn favoriete auto is de Chrysler Pt Cruiser
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:32 schreef lily het volgende:
[..]
1/250 sec![]()
Heej, moderatorquote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:36 schreef fotoloog het volgende:
[..]
![]()
Ik ga morgen om 7 uur opstaan en dan.......hehehehehequote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Heej, moderator
Tja, je had vanmorgen je slag moeten slaan, toen was elke poging raak
www.whiskas.nlquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:49 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook nog niks gewonnen! en nou ben ik ook die link nog kwijt? :'( :'( :'(
dat kan je na 1.035.245 pogingen wel zeggen jaquote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:53 schreef Jelief het volgende:
[..]
www.whiskas.nl
op het water klikken en dan de oranje vis...
edit: maar dat laatste wist je al...
quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:38 schreef Luchtbel het volgende:
Euhm mag ik heel even offtopic gaan hier; kreeg van een vriendin deze link toegemaild
http://www.prikpagina.nl/read.php?f=540&i=1110359&t=1110359
Gaat over de Burgers Zoo kaartjes....
Weet ik Luchtbel, maar aangezien er geen adresgegevens in staan, is ie voor iedereen bruikbaarquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:25 schreef Luchtbel het volgende:
Heeeey! Die is van mij
Nee maakt toch niet uit? Printscreen is printscreenquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:27 schreef Luchtbel het volgende:
Ja wel een beetje anders afsnijden danAnders lijkt het wel te erg
toen niet, dr stond niks bij.quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:28 schreef Rewimo het volgende:
De voorwaarden zijn inderdaad wel belangrijk om erbij te zoeken ja. Zouden ze daarin al rekening hebben gehouden met een technische storing?
die draad is ook al weggehaald op dat prikpagina ding.quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:06 schreef LadyS het volgende:
dit stond in het Z&G topic:
[..]
Als je er niets mee kan en niemand blij mee kan maken, weet ik nog wel iemandquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:53 schreef pluisje het volgende:
Ik heb inmiddels ook zo'n brief binnen. Leuk dat ik een pakketje Whiskas krijg, vooral omdat ik had opgegeven helemaal geen kat te hebben
Ik geloof dat ze daar offtopic berichten weghalenquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:11 schreef moussy het volgende:
[..]
die draad is ook al weggehaald op dat prikpagina ding.
met een baksteen erinquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:25 schreef pluisje het volgende:
Ik denk dat ik mijn pakketje whiskas ongewenst retour ga zenden zodra ik het krijg
Verdacht pakketje van makenquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:25 schreef pluisje het volgende:
Ik denk dat ik mijn pakketje whiskas ongewenst retour ga zenden zodra ik het krijg
Wat dacht jij dan? Ik heb een rechtsbijstandverzekering and I'm not affraid to use itquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:27 schreef Belana het volgende:
Wat erg dit zeg! Gaan jullie je verenigen? Laat ze maar bloeden hoor!!
waarschijnlijk zijn het zelfs gewoon die pakketen die je kan aanvragen (doosje brokjes, melk en wat van die vleeszakjes) Niet dat m'n katten er niet blij mee zijn, daar niet van. Maar heb nog zo'n pakket liggen en de keuze tussen dierentuin of zo'n pakket is compleet anders.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:29 schreef moussy het volgende:
ah joh, zo'n pakket kan nooit wat voorstellen, want dan hadden ze beter ieder gezin 1 kaartje voor Burgers' zoo op kunnen sturen.
Nee, alleen voor de eerste katquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:35 schreef Knorretje het volgende:
ben benieuwd of ik trouwens voor alle 5 de katten een pakket krijg,anders krijg ik jaloerse katten
Ik heb ook de stomme kaart gehadquote:Op vrijdag 9 april 2004 11:20 schreef Rewimo het volgende:
Even nagezocht: Luchtbel was de eerste. Heb jij al post, Luchtbel?
Ja precies, dat is een grote fout van ze. Als je niet gewonnen had, hadden ze geen post kunnen sturenquote:Op vrijdag 9 april 2004 12:53 schreef miss_dynastie het volgende:
En het stelletje sukkels geeft dus door die brief aan dat je gewonnen hebt
Hadden ze niet gereageerd, dan hadden ze kunnen zeggen: u liegt, het alt printscreentje kunt u van internet plukken, blablabla. Nu geven ze in principe toe dat je gewonnen hebt
dat vond ik ook toen ik de ingescande versie van easy-going zagquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:01 schreef Lois het volgende:
In eerste oogopslag vanmorgen vond ik dat hengeltje net een zwangerschapstest.("beroeps"deformatie?
)
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:18 schreef bixister het volgende:
ik heb net gebeld en de mevrouw van de klantenservice zei dat ivm de vele klachten besloten is om alsnog kaarten toe te zenden!
ze heeft niet om mijn gegevens gevraagd dus ik neem aan aan iedereen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:19 schreef Lois het volgende:
Aan iedereen? Of alleen aan iedereen die belt?
een borrel?quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:22 schreef Troel het volgende:
DE kat heeft er al eentje van mij...
Wedden dat ze bij Whiskas allemaal zo zitten?quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:21 schreef Lois het volgende:![]()
Meeting, meeting!!
![]()
Leuk dit zeg!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:24 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wedden dat ze bij Whiskas allemaal zo zitten?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klagen dat je een kaart hebt gekregen waarop staat dat je een whiskaspakketje zou krijgenquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:26 schreef Lois het volgende:
Ja maar nou zitten de katten mij weer teleurgesteld aan te kijken![]()
meteen de consumentenbond inschakelenquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:26 schreef Lois het volgende:
Tja, je heb tnu een kaartje dat je zo'n pakket zou krijgenquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:26 schreef Lois het volgende:
Gewoon bellen, straks krijg je anders misschien ook de kaartjes niet, dat zou ook zonde zijnquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:32 schreef moussy het volgende:
ah, dan kan ik ook nog ff bellen, of ik nou gewonnen heb of niet, ik heb geen brief gehad en mijn ouders ook niet. Kan me niet voooooooorstellen dat ik off. gewonnen heb.
Dat ik geen brief heb gehad kan wel kloppen, want ik kon mijn 4-cijferige huisnummer niet eens invullen
Heeft niet zoveel zin, ze zijn nu gesloten en paasmaandag ook...quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:30 schreef lily het volgende:
heee, mijn man kwam thuis en wilde kwaad bellen, ik had zoiets van; laat nu maaaar...
maar als ik dit lees...
Moet ik nu bellen of niet?
misschien kun je er wat whiskas tussenproppenquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:51 schreef Jelief het volgende:
ggggrrrrr
ik kom net vanmiddag terug van vakantie, krijg kaartje van Whiskas lees het en dank , na das jammer dan, ....................................................................................................................................................................
en de kraan van de wasmachine is ook al stuk.. welkom thuis heet dat dan!
Heey, da's mooi! Ik heb op de Whiskas site gekeken en alle 1293 deelnemers of zo krijgen kaartjes! Mooi, da's een goede thuiskomst van de vakantiequote:Op vrijdag 9 april 2004 17:30 schreef Jessicaa het volgende:
Ik heb ook zo'n kaart gehad Angel. Maar ik begrijp nu dat we toch kaartjes krijgen. Joepieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Met nogmaals eenvoor Angel
quote:Op vrijdag 9 april 2004 18:29 schreef Bright het volgende:
[..]
1293 deelnemers of zo
quote:Iedereen die een winnend lot* heeft gevangen,
krijgt kaarten voor Burgers Zoo
Door de ongelooflijke populariteit van het WHISKAS® Visspel hebben wij helaas te laat ingezien dat alle 100 arrangementen voor Burgers Zoo al waren vergeven.
Wij hadden alle overige winnaars een rijk gevuld WHISKAS® pakket voor de kat beloofd. Door de grote teleurstelling bij de winnaars van het kattenpakket hebben wij besloten om ook hen een Burgers Zoo arrangement voor 4 personen aan te bieden in plaats van het pakket.
Wij hopen op deze manier toch iedereen tevreden te stellen. Alle 1293 winnaars die bij ons bekend zijn, krijgen persoonlijk bericht van ons.
Met vriendelijke groet,
WHISKAS®
P.S. conform onze actievoorwaarden kan er per adres maximaal 1 arrangement voor 4 personen gewonnen worden.
* binnen de gestelde actievoorwaarden van de WHISKAS® Rijk aan Vis actie.
zou ik doenquote:Op vrijdag 9 april 2004 18:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Oh, dat valt me nog mee...
Zal ik nu bellen dat ik met een teleurgestelde kat zit
Die stond er anderhalf uur terug ook alquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:08 schreef Rewimo het volgende:
Mailtje gekregen
Iedereen die een winnend lot* heeft gevangen, krijgt kaarten voor Burgers Zoo
Door de ongelooflijke populariteit van het WHISKAS® Visspel hebben wij helaas te laat ingezien dat alle 100 arrangementen voor Burgers Zoo al waren vergeven.
Wij hadden alle overige winnaars een rijk gevuld WHISKAS® pakket voor de kat beloofd. Door de grote teleurstelling bij de winnaars van het kattenpakket hebben wij besloten om ook hen een Burgers Zoo arrangement voor 4 personen aan te bieden in plaats van het pakket.
Wij hopen op deze manier toch iedereen tevreden te stellen. Alle 1293 winnaars die bij ons bekend zijn, krijgen persoonlijk bericht van ons.
Met vriendelijke groet,
WHISKAS®
P.S. conform onze actievoorwaarden kan er per adres maximaal 1 arrangement voor 4 personen gewonnen worden.
* binnen de gestelde actievoorwaarden van de WHISKAS® Rijk aan Vis actie.
¤ 77580quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:09 schreef Rewimo het volgende:
1293 x 4 kaartjesDure dag voor meneer Whiskas
klopt trouwens niet met dit:quote:Wij hadden alle overige winnaars een rijk gevuld WHISKAS® pakket voor de kat beloofd. Door de grote teleurstelling bij de winnaars van het kattenpakket hebben wij besloten om ook hen een Burgers Zoo arrangement voor 4 personen aan te bieden in plaats van het pakket.
Deel maar door in ieder geval twee, maar waarschijnlijker drie of vier. Hoe hoger de aantallen, hoe goedkoper de arrangementenquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
¤ 77580
't Is toch nog geen dierentuinweer johquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:01 schreef Angel22 het volgende:
Mailtje is hier ook binnegekomende telefoniste die ik gesproken heb vanmiddag had het erover dat het nog wel een week of twee kon duren voordat de kaartjes daadwerkelijk binnen zijn.
![]()
Je vertrouwt ze gewoon niet meer hequote:Op vrijdag 9 april 2004 21:03 schreef Angel22 het volgende:
Neee ok maar als ik iets win wil ik het ut liefste gisteren binnen hebben![]()
![]()
Ja, omdat er dus die technische fout was en ze ons niet met niks af wilden schepen...quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:01 schreef Rewimo het volgende:
Maar iedereen kreeg toch een melding dat ie kaartjes had gewonnen? Ik heb niks gezien over troostprijzen destijds.
Helaas, zonder goochem gaat het hele feest niet doorquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:49 schreef danosa het volgende:
Ik wil ook graag mee meeten naar Burgers Zoo, <knip>
quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Helaas, zonder goochem gaat het hele feest niet door![]()
![]()
goed mogelijk dat dat (tegelijk spelen voor 1 adres) de 'crash' van het spel veroorzaakt heeft!quote:Op vrijdag 9 april 2004 21:34 schreef easy-going het volgende:
Oja, en nog bedankt bixister en/of rewimo. Wie nu precies de kaartjes voor mij gewonnen heeft zal wel een raadsel blijven
quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:26 schreef bixister het volgende:
[..]
goed mogelijk dat dat (tegelijk spelen voor 1 adres) de 'crash' van het spel veroorzaakt heeft!
Die heeft nu geen baan meer denk ikquote:Op zaterdag 10 april 2004 07:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben zo benieuwd wie dat spel geprogrammeerd heeft
hier (en op de andere 4 adressen) ook geen briefquote:Op zaterdag 10 april 2004 19:15 schreef Anitra het volgende:
ik be dus de enige die helemaal niks te horen heeft gekregen?
Nee hoor, want ik heb niet gebeld noch gemaild.quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien hebben ze eerst de mensen gedaan die gebeld of gemaild hebben
quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:56 schreef easy-going het volgende:
[..]
Nee hoor, want ik heb niet gebeld noch gemaild.
Tjee, ik ben gewoon lui, anderen winnen de kaartjes voor me en zorgen nog dat ik ze krijg ook![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:56 schreef easy-going het volgende:
Tjee, ik ben gewoon lui, anderen winnen de kaartjes voor me en zorgen nog dat ik ze krijg ook![]()
Heb jij lopen hengelen of kreeg je ook kaartjes vanwege de fout (dat je ze in een keer kreeg)quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:15 schreef Anitra het volgende:
ik be dus de enige die helemaal niks te horen heeft gekregen?
ik heb wel overal hetzelfde email adres ingevuld.quote:Op zondag 11 april 2004 11:09 schreef Troel het volgende:
Overigens, mijn tante heeft ook nog niets gehoord, ook van geen fout...
Anitra, heb jij overal hetzelfde emailadres ingevuld?
OK, dan is het goed...quote:Op zondag 11 april 2004 13:39 schreef LadyS het volgende:
[..]
ik heb wel overal hetzelfde email adres ingevuld.
Ik heb al post gekregen en mijn schoonmoeder ook.
Mijn schoonzusje heeft nog niks gehoord..
Dus het lijkt me niet aan het emailadres te liggen
Ik heb maar een mailtje gehad, terwijl er dus meerdere spelletjes op dat mailadres gespeeld waren... Maarja, we wachten wel af.quote:Op zondag 11 april 2004 13:48 schreef Rewimo het volgende:
Niet iedereen heeft een e-mailadres toch? Ik heb zowel voor mezelf (eerlijk gewonnen) als voor anderen (zowel eerlijk als technische storing) meldingen van brieven gehoord. Dus daar kan het niet aan liggen lijkt me. Ik kan me overigens voorstellen dat Whiskas geen kans heeft gezien om iedereen al post te sturen, het ging om bijna 1300 adressen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |