Over de gemiddelde allochtone en autochtone jongeren-groepen die in grote steden wonen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:29 schreef TimmyAsd het volgende:
kan het niet openen, waar gaat het over?
oew.. ze hebben het over mij?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:31 schreef pberends het volgende:
[..]
Over de gemiddelde allochtone en autochtone jongeren-groepen die in grote steden wonen.
Als de allochtonen beter gespreid waren is er ook minder aanleiding voor autochtonen voor extreem rechts.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:35 schreef Joachim het volgende:
loopt een beetje kut hier...
maargoed, in de eerste minuut zijn ze van die IQ-loze jochies aan het interviewen over of ze extreem rechts zijn of niet
kan iemand die film capturen en ff ergens uploadenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:42 schreef pberends het volgende:
[..]
Als de allochtonen beter gespreid waren is er ook minder aanleiding voor autochtonen voor extreem rechts.
owwwwwwww jij natuurlijk helemaal in de war enzo he...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:40 schreef Sm0keZ het volgende:
ja, gaat erg leuk...
zit ik gister in de bus, stapt er 30 man in bij het station, waarvan misschien 5 nederlanders...
bedankt politiek, goed geregeld!
Een dikke meerderheid van de autochtonen voelt zich anders niet meer Nederlander in de grote steden. Hoe zal dat nou komen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
owwwwwwww jij natuurlijk helemaal in de war enzo he...
damn get a life..
de zielepietjes... weet je dat de meesten erg aardig zijn.. prima naar mijn zin in een straat met vele verschillende culturen, had in de 3 maanden dat ik op de PABO zat erg veel lol in de klas, overwegend marrokaanse meisjes... beetje interesse tonen doet al wonderen, de vooroordelen weggooien doet de rest...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Een dikke meerderheid van de autochtonen voelt zich anders niet meer Nederlander in de grote steden. Hoe zal dat nou komen.
Dan zal ik het maar niet over m'n schoondochter hebben...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:47 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
de zielepietjes... weet je dat de meesten erg aardig zijn.. prima naar mijn zin in een straat met vele verschillende culturen, had in de 3 maanden dat ik op de PABO zat erg veel lol in de klas, overwegend marrokaanse meisjes... beetje interesse tonen doet al wonderen, de vooroordelen weggooien doet de rest...
tuurlijk zitten er rotte appels tussen.. zelfde bij autochtonen...
ik zeg nergens dat de integratie niet geslaagd is.. maar om nou te roepen dat de integratie volledig mislukt is, gaat mij te ver..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:51 schreef pberends het volgende:
[..]
Dan zal ik het maar niet over m'n schoondochter hebben...
Maar je bent toch 'autochtoon'?
Misschien dat jij geslaagde integratie voelt, maar dat zijn zeldzaamheden, ook volgens veel allochtonen zelf.
Het is gewoon een immense en interessant vraagstuk.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:53 schreef Ripley het volgende:
Het houdt je nogal bezig he? Ik zie je elke dag topics hierover openen.
Misschien wordt het tijd dat sommige autochtonen stoppen met hun gekots op allochtonen en structureel en in samenwerking met diezelfde allochtonen gaan zoeken naar een goede oplossing.
Ik heb blanco gestemd.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:56 schreef TimmyAsd het volgende:
ben trouwens best benieuwd naar wat pberends stemt, als ie al stemt...
pberends?
Wat wil je wetenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
vertel over je schoondochter..![]()
alle details.. nee maar ff serieus, je schoondochter is dus allochtoon begrijp ik? Wat d8 je toen je zoon haar voor het eerst meenam? En wat d8 je na een paar maanden? Eerlijk..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:02 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat wil je weten
Of ze AEL stemt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |