dat lijkt me idd wel het nivo van een 10-jarigequote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:13 schreef Cybart het volgende:
Moordgasten
Ga ergens anders kotsen. Het is niet voor jou en je hoeft er dus ook niet naar te luisteren.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En natuurlijk Ali B.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:41 schreef Steve-O het volgende:
Jan smit.
Dude, je gaat toch niet over een post van de Mod heen kotsen? Dat doe je niet!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nooit geweten dat de Beach Boys Nederlandstalige rap maakten.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:39 schreef -=Bioslock=- het volgende:
Geef hem een mooie beach boys plaat. Of een Electric Light Orchestra.
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:10 schreef Kimske het volgende:
Hallo! Mijn broertje wordt binnenkort 10 jaar, en vroeg aan mij of ik een cd wil maken met rap muziek, het liefst nederlandstalig.... Toen hij dat ZEI, voelde ik me oud, heel erg oud...... Maar goed, weten jullie leuke nummers, NIET funzig?????
Tuurlijk, laat een mannetje van 10 genieten van "Nooit Meer Draaien"quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:26 schreef GhostMan84 het volgende:
NEUK!
ghehe ... niet goed?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:28 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Tuurlijk, laat een mannetje van 10 genieten van "Nooit Meer Draaien"![]()
Boogie Down Productions, Public Enemy, Stetsasonic, Ultramagnetic MC's, Black Sheep, Mc Shan, Prince Paul, Digable Planets, Leaders of the new School, Digital Underground, Biz Markie, Brand Nubian, Lords of the Underground, Jeru the Damaja.. etc etc..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Neuk! opzich is een goede band, alleen niet voor 10-jarigen
Niet Nederlands, wel goed
The Roots, De La Soul, A Tribe Called Quest, OC, Common
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |