quote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:04 schreef Ludacriss het volgende:
Nac wint!!!
Psv - Nac 2-6
1' Kezman
7' Kezman
26' Diba
27' Diba
28' DIba
29' Diba
90' Penders
91' Boukhari
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:04 schreef DIGGER het volgende:
Kezza naar Birmingham City?
http://www.skysports.com/skysports/article/0,,7-1128045,00.html
Idd, Van Basten wacht rustig een aanbieding van Feyenoord af!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:11 schreef Dr.Daggla het volgende:
WTF, psv wilde van Basten naast Hiddink...
Like, HELL NO...
Nee, hij wacht tot Koeman weg gaat denk ik.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:13 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd, Van Basten wacht rustig een aanbieding van Feyenoord af!
Zeg Daggla, kan ik trouwens strax bij jou voor inkoopprijs Guinness kopen hoorde ik?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:14 schreef Dr.Daggla het volgende:
Nee, hij wacht tot Koeman weg gaat denk ik..
hij kan wel wat beters vindenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:15 schreef Inquistor87 het volgende:
Handen thuis, Van Basten is van ons.
over welk jaar praten we nu ?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is te vroeg om er nu al iets over te zeggen, maar we zullen zeker weer voor de titel gaan
2004 tot 2104, wat er daarna gebeurt kan me echt geen zak interesserenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:30 schreef mat_herben het volgende:
over welk jaar praten we nu ?
Daar begint in principe iedere club toch mee?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is te vroeg om er nu al iets over te zeggen, maar we zullen zeker weer voor de titel gaan
Oei, het is ernstig gesteld met psv. Rommedahl wordt niet meer als lachertje gezien, maar als versterking van de selectie... t moet niet gekker worden.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:32 schreef rubbereend het volgende:
nou als Volanthen zich zo door ontwikkeld zou hij volgend jaar een basisplaats veroverd kunnen hebben en met Rommedahl dan op rechts is t zoeken naar een redelijke linkeraanvaller en een spits. Maar het zal de komende maanden vooral speculeren worden over spelers. K denk dat we een hoop namen voorbij zullen zien komen hier.
Dat vind ik dus vies tegenvallen, die ontwikkeling van Vonlanthen.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:18 schreef pascalheister het volgende:
Vonlanthen ontwikkelt zich goed, dus dat wordt wel een goede speler in mijn ogen. Scheelt ook wel weer wat als Rommedahl straks weer terug.
we hebben de afgelopentientallen jaren wel vaker een tussenjaar gehad, toen de generatie van 88 uitg espeeld was en na cocu en de zijne etc. een tussen jaartje hoeft niet verkeert te zijn end at zal t nu ook wel worden. een jaartje van kijken of de gekochte spelers het niveau aankunnen en de ploeg ingespeeld laten raken op elkaar. en hopen dat je in het begin van het seizoen niet teveel laat liggen met de nieuwe spelers.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:37 schreef manny het volgende:
[..]
Oei, het is ernstig gesteld met psv. Rommedahl wordt niet meer als lachertje gezien, maar als versterking van de selectie... t moet niet gekker worden.
K denk inderdaad ook dat t roerige tijden worden bij PSV.. oppassen dat ze niet verder afglijden nu.. Bommel, Kezman, Waterheus vervang je niet zomaar.
neuh die doen al jaren niet meer mee om t kampioenschapquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
PSV gaat dezelfde weg op als Feyenoord.
Die hebben idd pas geleden de UEFA Cup gewonnenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:39 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
PSV gaat dezelfde weg op als Feyenoord.
Precies, das ook het eerst wat ik dachtquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:52 schreef twi het volgende:
De arrogantie zeg, van Basten durven vragen voor PSV...Waar halen jullie het lef vandaan...
Wij zijn niet bang voor dat tuig uit Amstelveen, Diemen en omstrekenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:52 schreef twi het volgende:
De arrogantie zeg, van Basten durven vragen voor PSV...Waar halen jullie het lef vandaan...
Ronaldoquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:41 schreef zjroentje het volgende:
Maar dat heeft volgens mij ook te maken met de conservatieve opstelling van PSV, je ziet toch niet vaak jonge goede talenten debuteren in Eindhoven.
Uit de eigen jeugd heb ik het over.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:11 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ronaldo
T ging over Vonlanthen. Die komt toch ook niet uit de eigen jeugd?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:16 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Uit de eigen jeugd heb ik het over.
Als je iemand voor wat centen haalt neem ik aan dat hij snel in de basis zal staan of iig een kans zal krijgen.
Ja, en die heeft dus bijna niks gespeeld.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
T ging over Vonlanthen. Die komt toch ook niet uit de eigen jeugd?
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:08 schreef twi het volgende:
En Birmingham City linken aan Kezman? Kom op zeg, dan kan 'ie nog beter bij Heerenveen gaan voetballen.
vergeet ff niet onze eigen ster Linskensquote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:20 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, en die heeft dus bijna niks gespeeld.
Maar daarbij komt in het algemeen weinig vanuit de PSV-jeugd direct naar het eerste elftal.
Villa heeft Angel en Vassell. Allbäck en Crouch achter de hand.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:26 schreef SCH het volgende:
Aston Villa wordt ook genoemd - daar zit onze Allback (vooral op de bank volgens mij)
Nadat hij ze eerst uit de UEFA Cup schiet!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:48 schreef methodmich het volgende:
Maar Kezman gaat gewoon naar Newcastle.
Gaat Shearer ook weer meer verdienen!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:48 schreef methodmich het volgende:
Vetje is ook eigen jeugd.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:05 schreef bigniels het volgende:
Ernst Faber is uit de PSV jeugd. alleen te vaak geblesseerd helaas.
Voor de rest een paar jeugdspelers die zijn aangekocht.
De volgende jeugdspeler die er aan komt is volgens mij Afellay ofzo.
Zou mooi zijn, prachtige club.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:48 schreef methodmich het volgende:
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Vetje is ook eigen jeugd.
Vogel kan ook naar Chelsea, als versterking voor de breedte.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zei het al" 'Operatie Schoon Schip' gaat beginnen!
Kevin Hofland: wie biedt? Bidding starts at 5 million euros (or 9 if you are Chelsea).
Zullen we ruilen voor Van Persie?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Kevin Hofland: wie biedt? Bidding starts at 5 million euros (or 9 if you are Chelsea).
Ik dacht dat alleen Ajax successupporters had, lampjes, vertel nou eens hoe dat zit?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:54 schreef Pdiddy het volgende:
PSV
Mijn club sinds ze de Europa cup 1 wonnen in '88 (
Misschien is Puff Daddy pas in '83 geboren...quote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Ajax successupporters had, lampjes, vertel nou eens hoe dat zit?
idd, en ik spreek je niet tegenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 02:14 schreef twi het volgende:
[..]
Ik dacht dat alleen Ajax successupporters had, lampjes, vertel nou eens hoe dat zit?
Zet gewoon de hele zooi op Ebay.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:24 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik zei het al" 'Operatie Schoon Schip' gaat beginnen!
Vind ik ook. Zou dat komen omdat hij aangegeven heeft dat ie weg wil, omdat hij geen eerste keus was? Tegenwoordig speelt ie niet slecht. Nog niet het niveau van voor zijn blessure, maar als hij weer helemaal 100% is, is het gewoon een kandidaat voor het NL efltal.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 15:26 schreef methodmich het volgende:
Hofland is wel snel in achting gedaald...
Het is ook weer niet zo dat Kezman veel te goed is voor PSV en dat de Europese topclubs voor hem in de rij staan dus hij moet z'n sportieve eisen maar wat bijstellen.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:10 schreef brighton het volgende:
'Kezman wil niet naar Sporting Lissabon'
Lijkt me ook geen sportieve vooruitgang voor hem...
Sporting Lissabon is minder dan PSV, dus dat zou ik ook niet doen in zijn geval. In portugal zijn je concurrenten Porto en Benfica, maar van Academica uit of Paços Ferreira thuis zijn niet echt opwindend.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:16 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het is ook weer niet zo dat Kezman veel te goed is voor PSV en dat de Europese topclubs voor hem in de rij staan dus hij moet z'n sportieve eisen maar wat bijstellen.
RBC-thuis en Zwolle -uit is ook niet echt opwindend. Ik snap wel dat de Portugese competitie hem niet echt trekt, maar hij zal ook moeten beseffen dat de topclubs niet op hem zitten te wachten.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:21 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Sporting Lissabon is minder dan PSV, dus dat zou ik ook niet doen in zijn geval. In portugal zijn je concurrenten Porto en Benfica, maar van Academica uit of Paços Ferreira thuis zijn niet echt opwindend.
Nee, maar dat betekent niet dat je er sportief op achteruit moet gaanquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:32 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
RBC-thuis en Zwolle -uit is ook niet echt opwindend. Ik snap wel dat de Portugese competitie hem niet echt trekt, maar hij zal ook moeten beseffen dat de topclubs niet op hem zitten te wachten.
Een sportieve achteruitgang kan wel een financiele vooruitgang betekenen in een competitie die wat hoger aangeschreven staat als de Nederlandse competitie.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:38 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nee, maar dat betekent niet dat je er sportief op achteruit moet gaan
Beter dan Bogelund hebben we zondag gezienquote:Op zaterdag 20 maart 2004 17:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Hofland wegdoen, prima, maar dan wel voor heel veel geld. Het blijft één van de beste Nederlandse verdedigers.
door Vennegoor of Hesselinkquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:37 schreef ASSpirine het volgende:
1-0 voorsprong op NAC momenteel
in de 18e minuutquote:Op zaterdag 20 maart 2004 20:41 schreef pascalheister het volgende:
[..]
door Vennegoor of Hesselink
AZ wordt 4e.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
AZ komt niet boven ons, mark my words
Ik hoop nog steeds dat ze 7e wordenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:43 schreef RedGuy het volgende:
AZ wordt 4e.
Wat een prestatie, chapeau.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:40 schreef Tony_Montana67 het volgende:
AZ komt niet boven ons, mark my words
Feyenoord wordt 2e.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:45 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds dat ze 7e worden
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:46 schreef RedGuy het volgende:
Feyenoord wordt 2e.
Onder Gullit gaan we de CL winnen..
Zie de door jouw gekozen titel van dit topicquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Waar zou een mens zijn zonder dromen
Nee hoor, want feyenoord verliest gewoon in de kuip van Ajaxquote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:46 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Feyenoord wordt 2e.
Onder Gullit gaan we de CL winnen..
3 keer Escude.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:51 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Nee hoor, want feyenoord verliest gewoon in de kuip van Ajax
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:55 schreef RedGuy het volgende:
[..]
3 keer Escude Paauwe.
In eigen goal, natuurlijk.
Ok.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Oi, we hebben het niet over de kneuzenkermis die binnenkort in de Kuip gespeelt gaat worden, dit is voor Eindhovense kneusjes
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Oi, we hebben het niet over de kneuzenkermis die binnenkort in de Kuip gespeelt gaat worden, dit is voor Eindhovense kneusjes
Of je vraagt natuurlijk een cursus sarcasme voor je verjaardagquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:15 schreef StarGazer het volgende:
![]()
Ik denk dat we met de laatste "topper" wel het dieptepunt hebben bereikt qua niveau en kneuzigheid....
tnx, zal het onthoudenquote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Of je vraagt natuurlijk een cursus sarcasme voor je verjaardag
quote:Op zondag 21 maart 2004 10:28 schreef Sloggi het volgende:
4 puntjes wordt 't vandaag
Laten we het hopen, liever Feyenoord op de 2e plek dan psv.quote:Op zondag 21 maart 2004 10:28 schreef Sloggi het volgende:
4 puntjes wordt 't vandaag
quote:Op zondag 21 maart 2004 17:17 schreef Ruud_Gullit het volgende:
1.Ajax
2.FEYENOORD
3.AZ
4.psv![]()
fijn dat je het komt melden wisten we nog nietquote:Op zondag 21 maart 2004 18:21 schreef Chadi het volgende:
PSV was dramatisch slecht .
Ik zie hier iets te veel positieve geluidenquote:Op zondag 21 maart 2004 18:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
fijn dat je het komt melden wisten we nog niet![]()
Met 1-0 winnen is nog altijd beter dan verliezen of gelijkspelen.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Een aantal keer met 1-0 winnen en direct weer praatjes
ruiken ja meer ook nietquote:Op zondag 21 maart 2004 19:02 schreef Ruud_Gullit het volgende:
Zelfs Studio Ajax Sport zegt : "Feijenoord ruikt de 2e plaats". Kun je nagaan.
he speed leuk weekend gehad verderquote:Op zondag 21 maart 2004 20:04 schreef Speed1971 het volgende:
He zieltjes! Wat een slechte verliezers zijn jullie zeg. Nu al de handdoek in de ring gooien
Het hele seizoen hebben ze hier allemaal een grote bek, zeker wat betreft een eventuele transfer van Kezman want ja dat is toch wel zo`n fenomeenNu zijn Kezman en van Bommel boos op Harry omdat Harry zegt dat ze maar beter weg kunnen gaan terwijl ze zelf al heel lang lopen te janken dat ze weg willen maar dat PSV te veel vraagt voor hun. Zielig zooitje. En verder lach ik me dood als PSV uit de UEFA Cup wordt gedonderd door Auxerre.
Eindhovuh de gekstuh
Yep, het spaart PSV Eindhoven weer flink op de jaarsalarissen voor deze overbetaalde profs als ze vertrekken.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:30 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik zie hier iets te veel positieve geluidenOK... Van Bommel en Kezman leveren tenminste geld op..das positief
Nee was klote weer. Hele weekend binnen gezeten, das niets voor mij. Maar voetbal maakte het een beetje goed.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
he speed leuk weekend gehad verder![]()
ach ja binnen kun je ook genoeg doen hequote:Op zondag 21 maart 2004 20:13 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nee was klote weer. Hele weekend binnen gezeten, das niets voor mij. Maar voetbal maakte het een beetje goed.
Zie de periode vlak voor en na de winterstop bij ajax. Het is geen geldig excuus, maar het weegt uiteindelijk mee. De selectie van PSV is dit jaar in de breedte niet sterk genoeg. De basis 11 kan met ajax de strijd aangaan om het kampioenschap. De betere selectie geeft dit jaar (wederom) de doorslag. Vorig jaar was het andersom.quote:Op zondag 21 maart 2004 20:57 schreef twi het volgende:
Ohnee?
Niet helemaal. Bij de behandeling van Rommedahl heb ik mijn twijfels, Ooijer is nou eenmaal blessure gevoelig, zelfde geldt voor Faber. Robben is vanwege zijn leeftijd fysiek niet opgewassen tegen een seizoen als dit. De blessures van Hofland, Bommel, Kezman, De Jong en Vogel dit seizoen zijn in wedstrijden zelf ontstaan. Deels pech, deels niet goed ingeschat van de technische en medische staf en deels door een smalle selectie, waardoor sommige dragende spelers oververmoeid raken omdat ze veel werk moeten opknappen.quote:Op zondag 21 maart 2004 21:02 schreef Suijk het volgende:
Het ligt natuurlijk aan het loodzware Europese programma.
Volgens sommigen is psv een club met een jeugdopleiding met een hoger rendement dan die van ajax, dus psv zou zich geen zorgen hoeven makenquote:Op zondag 21 maart 2004 22:28 schreef Zapper het volgende:
Niet miepen over een slechte selectie, als je spelers als Bruggink zomaar laat gaan, moet je wel een hele goede selectie hebben, toch?
Nee hoor altijd al gezegd dat jullie Auxerre moeten kunnen hebben. Wel heb ik gezegd dat jullie Auxerre niet moeten onderschatten. Ik lach me dood omdat er met veel poeha elke keer wordt verkondigt dat jullie nog wel europees spelen. En als jullie dan na de winterstop alleen Perugia hebben uitgeschakelt is dat best heel erg sneu.quote:Op zondag 21 maart 2004 23:37 schreef ASSpirine het volgende:
hoezo lach je dood als we door Auxerre uit de uefa worden gespeeld?
volgens jullie is Auxerre toch stukken beter dan ons?
dus wat hebben wij te verliezen?
en dat zal zeker iedere ronde weer hetzelfde liedje zijn?
ik lata jullie genieten van de kampioenschap, laat ons genieten van de Uefa cup, want voor de rest valt er niks te genieten
wij geven dat toe
Tsjongejongejonge, jij kent ook geen grenzen wat betreft je overdrijvingen. Ajax speelt een relatief matig seizoen en dat ze daarmee kampioen kunnen worden, zegt niet zoveel over Ajax zelf. Het verschil is pas groot als je zo'n beetje ongeslagen bent. Zolang wij thuis met 4-1 winnen, zou ik me maar een beetje rustig houden.quote:Op maandag 22 maart 2004 09:57 schreef Speed1971 het volgende:
Het verschil tussen Ajax en de rest van de Nederlandse competitie is erg groot aan het worden.
Ja en? Winst is winst. Ajax draait financieel gewoon erg lekker en dat kan geen enkele andere club in Nederland zeggen. Ook kan alleen Ajax maar zeggen dat ze ook nog eens kampioen worden.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:02 schreef ChAoZ het volgende:
bij de winst van dit seizoen zijn dus de verkopen van Chivu etc meegeteld!
ehm vergeet niet dat een deel van de winst naar de aandeelhouders moet en dat er de afgelopen jaren ook grote verliezen zijn geweest bij ajax dus een jaartje winst was nodig.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:07 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja en? Winst is winst. Ajax draait financieel gewoon erg lekker en dat kan geen enkele andere club in Nederland zeggen. Ook kan alleen Ajax maar zeggen dat ze ook nog eens kampioen worden.
Verder is het idd zo dat de transfer van Chivu erin zit maar er zal ook winst gemaakt gaan worden over de komende periode waar de transfers van oa Chivu niet bij ingegrepen zijn.
We winnen toch ook weer met 3-1 van Heerenveen thuis.....dus dat valt allemaal wel mee. Die anti-ajacieden flippen gewoon dat Ajax kampioen wordt. En als klap op de vuurpijl gaat het financieel ook erg lekker waardoor die zelfde anti-ajacieden helemaal over hun nek gaan.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Tsjongejongejonge, jij kent ook geen grenzen wat betreft je overdrijvingen. Ajax speelt een relatief matig seizoen en dat ze daarmee kampioen kunnen worden, zegt niet zoveel over Ajax zelf. Het verschil is pas groot als je zo'n beetje ongeslagen bent. Zolang wij thuis met 4-1 winnen, zou ik me maar een beetje rustig houden.
Vorig jaar was PSV nog kampioen en PSV speelt nog gewoon Europees, wat voor soort geinige theorettes jij daar ook op loslaat.
maar tis nou eenmaal wel belangrijk in t voetbal............. kijk maar eens waar geld vitas heeft gebrachtquote:Op maandag 22 maart 2004 11:13 schreef SCH het volgende:
Die obsessie voor geld, het is de mijne niet.
quote:Op maandag 22 maart 2004 11:13 schreef SCH het volgende:
Die obsessie voor geld, het is de mijne niet.
Ja dat zal best. Al ken ik nogal wat stinkendrijke ongelukkige mensen en bedrijven. Geld brengt ook heel veel ongeluk. Erg tricky dus.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:15 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Geld is een noodzakelijk kwaad. Het zal je niet gelukkig maken maar het biedt je zoveel meer kansen en mogelijkheden. Erg belangrijk dus
Kom op zeg, Speed sluit ook echt niet zijn ogen voor het slechte spel van de afgelopen tijd. Geen enkele Ajacied. Dat er wat spelers weggaan, ok, maar echt niet opeens allemaal. Daarvoor hebben we ons te weinig in de (Europese) kijker gespeeld dit jaar. Bovendien zit er aan het begin van het volgend seizoen weer een hele voorbereiding, je hoeft dan niet opeens al die jonge gastjes te brengen, dat kan dan geleidelijk gaan.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:23 schreef DivineJester het volgende:
Als het team aan het begin van volgend seizoen net zo brak draait als nu rondom de winterstop, dan lig je er in de eerste ronde CL uit, en moet je nog hard werken om een titelkandidaat te blijven in Nederland. Maar nu verkeert men in een Hosanna-stemming en is alles wat er op de hoofdstedelijke grasmat gebeurt heilig.
Dat is in een vorig ajax topic al wat genuanceerd Speed. PSV heeft dit seizoen ook gewonnen van Deportivo, wat een topclub is. Schiet Sonny Anderson die bal in Trondheim 2 centimeter lager en je had UEFA Cup gespeeld en zonder Didulica was het in Valencia 4 of 5-1 geworden.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:14 schreef Speed1971 het volgende:
En dat PSV nog wel europees speelt...........ach dat zou na donderdagavond wel eens afgelopen kunnen zijn. Maar dan nog...............Perugia en Auxerre zijn geen toppers. Ik heb Ajax vorig seizoen tegen europese topclubs hele mooie wedstrijden zien spelen. Kan PSV alleen maar van dromen.
Maar dat geldt toch voor iedere club. Dat elkaar aan praten van een crisis is zo flauw. Kijk, bij Ajax stond een paar weken geleden alles nog op scherp en het scheelde niet veel of Van der Vaart was uit zichzelf verdwenen. Dat dat nu weer even geluwd is, is nog geen reden om te doen alsof het bij Ajax allemaal koek en ei is. Iedere club kent zijn problemen en zijn prettige voorvallen. Maar zo'n opmerking van Speed dat het verschil tussen Ajax en de rest onderhand zo enorm is, dat zal jij toch ook wel erg overdreven en bijkans hilarisch moeten vinden?quote:Op maandag 22 maart 2004 11:27 schreef Suijk het volgende:
Bovendien zit er aan het begin van het volgend seizoen weer een hele voorbereiding, je hoeft dan niet opeens al die jonge gastjes te brengen, dat kan dan geleidelijk gaan.
Het verschil is 11 punten met nog 8 wedstrijden te gaan. Dat vind ik ook enorm. Dat zijn gewoon de cijfers. Ook de financiële cijfers (waar ik overigens totaal geen zicht op heb) lijken me nogal verschillend.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:31 schreef SCH het volgende:
[..]
Maar dat geldt toch voor iedere club. Dat elkaar aan praten van een crisis is zo flauw. Kijk, bij Ajax stond een paar weken geleden alles nog op scherp en het scheelde niet veel of Van der Vaart was uit zichzelf verdwenen. Dat dat nu weer even geluwd is, is nog geen reden om te doen alsof het bij Ajax allemaal koek en ei is. Iedere club kent zijn problemen en zijn prettige voorvallen. Maar zo'n opmerking van Speed dat het verschil tussen Ajax en de rest onderhand zo enorm is, dat zal jij toch ook wel erg overdreven en bijkans hilarisch moeten vinden?
Ik acht de kans 50% dat PSV nog wordt ingehaald!quote:Op maandag 22 maart 2004 11:34 schreef BZ het volgende:
De kans dat PSV de tweede plek uit handen geeft lijkt me klein. AZ krijgt zowel Ajax en PSV nog op bezoek...
Feyenoord krijgt Ajax nog op bezoek dus...........
Pessimistquote:Op maandag 22 maart 2004 11:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik acht de kans 50% dat PSV nog wordt ingehaald!
Maar jij bent redelijk pessimistisch. Je dacht ook dat psv met 3-0 klop zou krijgen in Auxerre geloof ik.quote:Op maandag 22 maart 2004 11:46 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ik acht de kans 50% dat PSV nog wordt ingehaald!
Hebben jullie PSV zien spelen recentelijk? Het is bagger van de eerste orde. Zaterdag Willem II, sinds jaar en dag angstgegner nummer 1. PSV mist drie basisspelers door schorsingen en verder een zooitje andere spelers door blessures. Verder is iedereen uit vorm, behalve Bouma en misschien Hofland. Gokje voor de opstelling:quote:Op maandag 22 maart 2004 11:48 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar jij bent redelijk pessimistisch. Je dacht ook dat psv met 3-0 klop zou krijgen in Auxerre geloof ik.
Nee, die tweede plaats redden ze wel. De ploegen daarachter verspelen ook nog een aantal punten.
Nee, maar nu wel. Ik heb al 12 jaar een seizoenkaart en dit is gewoon qua spel veruit het ergste seizoen ooit, zelfs slechter dan het jaar met Lamptey, Van Ankeren en Ingesson. Er zit geen agressiviteit, creativiteit, frivoliteit en kwaliteit meer in. En liet Hiddink die jonkies maar eens spelen, maar nee hoor, hij houdt vast een houthakker Van der Schaaf. Alsjeblieft zeg...quote:Op maandag 22 maart 2004 12:09 schreef SCH het volgende:
Mooie opstelling, die jonkies willen vaak graag. Jezus DD, ben jij altijd zo negatief?
Ja!quote:Op maandag 22 maart 2004 11:38 schreef SCH het volgende:
Oh ja het verschil is nu even 11 punten en dat geeft je het recht om meteen aan grootspraak te doen?
Dan was hij van het kaliber Zidane, Nedved, Redondo. Dan had hij waarschijnlijk ook nooit bij PSV gevoetbald. Op dit moment is hij de gevaarlijkste speler aan de rechterkant die er op de Nederlandse velden rondloopt. Dat zegt ook veel over het niveau in Nederland, maar toch.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:04 schreef methodmich het volgende:
Dat ie zo hoog staat is op zich vreemd. Kan je nagaan als hij echt een goede voorzet zou hebben en techniek.... Dan gaf ie 40 assists en maakte ie 20 goals.
Zidane zou er hier 80 en 40 hebben, zo'n Mickey's zijn wij hierquote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dan was hij van het kaliber Zidane, Nedved, Redondo. Dan had hij waarschijnlijk ook nooit bij PSV gevoetbald. Op dit moment is hij de gevaarlijkste speler aan de rechterkant die er op de Nederlandse velden rondloopt. Dat zegt ook veel over het niveau in Nederland, maar toch.
Nedved....quote:Op dinsdag 23 maart 2004 19:11 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dan was hij van het kaliber Zidane, Nedved, Redondo. Dan had hij waarschijnlijk ook nooit bij PSV gevoetbald. Op dit moment is hij de gevaarlijkste speler aan de rechterkant die er op de Nederlandse velden rondloopt. Dat zegt ook veel over het niveau in Nederland, maar toch.
Nu maar hopen dat Huntelaar die laatste stap naar de top kan maken. Het is iig een goed teken dat ze hem en Takak wat vertrouwen geven. Da's overigens ook wel logisch als je hun prestaties dit seizoen ziet bij AGOVV en Zwolle. Niet vergelijkbaar met PSV, maarze zijn daar enorm belangrijk.quote:PSV wil de aflopende contracten met de huurlingen Jasar Takak en Klaas Jan Huntelaar verlengen. Robert van Boxel daarentegen mag vertrekken.
De verbintenis van zowel Takak als Huntelaar loopt af in 2005. Beide spelers hebben echter te horen gekregen dat de Eindhovense club met hen verder wil.
Takak, die momenteel wordt verhuurd aan FC Zwolle, staat op de nominatie na dit seizoen om weer te worden opgenomen in de selectie van PSV. Ook RKC Waalwijk, waar PSV-assistent Erwin Koeman volgend seizoen de scepter zwaait, is geïnteresseerd om de middenvelder te huren.
Huntelaar, die dit seizoen wordt uitgeleend aan AGOVV, wordt sowieso nog een jaar verhuurd. PSV wil de Achterhoekse aanvaller dit seizoen echter stallen bij een eredivisieclub.
De optie die PSV had op Robert van Boxel (ADO Den Haag) wordt niet gelicht. Van Boxel is na dit seizoen dus transfervrij.
Als hij het net zo doet als Buffel bij zijn overstap naar de Eredivisie, dan mogen jullie niet klagen!quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Nu maar hopen dat Huntelaar die laatste stap naar de top kan maken.
NEC is ook niet dom. Een Pools international is stukken meer waard dan een jaartje Huntelaar. Zelfs al zou PSV Huntelaar aanbieden (niet om te huren maar definitief) voor Niedzielan dan doet NEC dat nog niet.quote:Op donderdag 25 maart 2004 11:41 schreef rubbereend het volgende:
als Huntelaar verhuurd moet worden aan een eredivisieclub weet ik nog wel een mooiedeal; Niedzielan in ruil voor geld een jaar Huntelaar
Maar hij moet wel elke week spelenquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:37 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik zou hem dan wel uitlenen aan een behoorlijke Eredivisieclub, bij FC Zwolle ofzo kan hij ook weinig uitrichten.
Dat is idd de vraag, maar het is positief dat dit soort jongens nu niet direct afgeschreven worden. Ik meen dat er bij Feyenoord nou iemand in de verdediging loopt die ooit te licht bevonden werd door de technische leiding.quote:Op donderdag 25 maart 2004 17:11 schreef methodmich het volgende:
Takak is de beste man van Zwolle, maar de vraag is of dat meer zegt over Zwolle of over hem.
Dat zegt niksquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat is idd de vraag, maar het is positief dat dit soort jongens nu niet direct afgeschreven worden. Ik meen dat er bij Feyenoord nou iemand in de verdediging loopt die ooit te licht bevonden werd door de technische leiding.
Klopt, maar nu krijgt de eigen jeugd een kans, iets wat tot voor kort niet mogelijk was. Takak heeft dit seizoen laten zien te goed te zijn voor Zwolle, dat ze hem nu terug halen laat zien dat ze van hun fouten in het verleden geleerd hebbenquote:Op donderdag 25 maart 2004 17:53 schreef Sloggi het volgende:
Dat zegt niks
quote:Van Bommel: 'Schalke, een geweldige uitdaging'
[Voetbalzone]
Mark van Bommel heeft in een interview met het Duitse blad Der Kicker aangegeven dat hij wel wat ziet in een vertrek naar Schalke'04: "Het zou een uitdaging zijn om bij Schalke te gaan voetballen. Met de aankoop van onder andere Ailton laten ze zien dat ze ambities hebben, en dat trekt mij wel," aldus de 26-jarige middenvelder in het Duitse voetbalblad.
Naast de Duitse ploeg heeft ook nog altijd het Engelse Tottenham Hotspur concrete belangstelling in Van Bommel. De Premiership-ploeg volgt de international van Oranje al langere tijd, maar kwam nog niet met het bod dat PSV wilde. Bovendien gaf Van Bommel aan de 'Spurs' geen Europese top te noemen.
Mocht Van Bommel aan het eind van het seizoen definitief naar Duitsland vertrekken, dan lijkt Schalke volgend seizoen één van de grootste kanshebbers op de titel. Eerder werden namelijk Ailton en Krstajic van Werder Bremen aangetrokken en ook Marcelo Bordon van VfB Stuttgart komt de gelederen in Gelsenkirchen versterken.
Dat sowieso! In negatief en positieve zin!quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
en qua mentaliteit past hij daar zeker
Duitse top is beter dan de Nederlandse top, Engelse subtop nietquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:05 schreef Sloggi het volgende:
Alsof Schalke wel Europese top is
Je dacht, kom laat ik eens een open deur intrappenquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Duitse top is beter dan de Nederlandse top, Engelse subtop niet
Jaquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:21 schreef Speed1971 het volgende:
Je dacht, kom laat ik eens een open deur intrappen
Alsof je alleen maar in je eigen topic mag posten. Donder toch eens op man.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:29 schreef SCH het volgende:
Jij trekt volle zalen - je komt meer in topics van je tegenstanders dan van je eigen club, beetje zielig he
Alsof de Europese top zit te wachten op Van Bommel.quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:05 schreef Sloggi het volgende:
Alsof Schalke wel Europese top is
Nee ik blijf hoorquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:35 schreef Speed1971 het volgende:
Alsof je alleen maar in je eigen topic mag posten. Donder toch eens op man.
Schalke is ook geen Duitse top. Eerder subtopquote:Op donderdag 25 maart 2004 18:08 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Duitse top is beter dan de Nederlandse top, Engelse subtop niet
Met het aantrekken van Ailton en anderen proberen ze aansluiting te vinden bij Bayern en Dortmundquote:Op donderdag 25 maart 2004 20:08 schreef Sloggi het volgende:
Schalke is ook geen Duitse top. Eerder subtop
quote:Op donderdag 25 maart 2004 21:09 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Met het aantrekken van Ailton en anderen proberen ze aansluiting te vinden bij Bayern en Dortmund Werder
Werder zakt volgend jaar sowieso wegquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:33 schreef Sloggi het volgende:
Dat vrees ik ookquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Werder zakt volgend jaar sowieso weg
zou mooi meegenomen zijnquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:34 schreef Sloggi het volgende:
Ik denk dat Kezman wel weer een miljoentje meer waard is geworden na die 2 goals
ik zag dat Bellamy weer terug is, is dat al lang?quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:03 schreef SCH het volgende:
Gefeliciteerd makkers, puike pot.
Heb genoten. Wat is die Kezman toch een bikkel en niet alleen vanwege die doelpunten, waarvan het eerste van een wonderschone klasse was overigens.
Nu die Engelsen oprollen![]()
![]()
Bwahahahahahaquote:Mark van Bommel
"....we wilden vandaag aantonen dat we de beste ploeg van Nederland zijn."
Wat is daar zo grappig aan? Ze zijn de enige ploeg die nog Europees speelt, dat telt meer dan wat ook. Maar je mag best jaloers zijn na zo'n avond. Ben ik ook wel een beetje.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:06 schreef twi het volgende:
[..]
Bwahahahahaha![]()
![]()
mee eens, wij hebben dan ook smaakquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:14 schreef pascalheister het volgende:
mooie pot op naar engeland
huh...nog een keer tegen Vitesse...die hebben we afgelopen weekend ook al met 5-0 afgedroogt !quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:10 schreef ASSpirine het volgende:
wij kunnen nog tegen Newcastle spelen, jullie kunnen nog tegen zwolle, vitesse enzo spelen
wees blij
ik hou niet bij tegen wie jullie allemaal spelenquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:20 schreef Bjoro het volgende:
[..]
huh...nog een keer tegen Vitesse...die hebben we afgelopen weekend ook al met 5-0 afgedroogt !
wij haalden dit seizoen 6 punten tegen ze......en jullie ?
Helaas wordt het vooroordeel bevestigd dat dat geheugen van de gemiddelde supporter niet langer werkt dan 5 dagen !quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:24 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
ik hou niet bij tegen wie jullie allemaal spelen
mara het was om aan te geven dat wij nog tegen een toonaangevende club mogen spelen en jullie "slechts" tegen zo'n ploegen kunnen spelen
wij zitten in de kwartfinale van de UEFA cup......en jullie?
Als vanouds??quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:25 schreef chelloboy het volgende:
Was weer als vanouds een leuk Europacup avondje.
Jammer voor Hofland dat die nu is geschorst.
Wordt wel weer leuk met die Engelsen 8 April in de binnenstad,New Castle moet te doen zijn.
quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Wij worden landskampioen en spelen volgend jaar weer champions league tot en met de 1e ronde , hoezo wil je dat weten ?
quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Wij worden landskampioen en spelen volgend jaar weer champions league tot en met de 1e ronde , hoezo wil je dat weten ?
wij spelen volgend jaar ook nog in deCL hoorquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Wij worden landskampioen en spelen volgend jaar weer champions league, hoezo wil je dat weten ?
ook als vanouds zeker ?quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
wij spelen volgend jaar ook nog in deCL hoor
al is het maarvoor 1 ronde
ga je hier nou een beetje de Speed-kloon lopen uithangen?quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ook als vanouds zeker ?
Tss. Lompe homo.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:32 schreef SCH het volgende:
[..]
ga je hier nou een beetje de Speed-kloon lopen uithangen?![]()
![]()
quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:33 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tss. Lompe homo.
we moeten terugvallen in onze traditiequote:Op donderdag 25 maart 2004 23:31 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ook als vanouds zeker ?
ik zou niet weten waarom !quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:32 schreef SCH het volgende:
[..]
ga je hier nou een beetje de Speed-kloon lopen uithangen?![]()
![]()
en vieren we kerst op 25 en 26 decemberquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:35 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
we moeten terugvallen in onze traditie
daarom gaan we dan ook volgend jaar kampioen worden
daar kunnen ze niks aan doen, komt door mijn nieuwe ondertiteltjequote:Op donderdag 25 maart 2004 23:37 schreef Bjoro het volgende:
maar om dan meteen weer hoog van de toren te blazen is toch nergens voor nodig !
Wist niet dat Johann jouw ondertitel zo serieus zou nemenquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:40 schreef SCH het volgende:
daar kunnen ze niks aan doen, komt door mijn nieuwe ondertiteltje![]()
![]()
Brugge,Vigo,hetzelfde niveau als Auxerre dus zo slecht doen ze het nog nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:10 schreef twi het volgende:
Wanneer je jezelf de beste ploeg van Nederland noemt, loop je niet 11 punten achter op je concurrent. Klaar uit. Dan ben je een loser als je wel claimt de beste te zijn, omdat je voor het eerst sinds maanden weer eens een leuk wedstrijdje speelt in zo'n troost achtste finale van de UEFA cup. Alsof dat een prestatie is. Poeh poeh, Perugia en Auxerre uitgeschakeld. Zie eerst maar voorbij Newcastle en Internazionale te komen voordat die praatjes weer komen.
Tsja, jammer dat we die niet in de UEFA-cup troffen, die zijn beiden ook op onderling resultaat aan de kant gezet.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Brugge,Vigo,hetzelfde niveau als Auxerre dus zo slecht doen ze het nog niet
Ik zeg niet dat het slecht is, ik zeg alleen dat er na het eerste redelijke potje voetbal, waarin geflatteerd met 3-0 gewonnen wordt, gelijk weer wordt geroepen dat ze de beste ploeg van Nederland hebben. Dan zeg ik: fuck toch op man, je staat tweede op 11 punten. Dat mag toch wel?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:20 schreef ASSpirine het volgende:
maar ik dacht dat Auxerre ons toch wel zou inmaken?
dat we Cissé moesten vrezen, dat we Kalou moesten vrezen, datwe Tainho (die fin) moesten vrezen, dat we Kapo moeten vrezen...
nu moeten we bang zin voor Shearer en Bellamy, ik zeg, laat ze dan maar komen
wij hebben niks te verliezen
iedere keer zijn wij slechter dan onze europese tegenstander en toch halen we het, en als we van de volgende winnen komen er weer heel wat argumenten waardoor we toch niet verdiend overgaan
wordt het toch wel beu
we hebben Depor verslagen, gelijkgespeeld tegen Monaco (over AEK zeg ik niks, want ik wete hoe jullie erover denken) en dan wat we nu in de UEFA doen, maar nooit is het goed genoeg voor de ajacieden die wel meer gewend zijn zeker
Maar dat telt nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:22 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, jammer dat we die niet in de UEFA-cup troffen, die zijn beiden ook op onderling resultaat aan de kant gezet.
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:28 schreef ASSpirine het volgende:
wie heeft dat dan gezegd?
ik heb even niet opgelet
[edit]
ow, Mark dus...
maar wij denken daar niet allemaal zo over
ik weet dat we uitgeteld zijn in de eredivisie
Net als de UEFA-cupquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Maar dat telt niet
Die telt alleen als je hem wint,net als de CL trouwensquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:31 schreef twi het volgende:
[..]
Net als de UEFA-cup
wie nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:34 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
[afbeelding]
toch heb ik je liever dan Speed
Ik dacht dat het merendeel van de ajacieden blij was geen uefa cup te hoeven spelenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 00:22 schreef twi het volgende:
Tsja, jammer dat we die niet in de UEFA-cup troffen, die zijn beiden ook op onderling resultaat aan de kant gezet.
Toch niet niks, 5.2 miljoen euro voor een speler van psv met een contract voor nog maar 1 seizoen. Wat wil van Raaij dan hebben?quote:665 Teletekst vr 26 mrt
******************** VOETBAL 2/2
**Tottenham Hotspur heeft bij PSV een
bod op Mark van Bommel uitgebracht,dat
volgens Engelse media 5,2 miljoen euro
bedraagt.
Voorzitter Harrie van Raaij liet na het
duel met Auxerre echter weten het bod
van de Engelse club te laag te vinden
en heeft het naast zich neergelegd.
Goh, Chelloboy is er ook weer eens, wat een verrassing ...quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:25 schreef chelloboy het volgende:
Was weer als vanouds een leuk Europacup avondje.
Jammer voor Hofland dat die nu is geschorst.
Wordt wel weer leuk met die Engelsen 8 April in de binnenstad,New Castle moet te doen zijn.
Om aan te geven dat onderling resultaat ons bij die teams ook door had laten gaan in een knock-out systeemquote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:47 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het merendeel van de ajacieden blij was geen uefa cup te hoeven spelen
Overdrijven is ook een vaakquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Heerlijk dat de ajacieden weer zo happen op de uitspraken van Held van Bommel en Fenomeen Kezman. Alelen daarom zal ik ze missen...
Aan dat soort onzin doe ik niet. Dat laat ik over aan de zieltjes onder ons.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Volgens mij is het gewoon een relkloon van Speed ofzo
Het is ook grappig om te zien hoe de psv'ers die uitspraken opnemen. Mocht Zlatan het ooit in zijn hoofd halen om zulke domme uitspraken te doen, zullen de 'arrogante klootzak' etc. ook niet van de lucht zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:13 schreef Dylan Dog het volgende:
Heerlijk dat de ajacieden weer zo happen op de uitspraken van Held van Bommel en Fenomeen Kezman. Alelen daarom zal ik ze missen...
Ajax deed dat toch vorig seizoen ook. Zelfs een niveau hoger. Dus what the fuck is er zo speciaal aan?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:29 schreef DivineJester het volgende:
Op dit moment zijn ze wel de enige club die nog actief is in internationaal verband. Dit levert ons dus wel weer punten op op de ranglijst, en die kunnen we donders goed gebruiken.
En het jaar daarvoor speelde PSV ook al een kwartfinale in de UEFA-Cup. Hopelijk voor PSV ditmaal niet het eindstation. Maar ja, de tegenstand was toen ook wel heel erg hevig, natuurlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:26 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nu gaat dan eindelijk het echte werk beginnen. Ajax speelde vorig jaar kwartfinale CL en PSV nu ook een kwartfinale, zij het een divisie lager.
Hoger niveau of niet,PSV speelt voor dezelfde punten,CL of UEFA maakt geen fuck uitquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:31 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ajax deed dat toch vorig seizoen ook. Zelfs een niveau hoger. Dus what the fuck is er zo speciaal aan?
Kneus.quote:Op donderdag 25 maart 2004 23:08 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat is daar zo grappig aan? Ze zijn de enige ploeg die nog Europees speelt, dat telt meer dan wat ook. Maar je mag best jaloers zijn na zo'n avond. Ben ik ook wel een beetje.
idd,je mag gewoon blij zijn als we over 5 jaar nog steeds hetzelfde aantal plaatsen hebben als nuquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:34 schreef Suijk het volgende:
Alsof we ooit weer die 3 CL plaatsen terug krijgen.
Ik zie mijn ploegie liever kwartfinale CL spelen dan UEFA Cup kwartfinale. Maakt dus zeker wel uit.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:33 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoger niveau of niet,PSV speelt voor dezelfde punten,CL of UEFA maakt geen fuck uit
euuuuuhhhhh.... Ja? Kom je kunt niet ontkennen dat er ook toen hoog van de toren geblazen werd. (of dat nou terecht was of niet)quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:34 schreef Speed1971 het volgende:
Ajax speelde vorig seizoen ook als enige Europees en nog wel een divisie hoger. Liepen de Ajacieden toen ook zulke poep praat uit te slaan.
uiteraard maar ik wilde alleen zeggen dat het voor de punten geen fuck uitmaaktquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:37 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ik zie mijn ploegie liever kwartfinale CL spelen dan UEFA Cup kwartfinale. Maakt dus zeker wel uit.
Terecht, want dat was de CLquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:37 schreef DIJK het volgende:
[..]
euuuuuhhhhh.... Ja? Kom je kunt niet ontkennen dat er ook toen hoog van de toren geblazen werd. (of dat nou terecht was of niet)
Door de Ajax-supporters/fans misschien. Niet door de spelers of technische staf van Ajax. Het is gewoon niet slim om een uitspraak te doen dat je de beste ploeg van Nederland bent als je 11 punten achter staat op de lijstaanvoerder.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:37 schreef DIJK het volgende:
[..]
euuuuuhhhhh.... Ja? Kom je kunt niet ontkennen dat er ook toen hoog van de toren geblazen werd. (of dat nou terecht was of niet)
Nee maar das dan ook het enige. Het aantal wedstrijden wat je vorig seizoen moest spelen om de kwartfinale CL te halen is bijvoorbeeld meer dan het aantal wat PSV nu moest spelen om kwartfinale Uefa Cup te halen. Qua geld is het verschil helemaal belachelijk groot en qua niveau ook wel. Dus verschillen zijn er wel degelijk. Een ook qua punten want a- speelde een pleog meer wedstrijden voor het halen van de kwartfinale CL en b- kreeg je ook bonus punten om een ronde verder te komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
uiteraard maar ik wilde alleen zeggen dat het voor de punten geen fuck uitmaakt
En ik zie mijn club liever UEFA Cup spelen dan alleen in Nederland de competitiewedstrijden afwerken. We zitten nu in de kwartfinales, dan moet je er gewoon voor gaan, poedelprijs of nietquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:37 schreef Speed1971 het volgende:
Ik zie mijn ploegie liever kwartfinale CL spelen dan UEFA Cup kwartfinale. Maakt dus zeker wel uit.
Ik ben er nog steeds niet uit of hij het nu meende of dat het een staaltje provocatie was. Als hij het meent is 't wel dom, 1 keer winnen van een zwaar verzwakte Franse middenmoter zegt niets of je de sterkste bent van Nederland.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:39 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Door de Ajax-supporters/fans misschien. Niet door de spelers of technische staf van Ajax. Het is gewoon niet slim om een uitspraak te doen dat je de beste ploeg van Nederland bent als je 11 punten achter staat op de lijstaanvoerder.
Ik zie mijn ploeg het liefst europese prijzen pakken. Dan de landstitel, zeker omdat die titel meteen toegang geeft tot het spelen van CL.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:43 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
En ik zie mijn club liever UEFA Cup spelen dan alleen in Nederland de competitiewedstrijden afwerken. We zitten nu in de kwartfinales, dan moet je er gewoon voor gaan, poedelprijs of niet
Dat is dus een vergelijking van helemaal niks. Je kunt het poulesysteem niet op deze manier vergelijken met knockoutsysteem. Natuurlijk speel je in een poulesysteem meer wedstrijden, maar daardoor is het niet moeilijker om een kwartfinale te halen.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:42 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Het aantal wedstrijden wat je vorig seizoen moest spelen om de kwartfinale CL te halen is bijvoorbeeld meer dan het aantal wat PSV nu moest spelen om kwartfinale Uefa Cup te halen.
Maar dat maakt het toch ook leuk?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:30 schreef Suijk het volgende:
[..]
Het is ook grappig om te zien hoe de psv'ers die uitspraken opnemen. Mocht Zlatan het ooit in zijn hoofd halen om zulke domme uitspraken te doen, zullen de 'arrogante klootzak' etc. ook niet van de lucht zijn.
Maar het maakt het niet minder vermakelijk. Ik moest er wel om lachen!
Nee natuurlijk niet. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:48 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
Dat is dus een vergelijking van helemaal niks. Je kunt het poulesysteem niet op deze manier vergelijken met knockoutsysteem. Natuurlijk speel je in een poulesysteem meer wedstrijden, maar daardoor is het niet moeilijker om een kwartfinale te halen.
Kortom; aantal wedstrijden is in dit geval echt geen graadmeter![]()
Nou ja,als je een poule zat met bv AEK is dat niet echt een graadmeter toch?quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:54 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Je hebt helemaal gelijk.
weer een die ik niet meer serieus neem
Het zegt iig alles over de frustratie van Van Bommel over het ineenstorten van de transfermarkt en zijn gemiste transfers. Hoe dan ook, als Kezman en Bommel hun frustraties op dezelfde manier als gisteren blijven etaleren op het veld, mogen ze van mij nog wel wat gefrustreerder worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:39 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Door de Ajax-supporters/fans misschien. Niet door de spelers of technische staf van Ajax. Het is gewoon niet slim om een uitspraak te doen dat je de beste ploeg van Nederland bent als je 11 punten achter staat op de lijstaanvoerder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |