En.....wat is dat?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:17 schreef Duritz het volgende:
Langste Nederlandstalige palindroom: nepparterrestaalplaatserretrappen
Ik heb het ook maar ergens gevonden hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:19 schreef gelly het volgende:
[..]
Nep hoort niet aan het woord vast.
Dan is het volgens mij nep-topic en nep-kerel.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:21 schreef Duritz het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar ergens gevonden hoor.Maar volgens mij kan het wel, een neptopic. Een nepkerel. Maar goed, whatever
Als je nou LEPEL er ook aan vast plakt, neplepel, lepelpenquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:21 schreef Duritz het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar ergens gevonden hoor.Maar volgens mij kan het wel, een neptopic. Een nepkerel. Maar goed, whatever
Blijft een woord dan lijkt me. De tering, we hebben honderdduizenden werkloze Neerlandici in dit land en nu hebben we er eentje nodig, zitten ze in een hoekje crack te gebruiken!quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:22 schreef gelly het volgende:
[..]
Dan is het volgens mij nep-topic en nep-kerel.
De teringquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:24 schreef Flumina het volgende:
Jezus, wat een opmerking van Dolf: zijn we nu zover dat we Olympsiche Spelen moeten beveiligen?![]()
Ik denk dat sommige mensen nu ook zitten te drinken....quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:25 schreef Duritz het volgende:
[..]
Blijft een woord dan lijkt me. De tering, we hebben honderdduizenden werkloze Neerlandici in dit land en nu hebben we er eentje nodig, zitten ze in een hoekje crack te gebruiken!
Hij is net uit.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:25 schreef Duritz het volgende:
nu hebben we er eentje nodig, zitten ze in een hoekje crack te gebruiken!
He shit dat doen we niet hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:17 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
@du_ke
[..]
Helemaal mee eens.
quote:Polak
Clairy Polak doet me altijd denken aan Paul Rosenmöller, niet in de eerste plaats vanwege de gelooide trekken die beiden sieren. De verschijning op het scherm van Mevrouw heb ik in m'n onschuld wel 'ns omschreven als 'een vleermuis uit een slechte LSD-trip', maar als ik Paul Witteman mag geloven - in gesprek laatst met Het Parool - ontwikkelt Clairy zich in rap tempo tot 'een grote televisie-persoonlijkheid'. Mij is dat niet direct opgevallen, maar als de vakman spreekt zwijg ik natuurlijk eerbiedig.
veel plezier met je rechterlinkerhandquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:52 schreef du_ke het volgende:
Mensen ik ga dit beeldscherm verlaten voor een ander.
Hehehe. Leuk gesoept. Alleen is de middelste een beetje licht uitgevallen? lijkt The Joker welquote:Op vrijdag 19 maart 2004 01:48 schreef Kozzmic het volgende:
Wil de echte Michiel Smit nu opstaan??
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:HILVERSUM VVD-Kamerlid Hirsi Ali heeft
onlangs in een vol restaurant in Den
Haag met pepperspray gespoten om haar
tafelgenoot te laten zien hoe dat gaat,
zo meldt De Telegraaf.Enkele bezoekers
van restaurant Le Bistroquet kregen
jeukende en tranende ogen door het gas.
Toen ze zich realiseerde wat het gas
veroorzaakte,bood ze de gasten meteen
haar excuses aan,waarbij ze persoonlijk
langs alle tafeltjes ging.Ze sprak van
"een stommiteit in de categorie eens
maar nooit weer".
Pepperspray is een verboden wapen,dat
alleen door de politie gebruikt mag
worden.De spray is in beslag genomen.
LOLquote:Op vrijdag 19 maart 2004 07:44 schreef sizzler het volgende:
[..]
Hehehe. Leuk gesoept. Alleen is de middelste een beetje licht uitgevallen? lijkt The Joker wel
Als jij het verschil tussen Claudia en Agnes niet doorhebt, moet je maar eens naar de oogartsquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:10 schreef Flumina het volgende:
ClaudiaJa, ze heeft wel iets van Agnes Kant, ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |