Je bent een eikel. Consequent genoegquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:23 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ohja, bevestig het vooroordeel dat vrouwen nooit een consequente mening hebben.![]()
Auw dat was een gevoelige plekquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jajaja beetje de boel omdraaien he... Je wilt gewoon dat ik een naamtopic voor je open. En je denkt dan doe ik zielig en win ik haar zieltje wel.
Beavis & Butthead is informatieverquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:25 schreef sizzler het volgende:
zometeen op SBS6: politietop lapt verkeersregels aan de laars!
Alleen als ik het morgen ook nog ben.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:24 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Je bent een eikel. Consequent genoeg
Ook niet een beetje speciaal voor de foto gedaan zeg.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:26 schreef Duritz het volgende:[afbeelding]
![]()
Bush lijkt me een aardigere man voor kinderen dan Balkenende.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:23 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Jajaja beetje de boel omdraaien he... Je wilt gewoon dat ik een naamtopic voor je open. En je denkt dan doe ik zielig en win ik haar zieltje wel.
Doe je best zou ik zeggen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:26 schreef sizzler het volgende:
[..]
Alleen als ik het morgen ook nog ben.
Hehe, ik zit 2/1,5 maanden per jaar in Marokko (elk jaar geweest sinds mn geboorte) en dan weet IK niet hoe het daar in elkaar steekt? Nee, ik sluit mijn ogen niet. Ze zijn er zeker niet pro-Amerika, maar pro-bin laden.. dat al helemaal niet.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:22 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Nou Bin Laden als positief ervaren zie ik wel degelijk als ene probleem. En dus als rook. Als jij dat niet ziet kijk je gewoon niet goed of je sluit je ogen.
Je wilt toch niet beweren dat politiek propaganda is, of wel?quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:27 schreef Ype het volgende:
[..]
Ook niet een beetje speciaal voor de foto gedaan zeg.
Met zo'n foto vraag je erom....quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:26 schreef Duritz het volgende:[afbeelding]
![]()
Je bent gemeenquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:27 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
een naamtopic intresseert me geen zier
Die hond wel
Kijk die grijns op z'n gezicht...alsof ie klaarkomt zegquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:26 schreef Duritz het volgende:[afbeelding]
![]()
Saddam en Hitler zijn aardiger.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:26 schreef Duritz het volgende:[afbeelding]
![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:28 schreef Ype het volgende:
Maargoed, ik gaat er vandoor. Ik gaat naast me vrienden op de bank zitten, domme film kijken en bier drinken enzo.
Dus ik wens u allen een fijne avond nog en tot sprekens.
Toch is het schrikken dat er Marokkanen bereid zijn om voor hem te werken. Ook al wonen ze in een Europees land.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hehe, ik zit 2/1,5 maanden per jaar in Marokko (elk jaar geweest sinds mn geboorte) en dan weet IK niet hoe het daar in elkaar steekt? Nee, ik sluit mijn ogen niet. Ze zijn er zeker niet pro-Amerika, maar pro-bin laden.. dat al helemaal niet.
$*&@$*!@#@!*@!*#@!*"e:Op donderdag 18 maart 2004 21:28 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Met zo'n foto vraag je erom....
[afbeelding]
Hey dat was best grappig.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Saddam en Hitler zijn aardiger.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou. Dat kind kijkt naar zijn moeder en dat andere kind heeft niet eens door dat hij een foto zit te kussen. Hij denkt dat dat een reus is. Uit angst probeert hij er maar op te zuigen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:28 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Saddam en Hitler zijn aardiger.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat wilde ik wel beweren ja.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:28 schreef Duritz het volgende:
[..]
Je wilt toch niet beweren dat politiek propaganda is, of wel?
Nah, overal zijn er lijpo's.. AIVD rapport nog gezien? Zelfs autochtonen (dus gewoon NL-ers) worden geronseld voor de Jihad. Zo makkelijk gaat het nou eenmaal. Hier wordt er alleen niet zo effectief tegen opgetreden. In Marokko weten ze wel hoe ze die mensen aan moeten pakken.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:29 schreef Duritz het volgende:
[..]
Toch is het schrikken dat er Marokkanen bereid zijn om voor hem te werken. Ook al wonen ze in een Europees land.
Dat zijn die lui die nu achter me op de bank zitten terwijl ik zit te fokken.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:29 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
(vrienden wat is dat
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |