Jij ook alquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
Net ff gewogen: 112 kilo.
Ok, iets aan de ruime kant, maar een deel bestaat uit tijdelijk wintervet en ik heb zware botten.
Met jou kan ik praten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:31 schreef nikky het volgende:
ik wil wel mee hoor
komt het totaal gewicht dan niet zodanig hoog uit dat je voor die motor eigenlijk een vrachtwagen-rijbewijs nodig hebt?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:30 schreef Cynix ® het volgende:
Net ff gewogen: 112 kilo.
Haaaaaaaaaaaaaaiquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:26 schreef Cynix ® het volgende:![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:34 schreef laffer het volgende:
komt het totaal gewicht dan niet zodanig hoog uit dat je voor die motor eigenlijk een vrachtwagen-rijbewijs nodig hebt?![]()
Daar kwam hij vandaan.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:36 schreef HeatWave het volgende:
---> R&P.
Bier drinken en shoarma eten is niet hetzelfde als een leven hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Lach maar, ik heb tenminste een leven naast FOK!
Al is 'leven' wel een erg groot woord.
Dit probeerde ik als onderschrift te zetten maar ik krijg een error over m'n wachtwoordquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:31 schreef Lucille het volgende:
Laat je kisten Fries. Ga jij maar lekker op je motor rijden
Lever bedoel je?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:39 schreef Cynix ® het volgende:
Lach maar, ik heb tenminste een leven naast FOK!
Al is 'leven' wel een erg groot woord.
Past mooi bij een groen bankstelquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:38 schreef calvobbes het volgende:
Mooi kleurtje hoor Cynix®
[afbeelding]
Bij elke motor zit de aandrijving aan de achterkant hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:50 schreef Kreator het volgende:
Wat een homo-motor.
Nee, een afgereden gestripte Golf, dáár kun je mee voor de dag komen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:50 schreef Kreator het volgende:
Wat een homo-motor.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:52 schreef Lucille het volgende:
[..]
Bij elke motor zit de aandrijving aan de achterkant hoor.![]()
Dat waren gewoon leuke roze skeelers toch?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:29 schreef MUUS het volgende:
Ik weet niet wat erger is, Cynix op rolschaatsen of Cynix op dit geval.
Neuhhh...dat was iemand anders..quote:
quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:19 schreef cos-micV het volgende:
Schuur induikt en Helm gaat zoeken...![]()
Hiero!!quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:22 schreef Loedertje het volgende:
Zijn er eigenlijk nog vrouwen die nog geen uitnodiging hebben ontvangen
Skeelers, rolschaatsen, same fucking thing.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:00 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat waren gewoon leuke roze skeelers toch?
quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Jaja. Straks gaat 'ie bij een motorclub en betaald 'ie geen belasting meer!quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:26 schreef Tiemie het volgende:
Die motor is pas het begin![]()
straks laat ie zich door een 16 jarige provisie-muts bij de lokale lerenboer een duur strak pak aansmeren waarin ie "jong" lijktquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:30 schreef Lorax het volgende:
[..]
Jaja. Straks gaat 'ie bij een motorclub en betaald 'ie geen belasting meer!
-R&P modus aan -quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:22 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Is er al een topic waarin de vrouwen die hij heeft uitgenodigd voor een ritje kunnen napraten over hun ervaringen achterop het puntje van de motor van Cynix?
Nee hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:31 schreef cos-micV het volgende:
[..]
-R&P modus aan -
Tis een vent he...je moet jezelf ff uitnodigen![]()
-R&P- modus uit.
Hmm. Eigenlijk is dat erger dan geen belasting betalenquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:31 schreef Tiemie het volgende:
[..]
straks laat ie zich door een 16 jarige provisie-muts bij de lokale lerenboer een duur strak pak aansmeren waarin ie "jong" lijkt![]()
Ik doe heel voorzichtig.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:32 schreef MUUS het volgende:
Nee hoor.
Ik heb alleen gezegd dat ik nog niet dood wilde.
Nee, als kut modjes zomaar reacties deleten zoals jij nu bv ontgaat andere users dat ook. Omdat JIJ je reactie cyberspace hebt ingeschoten slaat de reactie die wat verder staat van Yvonne ook nergens meer op. Op een vreemde manier weten de meeste modjes het toch elke keer weer te verkloten. (oh, dit topic stond inmiddels trouwens niet eens meer in je eigen kut forum dus waarom je vond dat je hier iets moest deleten ? )quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:19 schreef cos-micV het volgende:
Neuhhh...dat was iemand anders..
Ik weet ook niet wie hem hierheen gekickt heeft.
Dat heb ik dan ook gedaan. Haar slotje-opmerking was niet meer van toepassing.quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:00 schreef Furby het volgende:
(oh, dit topic stond inmiddels trouwens niet eens meer in je eigen kut forum dus waarom je vond dat je hier iets moest deleten ? )
Zeg euhh.....grote bek...quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:00 schreef Furby het volgende:
[..]
Nee, als kut modjes zomaar reacties deleten zoals jij nu bv ontgaat andere users dat ook. Omdat JIJ je reactie cyberspace hebt ingeschoten slaat de reactie die wat verder staat van Yvonne ook nergens meer op. Op een vreemde manier weten de meeste modjes het toch elke keer weer te verkloten. (oh, dit topic stond inmiddels trouwens niet eens meer in je eigen kut forum dus waarom je vond dat je hier iets moest deleten ? )
Neuh, dat vestje past nooit om die zware botten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:04 schreef laffer het volgende:
cynix, ik maak me zorgen..
je gaat toch niet zo op de motor hè:
[afbeelding]
anders moet dit topic ff naar sex verplaatst worden![]()
en die zin staat onder je Ctrl-v?quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:25 schreef Cynix ® het volgende:
Morgen begin ik.
WHehehehquote:Op donderdag 18 maart 2004 23:29 schreef laffer het volgende:
[..]
en die zin staat onder je Ctrl-v?![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:49 schreef Insomaniac het volgende:
Dietwin was here..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |