Ook goed, maar lekker is ze!quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:33 schreef Xcalibur het volgende:
volgens mij bedoel jij worship, en niet obey
Ik hou je niet tegenquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:39 schreef timbob het volgende:
tss
beetje respect he.
doe dan een nette foto
Val dood barbaar.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:44 schreef hjutt het volgende:
djeez wat een spook
Haha. Die mevrouw zal zich vervelend voelen!quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:48 schreef rippie het volgende:
lol, dat wijf zal balen
Dat kan je verwachten als je dit op internet laat zien, toch? Ze ziet er niet uit of ze baaltquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:48 schreef rippie het volgende:
lol, dat wijf zal balen
ja, wat een spookquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:44 schreef hjutt het volgende:
djeez wat een spook
Wou je zeggen dat ... dat ... er MEER van dit soort vrouwen op FoK! rondhangen???quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:53 schreef _bigmac_ het volgende:
Wat een geil wijf.
Is dat nou Martinuhh haar vriendin ??.
waar dient die ring voor? kan je daar je sleutels aan hangen ofzo?quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:46 schreef timbob het volgende:
die zijn voor de teugelsquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:54 schreef extreme het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 18 maart 2004 16:46 schreef timbob het volgende:
[afbeelding]</div></blockquote> waar dient die ring voor? kan je daar je sleutels aan hangen ofzo?
Wil jij zeggen dat het echte tieten zijn ??.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:55 schreef timbob het volgende:
[..]
ze zijn en ongelijk, en het is een forse B, geen DD of aanverwante uiermaat.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:56 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Wil jij zeggen dat het echte tieten zijn ??.
Omdat je nickname 'BiGP1mP1nG M0th3rfuCK3r!!!!' niet helpt.quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:59 schreef _bigmac_ het volgende:
Waarom heb ik geen chicks in me lijst die met tieten bloot voor de cam gaan zitten.
Nou nou nou wat overdreven, ik kon er niks op aanmerken hoor, oke er bestaan mooiere maar wat ik net als achtergrondplaatje heb gesaved ziet er uitstekent uitquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:59 schreef extreme het volgende:
[..]
ze zijn en ongelijk, en het is een forse B, geen DD of aanverwante uiermaat.
niks bijzonders ook nog een keer, het model is lelijk, je wil haar niet recht op zien staan enzo, met zwaartekracht.
dus ja, ik denk dat ze echt zijn.
heb jij d'r als background gesaved?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:03 schreef Schoft het volgende:
[..]
Nou nou nou wat overdreven, ik kon er niks op aanmerken hoor, oke er bestaan mooiere maar wat ik net als achtergrondplaatje heb gesaved ziet er uitstekent uit![]()
ieder z'n meug, maar met een heel internet vol met vrouwelijk schoon wat wel de moeite van het bekijken waard is zoiets als achtergrondje nemen zegt ook wel wat over jou.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:03 schreef Schoft het volgende:
[..]
Nou nou nou wat overdreven, ik kon er niks op aanmerken hoor, oke er bestaan mooiere maar wat ik net als achtergrondplaatje heb gesaved ziet er uitstekent uit![]()
Kees toch. Het zou ook wel dramatisch zijn als jij met je goddelijk gespierde lichaam (*proest*) een meisje leuk zou vinden. Blijf bij de mannen, lekker olieworstelen enzo.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:08 schreef extreme het volgende:
[..]
ieder z'n meug, maar met een heel internet vol met vrouwelijk schoon wat wel de moeite van het bekijken waard is zoiets als achtergrondje nemen zegt ook wel wat over jou.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Heb je ook plaatjes van der kruisje ??.
Tis natuurlijk een geintje he.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:08 schreef extreme het volgende:
[..]
ieder z'n meug, maar met een heel internet vol met vrouwelijk schoon wat wel de moeite van het bekijken waard is zoiets als achtergrondje nemen zegt ook wel wat over jou.
wie is Cees?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:10 schreef oling.org het volgende:
[..]
Cees toch. Het zou ook wel dramatisch zijn als jij met je goddelijk gespierde lichaam (*proest*) een meisje leuk zou vinden. Blijf bij de mannen, lekker olieworstelen enzo..
dag Homo, ik heet Kees, leuk je te leren kennen,quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:14 schreef oling.org het volgende:
[..]
Hoi, Homo.
Interpunctie. Zinsbouw. Homo.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:15 schreef extreme het volgende:
[..]
dag Homo, ik heet Kees, leuk je te leren kennen,
en nou optiefen
je ouders zijn creatief geweest, vroeger veel gepest met die naam?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:16 schreef oling.org het volgende:
[..]
Interpunctie. Zinsbouw. Homo.
Hoofdletter. Homo.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:18 schreef extreme het volgende:
[..]
je ouders zijn creatief geweest, vroeger veel gepest met die naam?
een interpunctie zinsbouw homo,quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:18 schreef oling.org het volgende:
[..]
Hoofdletter. Homo.
En nee.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:20 schreef extreme het volgende:
harassment
help even zoeken naar de verschillen meneer de taalhomo.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:21 schreef oling.org het volgende:
harassment
Afgezien van het feit dat jij het fout schrijft. Homo.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:24 schreef extreme het volgende:
[..]
[..]
help even zoeken naar de verschillen meneer de taalhomo.
sure, pak ff een woordenboek ofzo, of leer lezen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:24 schreef oling.org het volgende:
[..]
Afgezien van het feit dat jij het fout schrijft. Homo.
Omdat ze zijn verwijdert/verplaatstquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:36 schreef WurM het volgende:
Waarom zijn al die plaatjes kruisjes???
!!!quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:06 schreef _bigmac_ het volgende:
Heb je ook plaatjes van der kruisje ??.
En mogen wij slome mensheden de andere plaatjes niet zien???quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:44 schreef timbob het volgende:
[..]
nietes!
ik heb alleen denkik het plaatje uit de OP gesloopt
kijkmaar/doetetnog:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Over dát plaatje ging het dus...quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:10 schreef timbob het volgende:
er was er nog 1
met tieten
mhuhahahahah![]()
ik heb hem een beetje geslooptquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:49 schreef Tiemie het volgende:
waarom doet dat plaatje met die tieten niet meer
kappen met ouwe timbob topics schoppenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:34 schreef MaddoxX het volgende:
vraag danwe zitten nu in 2007 ! jeweets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |