je wilt daarmee zeggen dat omdat wij geen moeite willen doen wij een bloedhekel aan duitsers hebben? Dus is voor jou iedere buitenlander eerst maar afschuim?quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:35 schreef The_Hives het volgende:
je geeft zelf het antwoord al
Dus, moeten de duitsers dan wegblijvenquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:36 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik wel, woon in Zeeland, waar de bevolking in de zomer ineens 300% toe neemt....Genoeg reden om een hekel aan die moffen te krijgen.
Dat is een goed argument om een hekel te hebben aan de duitsersquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:37 schreef Herhenk het volgende:
Omdat ze altijd in de laatste minuut scoren en dus altijd mazzel hebben.. En omdat ze dikke kuilen graven op het strand..
Last van gewetenswroeging?quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:32 schreef Sion het volgende:
...
Ja, ook ik heb vroeger zo gedacht.
...
Nu will ik eens graag eens gefundeerde verklaring/ discussie waarom
...
Ja, je hebt gelijk: gewetenswroegingquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:48 schreef Yakult het volgende:
[..]
Last van gewetenswroeging?![]()
Ik zou niet weten waarom jij vroeger zo gedacht hebt.
Ik heb geen problemen met duitsers.
Het komt er volgens mij op neer dat de geschiedenis, door de groep die jij noemt, gereflecteerd wordt aan het gedrag van de duitsers nu. Dus dat arrogant gedeelte en dergelijke. Plus de stemmingmakerij dat veel mensen t.o.v. de duitsers hebben.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:37 schreef Sion het volgende:
[..]
je wilt daarmee zeggen dat omdat wij geen moeite willen doen wij een bloedhekel aan duitsers hebben? Dus is voor jou iedere buitenlander eerst maar afschuim?
RARquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:42 schreef Sm0keZ het volgende:
niks tegen duitsers hoor...RAMMSTEIN
ik moet me bij je verontschuldigen: ik heb je helaas verkeerd begrepen. Sorryquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:52 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Het komt er volgens mij op neer dat de geschiedenis, door de groep die jij noemt, gereflecteerd wordt aan het gedrag van de duitsers nu. Dus dat arrogant gedeelte en dergelijke. Plus de stemmingmakerij dat veel mensen t.o.v. de duitsers hebben.
Als voorbeeld: er vroeg laatst een duitser aan mij de weg in het engels (bij mij in de regio komen redelijk wat duisters op vakantie). Ik stond helemaal verbaasd. Heb het zelfs aan een aantal mensen verteld. Dat zegt al genoeg over ons denkbeeld over duitsers.
En ja, ik ben ook bevooroordeeld t.o.v. duits gedrag. Ik haal daar de oorlog zeker niet bij, maar wel hun houding in het algemeen. Dat wordt te vaak bevestigd, en heb ik al te vaak meegemaakt.
**hetzelfde heb ik t.o.v. fransen**
quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:00 schreef en_door_slecht het volgende:
Omdat Duitsers net Nederlanders zijn: arrogant, grote bek en het is kutvolk wanneer ze op vakantie zijn.
iddquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:09 schreef godard_k het volgende:
Omdat hun taal kutter is dan die van ons![]()
Het is toch ook heel normaal dat je je als gastheer aanpast aan de gastenquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:24 schreef kastanova het volgende:
Zelfs als zij hier te gast zijn in Nederland!
Kein problemquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:00 schreef Sion het volgende:
[..]
ik moet me bij je verontschuldigen: ik heb je helaas verkeerd begrepen. Sorry![]()
ja het zit in je genenquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:43 schreef koeii het volgende:
Tel daarbij op dat NL'ers van nature een hekel hebben aan Duiters..
om maar ontopic te gaan (quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:20 schreef Steve-O het volgende:
quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:37 schreef Herhenk het volgende:
Omdat ze altijd in de laatste minuut scoren en dus altijd mazzel hebben.. En omdat ze dikke kuilen graven op het strand..
Maar die van jouw staat op slot.quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:40 schreef Tiemie het volgende:
Omdat ze onze fietsen hebben gejat
quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:17 schreef BB-King het volgende:
Duitsers!
Lelijkste taal, lelijkste vlag, lelijkste voetballers, lelijkste snor etc.
NSB'er!quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:19 schreef HPoi het volgende:
[..]
![]()
![]()
*vol trots*quote:Op donderdag 18 maart 2004 18:40 schreef Tiemie het volgende:
Omdat ze onze fietsen hebben gejat
quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:48 schreef Fearlezz het volgende:
omdat ze de fiets van m'n opa nog steeds niet terug hebben gegeven
gimme mn opa zn fiets!quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:56 schreef BrauN het volgende:
Anti-Duits zijn is zóóó 2003 he!
Duitsers zijn stoer, machtig, humoristisch en sympathiek!
Neen! Dikke lul!quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:59 schreef BaggerUser het volgende:
[..]
gimme mn opa zn fiets!
en jij als je slim bent 5x zo veel verdientquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:36 schreef PsychoDude_666 het volgende:
Ik wel, woon in Zeeland, waar de bevolking in de zomer ineens 300% toe neemt....Genoeg reden om een hekel aan die moffen te krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |