Boeie.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:27 schreef R-Tech het volgende:
He jakkes horinezen, nee ik kom niet hoor :p
Stommerd.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:28 schreef eSSe het volgende:
Ik ga op vakantie op 1 mei (waarschijnlijk)
Wie houdt je tegen??quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:29 schreef R-Tech het volgende:
Kan d'r geen Wervershover meeting gehouden worden?![]()
Nee. Geen Zwervershoof meet. Die organiseer je zelf maar.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:29 schreef R-Tech het volgende:
misschienquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Nee. Geen Zwervershoof meet. Die organiseer je zelf maar..
Jij moet gewoon komenquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:04 schreef QyRoZ het volgende:
Tsss! De dag voor mn verjaardag nog wel.
Ik heb dan nog geen meet staan..
Ga er maar van uit dat ik kom.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:08 schreef Lady-essent het volgende:
[..]
Jij moet gewoon komen
Ik heb je al toegevoegdquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:09 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ga er maar van uit dat ik kom..
Goed planquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:09 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zal Vork nog even naar dit topic schoppen.
1 mei is de dag na Koninginnedag....quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal PPL eens polsen, die ging ook nog wel eens met ons mee naar Hoorn.
Damn, goed punt.....quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:14 schreef PPL het volgende:
[..]
1 mei is de dag na Koninginnedag....
Do I need to say "Hangover" ?
Tja... het maakt mij verder niet uit hoor.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:34 schreef HeatWave het volgende:
We komen er dus nog ff op terug, 1 mei is idd niet zo'n goed plan dus.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:30 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Zwervershoof
Hmm, dat is ook geen pretje.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:17 schreef HeatWave het volgende:
Inso heeft die moord vandaag live meegemaakt.
Ze vond het wel leuk geloof ikquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hmm, dat is ook geen pretje..
En ook gewoon niet doen he.quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:09 schreef QyRoZ het volgende:
Ik zal Vork nog even naar dit topic schoppen.
Ze vond het vast heel jammer dat Alice niet op die fiets zat.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:20 schreef HeatWave het volgende:
Ze vond het wel leuk geloof ik.
Kom op, beetje doorfietsen en je zit al in Hoorn.quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:29 schreef R-Tech het volgende:
Who the fuck is Alice?quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:21 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze vond het vast heel jammer dat Alice niet op die fiets zat.
Kijk eens Idols.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:23 schreef HeatWave het volgende:
Who the fuck is Alice?.
Smaak? Waar heb je die? Door de WC gespoeld?quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:25 schreef HeatWave het volgende:
Idols. Ik heb smaak.
En 15 mei is vooralsnog ok.
Ksst, weg uit dit topicquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Smaak? Waar heb je die? Door de WC gespoeld?
*mental note*.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:27 schreef Lady-essent het volgende:
Ksst, weg uit dit topic.
Zou ik ook niet doen.quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:28 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
*mental note*.
Ik ga nooit stroom kopen bij Essent.
Ik kan niet alleen plaatjes wissenquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:26 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Smaak? Waar heb je die? Door de WC gespoeld?
omg lutjebroek =coolquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:22 schreef -KQwakie- het volgende:
Hoorn is zo un-cool
In welk boerengat woon jij dan?quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:22 schreef -KQwakie- het volgende:
Hoorn is zo un-cool
o ja, daarom heb ik het ook niet op horinezenquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:05 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
In welk boerengat woon jij dan?
lol, dat zeg ik niet, ik vraag alleen in wel boerengat jij woontquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:16 schreef The_Hives het volgende:
[..]
o ja, daarom heb ik het ook niet op horinezen,
ze denken dat ze in een wereldstad wonen![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 21:22 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
lol, dat zeg ik niet, ik vraag alleen in wel boerengat jij woont?
Keb nooit gezegd dat Hoorn een wereldstad is![]()
Zolang er knuppels meemoeten ben ik er. Als er zelfs mensen geliquideerd worden, tsja, dan is het toch een plaats die het waard is om te bezoekenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:15 schreef HeatWave het volgende:
Damn, weer een meeting met Annie.
ja, Hoorn hoort er weer helemaal bij sinds gisterenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:16 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Zolang er knuppels meemoeten ben ik er. Als er zelfs mensen geliquideerd worden, tsja, dan is het toch een plaats die het waard is om te bezoeken
als je dat nou tijdens de kermis daar doet, das nog een s gezelligquote:Kan d'r geen Wervershover meeting gehouden worden
ah gezelliquote:Op vrijdag 19 maart 2004 09:14 schreef Anthraxx het volgende:
Ah, fuck it. Ik kom gewoon
Hoewel ik helemaal uit het pitoreske Rozenburg kom, heb ik ook gewoon familie wonen in dit gat aan het ijsselmeer. Hangt van de datum af, maar ik kijk wel even. Een misschien dus
15 mei tochquote:Op maandag 22 maart 2004 12:03 schreef Anthraxx het volgende:
Slaapplek is al geregeld. Nu een datum nog.
iedereen is welkom hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 14:06 schreef innepin het volgende:
Woei wat een boel Horinezen hier! *schok* Ik heb 17 van mijn 18 jaar in Hoorn gewoond, mag ik ook komen?
psst zou eventueel pizza kunnen regelen met korting.. heb connecties
Dan mag je mijn adoptienewbie zijnquote:Op donderdag 15 april 2004 14:17 schreef innepin het volgende:
[..]dan ben ik er ook. denk ik. wellicht
Goh, want er zijn zo veel andere leuke keuzes. Wou je een meeting houden in de Wereld ofzo?quote:Op maandag 19 april 2004 18:41 schreef -KQwakie- het volgende:
ik woon al 19 jaar in hoorn en ik begin het steeds minder leuk te vinden om er te wonen
en dan van alle k*t kroegen in hoorn zoeken ze het kroegie en bruintje uitheel jammer
Boeiendquote:Op maandag 19 april 2004 18:41 schreef -KQwakie- het volgende:
ik woon al 19 jaar in hoorn en ik begin het steeds minder leuk te vinden om er te wonen
en dan van alle k*t kroegen in hoorn zoeken ze het kroegie en bruintje uitheel jammer
je kan gewoon met de nachtbus terug hoor. Dat doe ik normaal gespoken ook altijd.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:42 schreef Aventura het volgende:
Oooja, ik ben toevallig net op een (vrij saaie) verjaardag dan daar in Hoorn
Op zich lijkt 't me leuk om langs te komen alleen ik heb dan geen vervoer trug naar Amsterdam (of anders naar Bovenkarspel (ouders)...als ik een terugrij-iets kan regelen kom ik misschien wel langs
quote:Op maandag 10 mei 2004 14:17 schreef Aventura het volgende:
Verrek! Ik zie het! Wat handig
Doen ze toch nog iets goed in Hoorn, heheheh.
Ik vind het kroegie ook veel leuker, maar die is niet zo "algemeen" als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 10 mei 2004 14:42 schreef Aventura het volgende:
Als jij er bent kom ik sowieso ook wel ff langs, gezellig
Alleen Bruintje...come on! Je kunt er je kont niet keren en diezelfde kont wordt ongewesnt betast door vage lui van nog vagere afkomst, tenminste dat was zo de laatste keer dat ik er was
The gate is toch dat hardrock tentje? Opzich wel gezellig de 2 keer dat ik er geweest ben.quote:Op maandag 10 mei 2004 15:02 schreef Aventura het volgende:
Welja, wie weet eindigen we wel in The Gate, heheheh. Het maakt me eigenlijk nix uit. Beiaard (lekker ruim) en Kroegie indd. ook geschikte plekken.
Rockcafé in medemblik (onderdeel Black & White)quote:Op maandag 10 mei 2004 15:08 schreef Aventura het volgende:
Yup op de Rode Steen, enige tent in de verre omtrek (voor zover ik weet) waar ze metal/rock draaien
Ik ook, en nu nog steeds af en toequote:Op maandag 10 mei 2004 16:01 schreef Aventura het volgende:
jaartje of 6,7 terug
Taxi? of gewoon niet die avondquote:Op maandag 10 mei 2004 18:03 schreef innepin het volgende:
Ik heb er zin inHeb alleen een probleem: Ik woon in het Gat der Gaten, Spierdijk, waar dus geen bus en/of andere vorm van openbaar vervoer heenrijdt, en het zou een achterlijk end fietsen zijn.
Hoe oh hoe kom ik thuis?
dan gaan we gewoon naar Lutjebroek, daar is het bier goedkoopquote:Op donderdag 18 maart 2004 20:21 schreef Vork het volgende:
[..]
En ook gewoon niet doen he.
Oh ik kom, een meeting die zo dichtbij is kan ik natuurlijk niet laten schieten, hoewel het is Hoorn, die echt-niet gezellige stad aan het IJsselmeer. Maar het is nu wel op de kaart gezet!
Ja hee, kan ik ook niets aan doen hoor! Mijn moeder greep zodra ik het huis uit was de kans om in zo'n stom hol te gaan wonenquote:Op maandag 10 mei 2004 20:02 schreef Vork het volgende:
Spierdijk? Wat moet je daar nou weer?
En eeuhm oja hoelaat begint het festijn?
Taxi zal wel moeten... is wel achterlijk duur (25 euri!) maar ach. Ik wil best de volgende ochtend gaan, maar dan is het probleem niet verholpen hoor. Het is niet zo dat er gewoon 's nachts geen openbaar vervoer is - er is gewoon geen vervoer, punt.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Taxi? of gewoon niet die avond.
Oh wacht, het duurt even maar ik denk dat ik 'm snapquote:Op maandag 10 mei 2004 20:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Taxi? of gewoon niet die avond.
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:12 schreef innepin het volgende:
Ja hee, kan ik ook niets aan doen hoor! Mijn moeder greep zodra ik het huis uit was de kans om in zo'n stom hol te gaan wonen![]()
En anders gewoon "gezellig" naar Hoogkarspel, hoe heette die kuttent ookalweer, iets met een B.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:10 schreef Aventura het volgende:
Naar de Sandy Bar
http://home.zonnet.nl/lutjebroekcity/sandybar/
Wat een site..subliem design!
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik was nog in de veronderstelling dat ik ddaarstraks nog langs dat huis kwam toen ik opweg was naar de supermarkt, maar nee dus...
Ja ik ben er 2 jaar geleden ofzo nog eens een keer geweest zelfs.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:21 schreef innepin het volgende:
dat jij nog weet waar ik woonde trouwens!![]()
En dan zeggen mensen dat *mijn* geheugen zich in rare bochten wringtquote:Op maandag 10 mei 2004 20:23 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja ik ben er 2 jaar geleden ofzo nog eens een keer geweest zelfs.Kan ook drie zijn geweest. Maar ik weet heel veel van die huizen van oud klasgenoten vrienden van vroeger etc. nogwel te vinden.
ehhmm de bantam ofzo??quote:Op maandag 10 mei 2004 20:18 schreef mvt het volgende:
[..]
En anders gewoon "gezellig" naar Hoogkarspel, hoe heette die kuttent ookalweer, iets met een B.
De laatste persoon bij wie ik was was die veel mintgroen had (lees : muren volledig mintgroen geschilderd) had tenminste als excuus dat ie homo was.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:24 schreef Vork het volgende:
mintgroenNee dan breng je pas echt radicaal kleur in je leven.
was trouwens ook in Hoornquote:Op maandag 10 mei 2004 20:27 schreef mvt het volgende:
[..]
De laatste persoon bij wie ik was was die veel mintgroen had (lees : muren volledig mintgroen geschilderd) had tenminste als excuus dat ie homo was.
Bantam.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:18 schreef mvt het volgende:
[..]
En anders gewoon "gezellig" naar Hoogkarspel, hoe heette die kuttent ookalweer, iets met een B.
Ik geloof dat ik ooit eens wat voor je broer zou ontwerpen wat er eigenlijk nooit van is gekomen.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:25 schreef innepin het volgende:
En dan zeggen mensen dat *mijn* geheugen zich in rare bochten wringt
Zeg hee, wat moest jij bij ons thuis dan?![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:27 schreef verschoor het volgende:
[..]
ehhmm de bantam ofzo??
Hmm ik zal het eens ter sprake brengen...quote:Op maandag 10 mei 2004 20:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik ooit eens wat voor je broer zou ontwerpen wat er eigenlijk nooit van is gekomen.
Oh ik dacht even dat je moeder in Spierdijk d'r huis zo had ingerichquote:Op maandag 10 mei 2004 20:34 schreef innepin het volgende:
Waahh! Nee joh ik heb het over de persoon die nu in mijn oude huis woont! Isj niet mijn moeder!
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:37 schreef Vork het volgende:
[..]
Oh ik dacht even dat je moeder in Spierdijk d'r huis zo had ingerichmaar het huis zelf is hevig onder handen genomen door de Jan des Bouvrie van Bobeldijk. Ah dat verklaart
Ik ben moe, lange dag enzo, dan lees ik niet alle woorden meer.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:41 schreef innepin het volgende:Ik vertelde over de inrichting van ons oude huis zodat je zou snappen; als je daar naar binnen kijkt snap je wel dat er geen normale mensen wonen. Maar blij dat het uiteindelijk duidelijk is
Ut huus in Spierdoik benne hartstikke mooi! Het benne alleun hellegaar van alles vandaan, denk.
Ergens in het centrum. Van Hoorn. Kennis van mijn oudersquote:Op maandag 10 mei 2004 20:45 schreef innepin het volgende:
[..]
Waar? Waar? Wie?
Als je nou even je msn aan zou zetten ofzo.quote:Op maandag 10 mei 2004 20:45 schreef innepin het volgende:
Ouwe taart![]()
Dat helpt toch nietquote:Op maandag 10 mei 2004 20:47 schreef mvt het volgende:
[..]
Ergens in het centrum. Van Hoorn. Kennis van mijn ouders
quote:Op maandag 10 mei 2004 20:50 schreef QyRoZ het volgende:
Gezellig topic..
Is dit de EO?quote:Op maandag 10 mei 2004 20:53 schreef innepin het volgende:
[..]
![]()
Kom erbij, kom erbij...
Neen!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:56 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Is dit de EO?.
Veel gezelliger dan EOquote:Kom erbij
Kom erbij
Zet je zorgen maar opzij
Een servetje om je nek, ch rie
De rest van t werk doen wij
Soupe du jour, wil je meer?
Jou bedienen is een eer
Proef het maar es, overheerlijk
zeggen ook de borden eerlijk
Ze doen aan zang en aan dansen
De cuisine hier is een Franse
Met een enkele gast zijn wij al heel erg blij
Kijk onze kaart is reuze
Maak maar snel een keuze
Kom erbij
Kom erbij
Kom erbij
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind niets leuk. Ik haat alles en iedereen.
Dat is zijn geradenquote:Op maandag 10 mei 2004 21:18 schreef innepin het volgende:
...zou ie gevlucht zijn?....
Er zijn uitzonderingen, uiteraard.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:15 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Daar lul je je niet meer zo makkelijk uitquote:Op maandag 10 mei 2004 21:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Er zijn uitzonderingen, uiteraard.
Ik ben gevlucht naar een stad aan de andere kant van de wereld.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:18 schreef innepin het volgende:
...zou ie gevlucht zijn?....
Waaruit?quote:Op maandag 10 mei 2004 21:19 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Daar lul je je niet meer zo makkelijk uit
Dit dusquote:Op maandag 10 mei 2004 21:14 schreef QyRoZ het volgende:
Ik vind niets leuk. Ik haat alles en iedereen.
Het is allemaal de schuld van Paars.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:21 schreef innepin het volgende:
[..]
Wat een moeite, alleen maar omdat ik een knuffel aanbood
De knuffel kwam van links.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van Paars.
Stelletje Pim-moordenaars.
Stelletje boomknuffelaars.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:25 schreef RedGuy het volgende:
[..]
De knuffel kwam van links..
Eerder een hark.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik knuffel jou. Jij = boom?
Ga es iemand anders knuffelen !quote:Op maandag 10 mei 2004 21:29 schreef innepin het volgende:
[..]
Eerder een wandelende tak.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:29 schreef innepin het volgende:
[..]
*Meldt*quote:Op maandag 10 mei 2004 21:30 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Ga es iemand anders knuffelen !
Waarom verbaast me dat niet ?quote:Op maandag 10 mei 2004 21:31 schreef HeatWave het volgende:
/
[..]
*Meldt*.
Bron?quote:Op maandag 10 mei 2004 21:30 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Eerder een wandelende tak.
Sgoed hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 21:31 schreef HeatWave het volgende:
/
[..]
*Meldt*.
Niet meteen hoor, duurt altijd eventjesquote:Op maandag 10 mei 2004 21:33 schreef innepin het volgende:
[..]
kwistnietdatjemeteenkwaadwerd...
Woei!quote:Op maandag 10 mei 2004 21:33 schreef innepin het volgende:
[..]
Sgoed hoor![]()
![]()
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Woei!.
Goed planquote:Op maandag 10 mei 2004 21:35 schreef innepin het volgende:
Ik ben van mening dat er meer geknuffeld zou moeten worden tegenwoordig![]()
maar niet met bomen.
net als Ajax werk ik aan mijn scorend vermogenquote:Op maandag 10 mei 2004 21:36 schreef RedGuy het volgende:
[..].
Jij bent al kampioen geworden.
Hij was te laatquote:Op maandag 10 mei 2004 21:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Waarom ben je nou boos?
quote:Op maandag 10 mei 2004 21:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
net als Ajax werk ik aan mijn scorend vermogen.
Lees even terugquote:Op maandag 10 mei 2004 21:39 schreef innepin het volgende:
[..]
* Nuongirl snapt er niets meer van...
Omdat hij kampioen is geworden.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:37 schreef innepin het volgende:
[..]
Waarom ben je nou boos?
Join the club.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:39 schreef innepin het volgende:
[..]
* QyRoZ snapt er niets meer van...
Ajax rules gewoonquote:Op maandag 10 mei 2004 21:40 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Omdat hij kampioen is geworden.
En daar kan ik als Feyenoordsupporter tegenwoordig alleen maar van dromen.
Ik praat ook liever over My Little Pony hoor.quote:Op maandag 10 mei 2004 21:42 schreef innepin het volgende:
Gut, gaat het ineens over voetbal...
ja, laten we het weer gewoon over bruut stappen hebbenquote:Op maandag 10 mei 2004 21:42 schreef innepin het volgende:
Gut, gaat het ineens over voetbal...
Tja en ik ben dus een vraagteken of ik kom of nietquote:Op maandag 10 mei 2004 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, laten we het weer gewoon over bruut stappen hebben.
What else is new?quote:Op maandag 10 mei 2004 21:45 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Tja en ik ben dus een vraagteken of ik kom of niet
Niets, al zou ik nu wel graag willen komenquote:Op maandag 10 mei 2004 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
What else is new?.
Daar ga ik liever niet op inquote:Op maandag 10 mei 2004 21:48 schreef innepin het volgende:
[..]
Reden?
http://fotoboek.fok.nl/Aienquote:Op maandag 10 mei 2004 21:44 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Ik praat ook liever over My Little Pony hoor..
Je bedoelt: Stappen overal behalve in Den Helder?quote:Op maandag 10 mei 2004 21:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, laten we het weer gewoon over bruut stappen hebben.
Of in dat gehucht waar innepin woontquote:Op maandag 10 mei 2004 21:51 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Je bedoelt: Stappen overal behalve in Den Helder?
Hier niet?quote:Op maandag 10 mei 2004 21:49 schreef RedGuy het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/Aien
Daar kun je het over My Little Pony's hebben.
Van mij mag het hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 21:52 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Hier niet?
Ik twijfel nogquote:Op maandag 10 mei 2004 21:53 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Van mij mag het hoor
Twijfelen betekend dat je het goed keurtquote:Op maandag 10 mei 2004 21:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik twijfel nog.
Dat ik niet kom betekend niet dat er voor de rest ook geen menesen komen hoorquote:Op maandag 10 mei 2004 21:57 schreef Vork het volgende:
Oh maar hey er komen toch nog wel nogsteeds mensen he?
Damn, wat een feest moet dat zijn en als het niet gezellig is daar dan kan je altijd nog.. eeeehhh, eeeehhhmm... slapenquote:Op maandag 10 mei 2004 22:01 schreef innepin het volgende:
[..]
Wij hebben toevallig wél een café hoor!Eén hele!
Oh tis trouwens okay, ik denk ik zeg het even.En nee dat slaat niet op het café maar het is wederom offtopicquote:Op maandag 10 mei 2004 22:01 schreef innepin het volgende:
Wij hebben toevallig wél een café hoor!Eén hele!
quote:Op maandag 10 mei 2004 22:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Damn, wat een feest moet dat zijn en als het niet gezellig is daar dan kan je altijd nog.. eeeehhh, eeeehhhmm... slapen.
quote:Op maandag 10 mei 2004 22:02 schreef Vork het volgende:
[..]
Oh tis trouwens okay, ik denk ik zeg het even.
daar woonde ik vroeger vlakbijquote:Op maandag 10 mei 2004 22:05 schreef Vork het volgende:
Hey bij de Huesmolen hebben ze ook een bowlingbaan, alwaar je zelfs kunt themabowlen.
zo ben ik dan ook welweerquote:Op maandag 10 mei 2004 22:03 schreef innepin het volgende:Je bent een schat!
Wat een toeval!quote:Op maandag 10 mei 2004 22:07 schreef innepin het volgende:
[..]
Ik ook.
Dat klinkt als een restaurant in een grote schuur waar veelteveel ruimte is voor een restaurant in zo'n gat waar waarschijnlijk toch geen hond zal gaat eten, waardoor ze in de overige ruimte maar een bowlingbaan of allicht nog zelfs 2 hebben aangelegd. Oftewel ze hebben hun laminaten vloer gelakt, lijntjes opge getekend en een paar apparaten op geplaatst. En natuurlijk niet vergeten je eigen bowlingbal mee te nemen, want er is wegens bezuinigingen maar een bal, en die is nieteens helemaal rond.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:06 schreef innepin het volgende:
Ja, maar dat is ook nog een redelijke bowlingbaan, met wel 12 banen en restaurant en feesten... Is best anders dan Bowling Spierdijk
tis een voorteken ik zeg het je!quote:Op maandag 10 mei 2004 22:10 schreef innepin het volgende:
[..]
Eigenlijk best wel, ja.
quote:Op maandag 10 mei 2004 22:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klinkt als een restaurant in een grote schuur waar veelteveel ruimte is voor een restaurant in zo'n gat waar waarschijnlijk toch geen hond zal gaat eten, waardoor ze in de overige ruimte maar een bowlingbaan of allicht nog zelfs 2 hebben aangelegd. Oftewel ze hebben hun laminaten vloer gelakt, lijntjes opge getekend en een paar apparaten op geplaatst. En natuurlijk niet vergeten je eigen bowlingbal mee te nemen, want er is wegens bezuinigingen maar een bal, en die is nieteens helemaal rond.
ja, Venhuizen ook, dus dat zegt nietsquote:Op maandag 10 mei 2004 22:03 schreef innepin het volgende:
[..]
We schijnen een bowlingbaan te hebben
Voor de rest moet je naar Heerhugowaard, maar daar is alles net platgebrand
als je dan daarmee toch nog even wilt wachten tot zaterdag dan kom ik 'm maar al te graag ophalen danquote:Op maandag 10 mei 2004 22:11 schreef innepin het volgende:
Om terug te komen op mijn eerdere enthousiasme: Je verdient een knuffel
Ja weet ik het, ik ben toch geen TRU modjequote:Op maandag 10 mei 2004 22:12 schreef innepin het volgende:
[..]
...voor wat?![]()
Je daalt in mijn waarderingquote:Op maandag 10 mei 2004 22:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
daar woonde ik vroeger vlakbij.
Klinkt als Barbarossa, Enkhuizen. Waar de laatste keer dat ik keek de kegels aan touwtjes hingenquote:Op maandag 10 mei 2004 22:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Dat klinkt als een restaurant in een grote schuur waar veelteveel ruimte is voor een restaurant in zo'n gat waar waarschijnlijk toch geen hond zal gaat eten, waardoor ze in de overige ruimte maar een bowlingbaan of allicht nog zelfs 2 hebben aangelegd. Oftewel ze hebben hun laminaten vloer gelakt, lijntjes opge getekend en een paar apparaten op geplaatst. En natuurlijk niet vergeten je eigen bowlingbal mee te nemen, want er is wegens bezuinigingen maar een bal, en die is nieteens helemaal rond.
We komen er vanzelf achterquote:Op maandag 10 mei 2004 22:15 schreef innepin het volgende:
[..]
Sja... ach... dan weet ik het ook niet hoor![]()
Kegeltjes aan touwtjes, echt zo'n systeem dat in geen 400 jaar ook maar iets is veranderd. Bowlen voor fossielen antiek liefhebbersquote:Op maandag 10 mei 2004 22:15 schreef mvt het volgende:
Je daalt in mijn waardering
[..]
Klinkt als Barbarossa, Enkhuizen. Waar de laatste keer dat ik keek de kegels aan touwtjes hingen
Ze hebben het vuur al uitgevonden hoor, dus er is nog lichtquote:Op maandag 10 mei 2004 22:16 schreef Vork het volgende:
[..]
Kegeltjes aan touwtjes, echt zo'n systeem dat in geen 400 jaar ook maar iets is veranderd. Bowlen voor fossielen antiek liefhebbers.
Zoals wat? Ik kan zo gauw niet veel bedenken dat bij een studentenbudget past. Wat ik wel zou kunnen regelen is pizza-met-korting want ik heb er lang gewerkt en ze vinden me aardig. Je kan er helaas niet op locatie eten... op de dijk laten bezorgen?quote:Op maandag 10 mei 2004 22:15 schreef Vork het volgende:
Er zijn meerdere eetgelegenheden en sommigen zijn best okay ook nog.
Mooie sitequote:Op maandag 10 mei 2004 22:20 schreef mvt het volgende:
trouwens, hebben ze in Spierdijk ook bumperbowlen, of leggen ze dan de varkens van de buurman in de goot?
Trouwens : eerste resultaat op zoeken naar Spierdijk : http://www.bowlingspierdijk.nl/
Je kan er smikkelhoedenquote:Op maandag 10 mei 2004 22:21 schreef mvt het volgende:
trouwens, hebben ze in Spierdijk ook bumperbowlen, of leggen ze dan de varkens van de buurman in de goot?
Trouwens : eerste resultaat op zoeken naar Spierdijk : http://www.bowlingspierdijk.nl/
en ik wil een Wadway meet
quote:Op maandag 10 mei 2004 22:18 schreef innepin het volgende:
Zoals wat? Ik kan zo gauw niet veel bedenken dat bij een studentenbudget past. Wat ik wel zou kunnen regelen is pizza-met-korting want ik heb er lang gewerkt en ze vinden me aardig. Je kan er helaas niet op locatie eten... op de dijk laten bezorgen?
Ja en een of andere schimmigetheatervoorstelling gaan kijken in dat zaaltje bij de kerk enzo. Als ze dat daar dan nogsteeds doenquote:Op maandag 10 mei 2004 22:21 schreef mvt het volgende:
en ik wil een Wadway meet
eeehmm adres weet ik ff niet. steegje inlopen naast dat rockcafe, dan aan het einde rechts en dan is het het aan de overkant van dat waterquote:Op maandag 10 mei 2004 22:22 schreef innepin het volgende:
[..]
which is?
Zit die slaapplek van jou daar wel op te wachten?quote:Op maandag 10 mei 2004 22:20 schreef HeatWave het volgende:
We kunnen ook met z'n allen bij mijn slaapplek gaan eten.
Hij heeft niets te willenquote:Op maandag 10 mei 2004 22:28 schreef Vork het volgende:
[..]
Zit die slaapplek van jou daar wel op te wachten?
Sweet dreams ken ik niet. Italianen ken ik meeste wel van (pizzeria ervaring kicks in).. Tuynkamer is erg gaaf, maar niet echt goedkoop, en niet echt voor avondeten. Eethoorn keni k ook niet.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:24 schreef Vork het volgende:
[..]
Sweet Dreams (mexicaan op de hoek van de Rode Steen) is wel okay. Kwa prijs zou ik het niet weten, volgens mij is die ook niet zeer duur, maar wel goed eten. Helaas is het er altijd erg druk. De Italianen in Hoorn zijn heel wisselvallig en niet echt studenten-budget. Lotus, Chinees/Zziaat bij de Dubbele Buurt is wel een goed restaurant, mochten we graag oosters gaan eten. aardige mensen niet te duur en kwa eten veel beter dan bijv. Azië.
Oh en de Tuynkamer moet ook goed te eten zijn. Maar da's meer een eetcafé. Beetje een vrijeschoolmensen-tent, maar die schijnt niet al te duur te zijn en je kunt er met mooi weer buiten zitten. Een ander eetcafé de Eethoorn was ook altijd erg goed (zit ergens achter de kerk), maar die is overgenomen en van naam veranderd, dus er kan vanalles zijn gebeurd in de tussentijd.
Of danmaar toch Pizza's op de dijk? Maar wat als het gaat regenen? Zit je daar met je dijk en je Pizza's en je regen.
quote:Op maandag 10 mei 2004 22:25 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja en een of andere schimmigetheatervoorstelling gaan kijken in dat zaaltje bij de[b] kerk[/]b enzo. Als ze dat daar dan nogsteeds doen.
slapplekken/eetcafees zijn okquote:Op maandag 10 mei 2004 22:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hij heeft niets te willen.
Ja echt. Kerken zijn nog best groot enzo he.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:32 schreef mvt het volgende:is daar ruimte voor in Wadway?? 2 hele gebouwen!!
denk ,denk, als het goed is zit er een italiaan bij de kerk/meubelzaak. En natuurlijk ook een coffeeshop. Is van de oomvan een heel oud collega (voor Vork : van AH)quote:Op maandag 10 mei 2004 22:31 schreef innepin het volgende:
[..]
Sweet dreams ken ik niet. Italianen ken ik meeste wel van (pizzeria ervaring kicks in)..
We moeten ook bij Pronto bestellenquote:Op maandag 10 mei 2004 22:38 schreef Vork het volgende:
Ja in de kerstraat bedoel je? Die vond ik niet heel erg denderend. Ben even de naam kwijt, maar het was gewoon een doorsnee Italiaan. Isola Bella op de Grote Oost is wel aardig, maar niet echt goedkoop en daar werken ook maar hele rare mensen.
Die worden ook niet is gratisj!quote:Op maandag 10 mei 2004 22:38 schreef innepin het volgende:Die verkopen we niet.
Kerken.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:33 schreef Vork het volgende:
[..]
Ja echt. Kerken zijn nog best groot enzo he.
Ja, ik steeds meer woorden.quote:Op maandag 10 mei 2004 22:41 schreef innepin het volgende:Nederlands is een moeilijke taal om correcte zinnen mee te maken.
Vind je me nu ineens niet lief meer ofzo? Alleenmaar omdat je een kleurtje hebt gekregen he dan voel je je verheven boven andere mensen die ook een kleurtje hebben gekregen!quote:Op maandag 10 mei 2004 22:53 schreef Aventura het volgende:
'je bent een hele domme jongetje'
copyright dochter Tokkie
Kutcquote:Op maandag 10 mei 2004 22:57 schreef Vork het volgende:
[..]
Vind je me nu ineens niet lief meer ofzo? Alleenmaar omdat je een kleurtje hebt gekregen he dan voel je je verheven boven andere mensen die ook een kleurtje hebben gekregen!
quote:Op maandag 10 mei 2004 22:38 schreef Vork het volgende:
en daar werken ook maar hele rare mensen.
kan wel kloppen danquote:Op maandag 10 mei 2004 22:35 schreef mvt het volgende:. Is van de oomvan een heel oud collega (voor Vork : van AH)
quote:Op maandag 10 mei 2004 23:00 schreef QyRoZ het volgende:
Hoeveel nu weer? Een stuk of 30 nog steeds?
Ik heb ze pas nog ingezien.
Lekken is tof.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:02 schreef Vork het volgende:
Zijn we nu massaal een poging aan het doen om tussen de regels door het lek te overtreffen of hoe zit dat?
heeeeeeequote:Op maandag 10 mei 2004 23:12 schreef HenkieSpankie het volgende:
Helaas.. ik moet werken!!
Zit op de taxi dus als jullie een taxi nodig hebben in Hoorn:
0229-216000
Doe maar niet kost een godvermogge bij die gasten van KOK!quote:Op maandag 10 mei 2004 23:12 schreef HenkieSpankie het volgende:
Helaas.. ik moet werken!!
Zit op de taxi dus als jullie een taxi nodig hebben in Hoorn:
0229-216000
stel dat ik (met de auto) kom, moet je nog gedropped worden bij je oudersquote:Op maandag 10 mei 2004 23:16 schreef Aventura het volgende:
Daar staat wel wat tegenover natuurlijk.
Taxi Kok inderdaad!quote:Op maandag 10 mei 2004 23:13 schreef Vork het volgende:welk Taxibedrijf?
Dat doen wij nog steeds!!quote:Op maandag 10 mei 2004 23:15 schreef mvt het volgende:
[..]
heeeeeee
offtopic : hebben jullie nou nog de treintaxi op Bovenkarspel-Grootebroek of zit er tegenwoordig een ander?
Ik realiseer mij alles in veelvoud.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:18 schreef innepin het volgende:
Komt er een achter
Goed hè?quote:Op maandag 10 mei 2004 23:06 schreef innepin het volgende:
we zijn een leuk topic compleet offtopic vol aan het praten.
Ik rij iets vaker in Enkhuizen e.o.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:15 schreef Vork het volgende:
Ah, maar rij je wel eens treintaxirtjes in Hoorn eigenlijk?
ah, dacht dat er weer gerommel was enzo.quote:Op maandag 10 mei 2004 23:19 schreef HenkieSpankie het volgende:
[..]
Dat doen wij nog steeds!!
knopje op de zuilquote:0228-321322 ;-)
Je bedoelt Leekerweide, de looneybin?quote:Op maandag 10 mei 2004 23:18 schreef trance40 het volgende:
Haha oke Vork blij dat je ook wakker ben
weet nog wel een paar goedkopere taxi centralesmaar dan rij je met mensen van lekkerweide mee volgens henk
Scheelt me wel 4 euro op ritje van 2,5 kilometer
Ik zit woensdagavond vaak in de treintaxiquote:Op maandag 10 mei 2004 23:21 schreef HenkieSpankie het volgende:
Ik rij iets vaker in Enkhuizen e.o.
Woendagoverdag heb ik Hoorn diesnt!
Maar we rijden wel traintaxi inderdaad!
Taxi MVTquote:Op maandag 10 mei 2004 23:18 schreef mvt het volgende:
[..]
stel dat ik (met de auto) kom, moet je nog gedropped worden bij je ouders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |