Interesse in een ruil tegen Super Monkey ball? (deel 1)quote:Op maandag 3 mei 2004 09:26 schreef Vird het volgende:
Te ruil: Sonic Mega collection
Heb deze in combinatie met GC gekocht.
Ik heb, op 1 spel na, elk spel dat er opstaat al voor mijn megadrive.
ruilen voor THPS3?quote:Op maandag 3 mei 2004 09:26 schreef Vird het volgende:
Te ruil: Sonic Mega collection
Heb deze in combinatie met GC gekocht.
Ik heb, op 1 spel na, elk spel dat er opstaat al voor mijn megadrive.
Ik kreeg net een mailtje van Vird, waarin hij zegt akkoord te gaan. En met daarin het verzoek of ik je zijn e-mail adres wilde geven. Als je me mailt op solomon@fok.nl zal ik je het adres sturen (het is me niet helemaal duidelijk of hij wel wil dat z'n e-mail op het forum komt te staan, vandaar), je kunt natuurlijk ook jouw e-mail adres hier neerzetten (gaat misschien wat sneller).quote:Op maandag 3 mei 2004 12:33 schreef 303 het volgende:
Vird, ik bedoelde viewtiful joe en soul calibur 2 voor jouw sonic. Ik heb ze namelijk allebei al genoeg gespeeld en nieuw zijn ze geimporteerd net ietsjes duurder dan sonic hier los kost.
Daarnaast ben ik al een tijdje op zoek naar Sonic omdat ik toch wel weer verslaafd ben geraakt aan sonic sinds ik de games onlangs bij mijn broer weer op zijn megadrive heb gespeeld.
Deal?
rolandsnoek@hotmail.com is mijn adres, maar ik zie net in mijn mailbox dat mijn adres al gevonden was via de search. Iedereen bedankt in iedergeval.quote:Op maandag 3 mei 2004 16:25 schreef Solomon het volgende:
[..]
Ik kreeg net een mailtje van Vird, waarin hij zegt akkoord te gaan. En met daarin het verzoek of ik je zijn e-mail adres wilde geven. Als je me mailt op solomon@fok.nl zal ik je het adres sturen (het is me niet helemaal duidelijk of hij wel wil dat z'n e-mail op het forum komt te staan, vandaar), je kunt natuurlijk ook jouw e-mail adres hier neerzetten (gaat misschien wat sneller).
[edit]
Niet gezien dat supje me voor was
REAGEER DANquote:Op dinsdag 27 april 2004 18:24 schreef Koenijntje het volgende:
Ik heb NOG 3 spellen te ruil
Tony Hawk Underground
Star Wars Rogue Leader
Sega Soccer Slam
Plaats een bod / een ruil, of mail naar koenijntje@hotmail.com ....
je wilt ze wel erg graag kwijt hequote:Op maandag 3 mei 2004 18:03 schreef Koenijntje het volgende:
[..]
REAGEER DAN
Tja.. je wilt ze kwijt of niet..quote:Op maandag 3 mei 2004 23:01 schreef Koenijntje het volgende:
Haha kan je nu al vertellen dat ik dat niet doe...
Ik haat harry potter sowieso al!
Dat vroeg ik me ook een tijdje geleden af. Ik heb het hier toen ook gevraagd en mensen bleken het hoesje niet mooi te vinden en het leek minder waard in hun ogen...quote:Op dinsdag 4 mei 2004 09:46 schreef Richardfun het volgende:
Ik vraag me ff iets af. Waarom willen mensen per sé geen players choice? Wat is daar mis mee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |