quote:Op donderdag 18 maart 2004 00:08 schreef ondeugend het volgende:
Het maakt mij niet uit eigenlijk zolang ze allebei niet zichtbaar 1000 toeren tongen
Gewoon een happende liefdevolle zoen vind ik best erotisch om te zien ( zo'n zoen waar verlangen uit straalt)..... of het nou 2 mannen, 2 vrouwen of een man en vrouw zijn maakt niet uit
Owww.... ik ben een vrouw.
twins?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 05:59 schreef Tiesemans het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door Insomaniac op 14-07-2005 20:27 (Kssssssst) ]
Daarom zie ik liever jongens samen.. die doen het schattig en netjes.. die vrouwen van tegenwoordig willen alleen maar aandacht als ze met n vriendin bekkenquote:Op maandag 18 juli 2005 22:56 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Das geen zoenen meer, das koekhappen
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:16 schreef andromeda1968 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
? Wat bedoel je precies.quote:
Forbiddenquote:
Nu moet je normaal de pics wel kunnen zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:53 schreef daeri het volgende:
[..]
Forbidden
You don't have permission to access /galleries/menkissing/gallery01/mkpic21.jpg on this server.
klopt.. ik heb toch liever alternatieve bi-jongensquote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:53 schreef andromeda1968 het volgende:
[..]
Nu moet je normaal de pics wel kunnen zien.
wat vind jij eigenlijk van slikkende mannen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:11 schreef marlieske het volgende:
Ben zelf vrouw, en vind vaak mannen die elkaar zoenen iets zachter overkomen.
Zal misschien zo zijn omdat mannen het minder snel doen in het openbaar ofzo ik heb geen idee.
heb met beide overigens geen probleem, moet iedereen zelf weten met wie die zoent
Redelijk off-topic en vooral hun probleem of ze het wel of niet doen.quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat vind jij eigenlijk van slikkende mannen?
sommige vrouwen kunnen erg nat worden en ik heb daar geen probleem mee. verder weet ik natuurlijk wel hoe ik smaak, naar fruit...quote:Op woensdag 20 juli 2005 17:22 schreef marlieske het volgende:
[..]
Redelijk off-topic en vooral hun probleem of ze het wel of niet doen.
Maareh wat vind jij ervan ooit zelf de esance van je liefde geslikt?
Slik maar n end raakquote:Op woensdag 20 juli 2005 17:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat vind jij eigenlijk van slikkende mannen?
Conservatief? Ik vind het eerder ziekelijk.quote:Op woensdag 13 juli 2005 04:33 schreef StefanP het volgende:
Kussende mannen, gatverdamme zo vies![]()
Ik krijg daar beukneigingen van, noem me maar een aartsconservatieve Amerikaan maar ik word daar gewoon agressief van.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |