Mijn hoop voor 2005 is samen met Batman Begins ook op deze film gevestigd, hopelijk komen mijn verwachtingen eindelijk eens uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2005 18:55 schreef el_hombre het volgende:
Ik kijk heel erg naar deze film uit.
Er is eigenlijk geen enkele film waar ik op dit moment meer naar uitkijk
Volgens mij hebben ze dit concept laten varen, als je namelijk goed oplet tijdens de trailer, zie rechte poten van een Tripod in het water staan.quote:
Je ziet niet de totale poten in de trailer, dus ze kunnen het best wel zijn.quote:Op maandag 23 mei 2005 13:03 schreef thecrook het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze dit concept laten varen, als je namelijk goed oplet tijdens de trailer, zie rechte poten van een Tripod in het water staan.
Ik vond dat juist maar een vage scène, beter overigens want ik wil verrast wordenquote:Op maandag 23 mei 2005 20:53 schreef Theebag het volgende:
En ook als ze in dat huis zitten en die alien loopt achter hun, die lijkt ook zeer veel op de concept art.
ziet er mooi uitquote:Op vrijdag 27 mei 2005 06:22 schreef kinky_queen het volgende:
[[url=http://img284.echo.cx/img284/6064/posterwaroftheworldsremakejapa.th.jpg]afbeelding][/URL]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
volgens mij valt dat denk ik wel mee als ik de reclame van net op mtv mag gelovenquote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef Djaser het volgende:
Ik ben een beetje huiverig voor rampen films waar de nadruk op familie drama's ligt, ik vind films als day after tomorrow dan ook helemaal niks. Dit lijkt net zoiets te worden, en een alien invasie film met familiedrama is nou niet bepaald serieus te nemen. Ik ben wel benieuwd maar toch vooral sceptisch.
Runtime: 116 minquote:Op maandag 6 juni 2005 20:59 schreef Miss_MacPhisto het volgende:
Heeft iemand hier een idee hoeveel minuten deze film duurt?
Dit in geval van naar de premiere-avod gaan in Den Haag en aansluiting op openbaar vervoer nadien.
Signs was ook een film over een Alien invase vanuit een familiaal standpunt. Zeer goede film, alleen het einde was minder.quote:Op woensdag 8 juni 2005 15:10 schreef Djaser het volgende:
Ik ben een beetje huiverig voor rampen films waar de nadruk op familie drama's ligt, ik vind films als day after tomorrow dan ook helemaal niks. Dit lijkt net zoiets te worden, en een alien invasie film met familiedrama is nou niet bepaald serieus te nemen. Ik ben wel benieuwd maar toch vooral sceptisch.
Vrijdag pas?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:20 schreef neggix het volgende:
Hier zijn de kaartjes voor vrijdag in Schouwburgplein ook binnen
Ja, had ik ook liever, maar als je moet werken gaat het moeilijk hequote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:24 schreef victorinox het volgende:
[..]
Vrijdag pas?![]()
En beetje filmliefhebber gaat morgenmiddag.![]()
Ik vind een gemiddeld cijfer van 6,7 niet echt een topfilm.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:35 schreef type_29 het volgende:
Volgens velen op IMDB is het echt een topfilm.
Ah, daarom speelt de film zich af in het hedendaagse New Jerseyquote:Op dinsdag 28 juni 2005 17:35 schreef type_29 het volgende:
S P heeft echt goed gekeken naar Wells versie
En beetje filmliefhebber kijkt niet uit naar 'de nieuwe Spielberg'quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:24 schreef victorinox het volgende:
En beetje filmliefhebber gaat morgenmiddag.![]()
Touchéquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En beetje filmliefhebber kijkt niet uit naar 'de nieuwe Spielberg'
![]()
Misschien zou je dan onderscheidt moeten maken tussen filmliefhebber en filmkenner?quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
Als je een aantal reviews leest kom veel meer te weten dan door een cijfer.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:03 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik vind een gemiddeld cijfer van 6,7 niet echt een topfilm.
Je stem wordt alleen meegeteld als je al een bepaald aantal keer gestemd hebt. En ik denk dat de mensen die regelmatig stemmen een film niet 'zomaar' een cijfer geven.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:45 schreef type_29 het volgende:
Je hebt altijd van die debielen die stemmen terwijl ze de film niet eens gezien hebben of vanwege redenen die niets met de film te maken hebben.
Ik zie ook genoeg user-comments die hem afkraken.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:59 schreef type_29 het volgende:
Ga jij dan maar uit van een nietszeggend cijfertje.
Ik lees user reviews om mijn mening te bepalen.
preciesquote:Op dinsdag 28 juni 2005 18:13 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
![]()
Jij leest dingen die ik niet schrijf. Ik ga helemaal niet uit van een cijfertje (dat, overigens, discutabel is, maar geenzins nietszeggend). Ik stel alleen dat de stemmen van het soort mensen dat jij noemt in veel gevallen niet mee zullen tellen in dat cijfer. Ik hoop dat je de IMDB usercomments beter leest dan mijn post.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 21:59 schreef type_29 het volgende:
Ga jij dan maar uit van een nietszeggend cijfertje.
Ik lees user reviews om mijn mening te bepalen.
Ik bedoelde het dan ook niet helemaal serieus.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:18 schreef type_29 het volgende:
Ik zie wel, maar ik denk wel dat ik het igg een goede film ga vinden.
En smaken verschillen zullen we maar zeggen.
Hey El Hombre, die films die jij opnoemt zijn echt wel goed, op ET na dan maar die heb ik nog niet eens gezien.
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 16:26 schreef 'CrazyDutchPunk' het volgende:
Film = geweldig
Gister gezien bij de premiere..
Afterparty was ook top met Tiesto achter de draaitafels
quote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:18 schreef type_29 het volgende:
... die films die jij opnoemt zijn echt wel goed, op ET na dan maar die heb ik nog niet eens gezien.
Sorry hoor..ik hou ook van mn slaapquote:Op dinsdag 28 juni 2005 22:50 schreef i-spy24 het volgende:
[..]
en waarom heb je geen foto's geschoten van je premiere feestje als je bent geweest.
Normaal zitten gasten als jij continue met hun mobieltje te patsen en de camera op iedereen te richten en nu bij een premiere-avond in Amsterdam(ja..ik weet dus ook dat het er was) heb je alleen
droge teksten...![]()
![]()
Geloof er niets van en anders scan je maar je uitnodiging in om mij te overtuigen als lid van het klootjesvolk.![]()
Het was iig erg gaaf georganiseerd...quote:Op woensdag 29 juni 2005 01:54 schreef i-spy24 het volgende:
Die pic kan ook van iemand anders zijn maar ik geloof je omdat je namelijk zegt dat de controle erg streng was. Toevallig wist ik dat ook omdat het verboden was na afloop over te rapporteren danwel foto's e.d. van te schieten gezien de afgifte van mobiele telefoons en allerlei anders electronische aparatuur.
Bedankt in ieder geval!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |