Ik mag toch hopen met tusensdoor het hoorspel van Wellesquote:Op vrijdag 10 december 2004 22:38 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik ga toch voor het boek .. kort gevolgd door de musical van jeff wayne !
Over James Cameron gesproken: Ik zag vanavond toevallig dat hij het screenplay voor Rambo 2 heeft geschrevenquote:Op zaterdag 11 december 2004 02:58 schreef Price het volgende:
Wees blij dat Cameron, Petersen of Emmerich zich niet bezig houden met de film.
Oei! Het wordt alleen maar erger.quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Over James Cameron gesproken: Ik zag vanavond toevallig dat hij het screenplay voor Rambo 2 heeft geschrevenDat was wel even schrikken eigenlijk.
Maar goed, dat is wel erg off-topic.
Echt een kutstem dit keer. Op de dubbel LP van Jeff Wayne (en o.a. Justin Hayward) is de stem veel beter. Deze stem is ranzig. Jammer ook dat de film waarschijnlijk afspeelt in Amerika, terwijl de LP zich afspeelt in Engeland. Ja, en ook jammer van Cruise, die vind ik niet bij deze film passen... Hopenlijk gebruiken ze die muziek wel!!!quote:Op vrijdag 10 december 2004 22:36 schreef scanman01 het volgende:
Gewéldige trailer. Ik kan niet wachten op de film
Die tekst in de trailer is ook zo mooi aan het begin van de dubbel LP van Jeff Wayne. Beetje aangepast, maar dezelfde strekking. Prachtig ... kippenvel.
Richard Burton was beter qua stem inderdaad.quote:Op zaterdag 11 december 2004 10:50 schreef Neoktheone het volgende:
Echt een kutstem dit keer. Op de dubbel LP van Jeff Wayne (en o.a. Justin Hayward) is de stem veel beter. Deze stem is ranzig. Jammer ook dat de film waarschijnlijk afspeelt in Amerika, terwijl de LP zich afspeelt in Engeland. Ja, en ook jammer van Cruise, die vind ik niet bij deze film passen... Hopenlijk gebruiken ze die muziek wel!!!
Tim Robbins rocks!! Dat maakt weer veel goed.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Richard Burton was beter qua stem inderdaad.
Dat Cruise erin speelt maakt mij weinig uit eerlijk gezegd. Spielberg kennende wordt dit een zeer entertainende film ... en daar past Cruise wat mij betreft best bij. Alles beter dan Tom Hanks in ieder geval.
Tim Robbins speelt Ogilvy trouwens
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:34 schreef ArmaniMania het volgende:
En dan ook de originele wor of the worlds Theme gebruiken ? zo ja...
De andere film speelt zich wel af in Engeland. http://stuffo.howstuffworks.com/wotw-hinestwo.htmquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:15 schreef Beaker het volgende:
Inderdaad jammer dat de film zich afspeelt in Amerika en niet in Engeland, maar ja meteorieten vallen in films ook alleen maar op Amerika
Die film lijkt me dus echt helemaal niets, zo aan de trailer te zien.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:17 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
De andere film speelt zich wel af in Engeland. Kijk hier
hoezo valt je die stem tegen, net zoals de ouwe tochquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:15 schreef Beaker het volgende:
Inderdaad jammer dat de film zich afspeelt in Amerika en niet in Engeland, maar ja meteorieten vallen in films ook alleen maar op Amerika
De teaser is gaaf inderdaad, maar die stem viel me ook een beetje tegen. Al met al kijk ik wél naar deze film uit!
zonde, het is een erg mooi stuk!quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:42 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat hoorspel staat op m'n Citizen Kane DVD. Maar ik heb er nog niet naar geluisterd.
quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:35 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hoezo valt je die stem tegen, net zoals de ouwe toch![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2004 14:08 schreef dewd het volgende:
[..]
Hah niet eens in de buurt van Richard Burton komt deze gast.
Ja, die BB-codes zijn ook overal weer andersquote:Op zaterdag 11 december 2004 11:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die film lijkt me dus echt helemaal niets, zo aan de trailer te zien.
Die link van jou brengt je gewoon op de FOK pagina trouwens.
Omdat de rest van zijn werk zo subtiel is?quote:Op zaterdag 11 december 2004 03:11 schreef scanman01 het volgende:
Over James Cameron gesproken: Ik zag vanavond toevallig dat hij het screenplay voor Rambo 2 heeft geschrevenDat was wel even schrikken eigenlijk.
Ik vind films als Terminator, Aliens, Abyss, Strange Days en True Lies in ieder geval van heel wat betere kwaliteit dan Rambo 2 ja.quote:Op zaterdag 11 december 2004 16:10 schreef pazuzu het volgende:
[..]
Omdat de rest van zijn werk zo subtiel is?
De poster is idd heel cool, maar ik snap de opmerking "they're already here" niet helemaal in het kader van het verhaal. Ze komen in de film toch pas, nu klinkt het alsof ze er altijd al waren, net zoals bij MIBquote:Op zondag 19 december 2004 22:35 schreef kinky_queen het volgende:
Die trailers en zo die kijk ik nooit maar ik raak meestal geinteresseerd door de titel en de poster. De posters vind ik geweldig!
Die lijkt me tien keer beter dan wat Spielberg er weer van maakt, die vast weer bol staat van uitgekauwde cliche's, over-the-top spectakel en kinderachtig sentiment. Zoals eigenlijk al zijn 'films'.quote:Op zaterdag 11 december 2004 11:04 schreef Neoktheone het volgende:
En voor die andere versie: kijk op deze URL voor een trailer http://stuffo.howstuffworks.com/wotw-hinestwo.htm
Jeff Wayne's musical version is gewoon geweldigquote:Op zondag 26 december 2004 00:09 schreef paultjuhhh het volgende:
Het bekende " war of the worlds" liedje :
-edit-
Whehe, van de musical was eind 80er jaren ook een NL versie op de radio uitgezonden, heb ik nog jaren op casette gehad.quote:Op dinsdag 28 december 2004 22:56 schreef victorinox het volgende:
De film is nog niet uit of hij wordt al verneukt in Nederland.
Het verhaal wordt in de Nederlandse trailer in het Nederlands verteld, dat klinkt echt voor geen meter.
Lees anders het topic even doorquote:Op woensdag 29 december 2004 02:15 schreef Witchfynder het volgende:
Mensen, hebben jullie dit overigens gezien? Het zou al langer in productie zijn dan de Spielberg versie.
NEEEEENNN the horror ! haha, wat raar dat ze dat in het nederlands doenquote:Op maandag 10 januari 2005 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteravond in de bioscoop de teaser-trailer voor War of the Worlds gezien. Jullie klagen over de stem? Nou, succes bij de Nederlandse teaser trailerDe stem was in het...Nederlands en eindigde ongeveer zo: "...en langzaam maar zeker trokken zij hun plan tegen ons"
![]()
Maar goed, dat was de trailer. Maar waarom in godsnaam die stem in het NederlandsDe Engelse tekst is nou net zo krachtig.
LOL2 Op die versie die op de radio is geweest zijden ze precies het zelfde. Dat was die kerel met dat gedichten programma. Toen vond ik het nog wel indrukwekkend, maar toen was ik een jaar of 10quote:Op maandag 10 januari 2005 21:04 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb gisteravond in de bioscoop de teaser-trailer voor War of the Worlds gezien. Jullie klagen over de stem? Nou, succes bij de Nederlandse teaser trailerDe stem was in het...Nederlands en eindigde ongeveer zo: "...en langzaam maar zeker trokken zij hun plan tegen ons"
![]()
Engels ja!! Alsjeblieft niet dat ranzige amerikaansquote:Maar goed, dat was de trailer. Maar waarom in godsnaam die stem in het NederlandsDe Engelse tekst is nou net zo krachtig.
die heb ik vorige week ook gezien. ik viel echt bijna van m`n stoel van verbazingquote:Op maandag 10 januari 2005 21:04 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Maar goed, dat was de trailer. Maar waarom in godsnaam die stem in het NederlandsDe Engelse tekst is nou net zo krachtig.
Pfff, dat doen zo toch wel vaker bij trailers? Waar maakt iedereen zich druk om? De film is toch wel in het Engels.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:28 schreef Timo20 het volgende:
[..]
die heb ik vorige week ook gezien. ik viel echt bijna van m`n stoel van verbazing
tmoet niet gekker worden. dat ze tekenfilms nasynchroniseren kan ik inkomen, maar dit gaat nergens over
zelfs de titels op t einde waren in t Nederlands
precies wat ik zeg: tekenfilms doen ze idd wel vaker in het Nederlands, maar van een live action film heb ik nog nooit een nagesynchroniseerde versie gezienquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:32 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Pfff, dat doen zo toch wel vaker bij trailers? Waar maakt iedereen zich druk om? De film is toch wel in het Engels.
Dat zou wel leuk zijn, de muziek van Jeff Wayne is geweldigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:32 schreef ArmaniMania het volgende:
ik hoop dat ze de originele soundtrack er in houden van War of the Worlds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |