Fuck it is nu dus Megahit bij 3fmquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:27 schreef SunChaser het volgende:
Fuck It van Eamon wordt een grote hit! Eamon zingt over zijn ex die hij een kutwijf vindt en daarom komt er fuck voor in elke zin. De betreffende ex heeft nu een cover gemaakt die heet: fuck you right back!
quote:Op zijn site http://www.eamonmusic.com kun je trouwens ook stemmen voor zijn volgende single
Die titels zijn ook niet echt nummers die je zo in Amerika zult horen...
What is your choice for the 2nd single?
"I Love Them H*'s (H*Wop)"
"Girl Act Right"
"My Baby's Lost"
"I'd Rather F**K With You"
"All Over Love"
"Finally"
"Get Off My D**k"
"I Want You So Bad"
nee alleen de gecensureerde versie van het nummer: F*** IT. Vind t wel n lekker nummerquote:Op vrijdag 26 maart 2004 15:06 schreef ikbengeweldig het volgende:
wat een fucktoestanden toch allemaal, en men mag dit verkopen in de usa?
Bij het ontbijt net, heerlijk!quote:Op vrijdag 16 april 2004 11:35 schreef BVO het volgende:
Heerlijk nummer.
Net als je Nederlandsquote:Op vrijdag 16 april 2004 21:48 schreef Pink_Ribbon het volgende:
Tis bijde om te![]()
Goed is anders, maar soms is ranzige bagger toch stiekem wel een beetje grappig.quote:Op maandag 19 april 2004 21:15 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Met mijn laatste krachten kan ik deze zin nog typen want ik lig hier schuimbekkend van onbegrip en zwakte op de grond na gelezen te hebben dat er zowaar mensen zijn die dit mooie nummers vinden...
Je moet geestesdood zijn wil je dit kunnen aanhoren. Grappig vind ik het al helemaal niet. Ik voel mij echt lichamelijk onwel als ik dit te horen krijg. En dat heb ik zelden.quote:Op maandag 19 april 2004 21:28 schreef ikbengeweldig het volgende:
[..]
Goed is anders, maar soms is ranzige bagger toch stiekem wel een beetje grappig.
quote:Op maandag 19 april 2004 21:36 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
[..]
Je moet geestesdood zijn wil je dit kunnen aanhoren. Grappig vind ik het al helemaal niet. Ik voel mij echt lichamelijk onwel als ik dit te horen krijg. En dat heb ik zelden.
Er zit echter een heel klein lichtpuntje aan dit soort muziek. Degene die openlijk verteld dat hij of zij zulk soort muziek mooi vind, daarvan weet ik gelijk dat ik niet met hem of haar zal omgaan.
Ik kan me vergissen, maar het het setje 'fuck you'-'fuck you right back' is toch gewoon een gepland grapje van de betreffende platenmaatschappij?quote:Op maandag 19 april 2004 22:17 schreef justchristian het volgende:
Zeer leuke reactie, zouden ze vaker moeten doen met andere nummers van bepaalde artiesten:D
er zijn volgens mij genoeg voorbeelden te vinden waarop men een anti-lyrics kan componeren.
Probeer het hier eens online ...quote:Op woensdag 5 mei 2004 08:47 schreef Frutsel het volgende:
d'r was net zo'n parodie op dit nummer op de radio... iets over VAK IT...van een supermarktventje... "Vak voor de kaas, vak voor de melk...etc etc.."
zit dikeb hierachter? Iemand een idee waar je die kan luisteren, me collega wil hem ff horen.
precies, volgens mij is het een grote marketing truc.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:04 schreef the_legend_killer het volgende:
die ganse EAMON is nep
ja precies, dat had ik al lang doorquote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:08 schreef Fliepke het volgende:
[..]
precies, volgens mij is het een grote marketing truc.
Slim bedacht van de marketing jongens, maar de meeste mensen zijn te dom om er doorheen te prikken, beetje jammer...
Mijn buurjongen in het studentenhuis:quote:Op zaterdag 8 mei 2004 17:10 schreef S-Two het volgende:
[..]
ja precies, dat had ik al lang door
maar der zijn waarschijnlijk ook nog mensen die serieus denken dat dit disses naar elkaar recht uit het hart komen... maar ja... ik leg me er maar bij neer... zo zijn mensen nu eenmaal![]()
![]()
whehehehequote:Op zaterdag 8 mei 2004 20:54 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Mijn buurjongen in het studentenhuis:
"Het moet je toch echt wel geraakt hebben als je meisje vreemd is geweest en je schrijft een dergelijk nummer"
Toen moest ik me echt inhouden om niet in lachen uit te barsten
tis nog lijper dat platenmaatschappijen er geld in steken om dit soort nummers uit te brengenquote:Op woensdag 5 mei 2004 21:20 schreef fabke het volgende:
lijp, zo'n ruzie uiten via muziek
quote:Warez
Het is op Fok! en dus ook in Muziek niet toegestaan om warez aan te bieden, maar wat verstaan wij nou onder Warez?
Beeld- en/of geluidsbestanden (of links ernaar) die zijn vervaardigd of vermenigvuldigd zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar. Om het wat minder vaag te houden, komt dat neer op het volgende. Geen mp3's, wav's, divx's, avi's, mpg's, ram's, au's, wmv's (etc.) van gecopyright materiaal zonder toestemming van de rechtmatige eigenaar, dus ook geen remixes, live-sets, bootlegs en dergelijke ongein. Ongeacht de kwaliteit. Dit valt allemaal onder illegale waren, warez dus.
AAAAAAAA......lach me verrotquote:Op vrijdag 7 mei 2004 21:21 schreef Timo20 het volgende:
die vakkenvuller is cool![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:35 schreef _bigmac_ het volgende:
Die Furb is dus heelemaal zijn ex niet .
hij heeft zelf op tv gezegt ik zou het even citeeren : I have never saw that fucking bitch in my whole life.
van die vakkenvullerversie kan ik de humor nog wel inzien... die hoor ik liever dan FUCK FUCK BITCH SHIT SHIT FUCK FUCK van eamonquote:Op zaterdag 15 mei 2004 07:27 schreef Ertje het volgende:
Ja nu is er ook een nederlands nummer erop gemaakt.
Vakkevuller van Simonwat een flurt nummer.
En Simon is gewoon Alian Clark van het nummer 'Heerlijk'
tuurlijk spreekt hij de waarheid niet...quote:Op maandag 17 mei 2004 11:56 schreef _bigmac_ het volgende:
Ik wil nu echt weten wie nou de waarheid spreekt.
Ach het zou wel jaren lang een groot geheim blijven net zo als Anastacia man ja of nee
of waarom droeg michelle van DC altijd broeken terwijl Beyonce en Kelly in korte rokjes rond liepen.
ja voor de paupers onder ons, de skihut fans. loop toch naar de maan met die nederlandse kanker zooiquote:Op maandag 17 mei 2004 19:12 schreef Orcaman1984 het volgende:
Nederlandse versie "Vakkenvuller" is ook leuk
ja zeker van n V*kkenvuller die beweert beter te kunnen v*kkenvullenquote:Op zaterdag 12 juni 2004 14:00 schreef daNpy het volgende:
en V*K U right back
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |