ovidequote:Op woensdag 17 maart 2004 20:28 schreef mcDavid het volgende:
ovide...
zing hier mee:
http://66.197.140.81/player/wmaovide.html
tuurlijk wel...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:29 schreef amaranta het volgende:
jammer2 (kan niet twee keer jammer zeggen)
probeer jij maar eens 2 keer een post te posten met alleen het woord jammer erinquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:30 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
tuurlijk wel...![]()
probeer eens "jammer [alt-0160]"quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:30 schreef amaranta het volgende:
[..]
probeer jij maar eens 2 keer een post te posten met alleen het woord jammer erin
zo jij hebt goed opgelet tijdens het introfilmpje!quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:31 schreef amaranta het volgende:
ovide = video als je de o erachter zet
neequote:Op woensdag 17 maart 2004 20:34 schreef amaranta het volgende:
nog andere liedjes
?
Ovidequote:Op woensdag 17 maart 2004 20:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nee
alleen ovide is tof
zegt met niks sorriequote:Op woensdag 17 maart 2004 20:38 schreef _bigmac_ het volgende:
Wie gaat er mee naar de film??.
Ik heb toch zoo'n zin want voor je het weet.
Zit je er midden in ontmoet je de held van je dromen in een spannend gevecht.
Vlieg mee met bathmen het is een droom waar je in beland wie gaat er mee naar de film de movie raceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
ja dat barbapapa ken ik dus helemaal nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:38 schreef BrauN het volgende:
Kom op bezoek bij barbapapa
Haal op het doek voor barbapapa
Jalalalala
Show a little respect voor barbapapa ja. Schitterend concept man! Homp klei met een ganse familie die collectief in alles konden veranderen. Mooier kan het niet toch?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:42 schreef CybErik het volgende:
dat barbapapa, ik ook niet, ik kan me alleen herinneren dat ik er geen kut aan vond en altijd meteen wegzapte
oh ja nu weet ik het weer, een aflevering dat die roze in een ruimteschip veranderde en het hele gezin stapte in en toen zapte ik wegquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Show a little respect voor barbapapa ja. Schitterend concept man! Homp klei met een ganse familie die collectief in alles konden veranderen. Mooier kan het niet toch?
Die tekenfilm was trouwens ook altijd zo heel erg mooi getekend, staat me nog goed bij.
[afbeelding]
Oh, dat ken ik weer wel.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:39 schreef amaranta het volgende:
enwat ook leuk is
is dat liedje van de rons honeymoon kwis
maar engelen bestaan niet.......
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:47 schreef timbob het volgende:
barbapappa is is reuze roze (homo)
barbamamma is zwart (negerin)
als dat geen intergratie is!
Als dit niet gewoon uit een oud topic komtquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:47 schreef timbob het volgende:
barbapappa is is reuze roze (homo)
barbamamma is zwart (negerin)
als dat geen intergratie is!
hé, dat zwarte geval links ken ik dan weer welquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Show a little respect voor barbapapa ja. Schitterend concept man! Homp klei met een ganse familie die collectief in alles konden veranderen. Mooier kan het niet toch?
Die tekenfilm was trouwens ook altijd zo heel erg mooi getekend, staat me nog goed bij.
[afbeelding]
ja, ik heb het al eens eerder gezegtquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:47 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
Als dit niet gewoon uit een oud topic komt
Die zwarte was het buitenbeentje van de familie B. Papa.quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:48 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
hé, dat zwarte geval links ken ik dan weer wel
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:51 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die zwarte was het buitenbeentje van de familie B. Papa.
Altijd dwars doen, altijd vreemde strapatsen uithalen, rebels ventje was het.
Neenquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:54 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
![]()
Komt nu zeker niet meer op tv!?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:54 schreef BrauN het volgende:
[..]
Neen
Maar gelukkig heb ik toendertijd alles getaped en ga het binnenkort op dvd zetten. Kopers?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:02 schreef Fulcrum_X het volgende:
deze site mag je niet missen
helaas wel enkele engelstalige versies ipv nederlandstalige ..
http://www.vandegrift.net/evert/retro.html
quote:.I.P.
The website is temporarily not available due to (extreme) heavy traffic,
it will be back online in the future....I hope...
BUT I NEED WEBSPACE AND BANDWITH!
DON'T WANT YOUR CHILDHOOD MEMORIES TO BE LOST FOREVER?
HELP ME OUT!
Jij komt ook uit 1989 ...quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:40 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
ja dat barbapapa ken ik dus helemaal niet![]()
ik kom uit 1988 en ik ken het ook.quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:33 schreef MrBean het volgende:
[..]
Jij komt ook uit 1989 ...
ok ik weet hetquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:24 schreef amaranta het volgende:
Ken je ze nog, de liedjes waar je vroeger op meeblèrde?
Harrie is de schrik van elke cowboy
harrie blablablalblalblal
blalbla vliegensvlug
niemand zit lang op zn rug
harrie harrie de hengst
David staat me nog helder voor de geest, maar waar jij het over hebt...?? Was dat een soort slap aftreksel of wat?quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:40 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
ik kom uit 1988 en ik ken het ook.
Keek jij zo weinig tv Martinuhh ??.
en Davind de kabouter ken je toch wel ??.
Nee,quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:45 schreef BrauN het volgende:
[..]
David staat me nog helder voor de geest, maar waar jij het over hebt...?? Was dat een soort slap aftreksel of wat?![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:48 schreef MrBean het volgende:
http://www.geocities.com/ovideenzijnvriendjes/
quote:Sorry, this site is temporarily unavailable!
The web site you are trying to access has exceeded its allocated data transfer. Visit our help area for more information.
``quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:24 schreef amaranta het volgende:
Ken je ze nog, de liedjes waar je vroeger op meeblèrde?
Harrie is de schrik van elke cowboy
harrie blablablalblalblal
blalbla vliegensvlug
niemand zit lang op zn rug
harrie harrie de hengst
Oh ja de snorkels!!!quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:47 schreef manny het volgende:
Ga je mee naar Snorkeland?
In de diepe zee....en beleef de avonturen van de snorkels mee....
Ben begintekst kwijt, er werd gepraat over een oude kapitein of zoiets....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |