OEPS. Het is een nieuwe release van Gritt (UK release). Even niet opgelet. Toch maar besteld!quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:26 schreef _Etter_ het volgende:
hebben ze een nieuwe dan? Kijkt ff op site.... Grit is al een eeuwigheid uit hoor
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:30 schreef Xaus het volgende:
Het wordt overigens tijd dat onze Noorse vrienden weer eens een nieuw album uitbrengen!
Hoe heet die zanger?quote:Op maandag 19 april 2004 19:53 schreef barbarab het volgende:
De zanger van madrugada heeft een solo debuut, lekker akoestisch en minder wild. Hij lijkt in ieder geval niet op grit heb ik gelezen. Ik ben echt heel benieuwd. Heeft iemand hem al gehoord? Hij heet Ladies and gentleman of. Morgen koop ik hem want die man heeft een geweldige stem.![]()
Sivert Høyemquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:33 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Hoe heet die zanger?
Tja eerst vragen en dan pas verder kijken he. Leuke site heeft hij trouwens.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:31 schreef barbarab het volgende:
geef je jezelf antwoord ?? Maar dat klopt inderdaad :-)
Die "nieuwe" is de britse release van Grit.quote:Op donderdag 22 april 2004 09:05 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik zal komend weekend eens naar die nieuwe luisteren.
Thanks, alleen lijkt het niemand te kunnen interesseren...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:18 schreef nipeng het volgende:
Titel aangepast van "Nieuwe cd Madrugada" naar "Madrugada - The Deep End"
tuurlijk wel, als mensen niet reageren wil niet zeggen dat ze het niet lezenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:13 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Thanks, alleen lijkt het niemand te kunnen interesseren...
Typevout...quote:Op donderdag 17 maart 2005 22:31 schreef nipeng het volgende:
Moet je wel de naam goed schrijven.
www.madrugada.net
En nu maar hopen dat ze ook nog ergens anders in de buurt een "gewoon" optreden geven. Ik was niet van plan om naar Pinkpop te gaan en zeker niet alle dagen (ze treden op zondag op).quote:Op dinsdag 22 maart 2005 08:39 schreef OLP_Moose het volgende:
Met Pinksteren kan je de nummers live luisteren (op Pinkpop dus).
Heb je ook al kaartjes voor het concert?quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:26 schreef turnpike het volgende:
Ik heb de nieuwe plaat nu een paar keer geluisterd, ik moet zeggen dat de plaat goed bevalt. De songs an sich staan als een huis. De plaat klinkt als geheel veel coherenter dan een plaat als "Grit". Wel ontbeert deze plaat een echte vlammende rocksong à la "Ready!" maar dat mag de pret niet drukken.
Sivert Hoyem beschikt gewoon over één van de beste en karakteristiekste stemmen in de hedendaagse rockmuziek.
Ik heb niet gewacht op de cd, ik zag de clip van "the kids are on high street" bij MTV New en toen besloot ik niet te wachten maar gelijk te downloaden. Heerlijk weemoedig nummer.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:33 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Heb je ook al kaartjes voor het concert?
B.t.w., ik wacht nog steeds op de cd...
Tja ... ik kijk nooit naar MTV.quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:57 schreef turnpike het volgende:
[..]
Ik heb niet gewacht op de cd, ik zag de clip van "the kids are on high street" bij MTV New en toen besloot ik niet te wachten maar gelijk te downloaden. Heerlijk weemoedig nummer.
Ik denk niet dat ik ze ga bekijken in de melkweg, beetje outta my way, maar het schijnt live te staan als een huis.
Serieus, Noorwegen levert volgens mij de beste muziek per hoofd van de bevolking ter wereld op.
Ik heb de cd vrijdag gekregen. Ik heb hem inmiddels 2 keer geluitsterd. Ik vind heb minder dan Industrial Silence... Maar ik moet hem uiteraard nog een paar keer luisteren voordat ik een "oordeel" kan geven.quote:Op maandag 4 april 2005 10:59 schreef turnpike het volgende:
Madrugada dus, Motorpsycho, Jaga Jazzist, Kaizers Orchestra, Turbonegro.
Autopulver, ook een goede band, maar die bestaan niet meer.
Heb je de cd nog niet binnen trouwens ?
Volgens mijn vriendin hebben we ze ooit ergens als voorprogramma gezien en dat was toen niet echt goed (understatement). Alleen weet ze dit ook niet meer zeker.quote:Op maandag 4 april 2005 18:09 schreef Wepeel2 het volgende:
Ik heb Madrugada 2x live mogen zien. Eén keer was In Utrecht. Dat was geen goed concert. Het duurde ook maar 3 kwartier of zo. Gelukkig heb ik ze daarna nog een keer in het Burgerweeshuis in Deventer gezien. Dat was werkelijk een geniaal concert. Net of er een totaal andere band stond te spelen. Een band die er wél plezier in had. Ze deden een aantal toegiften en het duurde volgens mij bijna 2 uur.
En het was GEWELDIG!quote:Op dinsdag 5 april 2005 09:56 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Het concert in de Melkweg wordt mijn eerste Madrugada concert...
Ze weten niet wat ze missen.quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:12 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Dank je. Blijkbaar zijn er weinig FOKkers geinteresseerd in Madrugada...
Ik vind de nieuwe cd een stuk beter dan Grit. Grit vond ik wat te onevenwichtig.quote:Op donderdag 19 mei 2005 22:20 schreef _Etter_ het volgende:
Heb hun laatste wel gehoord maar had er toen geen zin in, misschien nog meer is luisteren want alle cd hiervoor heb ik ook
Uitverkocht!quote:Op donderdag 19 mei 2005 18:47 schreef nipeng het volgende:
Ken er maar een.
Was het druk in de Melkweg?
GAAF!quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:46 schreef kaassouffle het volgende:
Zei ik Grit ? Ik bedoel Industrial Silence
Ze hebben ook live-cd uit!
Check www.madrugada.net
Industrial Silence voor maar 7,99 euro!quote:Op zondag 30 april 2006 15:22 schreef Grobbel het volgende:
Alle Madrugada-CDs zijn momenteel redelijk voordelig via bol.com te bestellen.
http://www.nl.bol.com/is-(...)rametricSearch-Start
Iddquote:Op zondag 30 april 2006 20:33 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Industrial Silence voor maar 7,99 euro!
Als je hem nog niet hebt, dan is dit DE kans!
Ik denk niet dat ze gaan stoppen nee. Er zou een nieuwe CD gemaakt gaan worden. Dat zou sowieso nog wel even gaan duren maar dat zal nu zeker nog wat langer gaan durenquote:Op maandag 16 juli 2007 11:21 schreef Toffe_Ellende het volgende:
goddommedie band was op Pinkpop zo goed.. kappen ze er nu mee? Die gast kon qua stijl alles spelen had ik het idee.
iTunes Music Store ¤9,99 zonder DRMquote:Op maandag 18 februari 2008 21:49 schreef Moody het volgende:
Waar heb je het album gekocht? Ik heb nog geen lagere prijs dan 22 euro gezien
Heel goedquote:
Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:01 schreef Wepeel2 het volgende:
Ze gaan dus gewoon weer touren?
Dat had ik ook begrepen inderdaad. Soms geniaal, soms inspiratieloos.quote:Ik sla denk ik maar over. Heb ze twee keer live gezien en daarvan was één keer briljant (Deventer) en één keer matig (Utrecht). Maar nu er een belangrijk bandlid is weggevallen voelt het voor mij erg incompleet.
Ziehier een ontwetende geest die na 3x aansmeren nog niet geluisterd hadquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:33 schreef MaJo het volgende:
Morgen in Paradiso
Ken ze nu een week (dankzij nem) en ik ga meteen naar het concert
Kan ik in ieder geval die fout niet maken dat ik ze mis omdat ik ze nog maar net ken
In Deventer was ik ook! (Vond laatst de setlist nogquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:01 schreef Wepeel2 het volgende:
Ze gaan dus gewoon weer touren?
Ik sla denk ik maar over. Heb ze twee keer live gezien en daarvan was één keer briljant (Deventer) en één keer matig (Utrecht). Maar nu er een belangrijk bandlid is weggevallen voelt het voor mij erg incompleet.
Ik had het niet beter kunnen zeggen. En die 2e toegiftquote:
Ze komen nog in Brugge en nog in Brussel +quote:Op zaterdag 3 mei 2008 19:08 schreef MaJo het volgende:
Het was inderdaad echt heel tofJammer alleen dat ik de muziek nog niet zo goed kende
Die 2e toegift was cool ja, ze kwamen na 5 minuten toch weer het podium op
Ik wil meer
Zullen er ooit nog nieuwe data komen dan???quote:Op vrijdag 7 november 2008 01:24 schreef Cobra4 het volgende:
Tijd voor een : Schop omhoog.
Nieuwe data bekend?
Neequote:Op vrijdag 7 november 2008 09:18 schreef Olieeee het volgende:
[..]
Zullen er ooit nog nieuwe data komen dan???
Ik ken het, maar ben er niet kapot van eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:28 schreef Moody het volgende:
Kent iemand de solo albums van Sivert Hoyem?
Beide album zijn ook tamelijk subliem. Iets meer poppy dan zijn Madrugada werk, maar nogsteeds erg duister.
Exiles vind ik geweldig maar Ladies and gentlemen of the Opposition vind ik eigenlijk niet zoveel zeggend.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:28 schreef Moody het volgende:
Beide album zijn ook tamelijk subliem. Iets meer poppy dan zijn Madrugada werk, maar nogsteeds erg duister.
Goede albums inderdaad. Er zijn veel mensen die niet zo kapot zijn van het eerste solo album, maar die vond ik beter te pruimen dan de twee voorlaatste Madrugada albums.quote:Op dinsdag 9 december 2008 21:28 schreef Moody het volgende:
Godverdomme, waarom heeft niemand me enkele jaren geleden gewezen op het bestaan van deze band?quote:
Voor mij geldt eigenlijk hetzelfdequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:26 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Godverdomme, waarom heeft niemand me enkele jaren geleden gewezen op het bestaan van deze band?
Vorige week bij een vriend gehoord en sindsdien al veelvuldig geluisterd naar het laatste album. Ik heb dus gelukkig nog wel e.e.a. te ontdekken, ken nog maar 1 album, maar het is wel klote dat er niks meer bij zal komen en dan ik ze nooit live zal zien.
Inderdaad, zonde. Maar ik heb hun laatste album volgens mij nog niet gehoord, dus ik heb nog wat om naar uit te kijken.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:31 schreef Karammel het volgende:
[..]
Voor mij geldt eigenlijk hetzelfde. Zonde.
Hun laatste album kan ik erg waarderen.
Dat heet ook gewoon Madrugadaquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:36 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Inderdaad, zonde. Maar ik heb hun laatste album volgens mij nog niet gehoord, dus ik heb nog wat om naar uit te kijken.
Zie mijn sig/onderschriftquote:
Verlof is aangevraagd.quote:
De Madrugadaconcerten waren snel uitverkocht. Ik wilde vrienden nog even de kans geven kaartjes te kopenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:51 schreef Wepeel2 het volgende:
Zeg dat dan meteen dat hij in Nederland komt. Zucht.
Meteen even kaartjes kopen voor de Melkweg.
Inmiddels wel jaquote:Op maandag 2 november 2009 23:06 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heet ook gewoon Madrugada
Al geluisterd?
Ik ga ook! Ben benieuwdquote:Op maandag 21 maart 2022 14:38 schreef MaJo het volgende:
Schop van 12 jaar!
Vanavond in ParadisoDe laatste keer zag ik ze 14 jaar geleden, in dit topic maar een paar posts terug
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |