OEPS. Het is een nieuwe release van Gritt (UK release). Even niet opgelet. Toch maar besteld!quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:26 schreef _Etter_ het volgende:
hebben ze een nieuwe dan? Kijkt ff op site.... Grit is al een eeuwigheid uit hoor
Helemaal mee eens!quote:Op donderdag 25 maart 2004 15:30 schreef Xaus het volgende:
Het wordt overigens tijd dat onze Noorse vrienden weer eens een nieuw album uitbrengen!
Hoe heet die zanger?quote:Op maandag 19 april 2004 19:53 schreef barbarab het volgende:
De zanger van madrugada heeft een solo debuut, lekker akoestisch en minder wild. Hij lijkt in ieder geval niet op grit heb ik gelezen. Ik ben echt heel benieuwd. Heeft iemand hem al gehoord? Hij heet Ladies and gentleman of. Morgen koop ik hem want die man heeft een geweldige stem.![]()
Sivert Høyemquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:33 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Hoe heet die zanger?
Tja eerst vragen en dan pas verder kijken he. Leuke site heeft hij trouwens.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:31 schreef barbarab het volgende:
geef je jezelf antwoord ?? Maar dat klopt inderdaad :-)
Die "nieuwe" is de britse release van Grit.quote:Op donderdag 22 april 2004 09:05 schreef kaputwiehund het volgende:
Ik zal komend weekend eens naar die nieuwe luisteren.
Thanks, alleen lijkt het niemand te kunnen interesseren...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 12:18 schreef nipeng het volgende:
Titel aangepast van "Nieuwe cd Madrugada" naar "Madrugada - The Deep End"
tuurlijk wel, als mensen niet reageren wil niet zeggen dat ze het niet lezenquote:Op dinsdag 15 maart 2005 13:13 schreef pdiscs het volgende:
[..]
Thanks, alleen lijkt het niemand te kunnen interesseren...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |