Tja, zolang men nog denkt dat Albanezen zielig zijn en Serviers fout zal er niks gebeuren. Maar zodra men de Serviers begint te steunen gaan al die Mosims weer heel mooi de slachtoffer uithangen en hun joker gebruiken dat het Westen tegen de Islam is enzo...quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Doden door etnisch geweld in Kosovo
Het blijkt maar weer dat het een enorme fout van de NAVO is geweest om Kosovo van Servie af te pakken. Sinds Kosovo wordt bestuurd door de VN, zijn er al 250.000 Serviers verjaagd uit dat gebied. Over etnische zuivering gesproken. Waarom hoor ik Mient Jan Faber vh IKV daar niet over?
Terwijl het westen die moslims zo vaak heeft geholpen!! Ik noem Bosnie, Kosovo en Afghanistan (tegen de communisten).quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:38 schreef nikk het volgende:
[..]
Tja, zolang men nog denkt dat Albanezen zielig zijn en Serviers fout zal er niks gebeuren. Maar zodra men de Serviers begint te steunen gaan al die Mosims weer heel mooi de slachtoffer uithangen en hun joker gebruiken dat het Westen tegen de Islam is enzo...
Officieel hoort Kosovo inderdaad nog bij Servië. Wat betreft Kosovo zit het Westen in een ongemakkelijke spagaat. Ik kan me tijdens de bombardementen op Servië nog nieuwsberichten herinneren dat er honderdduizenden mensen op het punt stonden om ethnisch gezuiverd te worden. Uiteindelijk bleek dit helemaal niet waar te zijn en vochten de Serven gewoon tegen opstandelingen. De conclusie van het verhaal is dat het Kosovo Bevrijdingsleger, dat een jaar daarvoor nog door de CIA als terroristen werd aangemerkt, de situatie zo heeft laten escaleren dat het Westen met haar Bosnië-trauma zich gedwongen voelde om in te grijpen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:29 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Het blijkt maar weer dat het een enorme fout van de NAVO is geweest om Kosovo van Servie af te pakken. Sinds Kosovo wordt bestuurd door de VN, zijn er al 250.000 Serviers verjaagd uit dat gebied. Over etnische zuivering gesproken. Waarom hoor ik Mient Jan Faber vh IKV daar niet over?
Helemaal mee eens!quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:04 schreef Vagere_Hein het volgende:
Officieel hoort Kosovo inderdaad nog bij Servië. Wat betreft Kosovo zit het Westen in een ongemakkelijke spagaat. Ik kan me tijdens de bombardementen op Servië nog nieuwsberichten herinneren dat er honderdduizenden mensen op het punt stonden om ethnisch gezuiverd te worden. Uiteindelijk bleek dit helemaal niet waar te zijn en vochten de Serven gewoon tegen opstandelingen. De conclusie van het verhaal is dat het Kosovo Bevrijdingsleger, dat een jaar daarvoor nog door de CIA als terroristen werd aangemerkt, de situatie zo heeft laten escaleren dat het Westen met haar Bosnië-trauma zich gedwongen voelde om in te grijpen.
Zo brand ik ook nog elk jaar een kaarsje voor Bin Laden en Hitler.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:09 schreef HarigeKerel het volgende:
Maar gelukkig komt Milosovic binnenkort weer vrij en kan hij orde op zaken gaan stellen, jammer dat Arkan heen is gegaan maar als er iemand dat wannabe Al-Quaida tuig goed kan bestrijden zijn het de Serven wel.
Milosevic is niet te vergelijken met Bin Laden en Hitler.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:28 schreef Monidique het volgende:
[..]
Zo brand ik ook nog elk jaar een kaarsje voor Bin Laden en Hitler.
Dat klopt, zijn daden zijn minder erg.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:32 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Milosevic is niet te vergelijken met Bin Laden en Hitler.
Het KLA viert met je mee.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:34 schreef Monidique het volgende:
Maar Arkans dood is alleen maar te vieren.
Ach flikker op man. Hij probeerde alleen het islamitische terrorisme onder de Albanezen te bestrijden, het terrorisme dat zowel veel Serviers als Albanezen het leven kostte.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:34 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat klopt, zijn daden zijn minder erg.
Natuurlijk probeerde hij alleen maar dat. Dat er toevallig Albanezen verjaagd werden, is, wel, toeval en hij had absoluut geen controle over de Bosnische Serviërs.quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ach f****r op man. Hij probeerde alleen het islamitische terrorisme onder de Albanezen te bestrijden, het terrorisme dat zowel veel Serviers als Albanezen het leven kostte.
Droom lekker verder. En wat er in Srebrenica is gebeurt is zeker ook alleen maar het bestrijden van wat terroristjes?quote:Op woensdag 17 maart 2004 18:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Ach flikker op man. Hij probeerde alleen het islamitische terrorisme onder de Albanezen te bestrijden, het terrorisme dat zowel veel Serviers als Albanezen het leven kostte.
Srebrenica ligt in Kosvo ja.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:37 schreef dazzle123 het volgende:
Droom lekker verder. En wat er in Srebrenica is gebeurt is zeker ook alleen maar het bestrijden van wat terroristjes?
Blijkbaar worden Serviers nu bedreigd en verjaagd.quote:Natuurlijk zijn die Albanen, Bosniers en Kroaten ook geen lieverdjes maar dat interreseert mij en de Navo geen zak. Sinds de Navo Belgrado bombardeerde is het eindelijk afgelopen met dat gekloot in dat gebied. En daar gaat het om.
Nou nee, achteraf bleek dat er helemaal geen genocide aan de gang was en nu is het een wetteloos stuk Europa waar Al-Quaida rondhangt, Macedonie instabiel maakt en de heroine handel en gestolen auto maffia vrij spel heeft.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:37 schreef dazzle123 het volgende:
Sinds de Navo Belgrado bombardeerde is het eindelijk afgelopen met dat gekloot in dat gebied. En daar gaat het om.
Moslims vinden zich niet zielig?quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:38 schreef dazzle123 het volgende:
Maar eh laat me raden je bent zeker een Joegoslaaf? Dit vinden zichzelf namelijk altijd zo zielig.
Het gaat erom dat de oorlog is beiendigd. Wat moslims in Albanie/Kosovo/Bosnie verder in hun eigen land doen moeten ze zelf weten en interreseert me geen zak. Laat Serviers zich eens gaan bekommeren om hun eigen land in plaats van gefrusteerd lopen te zeiken over de Navo. Ze hebben zelf om de bombardementen gevraagd met hun nationalistische geleuter over groot servie en meer van die flauwekul.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:41 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nou nee, achteraf bleek dat er helemaal geen genocide aan de gang was en nu is het een wetteloos stuk Europa waar Al-Quaida rondhangt, Macedonie instabiel maakt en de heroine handel en gestolen auto maffia vrij spel heeft.
Doe mij maar de Serviers dan.
Wat hebben moslims er nou weer mee te maken? Feit is dat veel Joegoslaven constant lopen te zeiken over hoe slecht de Navo wel niet is. Feit is gewoon dat Servie in amper 10 jaar tijd betrokken was bij drie oorlogen. En op een gegeven moment was gewoon de maat vol.quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Moslims vinden zich niet zielig?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |