ah, mijn nick is dus de rode lapquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:45 schreef Umbabarauma het volgende:
Omdat je nick MikeyMo is..
wel pijnlijke verwensingen he, amders is het niet leukquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:46 schreef paarse_paashaas het volgende:
ik plaats alleen doodsverwensingen als je je weer eens in ONZ begeeft, das pas masochisme, MM!
neen, ook je klonen zijn kutquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:47 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ah, mijn nick is dus de rode lap
quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:48 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zit er ergens een verband in MM, OO en PP?
Hoed je dan maar voor de user QQ MM, die gaat je intens affakkelen.
En waar is NN gebleven, hebben jullie die dood gemaakt?.
als je het niet kunt, probeer het dan ook niet...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:50 schreef pc-fr34k het volgende:
sterf!
Omdat MM in de afkortingenlijst hoger staat. Hij kijkt misschien wel op je neer.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:50 schreef Bosbeetle het volgende:
briljant complot JK
BB heeft hij niet zoveel las van
allebei?quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:49 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
neen, ook je klonen zijn kut
hey ja nu je het zegtquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:53 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Omdat MM in de afkortingenlijst hoger staat. Hij kijkt misschien wel op je neer.! Voor de zekerheid zou ik hem in het vervolg doodverwensen. Dat zal hem leren!
.
tja, beetje erg jammer iddquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:58 schreef Insomaniac het volgende:
Dooie mus topic.
Ik wilde hem eerst sluiten en toen besloot ik dat het eigenlijk wel weer tijd was voor een rel.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:59 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
tja, beetje erg jammer idd
quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:02 schreef Insomaniac het volgende:
Ik wilde hem eerst sluiten en toen besloot ik dat het eigenlijk wel weer tijd was voor een rel.. Had dus niks uitgemaakt.
.
De veluwe zuigt?quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
. Hoi.
. Echt niks te rellen?
.
Niet met mij.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:13 schreef Insomaniac het volgende:
De veluwe zuigt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |