Heel het Nederlandse leger is racistisch inderdaad!quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:32 schreef skiczukie het volgende:
Jesus.. het is even een vraagje, meteen weer die kutreacties, ik moet het gewoon even weten, ik hoorde eens dat die gasten met een nederlandsvlaggetje racisten/nazi's zijn.. iemand die zo'n vlaggetje draagt?
he he.. eindelijk, thnxquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:32 schreef spikelee het volgende:
Wat reageren al die trieste gasten weer volwassen zeg, jullie weten toch wat hij bedoelt? Als je niets zinnigs te melden hebt, houd je kop dan!
als je je vraag aan Jesus stelt dan zal je hier vast geen antwoord van de desbetreffende persoon krijgenquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:32 schreef skiczukie het volgende:
Jesus.. het is even een vraagje, meteen weer die kutreacties, ik moet het gewoon even weten, ik hoorde eens dat die gasten met een nederlandsvlaggetje racisten/nazi's zijn.. iemand die zo'n vlaggetje draagt?
We weten wat hij bedoelt, maar de vraag is kom je op deze manier tot een antwoord? Als ik op mijn bomberjack die ik nog ergens in de kast heb liggen een nederlandse vlag naai, ben ik dan per definitie racistisch?quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:32 schreef spikelee het volgende:
Wat reageren al die trieste gasten weer volwassen zeg, jullie weten toch wat hij bedoelt? Als je niets zinnigs te melden hebt, houd je kop dan!
Dus jij denkt dat aan zo'n vlaggetje te bepalen is hoe iemand denkt??quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:32 schreef spikelee het volgende:
yepquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:27 schreef skiczukie het volgende:
Zijn deze lui nou neo-nazi's?![]()
Jammer, wel mijn post verwijderd, maar het gaat om het idee toch? Volgens mij heeft het wel met rascisme te maken ja.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:33 schreef skiczukie het volgende:
[..]
he he.. eindelijk, thnx![]()
En heel het nederlandse legertje is gabber zeker..quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:33 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Heel het Nederlandse leger is racistisch inderdaad!
Wel eens van opruiend/opstandig gedrag gehoord? Shockeren kan ook wel eens de bedoeling zijn lijkt mij...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:34 schreef Leipo666 het volgende:
hier in 't Gooi is een gabber met een nederlands valggetje op zijn mouw 99 van de 100 keer een racist. tis zelf een hele tijd verboden geweest op verschillende scholen in de buurt om zo'n vlaggetje op je jas te hebben.
zo'n gekke vraag is het dus niet.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:34 schreef ThaGerbil het volgende:
[..]
We weten wat hij bedoelt, maar de vraag is kom je op deze manier tot een antwoord? Als ik op mijn bomberjack die ik nog ergens in de kast heb liggen een nederlandse vlag naai, ben ik dan per definitie racistisch?
Uiteraard.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:35 schreef skiczukie het volgende:
En heel het nederlandse legertje is gabber zeker..
ze wonden er in ieder geval nooit doekjes om: ze lieten maar al te graag blijken dat ze een hekel hadden aan buitenlanders.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:36 schreef Kjew het volgende:
[..]
Wel eens van opruiend/opstandig gedrag gehoord? Shockeren kan ook wel eens de bedoeling zijn lijkt mij...
bagger vind je in de sloot, waarom is een wedervraag per definitie bagger???quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:33 schreef HeatWave het volgende:
ff wat bagger verwijderd. Maar het is wel een vage vraag hoor..
Jouw reactie is het eigenlijk niet waard om op te reageren. Ik vraag me dan ook serieus af hoe oud je bent, maar dat terzijde. Het is algemeen bekend dat zo'n vlaggetje op een bomberjack ergens voor staat. Dat wil niet zeggen dat iemand die bomberjacks mooi vindt en een enorm patriottisch gevoel heeft automatisch een rascist is. Ik dacht dat ik zoiets niet aan je hoefde uit te leggen, maar kennelijk ben je niet zo snel van begrip. Je neemt alles schijnbaar vrij letterlijk. Bij deze reageer ik dan ook niet meer op jouw kinderachtige posts...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:34 schreef Kjew het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat aan zo'n vlaggetje te bepalen is hoe iemand denkt??Dat van jou is pas een nutteloze bijdrage... die "kutreacties" zijn sarcastisch, daaruit valt dus al op te maken hoe het zit...
wat een BS!!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:37 schreef Leipo666 het volgende:
hoe krom kunnen mensen denken.... nee natuurlijk zijn niet alle soldaten gabbers. en ook niet alle gabbers zijn racisten. maar in die groepen is het dragen van een vlaggetje het teken dat je buitenlanders haat.
dit was al zo in 1995....
Hoezo generaliserend en nog dom ook.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:37 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Uiteraard.
En vergeet niet dat alle Gabbers een IQ van een baksteen hebben!
Jij kent mij dus duidelijk niet!quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:46 schreef Zarc.oh het volgende:
Hoezo generaliserend en nog dom ook.
Ga toch weg. Daarnaast heb ik er zo'n hekel aan dat iedere hardcore liefhebber over één kam met rascisten worden gehaald. Ik heb een pleurishekel aan rascisten, dus bespaar me je je domme opmerkingen!
we hebben het over gabbers mét vlaggetje man..quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:46 schreef Zarc.oh het volgende:
[..]
Hoezo generaliserend en nog dom ook.
Ga toch weg. Daarnaast heb ik er zo'n hekel aan dat iedere hardcore liefhebber over één kam met rascisten worden gehaald. Ik heb een pleurishekel aan rascisten, dus bespaar me je je domme opmerkingen!
quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:53 schreef Leipo666 het volgende:
je hebt binnen de gabbers 2 soorten:
- de soort die gewoon houden van hardcore
- de soort die verder gaat als de eerste soort en er racistische trekjes aan overhouden.
de laatste soort verpest het voor de eerste soort en zorgt evoor dat de hele groep een slecht imago krijgt (wat dat betreft een link met sommige buitenlanders). de laatste groep is ook de groep die je het meest ziet met het bekende vlaggetje.
Dus als iemand een hoofddoekje en pet op heeft ben je per definitie een nepneger??quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:00 schreef Dragon-fly het volgende:
skiczukie ben jij een nep neger?
t lijkt er anders wel op aan je plaatje te zien
nja, beetje dan.. heb vandaag mijn kani jeans aan..quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:08 schreef Dragon-fly het volgende:
? ik dacht
![]()
off-topic: Ja, zo dom ben ik.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:39 schreef spikelee het volgende:
[..]
Jouw reactie is het eigenlijk niet waard om op te reageren. Ik vraag me dan ook serieus af hoe oud je bent, maar dat terzijde. Het is algemeen bekend dat zo'n vlaggetje op een bomberjack ergens voor staat. Dat wil niet zeggen dat iemand die bomberjacks mooi vindt en een enorm patriottisch gevoel heeft automatisch een rascist is. Ik dacht dat ik zoiets niet aan je hoefde uit te leggen, maar kennelijk ben je niet zo snel van begrip. Je neemt alles schijnbaar vrij letterlijk. Bij deze reageer ik dan ook niet meer op jouw kinderachtige posts...
Mensen die Michiel Smit quoten zijn uberhaupt niet serieus te nemen.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:02 schreef skiczukie het volgende:
Nog wat citaten op www.holland-hardcore.com
"Het enige wat erger is dan een moslim, is een blanke moslim. " - nnper82
"Ik heb er zin an!" - Pim Fortuyn
"Oprotten. Wij zullen ons nooit aanpassen, we leven in Nederland." - Michiel Smit
"Ik veroordeel elke discriminatie op grond van ras, godsdienst enzovoort. (...) Ik ben ook voor afschaffen van dat rare Grondwetsartikel: gij zult niet discrimineren. Prachtig. Maar als dat betekent dat mensen geen discriminerende opmerkingen meer mogen maken, en die maak je in dit land nogal snel, dat zeg ik: dit is niet goed. Laat mensen die opmerkingen maar maken." - Pim Fortuyn
Idd een beetje de patriotist uithangen mag best... onder het motto: ben je nou Nederlander of niet!?quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:43 schreef Flowce het volgende:
[..]
wat een BS!!!
trots op cultuur en vaderland wordt al snel vermengd met butenlanderhaat.
Veel van die gabbers komen uit arbeidersgezinnen en leven samen in wijken met allochtonen en dan wil je wel laten zien dat je Nederlands bent.
Wanneer je buurt gedomineerd word door buitenlandse tinten. Zij hebben het geld niet om in blanke suburbs of de duurdere wijken te wonen. Jammerlijk wordt dit als rascistisch betiteld door mensen die oordelen vanuit ivoren torentjes
Wat een mongolen zeg...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:35 schreef BdR het volgende:
[..]
yep
zie ook:
http://www.holland-hardcore.com/
is dat aan mij persoonlijk gericht?quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:15 schreef TheDon18 het volgende:
Maar ik snap sowieso niet waarom je je zo bezig houdt met zogenaamde dress-codes, eigenlijk![]()
nou nee.. zag een lekkere chick, maar toen liet ze haar vlaggetje op haar handtasjequote:Op woensdag 17 maart 2004 16:21 schreef Dragon-fly het volgende:
maar goed waarom die vraag ben je bang dat je in elkaar geslagen wordt of zo als je hoi tegen ze zegt?
hier heb ik dan weer nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:22 schreef AsschenSukar het volgende:
net zoals metal-gasten ook buitenlanders zouden haten...![]()
kan iemand mij dit even uitleggen? hou nl. zelf van metal maar haat niemand![]()
Neen , die zijn gewoon een beetje zieligquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:27 schreef skiczukie het volgende:
Zijn deze lui nou neo-nazi's?![]()
Gabberwijffies!quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:23 schreef skiczukie het volgende:
nou nee.. zag een lekkere chick, maar toen liet ze haar vlaggetje op haar handtasjeaan iemand zien en toen ik wat beter keek zag ik dat ze een londsdale-iets aan had..
Heel apart, nooit van gehoord.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:22 schreef AsschenSukar het volgende:
net zoals metal-gasten ook buitenlanders zouden haten...![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:53 schreef Leipo666 het volgende:
je hebt binnen de gabbers 2 soorten:
- de soort die gewoon houden van hardcore
- de soort die verder gaat als de eerste soort en er racistische trekjes aan overhouden.
de laatste soort verpest het voor de eerste soort en zorgt evoor dat de hele groep een slecht imago krijgt (wat dat betreft een link met sommige buitenlanders). de laatste groep is ook de groep die je het meest ziet met het bekende vlaggetje.
kortom, Gabbers (met vlaggetjes) houden van hardcore en ook daar heb je racisten onder, net als in eld bevolkingsgroepquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:58 schreef skiczukie het volgende:
Okee dan, alle achterlijke reacties; kijk hierboven ff.. Losers..
lezen.. lezen.. leeeeees dan knuppelquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:49 schreef ThaGerbil het volgende:
[..]
[..]
kortom, Gabbers (met vlaggetjes) houden van hardcore en ook daar heb je racisten onder, net als in eld bevolkinsgroepHad je dat niet zelf kunnen verzinnen?
ff een voorbeeld, was ik omdat ik een public enemy t-shirt droeg omdat het een leuk shirt was ook een racist
Aan je zinsopbouw te zien ben je eerder een voorbeeld van de mislukte allochtonen integratiequote:Op woensdag 17 maart 2004 16:49 schreef ThaGerbil het volgende:
ff een voorbeeld, was ik omdat ik een public enemy t-shirt droeg omdat het een leuk shirt was ook een racist
quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:51 schreef skiczukie het volgende:
[..]
lezen.. lezen.. leeeeees dan knuppel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |