Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 17 maart 2004 15:16 schreef Bosbeetle het volgende:
Klote zon ook altijd ... nu kan ik niet meer zwelgen in zelfmedelijkden
ik ben zelfs vrolijk ... gezeik ook altijd
LITquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:18 schreef Abbadon het volgende:
open weer eens een LIT-promotie topic in GC ofzo...daar word je wel weer triest van
Neeeeee Yvonnequote:Op woensdag 17 maart 2004 15:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde
Ik ben mild aan het worden, ga denken over het leven, wordt lief enzo
Ik word een boomknuffelaar
dit soort posts helpen ook niet echt natuurlijk... :')quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:22 schreef martinuhhh het volgende:
zonnetje
vogeltjes
lammetjes
bloemetjes
lente
eensch eensch *ril*quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:24 schreef Insomaniac het volgende:kutlente. Nu gaan lelijke mensen blote kleding dragen welke ze helemaal niet staat. Dikke meisjes in 'sexy' (
) topjes en een zweetlucht waar je u tegen zegt in de trein en de bus. *Ril
Doe mij maar de winter.
Van die luierkonten blijft uiteraardquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Neeeeee Yvonnejij zelfs !!
en is de neiging om luierkonten te slaan ook minder
Ga door, ga door, kan ik tenminste mn winterdepressie houdenquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:26 schreef DarkElf het volgende:
[..]
eensch eensch *ril*
Je wordt wel sneller moe in de warmte!quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Van die luierkonten blijft uiteraard
Die was juist goed voor mn depressiequote:Op woensdag 17 maart 2004 15:26 schreef PICHT het volgende:
koud bier!
Als je snel bent kan het nog !quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:29 schreef Abbadon het volgende:
...en ik had niet eens een winterdepressie
Vetbobbelsquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:25 schreef Abbadon het volgende:
blote kleding
nee, 4 dagen is te kort...het is hopeloos! tot mislukken gedoemd...je zou er haast depressief van worden..quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Als je snel bent kan het nog !
Aangereden hert........quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:22 schreef martinuhhh het volgende:
zonnetje
vogeltjes
lammetjes
bloemetjes
lente
leggings *ril*quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vetbobbels
Niet onthaarde oksels
Stank
maar ook mooie mensjes in blote kledingquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:24 schreef Insomaniac het volgende:kutlente. Nu gaan lelijke mensen blote kleding dragen welke ze helemaal niet staat. Dikke meisjes in 'sexy' (
) topjes en een zweetlucht waar je u tegen zegt in de trein en de bus. *Ril
Doe mij maar de winter.
lelijke mannen met bierbuiken met open bloesjesquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Vetbobbels
Niet onthaarde oksels
Stank
gatverquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:36 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
maar ook mooie mensjes in blote kleding
hertjesquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:35 schreef cerror het volgende:
[..]
Aangereden hert........
Je weet wel, bambi met die GROOOOOTE ogenquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:38 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
hertjes
Denk aan de leggings,quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
gatver
idd en dan gaan ze nog lopen zweten ook!quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Denk aan de leggings,
denk aan de niet onthaarde lichaamsdelen.
Het is nog te vroeg, ze hebben de wintervacht nog
Whehehe gelukkig begint mijn allergie weer over een weekje ofzo.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:40 schreef Seborik het volgende:
Krijg koppijn van dat tyfuslicht.
Lentedepressies.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:42 schreef Seborik het volgende:
Bestaan er nog mensen die geen hooikoorts hebben?
* PICHT meldtquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:42 schreef Seborik het volgende:
Ik heb geen hooikoorts in die zin van het woordquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:42 schreef Seborik het volgende:
Apart.quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik heb geen hooikoorts in die zin van het woord
ik ben allergies voor huisstofmeit, berk, bijvoet, 28 soorten gras , enz enz. maar heb juist geen last als iedereen hooikoorts heeft
hmm ik als nono man heb die gave nietquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Gelukkig kunnen heteromannen als het ware om lelijke vrouwen heenkijken naar wel mooie vrouwen..
Onzinners seborikquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:46 schreef Seborik het volgende:
[..]
Apart.
Wie zijn al die mensen in dit topic?
Jezusss wat doe jij nou manquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:03 schreef ToT het volgende:
En de motor mag ook weer van stal!
Maar idd; schaars geklede leuke meiden is wel 1 van de meest positieve dingen die je kunt zien. Dat zie ik zelfs nog liever dan schattige pasgeboren lammetjes die nog wankel op hun pootjes staan!
Jaquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:07 schreef ToT het volgende:
Ow ehh sorry; he gadver, al die halfnaakte meiden en die ranzige toekomstige broodjes shoarma op pootjes die je zo dom aan kijken voordat ze weer eens keihard op hun bek vallen!
En dan kunnen die lui op hun motoren weer het milieu gaan verpesten en het wegdek onveilig maken!
(Zo beter?)
Ja maar ik koester mijn depressies zonder depressie heb ik helemaal niks om over te lullenquote:Op woensdag 17 maart 2004 16:29 schreef Tokay het volgende:
Leuk he Bosbeetle, zo'n lekker zonnig dagje!
De zon is het beste medicijn tegen een (winter)depressie!
[afbeelding]
Mmmmh, klinkt ernstig.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:37 schreef Bosbeetle het volgende:
Ja maar ik koester mijn depressies zonder depressie heb ik helemaal niks om over te lullen
dank je !quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
Mmmmh, klinkt ernstig.
Zal ik je dan maar met rust laten?
Dan kun je je nog eenzamer en depressiever voelen.
quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:44 schreef Tokay het volgende:
Okee, dan ga ik maar.
Nog een laatste plaatje dan maar.
En dan zeg ik: adieu!
[afbeelding]
quote:
thats the spiritquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:35 schreef Tokay het volgende:
Gezellig.
Ik doe mee.
Tof! Volgens mij ben ik al bezig.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:30 schreef Bosbeetle het volgende:jaja de winterdepressies zitten er weer aan te komen
![]()
*BB heeft er zin an !!
Oh was ik maar dood ... ohnee dat is duur !quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:37 schreef Tokay het volgende:
Godnogantoe, wat is het leven toch kut.![]()
Ja.quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:38 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Oh was ik maar dood ... ohnee dat is duur !
quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:43 schreef Boschjesman het volgende:
En niemand in dit topic wil met me praten! *kras*
Ja!quote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:44 schreef DarkElf het volgende:
mogen we weer bijna down worden?
* Boschjesman is het alquote:Op donderdag 26 augustus 2004 23:44 schreef DarkElf het volgende:
mogen we weer bijna down worden?
das pas n tegenstellingquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:25 schreef Abbadon het volgende:
blote kleding
kut is dat toch fijn voor je dat je alleen was uiteindelijkquote:Op vrijdag 24 september 2004 19:49 schreef Blinky het volgende:
Toen ik klaar was met werken vandaag zag ik dat het heel hard regende. Ik wilde lekker door de regen plenzen om me heerlijk miserabel te voelen, maar helaas. Ik kwam buiten en de zon scheen! Wat zeg je daarvan! Weg depressie! Werd ik een beetje vrolijk enzo... kom ik thuis, maar daar was ik gelukkig helemaal in mijn eentje, dus kan ik mij weer lekker gedreprimeerd voelen
sjuustem !quote:Op vrijdag 24 september 2004 20:00 schreef Insomaniac het volgende:
Vanmiddag stuk gefietst. Wind tegen, striemende regen in mn gezicht. Nat, chagerijnig en koud..
*zwelg*
*zanik*Herfst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |