nou nog erbij zetten welke..quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:21 schreef Fixxxer het volgende:
ik heb maar 1 bandkledingstuk
mooi kledingstuk...quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:27 schreef Legendary het volgende:
de vibrator van Britney Spears.....
quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:21 schreef OutKast het volgende:
Mijn Guns N' Roses T-shirt natuurlijk.......
Guns N' Roses![]()
ah die heb ik ook. Inderdaad niet geweldig mooiquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:38 schreef --H-I-M-- het volgende:
Ok, het is niet het mooiste bandkledingsstuk wat ik heb (het lelijkste eigenlijk), maar hij is wel ZO VET!
Een Gloednieuw-Nooit-Gedragen shirt van U2's ZOO-ROPA tour uit 1993!
Hij is echt helemaal in die stijl geprint, met de data achterop
*Jaloers!* Ik doe het helaas met de meer recente druk van Mandylion...quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:08 schreef Mark het volgende:
Het allereerste Gathering T-shirt (oplage 25)
Even een domme vraag: Ben jij dat??quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:17 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Bij hun concert in de Effenaar gekocht
Gelukkig hadden ze nog kleine maatjes die een beetje als een girlie vielen.
Heb hem de afgelopen zomer erg vaak gedragen
En gelukkig blijft-ie ook mooi in de was
Apart, ook al luisteren ze geen punkrock or whatever, bij mij kennen ze MFATGG allemaal, omdat die zulke (geweldige )covers maken waarvan iedereen het origineel toch wel kent.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:00 schreef Sersjee het volgende:
M'n Me First & the Gimme Gimmes shirt! De tekst achterop: "Try our booze... It's delicious!".
Praktisch niemand uit m'n vrienden- en kennissenkring kent die band, er wacht mij een hoop zendingswerk!
Ziet er idd wel mooit uit.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 21:28 schreef Den_Dolle_Hamster het volgende:
iets als dit:
[afbeelding]
mijn eerste en mijn gaafste
ik ben echt vet jaloers op jouw shirtje..quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:17 schreef SEMTEX het volgende:
[afbeelding]
Bij hun concert in de Effenaar gekocht
Gelukkig hadden ze nog kleine maatjes die een beetje als een girlie vielen.
Heb hem de afgelopen zomer erg vaak gedragen
En gelukkig blijft-ie ook mooi in de was
eheh Yokozuna dat is SEMTEX lekkerste babe van FOK!quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:22 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Even een domme vraag: Ben jij dat??
Ja gek, ik ga toch geen webcamshot van een ander neerzettenquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:22 schreef Yokozuna het volgende:
[..]
Even een domme vraag: Ben jij dat??
Ik heb hem ook op 't Roadburnfestival gekochtquote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:20 schreef TimoBasso het volgende:
[..]
ik ben echt vet jaloers op jouw shirtje..![]()
![]()
*Toen ik dus tijdens roadburn ook een fu shirtje wou rippen ,was alles van mijn maat al weg![]()
ik heb dat shirt met witte letters...quote:
damnz die is echt vet! RAMP! OSDORP POSSE!!!!quote:
quote:Op maandag 29 maart 2004 09:34 schreef Elegy het volgende:
Ohja, ik heb ook nog een boxershort van Close 2 You, gewonnen op TMF
Het bewijsquote:Op maandag 29 maart 2004 12:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |