Ben ik je zoekgeraakt ergens onderweg danquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:57 schreef Viper_74 het volgende:
Ik sta d'r gvd niet eens bij
Kijk wie het zegt, met z'n editje van uhmquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ben ik je zoekgeraakt ergens onderweg dan
Edit: Ik zie het al ..... je aanmelding was veel te laat, vandaar dat je er niet bij staat.
Soms wil het hele topic lezen wel eens helpen.
Psssssssst ..... ik ben een ze !quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:02 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Kijk wie het zegt, met z'n editje van uhm
Volgende ronde sta ik als 1ste oké
Alsof ik dat nog scherp zie om deze tijdquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Psssssssst ..... ik ben een ze !
Yupquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:11 schreef RJensen het volgende:
Gaat dit om dezelfe voorwaarden als de film ?
Ach ja, je hebt nou eenmaal zwaar kansloze trieste figuren hčquote:Op woensdag 17 maart 2004 00:12 schreef RJensen het volgende:
wel cool dan dat sommigen het nog halen ook
quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:25 schreef Weekender het volgende:
Ik zit al op 27 minuten! Ben goed bezig, al zeg ik het zelf!
Nou nee, liever niet. Dan is meteen m'n record naar de maan! Ik zit inmiddels al op 34 minuten! Het wordt nu wel moeilijk hoor!quote:Op woensdag 17 maart 2004 00:28 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
WooT 0wnag3
Mag ik je aanraken :$
foei trouwensquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:59 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ben ik je zoekgeraakt ergens onderweg dan
Edit: Ik zie het al ..... je aanmelding was veel te laat, vandaar dat je er niet bij staat.
Soms wil het hele topic lezen wel eens helpen.
* Tong uitsteekt ....quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:28 schreef DubbelFrisss het volgende:
[..]
whehehe
Zomaar ?.... Zomaar ?.......... ZOMAAR ???quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:37 schreef addie84 het volgende:
[..]
foei trouwensna 28 dagen zomaar opgeven
![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:24 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zomaar ?.... Zomaar ?.......... ZOMAAR ???
Nee ik kon echt niet meer...
Owww en voor diegenen die nog mee doen .... hou vol hoor ! Het is het waard !
Nope... OP de nacht van 39 op 40 komt zijn (ex?)vriendin ineens bovenop hem zitten om het af te maken... en hij kon niets doen want hij had zijn armen en benen vastgebonden zodat hij 's nachts niet 'per ongeluk' zelf iets kon doen... Dus hij haalt het net niet.quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:30 schreef Praag het volgende:
Is het die jongen uit die film eigenlijk wel gelukt? Ik heb 'm nooit gezien en ben eigenlijk wel benieuwd
ze heeft 'm dus verkracht?quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:37 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Nope... OP de nacht van 39 op 40 komt zijn (ex?)vriendin ineens bovenop hem zitten om het af te maken... en hij kon niets doen want hij had zijn armen en benen vastgebonden zodat hij 's nachts niet 'per ongeluk' zelf iets kon doen... Dus hij haalt het net niet.
Succes iedereen trouwens
Nu laat je me vallen als een baksteen ?quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:25 schreef Wozzy het volgende:
hoe komt het Ondeugend? Vriendje lief zie z'n handen niet kon thuishouden?
nou, dan ga ik sexbunny maar aanmoedigen & supporten
Ikzelf ga de 40 dagen makkelijk halen.
Ja rukken mag ook niet....quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:31 schreef t0n het volgende:
* t0n zit nu op 23 dagen...
Maar tenminste... niet geneukt dan hé... Telt rukken etc ook mee?
Hehehe... Kut...quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:32 schreef ondeugend het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 17 maart 2004 21:31 schreef t0n het volgende:
* t0n zit nu op 23 dagen...
Maar tenminste... niet geneukt dan hé... Telt rukken etc ook mee?</div></blockquote> Ja rukken mag ook niet....
Tot ziens
Hoe kon je!! na alle steun die ik je heb gegevenquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nu laat je me vallen als een baksteen ?![]()
Nee tis helemaal mijn eigen schuld helaas
Nou ja 28 dagen is best knap vind ik .... dus ik ben best trots op mezelf
quote:Op woensdag 17 maart 2004 23:34 schreef Wozzy het volgende:
[..]
Hoe kon je!! na alle steun die ik je heb gegeven
Nahjah, als het maar lekker was he
Zo kun je het ook stellen jaquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:23 schreef Praag het volgende:
[..]
ze heeft 'm dus verkracht?
Oh Wozzy wat lief van jequote:Op woensdag 17 maart 2004 23:25 schreef Wozzy het volgende:
hoe komt het Ondeugend? Vriendje lief zie z'n handen niet kon thuishouden?
nou, dan ga ik sexbunny maar aanmoedigen & supporten
Ikzelf ga de 40 dagen makkelijk halen.
slecht hoor dat je het niet volgehouden hebt :p. ik moet nog maar een paar dagen. dan maar met blauwe b*llen zittenquote:Op woensdag 17 maart 2004 23:39 schreef ondeugend het volgende:
Wel een goed moment om iedereen die me gesteund heeft te bedanken eigenlijk..... bedankt allemaal !
En voor die ene andere ........ zet maar een emmer met sop klaar
Neeheeee ... tis meer dan alleen dat !quote:Op zondag 21 maart 2004 14:08 schreef _Supreme het volgende:
gewoon niet ejaculeren
Ik ook anders daalt mijn puike score van 10 dagen drastisch. Terwijl ik net zo trots was op die tien dagenquote:Op zondag 21 maart 2004 21:19 schreef Asshole het volgende:
Ik heb zaterdagavond ook gescoord, tis wel alleen bij zoenen gebleven. Ik vind dat er gewoon gezoend mag worden!
Dit is je 36ste dagquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:24 schreef Wozzy het volgende:
ervanuit gaande dat ik nog in de race ben, hoe lang moet ik nog???
Met natuurlijk een uitgebreid verslag hier!quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:46 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dit is je 36ste dag
28 maart mag je helemaal los !
Neeeeeeeeee ...... er zijn er een paar later begonnen dan Wozzy ! Van schrik vallen ze allemaal af dan !quote:Op woensdag 24 maart 2004 16:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Met natuurlijk een uitgebreid verslag hier!
Nou ! ..... mij toch wel ???quote:Op woensdag 24 maart 2004 20:38 schreef Wozzy het volgende:
Bovendien gaat wat ik o.a. in bed uitspook bijna niemand iets aan
Ohhhhhh !!quote:Op donderdag 25 maart 2004 18:11 schreef Wozzy het volgende:
ehm.. ik denk dat ik ben afgevallen.. Ik heb nog net geen sex / orgasme gehad, maar ben wel veel te ver gegaan om nog mee te kunnen doen vrees ik... (niet dat ik dat zo heel erg vind)
Ik lach je toe ........ met nog 3 dagen te gaanquote:Op donderdag 25 maart 2004 21:42 schreef Wozzy het volgende:
waarom lach je me uit? :'(
Ik beroep me op overmacht!![]()
Ja joh ...... net voor het vorige deel dicht ging, heb ik de bekentenis gedaanquote:Op vrijdag 26 maart 2004 09:16 schreef Asshole het volgende:
Ondeugend, wat zie ik? lig je er uit? :'( Volgende ronde beter![]()
Dan zal het wel zo zijn denk ikquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:36 schreef Wozzy het volgende:
dat weet ik dus niet. kreeg net zo'n melding dat iemand mij had toegevoegd en die zegt dus sexbunny te zijn en verder dat ze sinds vanochtend is afgevallen.
of je wacht het weekend af, dan zijn de eerste 40 dagen ook voorbijquote:Op vrijdag 26 maart 2004 19:37 schreef ondeugend het volgende:
Ik wacht vanavond nog even af met updaten.
Ik weet dat dit gigantisch idioot klinkt, maar ik denk dat ik gewoon eens ga kijken hoe lang ik het nog vol kan houden na die 40 dagen. Miscchien kom ik wel tot 50 dagen ofzo, het lijkt wel alsof ik gewoon "afgekickt" ben. Ik heb het tussen de 22 en 28 dagen heb ik het wel moeilijk gehad. Maar ik heb helemaal geen behoefte meer om me uitgebreid af te gaan sjorren, wat ik voor die 40 dagen wel 3 keer per dag kon en deed.quote:Op zondag 28 maart 2004 13:06 schreef ondeugend het volgende:
Vandaag is de dag dat Asshole mag afstuderen !!!
als zijn nieuwe vriendin geen roet in het eten heeft gegooid tenminste![]()
Congratz Asshole!quote:Op zondag 28 maart 2004 17:59 schreef Asshole het volgende:
Ik weet dat dit gigantisch idioot klinkt, maar ik denk dat ik gewoon eens ga kijken hoe lang ik het nog vol kan houden na die 40 dagen. Miscchien kom ik wel tot 50 dagen ofzo, het lijkt wel alsof ik gewoon "afgekickt" ben. Ik heb het tussen de 22 en 28 dagen heb ik het wel moeilijk gehad. Maar ik heb helemaal geen behoefte meer om me uitgebreid af te gaan sjorren, wat ik voor die 40 dagen wel 3 keer per dag kon en deed.![]()
Voor mij wordt het een tijdje niet rukkenquote:Op zondag 28 maart 2004 13:50 schreef CasB het volgende:
Ik wil ook meedoen
Deze ronde is bijna klaar, maar je kan natuurlijk een nieuwe starten en weer medestanders gaan zoeken .quote:Op zondag 28 maart 2004 23:51 schreef Mayhem het volgende:
Kan ik me nog een x opgeven?
Hoezo niet?quote:Op maandag 29 maart 2004 18:01 schreef Wozzy het volgende:
ik mag niet mee doen met de volgende ronde.
Kan ik me voorstellenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 23:34 schreef seeya_40 het volgende:
Ik heb t er net met mn vriend over gehad, die vond t niet zoon fijn idee volgensmij
hahahaha
Count me inquote:Op maandag 5 april 2004 21:32 schreef ioko het volgende:
Ik wil een nieuwe ronde starten, wie wil er meedoen ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |