Laat ik he tzo zeggen, ik ben een half jaar op zoek geweest om alleen maar uit te vinden wat voor wielen er onder een Dübener Ei zitten, dus ik hou nog wel even volquote:Op maandag 5 april 2004 00:27 schreef Mikkie het volgende:
Mini-schopje danHet is wel aandoenlijk om te zien hoe goed de TS volhoudt
das de verkeerde schaal:Pquote:Op maandag 5 april 2004 21:13 schreef Timen het volgende:
Euhm 2cv...
Ga eens op vakantie naar Hongarije / Polen. Me vader heeft daar voor de lol een ECHTE Trabant gekocht
...
Als ik d'r in mei ben zal ik es voor je kijken :>
Voor de lol? Wat heeft ie er mee gedaan dan, ingevoerd in Nederland? Kon dat nog? Wat koste dat geintje?quote:Op maandag 5 april 2004 21:13 schreef Timen het volgende:
Euhm 2cv...
Ga eens op vakantie naar Hongarije / Polen. Me vader heeft daar voor de lol een ECHTE Trabant gekocht
...
Als ik d'r in mei ben zal ik es voor je kijken :>
Klik hier voor foto's van een Dübener Ei (helaas zitten er wieldoppen op de wielen). Hier een foto van een Trabant met Trabant-wielen (quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:43 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Voor de lol? Wat heeft ie er mee gedaan dan, ingevoerd in Nederland? Kon dat nog? Wat koste dat geintje?
Ontopic:
Ik heb er eigenlijk nooit zo op gelet, maar wat voor soort wielen zitten er onder een Trabant? Zijn die zo speciaal dat ze niet zelf na te maken zijn van een ander wiel? Trouwens, een Dubener Ei, is dat zo'n bolle caravan?
Het zou ook leuk zijn om zo'n 'halve-trabant-aanhanger' die je in het oostblok nog wel eens ziet te maken. Dan heb je anderhalve Trabant of zo
Aandoenelijk topic idd. Ik schop meequote:Op donderdag 8 april 2004 18:37 schreef 2cv het volgende:
Mijn welgetrainde en nagenoeg onvermoeibare been schiet nogmaals uit.
*schop*
meester in het omhoog kicken van een onderwerp!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 18:37 schreef 2cv het volgende:
Mijn welgetrainde en nagenoeg onvermoeibare been schiet nogmaals uit.
*schop*
quote:Op donderdag 8 april 2004 18:49 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
meester in het omhoog kicken van een onderwerp!!!
haha respect!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |