Niet direct, gewoon na de afgsproken periode. Geen verlenging dus.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:10 schreef Duritz het volgende:
Hij zei iets van: We waren eerst niet voor, maar we vinden het goed als ze er zitten. Nu wil PvdA ze direct terughalen. Dat is een verschil.
Ik ben het met je eens dat je zou kunnen zeggen dat een genomen groep gemiddeld crimineler is dan een andere genomen groep.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:12 schreef Kaalhei het volgende:
Leuk ben je trouwens.
Schrijf ik een lange reactie op een post van je, ben je weg. (In dat veelbelovende: Alle-Marokkanen-zijn-slecht-topic.)
Oh ja, reageren is verplicht. En natuurlijk moet die reactie dan ook wel snel genoeg komen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:12 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Leuk ben je trouwens.
Schrijf ik een lange reactie op een post van je, ben je weg. (In dat veelbelovende: Alle-Marokkanen-zijn-slecht-topic.)
Oh, een waarschuwing van Kaalhei dat 'ie het geplaatst heeft, is niet erg.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:15 schreef Sidekick het volgende:
Oh ja, reageren is verplicht. En natuurlijk moet die reactie dan ook wel snel genoeg komen.
Ja. Verschrikkelijk. Ga verhaal halen bij Monidique.
Ja, dat is idd zo. Dan vraag ik me af wat Koenders heeft gezegd vorige week dinsdag.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:13 schreef gelly het volgende:
[..]
Niet direct, gewoon na de afgsproken periode. Geen verlenging dus.
Blij dat je het toegeeft.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:12 schreef Sidekick het volgende:
Nee hoor. Ik moet wel bekennen dat ik een jaar geleden erg wannabe-mod was,
Je moet een positieve mening over moderators gewoon voor je houden. Dat is ook beter voor de moderators zelf, want die weten nooit of een user een oprecht positieve mening over ze heeft of dat hij gewoon een hielenlikker is.quote:maar dat valt nu wel mee. iig niet meer dan de gemiddelde user, gezien de feebacktopics in POL de laatste tijd.
Het is gewoon triest dat wanneer ik ook maar iets positiefs zeg over een mod diverse users weer bij me gaan melden met hun gejammer. Get a life, denk ik dan.
Dan niet.quote:Neuh.
Precies, dus waarom reageer jij erop. Overigens zat er een minder serieuze ondertoon in het bericht.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:15 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Oh ja, reageren is verplicht. En natuurlijk moet die reactie dan ook wel snel genoeg komen.
Ja. Verschrikkelijk. Ga verhaal halen bij Monidique.
Voor Wilders?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:17 schreef RichardQuest het volgende:
Knevel was bang zeg.
Wilders sprak ware taal. Die vent is goed bezig. Hij onderbouwde alles wat die zei, wat wil je nog meer?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:06 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wilders mag wel eens wat aan zijn populistische praatjes doen. Ik vind het sowieso al ongehoord dat Wilders bepaalt wat het programma is van de PvdA en hoe deze partij reageert.
Als hij heeft gezegd PvdA zwicht voor terreur spreekt hij onware taal, daar dat al hun politiek was voor 11/3. Maar het kan zijn dat hij het beter heeft uitgelegd.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:20 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wilders sprak ware taal. Die vent is goed bezig. Hij onderbouwde alles wat die zei, wat wil je nog meer?
Inderdaad, hij legde het beter uit. Koenders is sinds vorige week 180 graden gedraaid.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als hij heeft gezegd PvdA zwicht voor terreur spreekt hij onware taal, daar dat al hun politiek was voor 11/3. Maar het kan zijn dat hij het beter heeft uitgelegd.
Hehe, sorry dan.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:19 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Precies, dus waarom reageer jij erop. Overigens zat er een minder serieuze ondertoon in het bericht.
En moet ik leren die hoere posticons aan te klikken gvd
Zo hevig was de discussie ook weer nietquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:19 schreef sizzler het volgende:
[..]
Voor Wilders?
Er staan streams van vorige uitzendingen op. Kunnen we het nakijken als het eorp staat.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Als hij heeft gezegd PvdA zwicht voor terreur spreekt hij onware taal, daar dat al hun politiek was voor 11/3. Maar het kan zijn dat hij het beter heeft uitgelegd.
De lul!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Ik zie dat speknek nu ook mod is geworden.
Onzin. Al daarvoor waren er aanwijzingen voor een grote aanslag in Europa, ze wilden zich terug trekken zodat ze dequote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:21 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee, voor moslims. Dat is in elk geval duidelijk zijn intentie.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:19 schreef sizzler het volgende:
Voor Wilders?
Dat is gek, want 9 maart zei "PvdA-woordvoerder Koenders [...]dat zijn fractie "geen positieve grondhouding" wil aannemen voor een verdere verlenging."quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Inderdaad, hij legde het beter uit. Koenders is sinds vorige week 180 graden gedraaid.
Het kwam wel goed over, ja, maar op een gegeven moment kwam er alleen maar gemompel uit z'n mond. Het was een onverwachte vraag die hij niet wilde beantwoorde over Kerry en diens "foreign leaders" en dat ging dus niet zo goed af in het engels.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:28 schreef Lithion het volgende:
Het optreden van Balkenende van vandaag viel me overigens honderd procent mee. Hij stond er in ieder geval niet als Prins Claus bij zoals de vorige keer.
Wat heeft dat er mee te maken?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
Al daarvoor waren er aanwijzingen voor een grote aanslag in Europa.
Met het PvdA beleid.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:31 schreef Monidique het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |