maar wel een auto gevonden met 137 in de naamquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:50 schreef ThaFreak het volgende:
indrukwekkende specs zeg
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:51 schreef Flying_Vee het volgende:
Tjabbo is U gek geworden ?
Hoeveel FOK!ers kunnen russisch lezen ? 4 of zo ?
![]()
![]()
volgens mij hij nog nooit normaal geweest....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:51 schreef Flying_Vee het volgende:
Tjabbo is U gek geworden ?
Hoeveel FOK!ers kunnen russisch lezen ? 4 of zo ?
![]()
![]()
www.onlinetranslation.comquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:59 schreef MutZ het volgende:
Waar kan ik de vertaling vinden??
Laat mij maar.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:59 schreef MutZ het volgende:
Waar kan ik de vertaling vinden??
Anders postte ik hier ook nietquote:Op dinsdag 16 maart 2004 19:54 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
volgens mij hij nog nooit normaal geweest....![]()
thnxquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:05 schreef ThaFreak het volgende:
tjabbo....
check http://www.new-cars.com/2003/2003-ford-excursion.html
nieuwe slowchat....quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:10 schreef BoJo het volgende:
ohja...ik moest optiefen
Kap eens met dat slap lullen en hangen hier en doe je werkquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
nieuwe slowchat....
je bent weer welkom
blijkbaar. heb jij ook al van die extra knopjes gekregen? ik ook!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kap eens met dat slap lullen en hangen hier en doe je werk
Viper versus Hayabusa
En dicht dat ding. Moet ik nou echt PVD alles zelf doen![]()
heey mag ik af en toe ook een spelletje spelenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kap eens met dat slap lullen en hangen hier en doe je werk
Viper versus Hayabusa
En dicht dat ding. Moet ik nou echt PVD alles zelf doen![]()
Ja ik ook. En ik ben niet bang ze te gebruikenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
blijkbaar. heb jij ook al van die extra knopjes gekregen? ik ook!
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
blijkbaar. heb jij ook al van die extra knopjes gekregen? ik ook!
Ja maar... maar.. maar...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mooi, dan is dat dus geregeld... Ik ga vakantie houden...
Mij zien jullie voorlopig ff niet...
Nee dat mag dus niet. We hebben niks voor niks besloten dat jij blauw mag worden.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heey mag ik af en toe ook een spelletje spelen![]()
ROFLOLquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:37 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat mag dus niet. We hebben niks voor niks besloten dat jij blauw mag worden.
We zochten een klein iemand. Liefst iemand die Italiaans is. Wegens maffia connectie,s.
Geen leven kansloos en lelijk. Dit om het evenwicht onder de modjes hoog te houden![]()
Mooi lik meteen effe die kruimels wegquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:38 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ROFLOL![]()
![]()
![]()
Ik lig werkelijk onder de tafel van het lachen
alles is perfect schoon hierquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mooi lik meteen effe die kruimels weg![]()
Je kan zeker van de grond eten. Ligt zeker genoegquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:40 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
alles is perfect schoon hier
niet je eigen situatie op anderen spiegelen he markquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je kan zeker van de grond eten. Ligt zeker genoeg
Heej wij hebben thuis een schoon maaksterquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
niet je eigen situatie op anderen spiegelen he mark
je moet je moeder niet zo omlaag halen joh. beetje restecp.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heej wij hebben thuis een schoon maakster![]()
Dus het is schoon hier![]()
Neeeheeee het is een vrouw die 1X in de week komt. En alles gaat boenenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je moet je moeder niet zo omlaag halen joh. beetje restecp.
Eerste opmerking van tjabbo ooit waardoor ik moet lachen..quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je moet je moeder niet zo omlaag halen joh. beetje restecp.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:49 schreef t0n het volgende:
[..]
Eerste opmerking van tjabbo ooit waardoor ik moet lachen..
Heb vaan genoeg óm hem gelachen
ah in dat huis zonder internet. heerlijk rustig lijkt me dat. wanneer ga je?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Neeeheeee het is een vrouw die 1X in de week komt. En alles gaat boenen
PS
ik zit donderdag in belgie merksum of zo iets.
En als het tegen zit. Zit ik daar de gehele volgende week
Wel in een huis met 4 kamers 2 badkamers en grote eet keuken en de rest van het verhaal kennen jullie al
Donderdag effe controleren of het wel goed genoeg is
Met mij valt niet te lachen hequote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:49 schreef t0n het volgende:
[..]
Eerste opmerking van tjabbo ooit waardoor ik moet lachen..
Heb vaan genoeg óm hem gelachen
Waarom moet jij alles op je zelf betrekken egocentrische kipquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Met mij valt niet te lachen he
Huis zit vast aan een computergroothandel. Dus zeker weten dat ik op internet kanquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ah in dat huis zonder internet. heerlijk rustig lijkt me dat. wanneer ga je?
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Huis zit vast aan een computergroothandel. Dus zeker weten dat ik op internet kan
bel je toch je moeder dat ze komt schoonmakenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:54 schreef ook_gek het volgende:
En ze hebben daar een beamer staan. Grote witte muur. DVD speler en films kijken![]()
Alleen wel alleen
Mutz waar ben je nouquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:34 schreef MutZ het volgende:
[..]
Mooi, dan is dat dus geregeld... Ik ga vakantie houden...
Mij zien jullie voorlopig ff niet...
Heb al aan onze schoonmaakster gevraagt of ze komt. Maar ze eist reiskosten vergoeding de slet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
bel je toch je moeder dat ze komt schoonmaken
je moet haar hard in de kont neuken.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:06 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb al aan onze schoonmaakster gevraagt of ze komt. Maar ze eist reiskosten vergoeding de slet.
Echt goed personeel is nog maar moeilijk te vinden
Ze is moeder van 2 kinderen. 1 van 9 en 1 van 13. Kan je niet maken tochquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:07 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je moet haar hard in de kont neuken.
dat zal haar leren
ik zie het probleem niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze is moeder van 2 kinderen. 1 van 9 en 1 van 13. Kan je niet maken toch
Maar als dat niet zo was geweest was het niet erg geweest hequote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:09 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze is moeder van 2 kinderen. 1 van 9 en 1 van 13. Kan je niet maken toch
tja ik zie het probleem echt niet.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:11 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Maar als dat niet zo was geweest was het niet erg geweest he![]()
Wie denk jij dat je bent dat we opeens rustig aan gaan doen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jezus ey, ik kan nieteens een uurtje weg zonder te moeten gaan bladeren.. Kan dat niet wat langzamer?
Nou het is een half bloedje en ze mag er zeker zijn voor haar leeftijdquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:11 schreef Hagedis het volgende:
[..]
Maar als dat niet zo was geweest was het niet erg geweest he![]()
je weet het verschil niet tussen een vrouw die gilt van genot en misbruiken?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:16 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nou het is een half bloedje en ze mag er zeker zijn voor haar leeftijd
Die oudste dochter word ook knap later kan ik je vertellen. Strak buikje nu al![]()
Maar ik geef te veel om ze. Dus zal ze niet misbruiken
Je hebt het verbruiktquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Mutz waar ben je nou
hoe is het met je quest naar een mooie auto?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goed, ik ben goed niet, maar mij pa wel! tsss.. beetje respect hoor!
Nu kan ik 't weer bijhouden.. denk ik.. maar dat is vast omdat ik nu niet meer achter de pc vandaan loop...
Respect moet je verdienenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Goed, ik ben goed niet, maar mij pa wel! tsss.. beetje respect hoor!
Nu kan ik 't weer bijhouden.. denk ik.. maar dat is vast omdat ik nu niet meer achter de pc vandaan loop...
geld ookquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Respect moet je verdienen
op een stukje tekst dat blauw is met een streep eronder.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:23 schreef ook_gek het volgende:
исполнитель Steve Murano
композиция Passion
альбом Future Trance Vol.24
год 2003
файл (mp3) [Регистрация] [Авторизация]
размер 4874 kb
прослушать пример [Регистрация] [Авторизация]
качество 192 Kbps/44 Khz 0
время 3:27
рейтинг 190
Dit is dus een MP3 die ik wil downloaden. Maar waar moet ik klikken![]()
Snap de tekst niet.
Ja ik heb 4 keuzes. Ik bedoel kom op zeg. Dit is net dat spel met RRRRRRObbertttttttttttt brinkie.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
op een stukje tekst dat blauw is met een streep eronder.
een hyperlink heet dat, en het wordt vaker gebruikt op websites. wen er maar vast aan.
Je moetst eens weten wat ik wil.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geld moet je idd verdienen enzow, dus die quest loopt voor geen meter, 'k moet toch echt eerst wat centjes hebben, en tussentijds vervoer wil ik wat kunnen doen aan een mooie auto.. Maarja.. Laat ik nou nooit ergens geluk mee hebben..
komt vanzelf als je eenmaal een goed/vast inkomen hebtquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
Geld moet je idd verdienen enzow, dus die quest loopt voor geen meter, 'k moet toch echt eerst wat centjes hebben, en tussentijds vervoer wil ik wat kunnen doen aan een mooie auto.. Maarja.. Laat ik nou nooit ergens geluk mee hebben..
Wélquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je moetst eens weten wat ik wil.
Ik heb het ook niet. Laat dat een troost zijn voor je.
Je grote voorbeeld heeft het ook niet
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:37 schreef ook_gek het volgende:
PeuRac is even druk zegt hij op msn.
Nu zal ik het maar zeggen. Hij is webcamsex aan het doen met z,n vriendin.
Tjabbo willen wij mee kijken
had je die nog niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:34 schreef ook_gek het volgende:
Charly Lownoise & Mental Theo - Speedcity CD1Mp3Charly Lownoise & Mental Theo - 14 - Radio Megamix Wh000000000000000000000000000t
Heb de hele CD liggen hier manquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
had je die nog niet?
gelukkig hebben we de foto's nog.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:40 schreef PeuRac het volgende:
Te laat![]()
Van iets wat niet geweest is, kunnen geen foto's zijnquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:42 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
gelukkig hebben we de foto's nog.
En je laptop aan zekerquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:45 schreef Tjabbo het volgende:
ik ga maar es op tijd naar bed vanavond.
ga nu sowieso alvast de pc uitzetten. da's vast een goede 1e stap
mazzel mensen
WTF is het nut van een afstands bediening in de autoquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:48 schreef PeuRac het volgende:
Ik ga ook, ff de afstands bediening van de radio monteren(hebt m'n pa net gekocht, en dat moet morgen naar school toe wel werken natuurlijk
Kerel, die heb ikquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:04 schreef ook_gek het volgende:
heej wie heeft er morgen avond ruimte voor een filmpje van 4,6MB een Ferrari 575 maranello die een opgefokte M3 er uit trekt. Dat is niet zo heel speciaal. Al moet ik zeggen dat je ferrari dat maar net haalt!!
Maar belangrijker is dat die ferrari een ongelofelijke lange strepen trekt. Dat is echt lijp man. Die bak trekt helemaal schuin weg. En nog het gas er op houden. Die wielen krijgen gewoon weg geen grip
Ben n een Supra VS Ferrari F40 aan het downloaden
al wil dat niet op schieten
s2, s3... welke is 't nouquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:22 schreef ook_gek het volgende:
zoooo gaaaf ik heb een filmpje waar een audi S2 aan het spelen is met een F40
Die F40 elke keer die S3 er uit trekken. Elkaar opjagen. Geweldig man
Bij wie kan ik hem uploaden?
Welke heb jij?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:25 schreef t0n het volgende:
[..]
Kerel, die heb ik
File name van die s3?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Welke heb jij?
Je moet die F40 met die S3 zoeken man. Die is lijp
En die 575maranello tegen die M3 is ook stoer.
heb je hem nu al geupload?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:04 schreef ook_gek het volgende:
heej wie heeft er morgen avond ruimte voor een filmpje van 4,6MB een Ferrari 575 maranello die een opgefokte M3 er uit trekt. Dat is niet zo heel speciaal. Al moet ik zeggen dat je ferrari dat maar net haalt!!
Maar belangrijker is dat die ferrari een ongelofelijke lange strepen trekt. Dat is echt lijp man. Die bak trekt helemaal schuin weg. En nog het gas er op houden. Die wielen krijgen gewoon weg geen grip
Ben n een Supra VS Ferrari F40 aan het downloaden
al wil dat niet op schieten
wel okay.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:17 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoest nou?
studeren is okequote:Op woensdag 17 maart 2004 09:19 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wel okay.
werken zuigt
puddingbuks al leeggeklopt ?quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
'k zou liever werken dan nu thuis zitten.. 'k begin er redelijk van te balen.. Alles wat ik moest doen is al gedaan.. en Daar zit je dan met niets te doen..
hey upload dat filmpie ff kerel.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:56 schreef ook_gek het volgende:
Hallo
Ik ben morgen dagje naar belgie
Maar s,avonds ben ik thuis
'k zeg toch, alles al gedaan...quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
puddingbuks al leeggeklopt ?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:21 schreef ThaFreak het volgende:
morguh.....
* ThaFreak heeft eindelijk een hogere upload....![]()
@home heeft verdubbeld.....quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:24 schreef Xtreem het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 17 maart 2004 11:21 schreef ThaFreak het volgende:
morguh.....
* ThaFreak heeft eindelijk een hogere upload....</div></blockquote>
hoeveel?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:26 schreef ThaFreak het volgende:
@home heeft verdubbeld.....
32kb/s nu
download loopt hier meestal wel lekker.... zo rond de 320....quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
naja, 't gaat de goede kant op
maar de download lijkt me belangrijker!
320! en dan zo'n uploadquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:34 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
download loopt hier meestal wel lekker.... zo rond de 320....
maar ik hoop dat dit de verklaring is van mijn brakke internet, dat ze bezig waren![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
320! en dan zo'n upload
@home he......quote:Resultaten van http://www.speedtest.nl
(Overgenomen op Wed Mar 17 2004 om 11:38:47 UTC+0100)
Download : 345.2 KByte/sec
Upload : 28.0 KByte/sec
idd als @home naar nou een de upload tot 64 schoeft is het wat beter.....quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:47 schreef Xtreem het volgende:
'k heb planet ADSL, 1mbit (128kb/s dl en zo'n 35 kb upload....) da's een betere verhouding
ook een tijdje upc gehad... was sneller dan adsl, maar ik ben HEEL blij met de stabiliteit van adslquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:59 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
idd als @home naar nou een de upload tot 64 schoeft is het wat beter.....
uploaden en downloaden is haast niet te doen zo....
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ook een tijdje upc gehad... was sneller dan adsl, maar ik ben HEEL blij met de stabiliteit van adsl
anyway, ik ben weg
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:02 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ook een tijdje upc gehad... was sneller dan adsl, maar ik ben HEEL blij met de stabiliteit van adsl
anyway, ik ben weg
quote:Op woensdag 17 maart 2004 12:18 schreef ThaFreak het volgende:
[TK] Opel Kadett Cabrio GSI 2.0 - niet afgetrapt!
en dan de booskijkers
Precies! en waar zit ik? in de bunker/kelder, aan alle kanten 20cm. betonquote:Op woensdag 17 maart 2004 14:25 schreef BoJo het volgende:
Heerlijk dat weertje
* MutZ gaat ook naar het zonnetje...quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:25 schreef BoJo het volgende:
Heerlijk dat weertje
Jij hebt écht een psychologische instabiliteit hé?quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ gaat ook naar het zonnetje...
Er ff uit... Mss dat het me goed doet...
Hoi meid. heb jequote:Op woensdag 17 maart 2004 14:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er ff uit... Mss dat het me goed doet...
Wil jij zeggen dat de rest van de regular pta groep wel stabiel is dan?quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:05 schreef t0n het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 17 maart 2004 14:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er ff uit... Mss dat het me goed doet...</div></blockquote> Jij hebt écht een psychologische instabiliteit hé?
mag hoor
Jij en Mutz niet nee, ook_gek en ik wel, de rest laat ik me niet over uitquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:10 schreef Tjabbo het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 17 maart 2004 15:05 schreef t0n het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 17 maart 2004 14:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er ff uit... Mss dat het me goed doet...</div></blockquote> Jij hebt écht een psychologische instabiliteit hé?
mag hoor </div></blockquote> Wil jij zeggen dat de rest van de regular pta groep wel stabiel is dan?
een gek verdraaid de waarheid volgens mij altijd....quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:25 schreef t0n het volgende:
Jij en Mutz niet nee, ook_gek en ik wel, de rest laat ik me niet over uit
dat laatste ja.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gekken spreken toch altijd de waarheid? Of waren dat kinderen en dronken personen..
yep. maar wel met een uitstekende smaak.quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ah, dan weet ik dat ook weer.. Toyota fans zijn dus eik gewoon gekken...
Nee hoor... alleen een beetje teveel gezeik de laatste tijd over me heen gekregen...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:05 schreef t0n het volgende:
[..]
Jij hebt écht een psychologische instabiliteit hé?
mag hoor
quote:Op woensdag 17 maart 2004 16:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ah, dan weet ik dat ook weer.. Toyota fans zijn dus eik gewoon gekken...
Ik ben net thuis. En hij is aan het uploadenquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:23 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
hey upload dat filmpie ff kerel.
klik voor upload naar karbo
Vanavond zal je me weer missen... Je merkt wel weer wanneer ik er volledig ben... Morgen denk ik nog niet... En in dit geval vraag ik me af of tijd een betere heelmeester is...quote:Op woensdag 17 maart 2004 15:06 schreef Tjabbo het volgende:
[...]
Hoi meid. heb jegemist
gisteravond
hier op fok. je was weer weg ineens
goede weer zal je wel goed doen. hoewel tijd een betere heelmeester is.
Heb 't dak weer openkunnen gooien!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:25 schreef BoJo het volgende:
Heerlijk dat weertje
ik ookquote:Op woensdag 17 maart 2004 20:25 schreef Krush het volgende:
[..]
Heb 't dak weer openkunnen gooien!!
heb hem even voor je geupload....quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:41 schreef ook_gek het volgende:
Tjabbo
Active Server Pages error 'ASP 0113'
Heb je niet een FTP waar ik kan uploaden. Is makkelijker denk ik
Heb der wel meer van de f40....quote:Op woensdag 17 maart 2004 20:55 schreef ook_gek het volgende:
cool had jij het filmpje ook
Stoer filmpje is het
Heb je ook die gele Tokio Ferrari F40 op de rollerbank? Dat blaast je speakers opquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:16 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
Heb der wel meer van de f40....
een van de mooist klinkende ferrari's is het...![]()
quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:37 schreef Krush het volgende:
[..]
Heb je ook die gele Tokio Ferrari F40 op de rollerbank? Dat is blaast je speakers op![]()
heb je een url?quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:39 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die blauwe race versie op de dyno is ook geil.....
dikke vlam na gaslos
heb hem niet online staan.....quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:41 schreef Krush het volgende:
[..]
heb je een url?
Heerlijkquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:47 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb hem niet online staan.....
zal eve kijken als ik hem kan uploaden.....
even geupload!
Ferrari F40 Dyno
LOL hij woont in Enschede, maar das om de hoek he.quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:59 schreef Krush het volgende:
[..]
HeerlijkShare je toevallig meer van dit soort spul via campusnet? (zag dat je in E'de woonde)
neej vroegah toen ik op de hogeschool zat wel....quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:59 schreef Krush het volgende:
[..]
HeerlijkShare je toevallig meer van dit soort spul via campusnet? (zag dat je in E'de woonde)
Ik mag ook weer...quote:Op donderdag 18 maart 2004 06:48 schreef PeuRac het volgende:
Een hele goeie morgen deze kleine wereld morgen
Ik mag weer naar school, zij die heen gaan groeten U
wat is je probleemquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:03 schreef PeuRac het volgende:
Hey kan iemand me helpen met de website van de autoshow in Parijs? Of van andere dingen in Frankrijk met auto's?
Ik kon de site van de autosalon in Parijs niet vinden, maar ik heb hem dankzij google alquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wat is je probleem
quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:38 schreef PeuRac het volgende:
Bah, klote pc's hier, zo snel als een dod slak
moet het een bepaalde richting hebben??? interesse??quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:30 schreef PeuRac het volgende:
Help me eens ff, we moeten voor school een excursie voor 5 dagen naar Frankrijk maken, wij gaan met de TGV naar parijs en daar verplaatsen we ons met de Metro.
We moeten min 3 culturele dingen doen, we gaan iig al naar de Autosalon van Parijs. Nu moeten we nog wat dingen hebben.
Maakt niet zoveel uit, we gaan iig naar de eifeltorenquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet het een bepaalde richting hebben??? interesse??
der is echt veel te doen in parijs namelijk.....
Het Louvre is te duur (max 300 euro voor 5 dagen), jij bedoel Monmartre daar wil ik heenquote:Op donderdag 18 maart 2004 12:36 schreef BoJo het volgende:
-Het Louvre?
-Dat kunstenaars plein bij dat ene gebouw... ja die ene ja(vergeten hoe het heet)
luchtvaartmuseum is cool....quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, we gaan iig naar de eifeltoreneen stadswandeling (gratis
) en dus naar de autosalon, we moeten dus nog zo'n 2 dagen vullen (hoeft niet helemaal vol, dan kunnen we nl nog uitgaan)
Wat is dat precies? een rondleiding door t riool? of een rondleiding door het Rioolmuseum?quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:04 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
luchtvaartmuseum is cool....
riool museum/rondleiding is ook cool.....
het is een rondleiding door het riool wat eigenlijk tot een museum is omgebouwd......quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat is dat precies? een rondleiding door t riool? of een rondleiding door het Rioolmuseum?
en gewonnen??quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:30 schreef Tjabbo het volgende:
ben ik weer.
lekker gebadmintonned.
4 gewonnen 2 verloren.quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:37 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
en gewonnen??
duurde je te lang?quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:41 schreef MutZ het volgende:
Ik ben er ook weer... Kutschool...
moet je trouwens die 1/4mijl tijden nog hebben.....quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
4 gewonnen 2 verloren.
School duurt altijd te lang...quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:47 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
duurde je te lang?
Dat moet ik bijna elke week... Dat komt omdat ik doordeweeks te weinig doe... (lees: teveel achter FOK! zit...)quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:04 schreef Xtreem het volgende:middag
school duurt altijd lang, maar het wordt pas kut als je in het weekend actief bezig moet!
Doe dat dan ook nietquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:08 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat moet ik bijna elke week... Dat komt omdat ik doordeweeks te weinig doe... (lees: teveel achter FOK! zit...)![]()
Heb je toevallig ook een link?quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het is een rondleiding door het riool wat eigenlijk tot een museum is omgebouwd......
voertuigen die ze gebruikt hebben, toekomst voertuigen voor dit soort werkzaamheden.....
erg leuk om eens gezien te hebben en beter dan de standaard musea in parijs.....
http://www.rioned.org/parys001.htm voorlopig deze....quote:Op donderdag 18 maart 2004 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je toevallig ook een link?
quote:The idea of visiting the sewers of a major city may not seem very appealing at first. Nevertheless, it is an original way to discover part of Paris foundations. With over two kilometres of galleries, the museum presents an exhibition about the city water system through an historical approach of the sewer's evolution. A display of machines and models illustrate the techniques used through the ages to deal with the water cycle. The museum also presents the way manpower was involved in its maintenance. Admission: adults EUR3.81; concessions EUR3.04; 5-12yrs EUR2.28.
Thanx, hij staat er tussenquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:21 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
http://www.rioned.org/parys001.htm voorlopig deze....
ik zal eve de officiele site zoeken....
en wat info
[..]
Stadswandeling vond ik nog 1 van de leukste dingen en dat kunstenaars dorp/plein. Hangt hier nog steeds een karikatuur van mij aan de muur, van ongeveer 7 jaar geledenquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit, we gaan iig naar de eifeltoreneen stadswandeling (gratis
) en dus naar de autosalon, we moeten dus nog zo'n 2 dagen vullen (hoeft niet helemaal vol, dan kunnen we nl nog uitgaan)
Nou precies, dat wil ik ook gaan doen, alleen is dit een MBO-4 opleiding, met iedereen tussen de 18-20jr en die zien een stadswandeling, en Monmartre (dat schildersplein) niet zo zitten denk ik.quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
Stadswandeling vond ik nog 1 van de leukste dingen en dat kunstenaars dorp/plein. Hangt hier nog steeds een karikatuur van mij aan de muur, van ongeveer 7 jaar geleden
graag man!quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
moet je trouwens die 1/4mijl tijden nog hebben.....
was het bijna vergeten.....
Waar blijven de foto's?quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:03 schreef ook_gek het volgende:
Yo ik ben er weer
Was leuk dat belgie
Rijden veel ouwe auto,s van 25 jaar oud met lijpe stikkers en velgen die per stuk al dubbel zo veel waard zijn als de auto
* MutZ wacht ook nog steeds op foto's...quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waar blijven de foto's?
Waarom niet? Ga eens gauw terug... we zitten de hele dag te wachten op foto'squote:Op donderdag 18 maart 2004 21:14 schreef ook_gek het volgende:
heb geen foto,s
je hebt mail....quote:Op donderdag 18 maart 2004 19:17 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
graag man!
mag mailen, anders oplaad naar karboforum mag ook
ik was in een kelderquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:26 schreef BoJo het volgende:
heb je wel een alibi?
tis om te huilenquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:04 schreef BoJo het volgende:
nee...het is hier echt gezellig
Ik ook...quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:12 schreef BoJo het volgende:
ik huillie met je mee![]()
1) ja. msn lag eruit vanavond.quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:11 schreef zinloos het volgende:
Is het bij jullie allemaal ook al zo stil op msn?Wrom ligt iedereen zo vroeg op bed tegenwoordig
Jij bent ook niet echt snel... Dat valt me van je tegen... Oh ja, ik lag te slapen...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:23 schreef LWaS het volgende:dank je MutZ
ja hey...ik ben oudquote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Jij bent ook niet echt snel... Dat valt me van je tegen... Oh ja, ik lag te slapen...![]()
Bij mij heeft hij er een groot gedeelte van de avond uitgelegen....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 00:43 schreef Jofunu-kun het volgende:
MSN lag eruit? Ik heb niets gemerkt?
succesquote:Op vrijdag 19 maart 2004 08:54 schreef PeuRac het volgende:
Goede morgen deze uiterst productieve morgen, oftewel, ik ben er vandaag niet/nouwelijks, ik ga zo beginnen met het gedeeltelijk herinrichten van m'n kamer, altans, met de voorbereidingen.
Of je er blij mee moet zijn is 2.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:14 schreef ook_gek het volgende:
Ik ben er ook niet veel. Het is druk. En vanavond ga ik naar Friesland
Je maakt wat mee he in 1 week. Dan zit je in Belgie dan in Friesland.
Maandag was ik in groningen
Zo kom je nog ergens
en toen was er niemandquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:52 schreef UrbanMike het volgende:ik dacht laat ik ook eens ga SC'en in PTA
nee das best wel kut inderdaadquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:56 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
en toen was er niemand
ja maar er moeten ook mensen zijn waar je wat aan hebt hequote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:10 schreef BoJo het volgende:
Ik ben er nog...
lolquote:Op vrijdag 19 maart 2004 11:32 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ja maar er moeten ook mensen zijn waar je wat aan hebt he
* MutZ heeft al weekend...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:09 schreef UrbanMike het volgende:
grrr nog 5 uur... dan pas weekend, schiet niet op he
t zijn altijd dezelfde hequote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
* MutZ heeft al weekend...![]()
Al meer dan een half uur...
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:12 schreef UrbanMike het volgende:
[..]
t zijn altijd dezelfde he
moet morgen ook nog werken
stagequote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je??
Ik ben net terug...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:24 schreef UrbanMike het volgende:
ik ga lunchendahaaag
I know...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:30 schreef BoJo het volgende:
heeeet....issss....weeeeeekeeeend!!!!![]()
doe eens liefquote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:30 schreef BoJo het volgende:
heeeet....issss....weeeeeekeeeend!!!!![]()
onder welke steen ben jij vandaan gekropen danquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:23 schreef Streetracer het volgende:
Street is op vrije voeten, maar wat de fuck is er met fok! allemaal andere kleurtjes en dingetjes en shit.
Tijd niet gezien... Maar we zijn overgeschakeld op nieuwe software... Vandaar al die vreemde kleurtjes en dingetjes...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:23 schreef Streetracer het volgende:
Street is op vrije voeten, maar wat de fuck is er met fok! allemaal andere kleurtjes en dingetjes en shit.
nog gefeliquote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:42 schreef LWaS het volgende:![]()
Ik heb net al mijn papieren op de buis gedaan voor een toelatingsexamen
Succes... Welke uni??quote:Op vrijdag 19 maart 2004 13:42 schreef LWaS het volgende:![]()
Ik heb net al mijn papieren op de buis gedaan voor een toelatingsexamen
Kom je dichter bij mij in de buurt te zitten...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:09 schreef LWaS het volgende:
[..]
Utrecht
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Kom je dichter bij mij in de buurt te zitten...
Hoiquote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:14 schreef Goodluck het volgende:
Hallo!
Hoiquote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:22 schreef Ultimora het volgende:
goedemiddag! vannavond lekker naar de zuiderzeerally
me tooquote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:52 schreef zinloos het volgende:
morgen ochtend weer om 7 uur werken
vettt!!!quote:Iemand trouwens dat filmpje gesien op automaxx.nl van die suup? Bruuuuuuuuuuuut
http://www.automaxx.nl/index.html?url=/body.php?id=80
in drachten worden volgens mij ook 1/4mijl gereden......quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:23 schreef zinloos het volgende:
Vind het trouwens raar dat ze in nl meestal 1/8 mile sprints rijden. Iemand enig idee wrom dit is?
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
in drachten worden volgens mij ook 1/4mijl gereden......
in assen is de baan volgens mij niet lang genoeg en zeker niet lang genoegj om voor iedereen na de 1/4 mijl veilig tot stilstand te komen
waar danquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:43 schreef Xtreem het volgende:![]()
* Xtreem is blij dat er weer meer menschen zijn in de sc
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:44 schreef ThaFreak het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op vrijdag 19 maart 2004 16:43 schreef Xtreem het volgende:![]()
* Xtreem is blij dat er weer meer menschen zijn in de sc</div></blockquote> waar dan
![]()
ben de slowchat site eens weer aan het updaten.....
volgens mij heb ik nu van iedereen een stukje.....![]()
ik zou het niet weten boink en eddow heb ik laatst nog zien posten...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:46 schreef Xtreem het volgende:
dan weet je ook vast wel waar baggeraars boink/eddow gebleven zijn? en evt. andere 'lost souls'
maar niet frequent meer sinds de meeting eigenlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:50 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik zou het niet weten boink en eddow heb ik laatst nog zien posten...
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:52 schreef UrbanMike het volgende:
heujj... ga nu naar huis... eerste dagje SC in PTA beviel me wel eikbest wel coole mensen hier
dahaaag
idd hetzelfde voor jozef444.....die heb ik ook al lange tijd niet meer zien posten.....same for ballebek....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
maar niet frequent meer sinds de meeting eigenlijk.
de laatste bagger van hen zat in het nablaat topic van de 2e meeting.
mensen ik ga naar huis. welterusten en oet later
Weltrusten om 5 uur....Tjabbo hoort zeker niet bij de avond ploeg..quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
maar niet frequent meer sinds de meeting eigenlijk.
de laatste bagger van hen zat in het nablaat topic van de 2e meeting.
mensen ik ga naar huis. welterusten en oet later
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:35 schreef Xtreem het volgende:mutszs
waar zit die dealer dan?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:46 schreef jwstoop het volgende:
hey tjabbo, we zijn voor de lol ff naar Peterman geweest, serieus geluld met die verkoper over de auto enzo, en dat we toch wel wat sportievers willen dan een Carina E 1.6 Over inruil gehad van die auto enz... Nadat we de hele auto (celica) een btje waren rondgelopen en gecheckt hadden op de staat waarin hij verkeerd (zag er zeer goed uit, op en klein parkeerdeukje na, 98000 km, boekjes erbij en ingevuld) kwamen we op het onderwerp proefrit..... WIL IE DAAR ALLEEN AAN BEGINNEN ALS WE EERST ZAKEN DOEN ?!?!?! Sorry maar naar mijn weten wil je toch eerst goed weten WAAR je zaken over doet, zeker bij een auto van 10 jaar oudNee een proefrit kon wel maar eerst rond de tafel gaan zitten... naja lekker en dat noemt zich een (serieus) toyota-merkdealer? Toen die Carina E aangeschaft werd, bij een andere Toyotadealer was een proefrit geen probleem, eerder een vanzelfsprekendheid. Naja Peterman heeft dus DUIDELIJK afgedaan voor ons...
da wastlaaterrrrrrrr
Enschede volgens mij...quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:47 schreef Ultimora het volgende:
[..]
waar zit die dealer dan?
of oldenzaal....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:49 schreef MutZ het volgende:
[..]
Enschede volgens mij...
welke auto?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:12 schreef Thermo het volgende:
Auto week vertraagd![]()
Productiedatum nu naar week 14 verschoven grrr
Dequote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:56 schreef jwstoop het volgende:
[..]
welke auto?![]()
Forum Opties | |