Ik zie het ja, databaseproblemen. Hopelijk zo terugquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:21 schreef Wobbie het volgende:
R-Mon, je plaatje doet het niet.... :S
403 Forbiddenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:42 schreef trance_fan het volgende:
Klikken!!!
denk dat hij het zo wel moet doen
Daarbij het feit dat iedereen als een nummer wordt gezien, want iedereen ziet er toch hetzelfde uit...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:27 schreef Wobbie het volgende:
zit nog op school. En weet het niet zieker...
Als het een beetje confortabel en vooral mooi is... waarom niet?
Het is veel makkelijker dan iedere ochtend iets nieuws moeten kiezen om aan te doen. toch?
Alleen wel weer heel jammer dat je al je mooie kleren niet op school kan showen... geen complimentjes meer over kleding...
moet je maar eens het adres van het plaatje kopieren en in een nieuwe browser zetten dan werkt het wel.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:43 schreef R-Mon het volgende:
[..]
403 Forbidden
Laat verder maar zitten, te offtopic.
helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:13 schreef okkie-man het volgende:
Dames in kortje rokjes in nooit weg natuurlijk
[offtopic]quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:43 schreef R-Mon het volgende:
[..]
403 Forbidden :'(
Laat verder maar zitten, te offtopic.
Wtf.quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:40 schreef ToBe het volgende:
Ik ben ook voor. Op scholen gebeurd het vaak dat je beoordeeld wordt op de dure merkkleding die je al dan niet draagt. Dat mag nooit het geval zijn imho, dus netjes een schooluniform. Is imho niets mis mee.
jawel, ik weet zeker dat het veel voorkomt op scholen... op sommige meer dan op andere. Maar mijn school staat bekend om zijn "kak"-imago en je wordt heel sterk door je mede-leerlingen beoordeeld op je kleding.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:02 schreef sebaz het volgende:
Ik vind het onzin...
Overigens heb ik nog nooooit van iemand gehoord die gepest werd om zijn goedkope kleding.
Dat is gewoon een cliché voorbeeld wat in de dagelijkse praktijk bijna niet voorkomt.
Ook wat het een stuk saaier op school, als iedereen hetzelfde draagt![]()
En als je wilt kunnen aantonen dat kleding het leerproces remt moet je met wel héle goede argumenten komen
Alsof je dan door iedereen schooluniformen laat dragen er opeens geen onderscheid meer is.quote:Op woensdag 17 maart 2004 08:40 schreef ToBe het volgende:
Ik ben ook voor. Op scholen gebeurd het vaak dat je beoordeeld wordt op de dure merkkleding die je al dan niet draagt. Dat mag nooit het geval zijn imho, dus netjes een schooluniform. Is imho niets mis mee.
Zo jaquote:Op zaterdag 20 maart 2004 08:59 schreef GewoonPim het volgende:
[afbeelding]
Dan ist denk ik een one time viewer.quote:Op woensdag 17 maart 2004 14:49 schreef classpc het volgende:
[..]
[offtopic]
idd offtopic, maar hij werkt wel hoor. zie maar:
[afbeelding]
en anders deze openen http://doa3.fateback.com/costumes/ayane_c3a.jpg
daarna werkt hij dan wel.
[/offtopic]
lijkt wel een leger.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 08:03 schreef SeLang het volgende:
Zo doen we dat hier in Taiwan
S'morgens het volkslied spelen en salueren voor de vlag
(dit zie ik elke morgen als ik uit het raam kijk)
[afbeelding]
Er zijn hier geen hangjongeren, geen kut-marokkanen, nauwelijks criminaliteit, etc
Misschien heeft dat toch wat met opvoeding en discipline te maken
Precies. Je vind altijd eens stok om een hond te slaan. Als kinderen niet om kleding gepest worden is het wel met iets anders.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 13:33 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ben tegen. Het neemt je een vrijheid af om je te uiten. Met kleding kan je je laten zien wie je bent. Verder wordt het grootste pluspunt zwaar overschat. Je zou niet meer gepest worden. Ja hoor. Dat zou betekenen dat in Engeland (of elk ander land met uniformen) niemand gepest wordt. Kinderen verzinnen altijd wel iets om zwakkere kinderen mee te pesten. Klinkt misschien een beetje hard maar pesten is iets heel instinctiefs, de dominantere jongeren vinden altijd iets om een zwakker kind mee te pesten om zo hun macht te laten zien aan de rest en respect af te dwingen. Ook het onderscheid tussen rijk en arm wordt ook wel op andere manieren duidelijk gemaakt dan.
Het enige echte pluspunt zijn de shoolrokjes, maar dan worden alle leraren te veel afgeleid en krijgen we een stormvloed van meldingen van sexuele misbruik
Met zo'n systeem geef je de "kut-marokkanen" juist eerder iets om weer tegenaan te schoppen, ze zullen alles doen om zich alsnog te onderscheiden. Heeft idd alleen met opvoeding te maken lijkt me dat ze bij jou zo gedisciplineerd zijn. Net of kleding discipline bijbrengt... dat heeft meer te maken met de regels daar in het algemeen lijkt me.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 08:03 schreef SeLang het volgende:
Zo doen we dat hier in Taiwan
S'morgens het volkslied spelen en salueren voor de vlag
(dit zie ik elke morgen als ik uit het raam kijk)
[afbeelding]
Er zijn hier geen hangjongeren, geen kut-marokkanen, nauwelijks criminaliteit, etc
Misschien heeft dat toch wat met opvoeding en discipline te maken
Maar een ook met een schooluniform aan kan iemand er nog gothic uit zien. Ze hebben nog hun haar, hun gezicht. En ze kunnen allemaal sieraden en dingen aan doen. En vergeet de tas niet... Oh, en natuurlijk de blik erbij. Die kan nooit verboden worden.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:39 schreef PvtRyan het volgende:
[..]
Verder heb ik eerlijkwaar nog NOOIT iemand gepest zien worden om goedkope kleding, wel op afwijkende kleding (gothic etc) maar daar kies je zelf voor en niet omdat je de andere kleding niet kan betalen. Met een uniform neem je idd een van de redenen weg om gothics bijv te pesten, maar daarmee ook gelijk hun recht om zich te uiten. Geld ook voor andere subculturen natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |