Er zijn nog kaartjes dus je kan nog gaan!!!!!!quote:Op woensdag 17 maart 2004 21:00 schreef moniek het volgende:
harder to breathe is VET!
zijn er nog kaartjes??
[edit] kut. woensdag.
Waar dan? Wilde op de dag dat de vvk begon kaarten kopen om half 12 wast uitverkocht!quote:Op donderdag 18 maart 2004 15:24 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes dus je kan nog gaan!!!!!!
Door de sarcasme in je vraag, vind ik het inderdaad een behoorlijke domme vraag. En Maroon 5 is al een tijdje behoorlijk groot in America, en hier in nederland valt het echt onwijs mee......kaartjes voor het concert in paradiso zijn nog steeds niet uitverkocht...en in deze topic hebben tot nu toen misschien 15 mensen gereageerd. En de cd van Maroon 5 is geen 2 jaar oud...hij is uitgebracht in 2003.....daarvoor hebben ze wel al eerder een promo cd uit gebracht met een stuk of 4 nummers.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:33 schreef Maestrov het volgende:
Misschien een hele stomme vraag, maar is Maroon 5 opeens populair?
Ik was een paar maanden terug bij hun concert in Paradiso en toen waren er maar een handvol mensen (die bijna allemaal bij de platenmaatschappij werkten). Die cd is toch al goed 2 jaar oud?![]()
Kom je ff tof doen met het feit dat je ze al langer kentquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:33 schreef Maestrov het volgende:
Ik was een paar maanden terug bij hun concert in Paradiso en toen waren er maar een handvol mensen (die bijna allemaal bij de platenmaatschappij werkten). Die cd is toch al goed 2 jaar oud?![]()
Ik ben gewoon geinteresseerd omdat ik ze toen wel ok vond maar uit m'n gezichtsveld verdwenen waren.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 21:37 schreef OutKast het volgende:
[..]
Kom je ff tof doen met het feit dat je ze al langer kent![]()
Als je ze echt interessant had gevonden had je geweten dat ze in The States nu echt huge zijn. En dus serieuzer worden genomen door de NL radio en dus meer mensen bereiken en dus populairder worden.
Tsja, ook ik kende ze toen al wel mar kon niet die avond. Nu kan ik dus wel....quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:33 schreef Maestrov het volgende:
Ik kan haast niet wachtenquote:Op donderdag 25 maart 2004 09:16 schreef snellejelle het volgende:
Het voorprogramma is Flemming, ze beginnen om 20.00 uur. Zaal open om 19.30 en Maroon 5 begint om 21.00 uur
Nee hoor, geen domme vraag! Ik ken ze ook niet... voor meer info klik hierquote:Op donderdag 25 maart 2004 23:05 schreef Fen het volgende:
wat of wie is Flemming?
Of is dit nou écht een domme vraag?![]()
Ik vind het ook wel verrassend maar ook wel prettig eigenlijkquote:Op maandag 29 maart 2004 20:51 schreef beautiful_world het volgende:
Het verbaast mij dat overmorgen het concert is en dat het nog steeds niet is uitverkocht....ik had wel verwacht dat het uitverkocht zou zijn.
ihihihihi ik had er idd ook een dubbel gevoel over....ik vind het alleen altijd lullig voor de band zelfquote:Op dinsdag 30 maart 2004 11:31 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel verrassend maar ook wel prettig eigenlijk
je hebt ze dus al live gezien....was het wat?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:13 schreef Maestrov het volgende:
Ondanks mijn vermeende arrogantie heb ik toch maar een kaartje gekocht
(Maestrov hoopt erop dat die zanger me nog herkent van de vorige keer, ik heb hem nog een biertje gegeven!)
Band is matig maar die zanger is zeer goedquote:Op dinsdag 30 maart 2004 21:31 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
je hebt ze dus al live gezien....was het wat?
Nou vandaag is de dag en ik heb er zin en ben erg benieuwddd!quote:Op woensdag 31 maart 2004 09:46 schreef Maestrov het volgende:
[..]
Band is matig maar die zanger is zeer goed
Tsja... K3 is ook best leukquote:Op woensdag 31 maart 2004 12:18 schreef Zapper het volgende:
Dat album is echt zo simpel, vind alleen She will be loved nog enige inhoud hebben, maar de rest is gewoon onzinnig, beetje K3 in het engels![]()
Jij bent MB20 en Creed fan, valt me een beetje van je tegenquote:Op woensdag 31 maart 2004 14:40 schreef snellejelle het volgende:
Tsja... K3 is ook best leuk![]()
Ja dat was gaaf! Nog nooit bij een concert geweest waarbij de drummer ging zingen en de zanger drummen! Die zanger kon trouwens best goed drummenquote:Op donderdag 1 april 2004 01:53 schreef Retarded het volgende:
Ben net terug (lange rit)... twas erg gaaf! Leuke sluiting, de drummer deed Highway to Hell van AC/DC nog ff knoeperhard zingen
Pikkedief ik heb je gezien..8-) ... ik vond het concert ook leuk...vond alleen dat domme gelul over blowen weer erg jammer maar voor de rest was het erg leuk!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 02:25 schreef amsterdam19 het volgende:
JAAAHhet was echt heeeeeel gaaf
ooh enne voor de mensen die erbij waren: ik was die gast die op t eind t podium opklom en de drumstick ripte van de stage achternagezeten door een roadie hahaha.
Oh voor de fans: t hele concert is te zien op http://www.fabchannel.com
Wat bedoel je hier mee?quote:Op donderdag 1 april 2004 18:42 schreef amsterdam19 het volgende:
Ja, eindelijk eens n bandje wat NIET over de drugs en t red light district begon maar helaas ze verpakten t op een andere manier maar t eeuwige cliche zeiden ze wel weer ...zucht.
Flemming was ook wel aardig trouwens..
PS: in oktober komen ze weer!
Ik weet het ook niet zeker er staat op de 3fm site dat ze een mini concert gaan uitzenden maar dat kan natuurlijk ook een registratie zijn van het concert in paradiso.!quote:Op donderdag 1 april 2004 23:36 schreef amsterdam19 het volgende:
Ze zijn vannacht om 3 uur vertrokken dus dat zou me sterk lijken...
Normaal gesproken zijn de bands bij that's live, ook echt live in de studio aanwezig, ze zullen wel ff terugkomen danquote:Op vrijdag 2 april 2004 10:44 schreef beautiful_world het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet zeker er staat op de 3fm site dat ze een mini concert gaan uitzenden maar dat kan natuurlijk ook een registratie zijn van het concert in paradiso.!
Denk het niet. Ze vertrokken 's nachts en doen promotie in Engeland en treden in Astoria in London op. Lijkt me vreemd als ze nog terugkomen. Ze waren eerder deze week wel in de radiostudio's dus misschien hebben ze toen meteen wat opgenomen maar bij that's live zullen ze toch niet komen? We zien wel!quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:37 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Normaal gesproken zijn de bands bij that's live, ook echt live in de studio aanwezig, ze zullen wel ff terugkomen dan![]()
Duidelijkquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:48 schreef wacky het volgende:
Hier een antwoord van bnn op een vraag van me:
Hoi,
Je bent a.s. zondag van harte welkom bij Thats Live, waar we een mini concert van Maroon 5 uitzenden. We hebben dit afgelopen week al opgenomen waardoor Maroon 5 er dus helaas niet zelf live bij zijn.
De tafel van 11 staan wel live op ons podium. Als je langs komt maak je kans op kaarten voor de album launch party van D-12 (dè band van Eminem), 29 april in de Amsterdamse Paradiso
quote:Op donderdag 1 april 2004 02:25 schreef amsterdam19 het volgende:
JAAAHhet was echt heeeeeel gaaf
ooh enne voor de mensen die erbij waren: ik was die gast die op t eind t podium opklom en de drumstick ripte van de stage achternagezeten door een roadie hahaha.
Oh voor de fans: t hele concert is te zien op http://www.fabchannel.com
Zeker coole fotos....ik ben zeker geintereseerd ik heb je ook al een mailtje gestuurd!!!!!! ik hoor het wel van jequote:Op maandag 5 april 2004 12:27 schreef Dizer het volgende:
cool, thx. Heb er wel 100 van. Geinterseerd? Mail me dan en dan geef ik je een url waar je ze kan downloaden
P.s Snellejelle, ik lees hier ergens dat je een fan bant van Mb20? Cool! Ik ook en ik ben een vaste bezoeker van matchbox20.nl en heb mijn eigen site dat vanaf volgende week online gaat: robthomas.nl
Maar maroon5 was echt gaaf!! Hoorde ik nou iemand zeggen dat ze weer komen?
hahahaaha thx man.....ik weet nog toen ik daar was dat ik tegen de gene met wie ik was zei moet je die jongen zien die is echt big fan! ahahahahah dat was jij!quote:Op maandag 5 april 2004 15:42 schreef Dizer het volgende:
you've got m@il
mail me als je meer foto's wilquote:Op maandag 5 april 2004 20:27 schreef Fen het volgende:
Wow echt geweldige foto's! kHeb ze even opgeslagen, mag wel toch? Wil dr wel meer...![]()
Jij stond dus echt zooo vooraan! beter...
wauw!quote:Op zondag 18 april 2004 00:17 schreef Dizer het volgende:
Nieuwe single wordt:
"She Will Be Loved"
Mooie Keuze
maroon 5 is idd wel goed, maar DMB overstijgt maroon5 wel op elk niveau. Maroon5 is nogal poppy, neemt niet weg dat het leuke muziek is. Volgens mij staan ze dit jaar weer in het voorprogramma van dave in de vsquote:Op maandag 26 april 2004 19:12 schreef GotC het volgende:
Hrm....Jason Mraz, Dave Matthews Band en Jamie Cullum (vooral de 1e) komen wel aardig in de buurtMaar Maroon 5 blijft het beste van de 4
Nou ze heetten eerst Kara's Flowers, volgens mij zijn ze al sinds 1997 samen, dat is dus al zo'n 7 jaar....?quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:06 schreef Dizer het volgende:
Ik ken ze vanaf de eerste maand dat ze bestonden!! Supergoed band!!! Echt!!!
Ze bestaan niet zo lang. Net een jaar.
Toch maar mooi een band gekend voordat ze officieel begonnen waren!quote:Op dinsdag 27 april 2004 22:06 schreef Dizer het volgende:
Ik ken ze vanaf de eerste maand dat ze bestonden!! Supergoed band!!! Echt!!!
Ze bestaan niet zo lang. Net een jaar.
In Amerika wel jah. Hier helaas niet. Hier moesten we weer wachten. Ik ken ze nog vanaf begin 2003. Toen hadden ze nog geen single uitgebracht naar mijn idee. In Europa in ieder geval niet.quote:Op donderdag 29 april 2004 19:23 schreef Maestrov het volgende:
[..]
Toch maar mooi een band gekend voordat ze officieel begonnen waren!
De CD zelf is uitgegeven in 2002.
Wat is er mis met commercieel?quote:Op dinsdag 27 april 2004 16:50 schreef 8PacK het volgende:
ik vind het maar commerciele zooi.
Ik snap niet eens waarom hij het commercieel noemt? Ze hebben net 2 nummers uitgebracht en ze worden AMPER gedraaid...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:01 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Wat is er mis met commercieel?![]()
Als je iets leuk vindt,en er dan achter komt dat het commercieel is,vind je het opeens niet meer leuk![]()
Klopt dat wist ik, alleen weet jij of de album ergens te vinden is???quote:Op donderdag 29 april 2004 09:53 schreef Fen het volgende:
[..]
Nou ze heetten eerst Kara's Flowers, volgens mij zijn ze al sinds 1997 samen, dat is dus al zo'n 7 jaar....?![]()
inderdaad, heel aanstekelijkquote:Op zondag 23 mei 2004 23:41 schreef yanggie het volgende:
Wat een geweldig nummer "This Love". Echt een hele lange tijd geleden dat ik zo'n goed nummer heb gehoord.![]()
enige nummer van kwaliteit, damn de rest is zulke simpele baggerquote:Op maandag 24 mei 2004 21:34 schreef Vava het volgende:
"She will be loved" vind ik een mooi liedje
De rest heb ik nog niet gehoordquote:Op maandag 24 mei 2004 21:55 schreef Zapper het volgende:
[..]
enige nummer van kwaliteit, damn de rest is zulke simpele bagger
Meen je dat nou???quote:Op maandag 24 mei 2004 21:55 schreef Zapper het volgende:
[..]
enige nummer van kwaliteit, damn de rest is zulke simpele bagger
Bedankt voor de link, heb hem besteldquote:Op maandag 24 mei 2004 17:51 schreef Fen het volgende:
Het album heet Fourth World...
Kijk even op amazon.com of misschien doet deze link het: http://www.amazon.com/exe(...)436-2857438?v=glance
Vond je flemming echt beter??quote:Op dinsdag 25 mei 2004 13:05 schreef pinquit het volgende:
flemming was wel even een stukje beter zeg..
(heb ze ookgezien in paradiso, kende ze nog helemaal niet)
ik vind het maar een vage band.. soort boyband met justin timberlake achtige zanger..
maar de liedjes zijn opzich wel grappig, al zijn het echt liedjes... geen goede nummers ofzo
Secret!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 12:44 schreef Dizer het volgende:
[..]
Meen je dat nou???
This love niks??
SECRET??? das pas echt een mooi nummer!!!!
Aaaah dat heb ik ookquote:Op dinsdag 25 mei 2004 17:42 schreef Fen het volgende:
[..]
Secret!
Het intro op vol volume luisteren, heerlijk!!![]()
Beetje dat je zegt van een paar maanden te laat!quote:Op zaterdag 29 mei 2004 00:55 schreef evert het volgende:
this love komende week megahit op 3fm
single is net uit. de vorige single is ook heel veel gedraaid (harder to breath). dus ik snap je niet...quote:Op zondag 30 mei 2004 12:17 schreef Fen het volgende:
[..]
Beetje dat je zegt van een paar maanden te laat!
3fm, altijd de eerste met...
Uuh, Fen heeft gelijk hoor. Single is inmiddels oud. Er is al een paar weken een nieuwe single uit.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:01 schreef evert het volgende:
[..]
single is net uit. de vorige single is ook heel veel gedraaid (harder to breath). dus ik snap je niet...
Toch heb ik gelijk!quote:Op maandag 31 mei 2004 02:43 schreef evert het volgende:
ik kan me vergissen, maar This love is de 2e single in Nederland. Er is nog geen derde uit.
De album is dedicated voor een vrouwquote:Op maandag 31 mei 2004 12:50 schreef Vava het volgende:
Hmm... ik heb 'She will be loved' eerder gehoord dan 'This love'.
Nu heb ik de hele cd en ik vind hem eigenlijk wel heel erg leuk, wel valt op dat echt elk nummer over sex gaat
I totally agree!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:59 schreef Dizer het volgende:
Het is een van de weinige albums die ik in mijn bezit heb waar daadwerkelijk ALLE nummers gewoon supergoed zijn!!!
Hm daar ben ik het dan weer niet mee eens, ik had eerst een versie op m'n pcquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:13 schreef Little_Meanie het volgende:
Ik vind "not coming home" het beste nummer, lekkere intro
She will be loved is hier niet uit. Alleen US (uk?) etc. Hier is this love pas net uitgebracht. Maar goed die kende wij al lang omdat die in Amerika al bejaard is.quote:Op maandag 31 mei 2004 01:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Uuh, Fen heeft gelijk hoor. Single is inmiddels oud. Er is al een paar weken een nieuwe single uit.
OPTZ: She Will Be Loved.
iddquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:32 schreef amsterdam19 het volgende:
[..]
She will be loved is hier niet uit. Alleen US (uk?) etc. Hier is this love pas net uitgebracht. Maar goed die kende wij al lang omdat die in Amerika al bejaard is.
k ben nog steeds trots op m'n drumstick van Ryanquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:36 schreef Fen het volgende:
[..]
iddHij staat daar nu al 17 weken in de billboard top nogwat!
En raad eens, hij staat nog steeds op 7! Go Adam! Go Ryan! Go Jesse! Go Mickey! Go James!
Whieeh!
Ja beetje jammer wel!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:40 schreef amsterdam19 het volgende:
[..]
k ben nog steeds trots op m'n drumstick van Ryan![]()
Als ze nou bij Paradiso en t management van Maroon5 eens wakker worden en de tourdates in de rest van de EU bekend maken ipv t eeuwige UK.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:45 schreef Fen het volgende:
Check dit! http://www.m5live.com
Alsjeblieft, ik wilde het graag met jullie delen!quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dank u voor dit mooie geschenk!!!
Komt dit misschien uit op een album?????quote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:03 schreef Fen het volgende:
[..]
Alsjeblieft, ik wilde het graag met jullie delen!
Wat geweldig zeg!![]()
Oja, vrouwen en sex is about the samequote:Op maandag 31 mei 2004 23:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
De album is dedicated voor een vrouw
Aaahquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:45 schreef Fen het volgende:
Check dit! http://www.m5live.com
Nou.. wat ik gehoord heb vond ik meer pop dan rock orquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:25 schreef Dizer het volgende:
Adam is echt cool!!!!
Hij is echt een rockstar!!!
Dan heb je hem niet live gezien!!!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:11 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Nou.. wat ik gehoord heb vond ik meer pop dan rock or
Ah toch nog 1 met verstand hierquote:Op woensdag 2 juni 2004 15:31 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Wat een kutband. Word zooooooooooooooo moe van dat nieuwe nummer.
:'( Ik weet het, het is zoooo oneerlijke!!!quote:Op woensdag 2 juni 2004 17:50 schreef Zapper het volgende:
[..]
Ah toch nog 1 met verstand hier
Waarom, in godsnaam waarom, krijgt deze nietszeggende band wel aandacht,
en écht goede bands als Matchbox Twenty, die nou niet?
Onbegrijpelijk, onbegrijpelijk
Dan zijn we het in ieder geval over dat laatste eensquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:52 schreef Dizer het volgende:Ik weet het, het is zoooo oneerlijke!!!
Hoewel, Maroon5 echt heeeeel goed is, vind ik dat er absoluut geen betere beand bestaat dan MB20!!!
oh, die vind ik juist wel goedquote:Op woensdag 2 juni 2004 18:00 schreef Dizer het volgende:
KUCH KUCH... Linkin KUCH Park...
Creed krijgt die erkenning hier toch ook nietquote:Op woensdag 2 juni 2004 17:50 schreef Zapper het volgende:
en écht goede bands als Matchbox Twenty, die nou niet?
Onbegrijpelijk, onbegrijpelijk
Uniek?quote:Op woensdag 2 juni 2004 18:00 schreef Dizer het volgende:
Tjah, gewoon ik weet het niet. Ik vind het gewoon uniek...denk ik. Ik vind de stem van Adam echt goed gewoon. Maroon5 heb ik voor het eerst gehoord toen ze in de voorprogramma waren van MB20 in duitsland vorig jaar op 10 septemeber. En ik vond ze toen live erg goed. Daarna album gekocht en eigenlijk vind ik ze steeds beter en beter worden. Ik heb een paar maanden geleden hun weer live gezien in de paradiso en dat was nog beter dan in duitsland. Dus ik ben een fan gewordenEN ik heb adam ontmoet en is echt een coole gozer!!!
Maaaaaar.....das allemaal voorlopig, want ik ben benieuwd hoe hun tweede album zou klinken als die ooit komt. Want om nou even eerlijk te zijn, er zijn wel wat bands die het goed hebben verpest door een tweede album uit te brengen.... KUCH KUCH... Linkin KUCH Park...
Psssst.... als muziek kenner, zou je denk ik wel naar: http://www.matchbox20.nl willen gaan en natuurlijk naar http://www.robthomas.nl (zelf gemaakt) kijken![]()
Er staat .... denk ik... achter het woordje uniekquote:Op woensdag 2 juni 2004 20:24 schreef Zapper het volgende:
Come on Dizer, ga dit niet uniek noemen(MB20 is wel uniek
)
M5 is best leuk om naar te luisteren, maar bijna elk liedje eindigt met onverstaanbaar gegil van de zanger...
En Apfel... helaas ook Creed niet hier nee
Maar ach, hoe gives a fucking shit om de Top 40, alsof die serieus genomen kan worden
quote:Op woensdag 2 juni 2004 21:51 schreef Dizer het volgende:
Ik ben het wel met je mee eens dat Adam een beetje af en toe een tikkie te veel kan schreeuwen. Maar vind het niet echt irritant of zo. Wel heb ik zo dat als ik de album op repeat heb en ik merk na 3 keer opnieuwluisteren dat ik me er aan begin te irriteren. Dat terwijl met MB20 dat niet heb. Mijn record is geloof ik 8 keer achter elkaar MTYTYA gedraaid. Dat was toen ie net uit was
Dude wie ben jij???quote:Op woensdag 2 juni 2004 22:29 schreef Zapper het volgende:
[..]MTYTYA is dan ook een superalbum
tekst en muziek met inhoud, in tegenstelling toch M5
Zapperquote:Op woensdag 2 juni 2004 23:33 schreef Dizer het volgende:
Dude wie ben jij???
quote:Jij bent echt tof gewoon!!!
Zow, heb ik dat ff snel bereikt of nietquote:Jij bent mijn held
Dat vind ik ook, mensen die daarbij ook M5 luisteren iets minderquote:Mensen die Matchbox Twenty goed vinden zijn gewoon goed!!!
Dude, das wel de ultieme ervaring!!quote:Trouwens, haat me niet, ik heb Rob Thomas ontmoet en heb met hem gesproken en heeft alle drie de albums gesigneerd!!
Inderdaad, en over smaak valt niet te twisten.quote:Op donderdag 3 juni 2004 17:02 schreef OutKast het volgende:
Maar goed, ieder heeft zo zijn eigen smaak.
megahit bij 3fm, dus zeker 1x in de 2 uur.quote:Op dinsdag 11 mei 2004 11:10 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik snap niet eens waarom hij het commercieel noemt? Ze hebben net 2 nummers uitgebracht en ze worden AMPER gedraaid...
Euh?quote:Op donderdag 3 juni 2004 23:06 schreef Dizer het volgende:
En dat is goed. Want dat betekent ook dat MB20 gewoon een waarheid is en niet gemaakt is of zo.
Je weet wel, bands die gemaakt zijn....Linkin Park....quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:00 schreef OutKast het volgende:
[..]
Euh?
MB20 = matchbox twentyquote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:00 schreef OutKast het volgende:
[..]
Euh?
Oooooh! Dat bedoel je. Ja, Linkin Park is helemaal crap.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:45 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je weet wel, bands die gemaakt zijn....Linkin Park....
Ik denk dat ie dat wel begrepen heeftquote:Op vrijdag 4 juni 2004 11:29 schreef niksan het volgende:
[..]
MB20 = matchbox twenty
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik denk dat ie dat wel begrepen heeft
Geeft niet, je blijft liefquote:Op vrijdag 4 juni 2004 12:57 schreef niksan het volgende:
[..]![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Geeft niet, je blijft lief
Jij bent ook lief hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:23 schreef Fen het volgende:
Owkeej...
Dat was ik deze keer wel van plan jaquote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:30 schreef Dizer het volgende:
On topic:
Gaat iemand naar Maroon5 in oktober?
lol, jij ook alquote:Op woensdag 17 maart 2004 13:58 schreef XpieterX het volgende:
damn en ik maar denken dat dit over XmaroonX ging uit duitsland....
Dat hoop ik idd ook ja! Ben benieuwd of het volgende album commercieel wordt of nog steeds een beetje hun eigen sound heeft!quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:48 schreef ChildOfBodom het volgende:
Hopen dat dit bandje leuke muziek blijft maken ondanks alle populariteit.
Ik hoop het ook. Wat vind je van MB20 niet leuk? Heb je alles al gehoord? Of de laatste album al?quote:Op zaterdag 5 juni 2004 19:48 schreef ChildOfBodom het volgende:
Hopen dat dit bandje leuke muziek blijft maken ondanks alle populariteit. MB20 vind ik trouwens helemaal niks
quote:Op zaterdag 5 juni 2004 23:46 schreef Zapper het volgende:
doen!quote:Op zondag 6 juni 2004 00:11 schreef o0-Bianca-0o het volgende:
Ik heb toevallig van de week een paar nummers gedownload en ik vind ze helemaal geweldig. Ik ga die cd maar eens halen
Het volgende album commercieel? Dit album is al rete-commercieel, dus die valkuil zijn ze allang ingelopen.quote:Op zaterdag 5 juni 2004 21:00 schreef Fen het volgende:
[..]
Dat hoop ik idd ook ja! Ben benieuwd of het volgende album commercieel wordt of nog steeds een beetje hun eigen sound heeft!
Ben ik niet met je mee eens. Bijna elke band speelt live harder dan dat ze op de album klinken. En tjah comercieel? Goh, ga naar Amerika, elke band is daar commercieel. Er is een verschil tussen commercieel en beroemd zijn. Laten we eerst de tweede album afwachten totdat we gaan roepen of ze commercieel zijn of niet. Neem als voorbeeld Linkin Park. Linkin Park waren met hun eerste album echt gewoon perfect...totdat ze Reanimation en Meteora uitbrachten. Ja die werden commercieel. Ene nummer na de andere...die allemaal op elkaar lijken.quote:Op maandag 7 juni 2004 08:48 schreef OutKast het volgende:
[..]
Het volgende album commercieel? Dit album is al rete-commercieel, dus die valkuil zijn ze allang ingelopen.
De tracks op hun album zijn zo catchy en poppy geschreven en geproduceerd dat je niet kan ontkennen dat dat met een reden is gedaan. Om het toegankelijker te maken. Live spelen ze de nummers ook harder en ze sloten zelfs de show af met "Highway To Hell".
Dus als je zulke numemrs al graag speelt hou je zelf ook van wat harder, en het album is alles behalve hard.
Ik zeg niet dat er iets verkeerd is met commercieel. Maar hun intentie is duidelijk; zoveel mogelijk verkopen en zo bekend mogelijk worden. Want anders teken je geen contract bij een major. En dan maak je ook niet zo'n poppy album met muziek die precies geschikt is voor de radio.quote:Op maandag 7 juni 2004 09:00 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ben ik niet met je mee eens. Bijna elke band speelt live harder dan dat ze op de album klinken. En tjah comercieel? Goh, ga naar Amerika, elke band is daar commercieel. Er is een verschil tussen commercieel en beroemd zijn. Laten we eerst de tweede album afwachten totdat we gaan roepen of ze commercieel zijn of niet. Neem als voorbeeld Linkin Park. Linkin Park waren met hun eerste album echt gewoon perfect...totdat ze Reanimation en Meteora uitbrachten. Ja die werden commercieel. Ene nummer na de andere...die allemaal op elkaar lijken.
Net zoals bij the Sheerquote:Op maandag 7 juni 2004 10:46 schreef Dizer het volgende:
Ik zie nu dat ze overal in de lijsten hoog binnenkomen of hoog klimmen en zo..Weet niet of ik daar zo blij mee ben. Heb geen zin om in oktober al die gillende tienermeisjes om me heen heb tijdens hun concert.
Zoals?quote:Op maandag 7 juni 2004 11:07 schreef Fen het volgende:
Hey, wij zijn tenminste wel trendsetters!
Nog genoeg andere bandjes die ook graag ontdekt willen worden hoor![]()
Dat weet ik niet, ik ben niet echt bekend met Jason Mrazquote:Op maandag 7 juni 2004 12:47 schreef Maestrov het volgende:
Jason Mraz is in de USA toch groter dan Maroon 5?
quote:Op maandag 7 juni 2004 16:03 schreef Zapper het volgende:
Outkast heeft gelijk.
En Dizer, pas maar op, binnenkort Maroon5 op Sky Radio
quote:Op maandag 7 juni 2004 20:56 schreef Dizer het volgende:
Owwwwkeeee dit is niet meer leuk!!!
Nu gebruikt RTL4 zelfs This Love om hun reklma voor hun programma's te promoten
Hmmzz..... dit is niet de eerste keer dat RTL een liedje voor me verpest heeft door het in hun reclame te gebruiken.....quote:Op maandag 7 juni 2004 20:56 schreef Dizer het volgende:
Owwwwkeeee dit is niet meer leuk!!!
Nu gebruikt RTL4 zelfs This Love om hun reklma voor hun programma's te promoten
Het begint altijd met 1 single...quote:Op maandag 7 juni 2004 22:30 schreef Apfel het volgende:
1 single die het goed doet en de helft staat alweer te zeuren dat het weer té goed gaat.![]()
ja want het is niet cool als iedereen iets kent he..quote:Op maandag 7 juni 2004 22:30 schreef Apfel het volgende:
1 single die het goed doet en de helft staat alweer te zeuren dat het weer té goed gaat.![]()
Als je nu even alles leestquote:Op dinsdag 8 juni 2004 08:33 schreef Cybart het volgende:
[..]
ja want het is niet cool als iedereen iets kent he..
afgekeken van de BeeGeesquote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:34 schreef bugeye het volgende:
die vorige nummer van M5 klinkt die zanger toch wel weer anders
het was geen vraag maar een sarcastische opmerking...quote:Op dinsdag 8 juni 2004 18:32 schreef ChildOfBodom het volgende:
[..]
Als je nu even alles leestjou vraag leid naar waar het een stuk terug al heel de tijd over ging.
haha het is wel waar!quote:Op woensdag 9 juni 2004 08:50 schreef Cybart het volgende:
[..]
het was geen vraag maar een sarcastische opmerking...
het is nl de regel op fok dat zodra iets commercieel is of wordt, dat het dan kut is....
hoeveel discussies ik daar in de afgelopen jaren hier al over gelezen heb... *zucht*
Die TMF trutjes waren er ook al in de paradiso hoorquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:09 schreef Retarded het volgende:
Ik ben ook al een jaartje fan van de band, en om heel eerlijk te zijn vind ik het best jammer dat ze nu opeens singles gaan uitbrengen.
Je wordt doodgegooid met This Love... leuk nummer, maar als ik het 6x op een dag hoor wordt ik het ook een beetje zat.. ik krijg nu 13-jarige meisjes aan de balie die deze single willen kopen, maar de naam van de band niet eens uit kunnen spreken![]()
Erg leuk voor de jongens dat ze wat bekender worden, maar ik vind het jammer dat de muziek nu opeens wordt verkracht door het 20x per dag op de radio en TMF uit te zenden.... nu maar wachten op een 1 of andere mongolen-DJ die het nummer gaat coveren in een cheap-ass BoozyWoozy-mix![]()
Ik hoop iig dat het bij deze single blijft, want ik heb geen zin om tijdens het optreden in oktober (als dat waar is) tussen een hoop TMF-trutjes te staan die This Love een leuk liedje vinden, maar het album niet eens kennen
dat viel redelijk mee... bijna het hele publiek kon lekker meezingen met de nummer zag ik... tuurlijk waren ze er wel, maar wat wil je met een entreeprijs van 10 euroquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:36 schreef Maestrov het volgende:
[..]
Die TMF trutjes waren er ook al in de paradiso hoor
haha ik zie er soms ook uit als een tmf trutje, maar dat wil niet zeggen dat ik er 1 benquote:Op donderdag 10 juni 2004 10:36 schreef Maestrov het volgende:
[..]
Die TMF trutjes waren er ook al in de paradiso hoor
hehe daar ga jequote:Op donderdag 10 juni 2004 12:52 schreef Dizer het volgende:
This Love is binnengekomen op #11 in de Top40
Bron: Http://www.top40.nl
quote:Op donderdag 10 juni 2004 15:44 schreef Fen het volgende:
[..]
haha ik zie er soms ook uit als een tmf trutje, maar dat wil niet zeggen dat ik er 1 ben![]()
Don't judge a book by it's cover
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:28 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Mensen, ik voel een #1 hit aankomen......
Ik zwaaide alleen maar....quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:41 schreef niksan het volgende:
[..]
![]()
ik bedoelde het niet zó!! oh helpquote:Op donderdag 10 juni 2004 23:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik zwaaide alleen maar....
quote:Op donderdag 10 juni 2004 22:47 schreef Zapper het volgende:
zou wel passen bij de huidige Top40, die bagger![]()
quote:Op donderdag 10 juni 2004 23:06 schreef niksan het volgende:
[..]
ik bedoelde het niet zó!! oh helphet ging mij erom dat ze om nr 1 in de top 40 zouden komen....
sorry!!??
Ik heb ze op Skyradio gehoordquote:Op woensdag 16 juni 2004 15:13 schreef Fen het volgende:
my god....
ze zijn nu zelfs het album Maroon 5 aan het weggeven op de radio..![]()
Kijk dit had ik voorspeld, ik ben ineens weer zóóó blij dat Matchbox Twenty niet zo "populair" is, heerlijkquote:Op woensdag 16 juni 2004 19:28 schreef Vava het volgende:
Ik heb ze op Skyradio gehoord![]()
Maaaarrrrr dat mag de pret niet drukkenhet blijft leuke muziek
![]()
3 doors down!!! HOE WAT WAAR??quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:35 schreef Dizer het volgende:
Ik was afgelopen maandag naar het concert van 3 doors down.
Ik was zoo blij dat ik vooraan kon staan en zo en geen van TMF tutjes die met beertjes gooien...behalve eentje dan
Ik wil dat het zo ook met Maroon5 blijft. Ik wil niet dat ze opeens in een uitverkochte ArenA of Kuip of ziets staan. NO WAY!!
En ben het idd met Zapper eens! Ben blij dat Matchbox Twenty in europa niet zo populair is!!
quote:Op woensdag 16 juni 2004 22:40 schreef niksan het volgende:
[..]
3 doors down!!! HOE WAT WAAR??![]()
Harder to breathe is ook geweldig, de tekst vooral! Die vind ik bij This Love minder. Mijn favo zinnetje is 'Pretending to feel the same, then turn around and leave again'. Nou dat zegt genoeg toch?quote:Op donderdag 17 juni 2004 17:23 schreef Seborik het volgende:
This Love vind ik eigenlijk maar een zeer matig nummer. Harder To Breath zaten nog wel wat leuke dingetjes in.
proestquote:Op donderdag 17 juni 2004 22:11 schreef Fen het volgende:
Rest van de cd is veel beter![]()
ik vind het lekker fris en lekker vrolijkquote:Op donderdag 17 juni 2004 17:23 schreef Seborik het volgende:
This Love vind ik eigenlijk maar een zeer matig nummer. Harder To Breath zaten nog wel wat leuke dingetjes in.
gisteren geregistreerd door ene Firas Daoud uit Purmerendquote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:10 schreef Dizer het volgende:
http://www.maroon5.nl
Hij bestaat. Ik ben benieuwd wie de eigenaar is..........
Ok.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:16 schreef Cybart het volgende:
[..]
gisteren geregistreerd door ene Firas Daoud uit Purmerend
en dat is gebeurd via
www.eatserver.nl
ahaa.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:27 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok.
wat een toeval hequote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:27 schreef Dizer het volgende:
Ok.
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:20 schreef Dizer het volgende:![]()
Ik ben ontmaskerd
Hey wat is daar mis meeee?????quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:37 schreef Zapper het volgende:
[..]
nu die kneusjes op die dat mb20 forum nog![]()
ow sorry, LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:39 schreef Dizer het volgende:
Hey wat is daar mis meeee?????![]()
90% van de actieve posters zijn hele goede vrienden van me!!!
'k snuffel wel 's rondquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:51 schreef Dizer het volgende:
Tuurlijk. Das nou wel leuk. Dat doen een vriendin van mij en ik altijd (zij is de medeeigenaares)
Je gaat me niet vertellen dat je ook op die forum zit???!!
Zeg nou eerlijk.....ben je member???quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:56 schreef Zapper het volgende:
[..]
'k snuffel wel 's rond
off-tooooooooopicquote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:56 schreef Dizer het volgende:
Zeg nou eerlijk.....ben je member???
quote:Op vrijdag 18 juni 2004 22:58 schreef Zapper het volgende:
[..]
off-tooooooooopic![]()
nee
ik snap niet wat ik daar aan zou moeten hebbenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:01 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ok bij deze.
Op de website van msn is GRATIS een concert van Maroon5 te zien:
http://www.msnbc.msn.com/id/3041478/
Maroon5 topic..........................Maroon5 concertquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:03 schreef Zapper het volgende:
[..]
ik snap niet wat ik daar aan zou moeten hebben
Hou nou toch eens op met je gezeik zeg, 1 opmerking is oke maar je moet iedere pagina zo onderhand vervuilenquote:Op vrijdag 18 juni 2004 23:03 schreef Zapper het volgende:
ik snap niet wat ik daar aan zou moeten hebben
Hmm ja begreep niet dat t een reactie was op mijn "of topic" sorryquote:Op zaterdag 19 juni 2004 08:21 schreef Apfel het volgende:
Hou nou toch eens op met je gezeik zeg, 1 opmerking is oke maar je moet iedere pagina zo onderhand vervuilen![]()
Okequote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:42 schreef Zapper het volgende:
Hmm ja begreep niet dat t een reactie was op mijn "of topic" sorry
Neej, niet She will be loved!!!quote:Op woensdag 23 juni 2004 12:51 schreef Apfel het volgende:
Volgens BMG
9-aug-04 33 RCA USA CDS Maroon 5 She Will Be Loved 82876 635172 828766351729 1
BIj mij ook niet echt. M'n broer had de cd aangeschaft en liet het aan mij luisteren. Het klinkt wel aanstekelijk en leuk voor een lente/zomer namiddag, maar het is gewoon te (mier)zoet, zal ik maar zeggen. Alhoewel "secret" wel potentie heeft. Leuk voor 1 keer draaien. Misschien geef ik de cd ooit een tweede kans.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 15:27 schreef Bioslock het volgende:
Nogal simpele muziek. Helaas. Heeft het niet gehaald.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |