ja maar door fin tegenslagen is ie nu aan t kijken voor een kawa, wat voor een weet ik niet?quote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Volgens mij heeft PatM een K1100LT
En hollander wou toch een GSX-R? Das Suzuki geloof ik
Is dit niet te combineren op een of andere manier? Lijkt me ook wel leuk eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:02 schreef Gerako het volgende:
Dat kan natuurlijk ook, tenminste voor mij dan. Weet niet hoe het met de andere is.
Ja, zou een andere keer kunnen, 12 april is namelijk op een maandag, ik ging er vanuit dat het ONK altijd op een zaterdag is. Is trouwens erg leuk, ik ga eigenlijk naar alle ONK wedstrijden, ook in Oss, Raalte en Hengelo, gaan we altijd met een stuk of 4 vrienden op de motor heen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:06 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Is dit niet te combineren op een of andere manier? Lijkt me ook wel leuk eigenlijk.
Als ik mijn motor heb (en die heb ik dan als het goed is) ga ik meequote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Voorlopig hebben we een meet gepland op 11 april in Friesland. De route wordt verzorgd door ZX9R en dit is het voorlopige lijstje dat mee gaat:
PatrickM (BMW K1100LT)
tja, zeg jij het dan maar. jij bent de enige die niet kon de 11e...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:27 schreef ZX9R het volgende:
4 april is géén optie.
Ik vier namelijk 3 april mijn verjaardag en dan lig ik als het goed is op 4 april met een kater op bed.
En ik heb het hele huis volliggen met bezoek.
Mijn familie woont namelijk niet in het noorden.
Dan liever nog in het paasweekend!
daar ging ik wel vanuit jaquote:Op dinsdag 16 maart 2004 20:31 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Als ik mijn motor heb (en die heb ik dan als het goed is) ga ik mee
Ik weet nu nog niet hoe alles gaat lopen de komende weken, maar de 11'de ben ik in principe vrij.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:20 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik stel voor om die leegte op te vullen met route Friesland, gaan wij de 11e wel ergens anders heen.
In Brabant heb je bijvoorbeeld de Peel en Maas route.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee hoor, eigenlijk als ik het zo bekijk ligt arnhem best centraal gelegen. ik had gerekend op Friesland, oftewel buitenlanddus Brabant is geen prob!
alleen, kun je daar wel een beetje mooie routes rijden? weet iemand dat?
heb jij zin om de route dan weer uit te stippelen? maar dan iets beter dan zondag? no offense maar dat zoeken naar de route schoot niet echt op of welquote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:03 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik weet GENOEG mooie weggetjes in Brabant, no problem! Mijn idee is dan om het af te sluiten bij Vos-Oss in Oss dusErg leuke motorzaak.
Had je haast dan?quote:Op woensdag 17 maart 2004 07:32 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
heb jij zin om de route dan weer uit te stippelen? maar dan iets beter dan zondag? no offense maar dat zoeken naar de route schoot niet echt op of wel
Nee hoor geen haastquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:27 schreef Rietvaerder het volgende:
Had je haast dan?
Zoals ik al zei... was ik dat ANWB boekje kwijt, met die Veluwe route erin. Dat is gewoon een stukje onmacht. Het enige wat ik wist dat ie in Ede begon... dus ja, dan moet je effe rondzoeken heEnne.... zo lelijk waren de wegen nu ook weer niet, waar we aan t zoeken waren. Wen er maar aan, je zal wel vaker verkeerd rijden met een route rijden
beloofdquote:Maar ik wil idd de route voor Brabant wel regelen, als jullie maar niet gaan slaan als ik verkeerd rijd![]()
Vanaf 18 april is er weer een grote leegte in mijn agenda. De weekenden daarvoor zijn vol helaas!quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Ja, want Luc kan die dagen niet geloof ik. Volgde het niet zo..
Maare, kunnen we niet gewoon een andere keer naar Friesland gaan dan? Als Luc WEL kan
wij moeten ook kms maken om in Friesland te komen, erg jammer als jullie Noordelingen er niet bij zijn!quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:56 schreef super_honda het volgende:
Is de meeting nu opeens in brabantzo ja, streep mij dan ook maar door......
Ik ga niet eerst 300 km naar brabant rijden, daar een tocht van weet ikveel hoeveel kilometers maken en dan weer 300 saaie snelweg kilomters naar huis toe....quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
wij moeten ook kms maken om in Friesland te komen, erg jammer als jullie Noordelingen er niet bij zijn!
saaiquote:Op woensdag 17 maart 2004 15:04 schreef super_honda het volgende:
Ik ga niet eerst 300 km naar brabant rijden, daar een tocht van weet ikveel hoeveel kilometers maken en dan weer 300 saaie snelweg kilomters naar huis toe....
in de buurt van utrecht rijden vind ik best, maar voorlopig ga ik geen ritten in brabant rijden.....
mooi! kun je nog ff een plattegrond posten, kijkt wat makkelijker?quote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:52 schreef Rietvaerder het volgende:
Ok, hij begint in Chaam. Ook deze route staat weer aangegeven met ANWB-bordjes. Makkelijk dusDie omgeving ken ik heel wat beter dan Posbank... 90% zeker dat we in 1x keer goed rijden
ik zie hier nergens chaam staan trouwensquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:43 schreef Rietvaerder het volgende:
http://members.home.nl/tourclubtet/taxandriaroute.htm
Astu.
Je hebt toch weleens een Mille gezien mag ik hopenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:31 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
oknou ik hoop dat het noordelijk genoeg is, dan krijgen we ook nog een mille te zien...
ik stel voor dat we ergens bij Breda ofzo afspreken (waar geen idee...) want ik heb weinig zin om eerst naar Dordt te rijden om daarna weer terug ri. Breda te gaan.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 17:21 schreef Rietvaerder het volgende:
Mac Dordrecht stel ik voor
Das de A16 vanuit Rotterdam richting Breda
Afslag Dordrecht / 's Gravendeel. Bovenaan bij stoplichten rechts, dan weer gelijk rechts, dan bij de stoplichten weer rechts
hoezo, jij rijdt toch graag vooropquote:De volgende meeting na deze meeting mag iemand anders het regelen...
dat kan, die eerste iig niet want dat was ene heer McDonalds…quote:Op maandag 22 maart 2004 10:57 schreef Rietvaerder het volgende:
Ah die ken ik wel
Waarschijnlijk 18 april in Friesland!quote:Op maandag 22 maart 2004 22:27 schreef Whatashockr het volgende:
In Brabant zal ik niet aanwezig zijn, ik voel er weinig voor om eerst 200+ kilometers te maken in mijn eentje alvorens te beginnen
ok danquote:Op vrijdag 26 maart 2004 10:32 schreef rvdboomen het volgende:
Ik doe mee op 11 april.
Eerste keer, maar moet een keer beginnen he!!
Rob
ik twijfelde tussen een 600 en een 750, maar ik zet hem erbijquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:19 schreef Gerako het volgende:
Hij rijdt op een Suzuki GSX-R SRAD 750, is verteld in het andere topic.
Noui, laat ik het zo zeggen dan, wordt er nog ergens op een plek afgesproken dat we met een groepje naar Hazeldonk rijden?quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Lijkt me niet, want we moeten de ander kant op...
Mac Breda is Hazeldonk. Hazeldonk is industrieterein van Breda (zoiets dan)quote:Op zaterdag 27 maart 2004 09:30 schreef Rietvaerder het volgende:
Mac Breda toch
Ik had eerst al Mac in Dordrecht gezegd maar dat had geen nut voor OPM
Lijkt me wel zo gezelligquote:Op zaterdag 27 maart 2004 16:28 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet nog niet hoe we rijden maar er zal vast wel een punt zijn waar we kunnen afspreken PatrickM.
Herkansing: 18 april in Friesland. Verzamelen bij McD. Lemmer!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:06 schreef rvdboomen het volgende:
Slecht nieuws . 11 april gaat me niet lukken.
Zit met een verplicht paasontbijt en een verjaardag.
Jammer, maar probeer er de volgende keer absoluut bij te zijn. 12 april ga ik denk ik maar eens een dagje ardennen doen.
Rob
jammer! Idd de 18e gaan we de Friese Route doenquote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:06 schreef rvdboomen het volgende:
Slecht nieuws . 11 april gaat me niet lukken.
Zit met een verplicht paasontbijt en een verjaardag.
Jammer, maar probeer er de volgende keer absoluut bij te zijn. 12 april ga ik denk ik maar eens een dagje ardennen doen.
Rob
Jammer....quote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
*meldt af 18 April Friesland*
Of ben ik dan een beetje vroeg.
Meldt waarschijnlijk ook af voor de 18equote:Op dinsdag 30 maart 2004 13:03 schreef Patrick281 het volgende:
*meldt af 18 April Friesland*
Of ben ik dan een beetje vroeg.
Ik ga ook nog checken of ik iets kan regelen inderdaad.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 14:53 schreef Makster het volgende:
[..]
Meldt waarschijnlijk ook af voor de 18e
Moet nog even zien of ik iets kan regellen ofzo....
"Partime daddy iedere 2 weken" ..quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Tis toch niet omdat we naar Het Noorden moeten, he jongens
he-le-goe-de reden!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:25 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
"Partime daddy iedere 2 weken" ..
Nog steeds op zoek naar een buddyseat?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:33 schreef ondeugend het volgende:
hoi
Nope, heb eigenlijk ook al een meeting staan met andere 400cc'ers en heb de vorige ook al gecancelled.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 15:07 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Tis toch niet omdat we naar Het Noorden moeten, he jongens
lummel!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:45 schreef Makster het volgende:
[..]
Nope, heb eigenlijk ook al een meeting staan met andere 400cc'ers en heb de vorige ook al gecancelled.
Dus ik kijk het nog ff aan.
Ik woon in Geldrop, is bij Eindhoven.quote:Op dinsdag 30 maart 2004 17:39 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
jammer...waar woon je ook al weer?
De afspraak voor de 18e met de 400cc's stond eigenlijk al een tijdje eerderquote:Op dinsdag 30 maart 2004 22:47 schreef ZX9R het volgende:
[..]
lummel!
Die had ik toch al ? Volgens mij bij patrick 281quote:Op dinsdag 30 maart 2004 18:00 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog steeds op zoek naar een buddyseat?
En die rijdt best een stukkie om.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:35 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Die had ik toch al ? Volgens mij bij patrick 281
11 April mag ik hopen, voor de 18'de moet ik eventueel nog wat regelen.quote:Op donderdag 1 april 2004 21:43 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat is voor de 18e toch? anders is het een flink stukkie...
Hooooooo..... stop......remmen !!!!quote:Op donderdag 1 april 2004 22:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat betekent dat je eerst naar drente rijdt, dan terug naar brabant, daar nog zo'n 200km en dan weer terug naar drente en tot slot naar huistotaal, wat, meer dan 500 kilometertjes..?
missch wilt hollander haar ophalen? lijkt mij makkelijker...
Hollander komt uit regio Utrecht toch?quote:Op donderdag 1 april 2004 22:03 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dat betekent dat je eerst naar drente rijdt, dan terug naar brabant, daar nog zo'n 200km en dan weer terug naar drente en tot slot naar huistotaal, wat, meer dan 500 kilometertjes..?
missch wilt hollander haar ophalen? lijkt mij makkelijker...
Wel lief hoorquote:Op donderdag 1 april 2004 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hollander komt uit regio Utrecht toch?
Dat maakt dan niet zo gek veel uit, maar ik zie wel hoe het loopt.
Het kan allemaal nog gepland worden.
Ga jij hem alvast plannen/ uitzetten dan .. komen wij met de hele groep op de thee.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hooooooo..... stop......remmen !!!!
Ik heb het over een eventuele Drenthemeet
Ja ........ lijkt me leuk !quote:Op donderdag 1 april 2004 22:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ga jij hem alvast plannen/ uitzetten dan ..
Goed idee, des te eerder komen we langs.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:16 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ja ........ lijkt me leuk !
Zal ik dat maar gaan doen dan ?
Die (ijs)thee drinken we wel op een zonovergoten terras hoor !![]()
Dan geef ik dat rondjequote:Op donderdag 1 april 2004 22:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Goed idee, des te eerder komen we langs.
Terasje ..dat is dan een duur rondje.![]()
*Stalk*quote:Op donderdag 1 april 2004 22:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dan geef ik dat rondje![]()
Je bent een hele leuke stalker !!quote:Op donderdag 1 april 2004 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
*Stalk*
Jij bent een leuk nieuw stalk projectquote:Op donderdag 1 april 2004 23:37 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je bent een hele leuke stalker !!
Yep ik kom uit een gat onder de rook van Utrecht. Gelukkig kan je het niet horen aan me.quote:Op donderdag 1 april 2004 22:06 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hollander komt uit regio Utrecht toch?
Dat maakt dan niet zo gek veel uit, maar ik zie wel hoe het loopt.
Het kan allemaal nog gepland worden.
Edit: waarom niet mee naar Belgie, Friesland enz..
De Frieslandmeeting staat nog steeds gepland op de 18de!quote:Op vrijdag 2 april 2004 08:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yep ik kom uit een gat onder de rook van Utrecht. Gelukkig kan je het niet horen aan me.
Waar in Drenthe zit Ondeugend ergens? Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Edit: tering, dat Drenthe ligt nog niet naast de deur! Kunnen we beter met de Frieslandmeeting doen denk ik.
Je had even een klein stukje verder moeten lezen..... daar stond al dat ik achterop ga als er een Drenthemeet zou komen. Dus niemand hoeft half Nederland door te rijden om me op te halen.quote:Op vrijdag 2 april 2004 08:14 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Yep ik kom uit een gat onder de rook van Utrecht. Gelukkig kan je het niet horen aan me.
Waar in Drenthe zit Ondeugend ergens? Het moet wel leuk blijven natuurlijk.
Edit: tering, dat Drenthe ligt nog niet naast de deur! Kunnen we beter met de Frieslandmeeting doen denk ik.
Mooi he ?quote:Op vrijdag 2 april 2004 08:29 schreef ZX9R het volgende:
[..]
De Frieslandmeeting staat nog steeds gepland op de 18de!
btw: Ik zit nu maar weer n's een keer in Drenthe.
Goed idee die route in Drenthe, ik vind het altijd erg mooi rijden daar.quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:55 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Je had even een klein stukje verder moeten lezen..... daar stond al dat ik achterop ga als er een Drenthemeet zou komen. Dus niemand hoeft half Nederland door te rijden om me op te halen.
Patrick281 stelde voor dat ik een route zou uitzetten voor in Drenthe..... wat vinden jullie van dat plan ?
Ik weet uit ervaring dat het heeeel krap kan worden.. moet we gewoon een beetje opletten denk ik.quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Ligt eraan wie er dit keer voorop rijd
Anderen hebben onderweg geen idee dat hij al op zijn top zit..quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:42 schreef Rietvaerder het volgende:
Wat bedoel je precies met dat het krap kan worden?
Ik zal me bij deze opwerpen als "stalker", Ben niet van plan hard te gaan rijden dus als je mee wil eindig je in ieder geval niet alleen maar samen met mij mochten we de anderen kwijtraken. Ik denk dat het zeker wel mogelijk moet zijn dat je gewoon mee kan, als we gewoon een paar punten op de route eruit pikken waar we verzamelen komt dat goed.quote:Op vrijdag 2 april 2004 15:51 schreef Polleke83 het volgende:
Ik heb het topic al een tijdje gevolg, en der is een post waarin verteld wordt dat er niet hard gereden wordt, maar zou een oldtimer met 350cc het bij kunnen houden (max 110 p/u?) (voor 11 april)
Ik rij vrij rustig, dus zal geen probleem worden hoor, de rest wacht wel weer ergensquote:Op vrijdag 2 april 2004 15:51 schreef Polleke83 het volgende:
Ik heb het topic al een tijdje gevolg, en der is een post waarin verteld wordt dat er niet hard gereden wordt, maar zou een oldtimer met 350cc het bij kunnen houden (max 110 p/u?) (voor 11 april)
Idd. Als je al flink moet poken om 90/100 te halen, dan wordt het een ander verhaal ja...quote:Op vrijdag 2 april 2004 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Serieus? Het lijkt mij voor jou niet verstandig om mee te gaan, want zelfs als wij gewoon rijden moet jij al alles uit de kast halen.
Iedereen is welkom daar niet van..
Mooie fietsquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:35 schreef Polleke83 het volgende:
dan zal het voor mij over gaan. tis inderdaad zonde om hem af te trappen, maar ik kan jullie simpelweg dan niet bijhouden. jullie rijden dus (practisch alleen) snelweg?
(ff fototje
[afbeelding]
dit is hem niet, maar wel dat model, kleur en staat)
Snelwegquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:35 schreef Polleke83 het volgende:
dan zal het voor mij over gaan. tis inderdaad zonde om hem af te trappen, maar ik kan jullie simpelweg dan niet bijhouden. jullie rijden dus (practisch alleen) snelweg?
(ff fototje
[afbeelding]
dit is hem niet, maar wel dat model, kleur en staat)
Zonde man, ik had die BMW graag willen zien eigenlijk.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:20 schreef PatrickM het volgende:
GVD... ik moet ook afzeggen voor 11 april.... m'n ouders bedachten dat het leuk was om een paasbrunch met de familie te gaan doen
Doen ze die wat veel vroeger of de andere paasdag.quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:20 schreef PatrickM het volgende:
GVD... ik moet ook afzeggen voor 11 april.... m'n ouders bedachten dat het leuk was om een paasbrunch met de familie te gaan doen
18 april herkansing!quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:20 schreef PatrickM het volgende:
Uhm... ik denk niet dat er echt gelukkig van worden als ik er niet ben... aangezien mijn zus, zwager en neefje er wel zijn... dus min of meer verplichte kost dusquote:Op dinsdag 6 april 2004 21:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Kom op Pat.... je bent 23 man, je gaat mij niet zeggen dat je ouders bepalen of je bij een paasbrunch moet zijn of niet!
En christelijk ben je ook niet geloof ik, gezien je openingstekst
quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:00 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Uhm... ik denk niet dat er echt gelukkig van worden als ik er niet ben... aangezien mijn zus, zwager en neefje er wel zijn... dus min of meer verplichte kost dusMet name ook omdat ik natuurlijk nog thuis woon... Anders had ik legio smoesjes gehad
![]()
Als je lenig bent heb ik nog een backseat ..quote:Op woensdag 7 april 2004 07:47 schreef Lang_leve het volgende:
mag ik achterop bij iemand?
Antwoord:quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:54 schreef Gerako het volgende:
Heb je al een route uitgestippeld, en kunnen we die misschien te zien krijgen in de vorm van een kaartje of iets dergelijks.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:02 schreef Rietvaerder het volgende:
Nee.
ANWB heeft de route al uitgestippeld voor ons
Hier ook slick achter, maar toch 150 km/u van de week in de stortregen.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:47 schreef hollander172 het volgende:
Het weer moet overigens wel een beetje beter worden. Ik ben geen watje maar mijn banden zijn net slicks en voor komend weekend zit er nog geen nieuw rubber op.
Ik rijdt een Suzuki GSX-R 750 SRAD.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:54 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als dat het geval is zal ik er zijn. rob, wat rijd jij ook alweer? kan ik je ff derbij zetten.
Houd er wel rekeining mee dat Groningen wint..... (als straf, niet omdat ik Groninger ben)quote:Op woensdag 7 april 2004 16:52 schreef rvdboomen het volgende:
Mensen, het spijt me wederom. Ik kan er echt niet bij zijn. De wedstrijd PSV-Groningen is verzet van zaterdag naar zondag en daar moet ik heen. Ik moet het dus laten schieten.
Maar ik houd me zeker aanbevolen voor een volgende rit, als ie maar niet in het noorden van NL is.
Ik moet zondag eerst paasontbijten om 1 uur, dan PSVom 14:30, dan verjaardag van 17 uur tot 19 uur. Dan naar Awakeningsfeest in Amsterdam tot s'morgens vroeg. Heb het helaas toch echt te druk. Heb zaterdag wel tijd!!!
Sorry mannen!!!
Rob
Ik was van plan om komende week een route uit te stippelen...... die ik dan hier weer in het topic zal gooienquote:Op woensdag 7 april 2004 22:42 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
de week daarop kunnen we wel een route Drenthe doen, kan ondeugend ook mee!
Vergeet het terasje (en een zak geld) niet voor de icetea ..quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik was van plan om komende week een route uit te stippelen...... die ik dan hier weer in dat topic zal gooien
en jaaaaa dan ga ik ook mee !!
Nee dat komt helemaal goed !!quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Vergeet het terasje (en een zak geld) niet voor de icetea ..
Klinkt goed.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:32 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee dat komt helemaal goed !!
En moet het circuit van Drenthe in de route opgenomen worden ? Vast wel he ? Vooral in het weekend staan daar grote groepen te meeten
Dat ligt er aan.... als er wat te doen is en de kans is groot.... kan het zijn dat het afgesloten is. Maar er is een speciale motermeet plek gecreeerd. Ik moet even kijken welk weekend het wordt. Een programma van de evenementen heb ik bij de hand.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Klinkt goed.Verras ons maar, het is jou dag ..
Edit: kan je daar rondkijken, wat eten e.d. -misschien wel iets voor de lunchstop.
Kort antwoord .. zit op het werkquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:17 schreef ondeugend het volgende:
Owwwwww ....... hoelang moet de route zijn ? (in km of in tijd ?)
Zou jij ook niet meegaan ..en zelfs met een eigen motor?quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:38 schreef MissHobje het volgende:
Heej maken jullie een leuke foto!!![]()
En have fun met de rit
Zou wel leuk zijn, nu is het echt een mannenkliekje.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zou jij ook niet meegaan .. ? dacht ik een half jaar geleden iets van te herinneren..
Mijn zus wil ook een keer mee als we in Zuid Holland rijden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:01 schreef hollander172 het volgende:
[..] Zou wel leuk zijn, nu is het echt een mannenkliekje.![]()
Als het een keer beetje randstad idee is.. dan wel een keer hoorquote:Op vrijdag 9 april 2004 13:56 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Zou jij ook niet meegaan ..en zelfs met een eigen motor?
Volgens mij heb je dat wel eens gepost.
Ik moet eerst die stepjes hebben/lenen van Makster.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Mijn zus wil ook een keer mee als we in Zuid Holland rijden.
En jij kan je vriendin toch meenemen.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 15:22 schreef hollander172 het volgende:
Bedoel meer dat het leuk zou zijn als er ook dames mee rijden op eigen motor, dan eindig ik tenminste niet als laatste.
sorry, de 18e staat de Friese route al gepland.quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik was van plan om komende week een route uit te stippelen...... die ik dan hier weer in het topic zal gooien
en jaaaaa dan ga ik ook mee !!
Had ik de 18e genoemd danquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:15 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
sorry, de 18e staat de Friese route al gepland.
als het niet deze week is, dus de komende week dan is de 18e de meest geschikte datum omdat er mensen zijn die zaterdag moeten werken. vandaar dat ik ervan uitgingquote:Op vrijdag 9 april 2004 21:42 schreef ondeugend het volgende:
Had ik de 18e genoemd dan![]()
Ik zei alleen dat ik een route zou uitstippelen komende week.....wanneer de rit in Drenthe dan ook plaats gaat vinden.
Ik ook niet, op zaterdagen mag ik braaf achter het vrouwtje aanlopen als de boodschappen en andere inkopen gedaan moeten worden.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:00 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
we horen het wel, op zaterdag kan ik iig helaas vrijwel nooit...
Misschien rare vraag maar waar komt de interesse in motoren/meerijden bij jou vandaan? Je hebt zelf geen motor toch?quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:21 schreef ondeugend het volgende:
Wat mij betreft kan het ergens op een zondag in mei hoor...des te groter de kans op een mooie dag
Het is geen datingsite rietvaerder.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Op zoek naar een partner maybe?
Wel een dure, voor de eerste "dans" al een paar rooitjes aftikken terwijl je er bij de meeste met een paar drankjes wel bent.quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb al een vriendin....
t Was liefde op het eerste gezicht. Kwam haar tegen in Limburg ergens, ze weegt 210kg en maakt me helemaal gek
Betaal jij voor een proefrit?quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Wel een dure, voor de eerste "dans" al een paar rooitjes aftikken terwijl je er bij de meeste met een paar drankjes wel bent.
Als je in motorstad Assen woont ontkom je er niet aan..... daarnaast mag ik graag rijden ( ik kan het welquote:Op vrijdag 9 april 2004 22:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Misschien rare vraag maar waar komt de interesse in motoren/meerijden bij jou vandaan? Je hebt zelf geen motor toch?
Pardon ???quote:Op vrijdag 9 april 2004 22:28 schreef Rietvaerder het volgende:
Op zoek naar een partner maybe?
Nee dat nou ook weer niet......quote:Op vrijdag 9 april 2004 23:06 schreef Rietvaerder het volgende:
Je hebt al gevonden?
Dat is ook zo. Hier ontkom je er ook niet aan, zeker in het seizoen knallen ze om de haverklap over de dijk. (of erafquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:04 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Als je in motorstad Assen woont ontkom je er niet aan..... daarnaast mag ik graag rijden ( ik kan het wel) en meerijden.
Tip 1: Neem ons nooit serieusquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee dat nou ook weer niet......
Ik hou gewoon van leuke dingen doen.... er hoeft niets achter te zitten toch ?
jij wilt toch achteropquote:Op vrijdag 9 april 2004 23:08 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Nee dat nou ook weer niet......
Ik hou gewoon van leuke dingen doen.... er hoeft niets achter te zitten toch ?
quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:19 schreef Patrick281 het volgende:
Ik wist niet dat dit een slowchat topic was.ik wil dan even de groeten doen aan iedereen, man of vrouw, alleenstaand of gebonden en wel of niet op zoek.
![]()
Gaan we nu tot de Drente meet weer normaal doen.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]ok, genoeg weer geSC idd...
quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:32 schreef Rietvaerder het volgende:
[..] Tip 1: Neem ons nooit serieus
Als we serieus zijn zeggen we het wel
Alleen niet op 9 mei, dan is de MF meeting er al.quote:Op zaterdag 10 april 2004 10:38 schreef Patrick281 het volgende:
Ontopic: Mei is wel een goed voorstel.
Hartstikke bedankt Paul.quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:14 schreef Polleke83 het volgende:
Ik wens bij deze jullie morgen allemaal een fijne en veilige rit!!
groet, Paul
Dank je wel.quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:14 schreef Polleke83 het volgende:
Ik wens bij deze jullie morgen allemaal een fijne en veilige rit!!
groet, Paul
Dat weet je toch nog niet zeker dan?quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:04 schreef Gerako het volgende:
Tot morgen allemaal.
Nee vriendin gaat nu niet mee, vanmiddag mijn eigengemaakte duostepjes eraf gehaald en de buddycover er weer op gezet.quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:55 schreef Rietvaerder het volgende:
Rokershoest?Gaat je vriendin ook mee? Zo ja, rookt ze? Dan ben je niet de enigste roker morgen
Uhm... beter gezegd... *kijkt ff naar het klokkie het is vandaag en moet dus nog gaan plaatsvindenquote:Op zondag 11 april 2004 00:32 schreef PommeL het volgende:
Nagoeeed, ander keertje dan maar![]()
Ik rij trouwens een Aprilia 125 (voor zover je zoiets een motor kunt noemen), maarja, licht rijbewijs he.....
Ja als het kon, maar het gaat dus niet lukken, motor wordt opnieuw afgesteld, hij viel zowat uit bij de 120+ , nee leuk is dat...quote:Op zondag 11 april 2004 00:42 schreef PatrickM het volgende:
Je weet waar de verzamelplaats is... dus join the group
* PommeL is er helaas niet bij... familieverplichtingen![]()
Overigens wordt er maandag ergens bij Werkendam waarschijnlijk ook nog gereden (voor de liefhebbers) en dan ben ik er wel bij
Da's jammer dan wel weer jammerquote:Op zondag 11 april 2004 00:43 schreef PommeL het volgende:
Nie dat ik daar wat aan heb, motor staat bij de garage , alles moet opnieuw afgesteld worden...grmbl..:(
Weetje hoe frustrerend het is als je niet KAN rijden gewoonquote:Op zondag 11 april 2004 00:44 schreef PatrickM het volgende:
[..]
Da's jammer dan wel weer jammerMooi klusje voor morgen, kan je maandag alsnog mee
Je ben van harte welkomquote:Op zondag 11 april 2004 00:44 schreef PommeL het volgende:
[..]
Ja als het kon, maar het gaat dus niet lukken, motor wordt opnieuw afgesteld, hij viel zowat uit bij de 120+ , nee leuk is dat...![]()
MAAARRR aangezien ik vaak hier zit, join in de groep wel online en misschien kan (en mag, van jullie) wel een keertje mee![]()
Dit is officieel de derde meet de eerste was ergens in januari, dus er wordt regelmatig gemeet. En als je de SC volgt: er wordt ook regelmatig onderling geredenquote:Op zondag 11 april 2004 00:46 schreef PommeL het volgende:
[..]
Weetje hoe frustrerend het is als je niet KAN rijden gewoon, houden jullie vaak meetings en tourtochtjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |