abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1253571
En het gaat hier zowel over vrouwen als mannen. Heb je liever een relatie met een mager of steviger iemand, of iets ertussenin? En hòe dik/dun is voor jou te dik/dun? Mag gewoon mollig wèl?
Voer voor een pittige discussie, lijkt mij.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 22-07-2001 18:00]

zondag 22 juli 2001 @ 17:52:42 #2
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1253597
Meestal op mager/tussenin, maar ik merk dat de meeste magere vrouwen helaas (voor mij) ook roken.
The Internets, I needs it..
pi_1253633
meestal er tussenin
pi_1253644
quote:
Op zondag 22 juli 2001 17:52 schreef Dr_Crouton het volgende:
Meestal op mager/tussenin, maar ik merk dat de meeste magere vrouwen helaas (voor mij) ook roken.
Niet allemaal hoor (o.k., dat zei je ook niet), ik ben zelf best mager, maar ik háát roken. Alleen de lucht al.
pi_1253647
Mager/ tussenin vind beide goed
  zondag 22 juli 2001 @ 18:10:04 #6
6290 Dr_Crouton
pi_1253671
quote:
Op zondag 22 juli 2001 18:04 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Niet allemaal hoor (o.k., dat zei je ook niet), ik ben zelf best mager, maar ik háát roken. Alleen de lucht al.

Gelukkig niet (allemaal), nee
  zondag 22 juli 2001 @ 18:16:53 #7
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1253694
Ja,inderdaad voer voor een pittige discussie.
Karakter doet er niet meer toe bij een relatie Alleen het aantal kilo's..
Pff.. wat FIJN dat mensen dat allemaal zelf voor het uitkiezen hebben he...

Ik ben te mager geweest en ook te dik maar er zijn altijd mensen die om je kunnen geven ongeacht hoe zwaar iemand is, maar op het karakter afgaan. Die verder kijken dan hun neus lang is en niet oppervlakking mensen beoordelen op hun figuur

Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  zondag 22 juli 2001 @ 18:20:11 #8
3767 Herald
Come get some
pi_1253705
quote:
Op zondag 22 juli 2001 18:16 schreef Larissa het volgende:

Ik ben te mager geweest en ook te dik maar er zijn altijd mensen die om je kunnen geven ongeacht hoe zwaar iemand is, maar op het karakter afgaan. Die verder kijken dan hun neus lang is en niet oppervlakking mensen beoordelen op hun figuur

wat heb ik je gemist hier
Dikke meisjes
Dikke Meisjes Deel 2
*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
pi_1253724
quote:

Ik heb nìet gezegd dat karakter er niet toe doet! Integendeel, dat vind ik juist het belangrijkste. Wat heb je aan een mooie, maar lege huls? Voor mij geen Baywatch-achtig joch. En ik weet uit ervaring dat minder 'mooie' mensen vaak (niet altijd) een stuk aardiger zijn dan 'mooie' mensen.
Maar ik weet dat er een hoop anderen zijn die veel meer naar het uiterlijk kijken dan ikzelf, en dat kan dus een leuke discussie opleveren.
  zondag 22 juli 2001 @ 18:28:30 #10
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_1253732
quote:

Voel je je persoonlijk aangevallen ofzo? Jezus zeg. Als jij een schurftige zwerver ziet liggen op het CS kan hij ook best een mooi karakter hebben hoor, prima, maar als je hem ziet, denk je dan ook: 'Oh wat een leuke kerel, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten?' Zo ja, bezoek een dokter ofzo.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 22 juli 2001 @ 18:29:32 #11
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1253735
quote:
Op zondag 22 juli 2001 18:20 schreef Herald het volgende:

[..]

wat heb ik je gemist hier
Dikke meisjes
Dikke Meisjes Deel 2

Oe!

Dat waren de enige momenten dat mijn handen wel eens jeukten. Die ongenuanceerde Potlood die maar bleef beweren dat mollige/dikke vrouwen lelijk waren/geen partner konden vinden/ongezond waren etc.

Wat een Dombo was dat zeg en zelf was het ook niet bepaald een lichtgewicht.

zondag 22 juli 2001 @ 18:31:42 #12
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1253743
quote:
Op zondag 22 juli 2001 18:28 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Voel je je persoonlijk aangevallen ofzo? Jezus zeg. Als jij een schurftige zwerver ziet liggen op het CS kan hij ook best een mooi karakter hebben hoor, prima, maar als je hem ziet, denk je dan ook: 'Oh wat een leuke kerel, daar zou ik wel een beschuitje mee willen eten?' Zo ja, bezoek een dokter ofzo.

De vergelijking tussen iemand op zijn/haar figuur beoordelen en een zwerver op CS gaat nogal mank.
  zondag 22 juli 2001 @ 18:33:22 #13
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1253749
quote:
Op zondag 22 juli 2001 18:26 schreef postinggirl het volgende:

[..]

Ik heb nìet gezegd dat karakter er niet toe doet! Integendeel, dat vind ik juist het belangrijkste. Wat heb je aan een mooie, maar lege huls? Voor mij geen Baywatch-achtig joch. En ik weet uit ervaring dat minder 'mooie' mensen vaak (niet altijd) een stuk aardiger zijn dan 'mooie' mensen.
Maar ik weet dat er een hoop anderen zijn die veel meer naar het uiterlijk kijken dan ikzelf, en dat kan dus een leuke discussie opleveren.

Wat is het verband tussen "mooi" en iemands figuur
Je had het over dik/dun, niet over mooi/lelijk.
  zondag 22 juli 2001 @ 18:36:47 #14
6290 Dr_Crouton
pi_1253758
quote:

Gewoon zeggen dat het je helemaal niets kan schelen of iemand dik of dun is, waar maak je je druk om
  zondag 22 juli 2001 @ 18:48:15 #15
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1253803
quote:
Op zondag 22 juli 2001 18:36 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Gewoon zeggen dat het je helemaal niets kan schelen of iemand dik of dun is, waar maak je je druk om

Bepaal jij voor mij hoe ik moet reageren
pi_1253823
zolang als het geen vetrollen heeft of vel over been is is het goed vind ik (sorry if i insult anyone)
Vroegah was alles beter, zelfs fok O-)
  zondag 22 juli 2001 @ 18:55:22 #17
6290 Dr_Crouton
pi_1253833
quote:
Op zondag 22 juli 2001 18:48 schreef Larissa het volgende:

[..]

Nee hoor, moet je helemaal zelf weten. Je eerste reactie wekte alleen de indruk dat je een minder leuke ervaring hebt gehad vanwege jouw of iemands figuur en dat je daardoor mede op de topicopener afgeeft.
  zondag 22 juli 2001 @ 18:58:01 #18
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1253838
Ik val op strak, liefst loeistrak. Mijn ex was mager en had bijna alleen maar spieren en dus niet zo'n anabole brede borstkas en mijn huidige vriendje heeft ook zo'n prachtige strakke borstkas die niet te breed is. Daar houd ik van en kick ik op
Mannen met een licht buikje vind ik meestal niks
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 22 juli 2001 @ 19:05:45 #19
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1253844
quote:

dat beweert ze helemaal niet
dat ik zwaar geil op het lichaam van mijn vriendje wil toch ook niet zeggen dat ik hem alleen DAAROM waardeer?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 22 juli 2001 @ 19:11:01 #20
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_1253863
quote:
Op zondag 22 juli 2001 18:48 schreef Larissa het volgende:

[..]

Hoe je jezelf ten gronde wilt krijgen moet je altijd zelf weten. Normaal reageren is en blijft een kunst op zich, dat blijkt maar weer.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 22 juli 2001 @ 19:15:29 #21
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1253878
quote:
Op zondag 22 juli 2001 19:11 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Hoe je jezelf ten gronde wilt krijgen moet je altijd zelf weten. Normaal reageren is en blijft een kunst op zich, dat blijkt maar weer.

Had ik het tegen jou

En over normaal reageren gesproken: dat voorbeeld van een schurftige zwerver van jou vond ik ook bepaald niet normaal.

zondag 22 juli 2001 @ 19:18:01 #22
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1253889
quote:
Op zondag 22 juli 2001 18:55 schreef Dr_Crouton het volgende:

[..]

Nee hoor, moet je helemaal zelf weten. Je eerste reactie wekte alleen de indruk dat je een minder leuke ervaring hebt gehad vanwege jouw of iemands figuur en dat je daardoor mede op de topicopener afgeeft.

Ik heb die 2 topics gevolgd die Herald net noemde en die liepen behoorlijk uit de hand.

Om opnieuw een dergelijk topic te openen, puur en alleen om een flinke discussie op gang te krijgen, snap ik dan niet.

pi_1253890
Waar ik op val, sja... er springt een vonk over of niet en dat kan met heel verschillende types gebeuren.

Maar over het algemeen vind ik iets voller dan het 'schoonheids ideaal' het lekkerst.

pi_1253899
Ik vind mager aantrekkelijk bij mannen, tenminste: als ik kerels leuk vind, zijn ze vaak mager. Mijn vriendje is echter tussenin en nu wat meer naar ietsies te dik. ik hou niet van die brede kleerkasten, en ik moet zeggen dat ik over het algemeen goed verdeelde vulling ook wel kan waarderen ...
DANYEL EN THIJS
....maar daarna ben ik weer triestig...
  zondag 22 juli 2001 @ 19:31:50 #25
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_1253956
Ik heb de discussie over een soortgelijk onderwerp ook gevolgd, maar die hadden wel een heel andere insteek dan dit topic volgens mij. De andere discussies maakten op mij volgende indruk: Ik vind dikke meisjes om van te kotsen en ik zou nooit seks met een dik meisje hebben. Dat vond ik ten eerste niet erg respectvol gezegd en ten tweede vond ik het een beetje kortzichtig. Dot topic heeft volgens mij meer de insteek: wat vind jij over het algemeen het mooist?

Voor mij geldt: ik val nogal op hele magere jongens meestal. Maar ik heb ook wel eens mollige of gespierde vriendjes gehad. Maar mijn voorkeur gaat meestal uit naar mager.

Volgens mij kun je zoiets best zeggen zonder dat je zegt dat dat je enige criterium voor aantrekkingkracht is. Per slot van rekening is het vaak zo dat je normaal een bepaald type nogal mooi vindt, maar dat je ook halsoverkop verliefd kunt worden op een heel ander type.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')