quote:En mijn laatste was dat Potlood maar eens moest reageren op mijn laatste aan zijn adres gerichte post in dat topic.
Op donderdag 21 juni 2001 15:29 schreef Riann het volgende:
waar waren gebleven o ja mijn laatste was dus van dat potloodje hier maar eens een fotootje moet plaatsen kijken of we nog kunnuh lachuh
V.
quote:Maar eens moest reageren?!?!? Wie denk jij wel niet dat je bent? Maar ok, ik heb een zwak voor de zwakkeren in de samenleving...
Op donderdag 21 juni 2001 15:32 schreef Verbal het volgende:[..]
En mijn laatste was dat Potlood maar eens moest reageren op mijn laatste aan zijn adres gerichte post in dat topic.
V.
Op donderdag 21 juni 2001 schreef Verbal het volgende:
> Dat moet jij helemaal zelf weten, evenals die mensen die WEL chocolade eten.
Inderdaad, daar heb je HELEMAAL gelijk in! Maar het zijn wel diezelfde personen die janken wanneer zij in de zomer langs een terrasje lopen en door bijna iedereen met blikken vol afschuw worden bekenen... Maar dat zit nou eenmaal in de mens: ook personen die abnormaal klein zijn, een paar vingers missen, grote brandvlekken op het gezicht hebben etc. trekken de aandacht. Om daarom te lachen getuigt van algeheel disrespect; deze personen kunnen er niets aan doen. Maar dikke mensen hebben het in de meeste gevallen WEL volledig in de hand! En zoals eerder vermeld, IK val niet op dikke mensen, hoe aardig & lief zij ook zijn.
> Mijn probleem zit 'm daarin, dat jij meent minder respect te hoeven opbrengen voor mensen (vrouwen) die dik zijn, omdat jij het seksueel niet aantrekkelijk vindt.
Jij stelt respect gelijk aan sexuele aantrekkelijkheid. Dat is heel fout. Ik heb toch respect voor jou, ondanks het feit dat jij een penis hebt?
> Waarom zou iemand die wel taart, koekjes, chocola eet geen recht hebben op respect?
Tuurlijk verdient deze persoon ook respect. En ja, OOK van mij. Maar dat heeft niets te maken met de walging die ik persoonlijk zou ervaren wanneer ik het bed met zo'n iemand deel!
quote:Mijn fysieke voorkomen staat geheel los van de inhoud van deze discussie. Daarbij heb ik geen webcam en ook geen operationele scanner.
Op donderdag 21 juni 2001 15:39 schreef Riann het volgende:
potlood anders ben je altijd zo actief met reageren nou kom op met die foto en geen smoesjes
quote:ik zei geen smoesjes 1 van je vrienden zullen toch wel een scanner hebben of zow (of heb jij geen vrienden)
Op donderdag 21 juni 2001 15:48 schreef Potlood het volgende:[..]
Mijn fysieke voorkomen staat geheel los van de inhoud van deze discussie. Daarbij heb ik geen webcam en ook geen operationele scanner.
quote:Wat voor toegevoegde waarde heeft mijn pic aan deze discussie? En daarbij; als het zo evident zou zijn, waar is jouw jpg?
Op donderdag 21 juni 2001 15:49 schreef Riann het volgende:[..]
ik zei geen smoesjes 1 van je vrienden zullen toch wel een scanner hebben of zow (of heb jij geen vrienden)
quote:Toch vind ik dit een kwetsende opmerking. Dit zeg je niet, ik vind het gewoon onfatsoenlijk om dit zo te zeggen.
Op donderdag 21 juni 2001 15:46 schreef Potlood het volgende:Maar dat heeft niets te maken met de walging die ik persoonlijk zou ervaren wanneer ik het bed met zo'n iemand deel!
quote:ik zit andere mensen hier niet aftekraken omdat ze een paar pondjes teveel hebben jij wel
Op donderdag 21 juni 2001 15:50 schreef Potlood het volgende:[..]
Wat voor toegevoegde waarde heeft mijn pic aan deze discussie? En daarbij; als het zo evident zou zijn, waar is jouw jpg?
quote:nee, vind ik ook niet. Het heeft als enig doel om de ander af te breken.
Op donderdag 21 juni 2001 15:50 schreef Potlood het volgende:[..]
Wat voor toegevoegde waarde heeft mijn pic aan deze discussie? En daarbij; als het zo evident zou zijn, waar is jouw jpg?
quote:Maar wat geeft jou het recht op deze mensen neer te kijken?
Op donderdag 21 juni 2001 15:22 schreef Potlood het volgende:
Ach, soms helpt het een beetje wanneer je mensen letterlijk met de neus op de feiten drukt. We kunnen er met z'n allen wel omheen draaien, maar ga eens een kijkje nemen in een ouderencentrum. Hoeveel moddervette mensen lopen er daar rond? Nul!!! Waarom? Omdat dikke mensen over het algemeen een veel hogere kans hebben vroegtijdig te sterven aan een scale van vreselijke ziektes cq. mankementen.
quote:Wat ik geen gezicht vind is die nare teksten die jij hier neerplant. Die nare zelfingenomenheid die je hier tenton spreidt. Beetje hypocriet van je dat ik daar dan niet op mag reageren...
Daarnaast is een dik persoon voor de meeste mensen geen gezicht. Nu kan je dit ontkennen, maar laat eens een dik persoon langs een terrasje lopen of (nog erger) laat haar in een badpak op het strand paraderen. Bijna iedereen zal vol walging en afschuw reageren en cynische opmerkingen naar haar hoofd slingeren... Dus laten we hier met z'n allen niet zo hypocriet zijn!
quote:...
Nee, mijn nick is in geen opzicht gerelateerd aan mijn fysieke voorkomen. Ik ben 1.89/89.
quote:dus...?
Gelukkig wel ja!
quote:Weer zo'n lekkere vergelijking
Ach, er zijn ook pedosexuelen en mensen die van schijtsex houden (voor alle duidelijkheid: ik vergelijk fat-lovers hier niet met pedo's!!!). Ik schaar mij daar niet onder.
quote:Met een voorkeur hebben is niets mis. Het gaat om de ronduit respectloze manier waarop je dat doet.
Ik spreek enkel mijn eigen voorkeur uit. Net zoals jij op vrouwen valt met grote/kleine borsten of op mannen met een grote/dikke/kleine/dunne penis. Als ik hier een topic open met de vraag wie er valt op vrouwen met grote borsten en er komen af en toe opmerkingen naar voren dat kleine borsten garantie vormen voor belabberde sex, zal er niet zo fel gereageerd worden als nu op mij en enkele anderen. En dat terwijl er zeer veel meisjes zijn met A(-) die zich zeer sterk aangesproken voelen!
quote:Had het maar net iets anders van toon gedaan
Vandaar dat ik deze ook heb opgestart!
quote:Woorden -misschien- niet, maar complete zinnen wel.
Welke door mij geplaatste woorden beschouw jij als onfatsoenlijk?
quote:ONDANKS jouw manier van posten ja
En daarbij; de discussie loopt toch?
quote:Vooral zo doorgaan ja...
Afgezien van enkele misplaatste figuranten (w.a. Verbal) zijn er wel enkele goede bijdragen, zoals die van jou op dit moment!
quote:Ik vind dat minder naar dan iemand die trots is op zijn eigen oppervlakkigheid.
Maar zeg eens eerlijk; hoe reageer jij wanneer jij met enkele vriendinnen in Spanje op jongensjacht bent (of gewoon in Zandvoort op een handoek ligt) en je ziet een meisje van een jaar of 17 met een geschatte meegesleepte massa van 100 KG en een lengte van 1.70?
V.
Maar waar ik erg over val is dat jij A)iemand die jij niet aantrekkelijk vindt bestempelt als afstotelijk (wat getuigt van weinig respect) en B)mensen die dikker zijn allerlei eigenschappen toedenkt. Er zijn dikke en dunne mensen die lui zijn, dikke en dunne mensen die onverzorgd zijn. Je gewicht heeft niet per definitie iets met je karakter te maken.
Verder: ik krijg ook een beetje het gevoel dat jij vindt dat iedereen die niet standaard mooi is, niet aantrekkelijk is. Voor mij geldt dat in ieder geval niet. Ik val bijvoorbeeld vaak op magere mannen en op grote/gebroken neuzen en op littekens. Zo zullen er ongetwijfeld ook veel mannen zijn die molligere meisjes veel aantrekkelijker vinden dan meisjes met een standaard figuur.
quote:Ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat jouw fysieke voorkomen ook geheel los staat van diegene die je volgens je profiel beweert te zijn.
Op donderdag 21 juni 2001 15:48 schreef Potlood het volgende:[..]
Mijn fysieke voorkomen staat geheel los van de inhoud van deze discussie. Daarbij heb ik geen webcam en ook geen operationele scanner.
Ik krijg visioenen van een redelijk ongenuanceerde, edoch qua spellingsvaardigheid uitstekend opererende, geblondeerde administratief medewerkster met een maatje of wat teveel.
quote:GO ELIZABETHR GO ELIZABETHR
Op donderdag 21 juni 2001 15:58 schreef ElizabethR het volgende:[..]
Ik krijg zo langzamerhand het gevoel dat jouw fysieke voorkomen ook geheel los staat van diegene die je volgens je profiel beweert te zijn.
Ik krijg visioenen van een redelijk ongenuanceerde, edoch qua spellingsvaardigheid uitstekend opererende, geblondeerde administratief medewerkster met een maatje of wat teveel.
'Volslank' Kan ook nog als de persoon een cool karakter heeft, waarom nie...
Maar nie zoals bij Jerry dat is gross...
code:#!/oesur/bin/parel print "Content-type: mmholig/grin\n\n";
print "VET!";
print "You go Grrrrrl!";
> Maar wat geeft jou het recht op deze mensen neer te kijken?
Ik kijk niet neer op dikke mensen, ik confronteer o.a. jou enkel met de feiten:
1) Dikke mensen worden vaak uitgelachen & belachelijk gemaakt.
2) Dik zijn is door de bank genomen ERG ongezond.
3) Dik zijn is in de meeste gevallen een karaktertrek.
4) Een overgrote meerderheid van de NLse mannen vindt dikke vrouwen erotisch sterk onaantrekkelijk.
5) Aan dik-zijn is in de meeste gevallen iets te doen. Zodanig zelfs, dat een (in vele ogen) mooi en VEEEEEL gezonden lichaam verkregen kan worden.
> Wat ik geen gezicht vind is die nare teksten die jij hier neerplant.
Ach, als jij graag je ogen sluit voor de realiteit, moet je mij daar niet op afrekenen!
> Die nare zelfingenomenheid die je hier tenton spreidt.
DIt is een wat minder inhoudelijke reactie...
> Beetje hypocriet van je dat ik daar dan niet op mag reageren...
Jij reageert continu, waar zeg ik dat je niet mag reageren?!?!? Je liegt continu en je verdraait feiten, dat vind ik eerlijk gezegd wel iets minder florisant!
Maar ik ben blij wanneer je enkel inhoudelijk reageert!
> Weer zo'n lekkere vergelijking
Bekijk het eens objectief! Je zult zien dat jouw argumentatie nergens op sloeg! (Weet je nog wat die was? Ik doe het OMDAT jij het lekker puh eerst deed!)
> Met een voorkeur hebben is niets mis. Het gaat om de ronduit respectloze manier waarop je dat doet.
Een ronduit respectloze voorkeur? Verklaar je nader...
> Had het maar net iets anders van toon gedaan
Steek de hand eerst eens in eigen 'zak'! JIJ bent immers degene die CONTINU loopt te schelden en te zieken!
> Woorden -misschien- niet, maar complete zinnen wel.
Oh, je bedoeld weer iets anders dan dat je had opgeschreven?!? Want je had het immers over WOORDGEBRUIK!
> Vooral zo doorgaan ja...
Beetje tegenstrijdig, niet?
> Ik vind dat minder naar dan iemand die trots is op zijn eigen oppervlakkigheid.
Zo? Je bent er ook nog trots op?!?
quote:Lul niet... een paar citaten van jou uit de discussie (en dan heb ik er een paar laten schieten)
Op donderdag 21 juni 2001 15:46 schreef Potlood het volgende:[..]
Maar eens moest reageren?!?!? Wie denk jij wel niet dat je bent?
JIJ bent hier degene die nog eens goed moet nadenken!
Jij moet in de politiek gaan werken
'Mag'? 'Moet'? 'Moet'? Wie denk jij wel niet dat je bent?
quote:Maak jezelf nou niet nog belachelijker dan je al bent...
Maar ok, ik heb een zwak voor de zwakkeren in de samenleving...
quote:Dan nog verdienen ze jouw gebrek aan respect niet. Om jouzelf even te citeren: Wie denk je wel niet dat je bent?. Ben JIJ perfect? Ik weet inmiddels van niet, maar afgezien van een grenzeloos gebrek aan zelfkritiek, zul je er ongetwijfeld nog meer hebben. Misschien niet zo zichtbaar als die van dikke mensen, maar je hebt ze ongetwijfeld. Lekker veilig, he, die zwakheden die niemand kan zien en waar niemand je op kan aanvallen...
Inderdaad, daar heb je HELEMAAL gelijk in! Maar het zijn wel diezelfde personen die janken wanneer zij in de zomer langs een terrasje lopen en door bijna iedereen met blikken vol afschuw worden bekenen... Maar dat zit nou eenmaal in de mens: ook personen die abnormaal klein zijn, een paar vingers missen, grote brandvlekken op het gezicht hebben etc. trekken de aandacht. Om daarom te lachen getuigt van algeheel disrespect; deze personen kunnen er niets aan doen. Maar dikke mensen hebben het in de meeste gevallen WEL volledig in de hand!
quote:Je fysieke voorkeur neem ik je niet kwalijk. Wat ik NIET met je eens ben is dat je die voorkeur leidend laat zijn. Er ZIJN belangrijker dingen dan uiterlijk. Echt waar. Heus.
En zoals eerder vermeld, IK val niet op dikke mensen, hoe aardig & lief zij ook zijn.
quote:Nee, daar geef JIJ blijk van.
Jij stelt respect gelijk aan sexuele aantrekkelijkheid.
quote:Dat zeg ik.
Dat is heel fout.
quote:Ik kan gaan liegen, maar dat doe ik niet. Ik heb geen respect voor jou. Hoe slank of dik je ook bent.
Ik heb toch respect voor jou, ondanks het feit dat jij een penis hebt?
quote:Het woordje walging is alweer overbodig in deze, en onnodig kwetsend. Daarnaast zijn de diverse uitingen die jij in deze twee topics hebt gedaan ten aanzien van de dikkere medemens beledigend ZONDER dat jij het hebt over de seksualiteit van het geheel.
Tuurlijk verdient deze persoon ook respect. En ja, OOK van mij. Maar dat heeft niets te maken met de walging die ik persoonlijk zou ervaren wanneer ik het bed met zo'n iemand deel!
V.
quote:Wat tekenend voor je, zodra jij je persoonlijk aangesproken voelt (of de groep waar jij als meeloper graag bij wenst te horen), verziek je de hele discussie door op de persoon te spelen ipv inhoudelijk te reageren. Lees de eerste post nogeens van mij, denk eens goed na, en geef dan jouw mening gestaafd met inhoudelijk gerelateerde argumentatie! Pueriel reageren kan iedereen!
Op donderdag 21 juni 2001 16:27 schreef Riann het volgende:
potloodje eerst jou foto voordat je commetaar mag leveren op andere
quote:ik voel me inderdaad aangesproken zoals ik al eerder heb ik gezegt ik ben geen fotomodel en ik ben dus stevig maar jij kunt dingen ook op een nette manier zeggen jij kwetst mensen en jij scheert alle dikke mensen over dezelfde kam
Op donderdag 21 juni 2001 16:31 schreef Potlood het volgende:[..]
Wat tekenend voor je, zodra jij je persoonlijk aangesproken voelt (of de groep waar jij als meeloper graag bij wenst te horen), verziek je de hele discussie door op de persoon te spelen ipv inhoudelijk te reageren. Lees de eerste post nogeens van mij, denk eens goed na, en geef dan jouw mening gestaafd met inhoudelijk gerelateerde argumentatie! Pueriel reageren kan iedereen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |