Zijn er mannen die wel opgewonden kunnen raken van dikke vrouwen (excl. de dikke mannen...)?
quote:tssss, hoezo scheef beeld
Op dinsdag 19 juni 2001 22:03 schreef Potlood het volgende:
Niet om bepaalde mensen te kleineren, maar als man kan ik mij niet voorstellen dat er andere mannen opgewonden kunnen raken van dikke meisjes (mollig = ok, maar met vetrollen gaat het *echt* te ver). Ik ken een dik meisje waar ik heel goed mee omga, ze heeft een prachtig innerlijk. Als zij normaal zou zijn, zou ik misschien verliefd kunnen worden, maar nu lukt dat gewoon niet. En NEE, het draait niet ALLEEN om het innerlijk, want anders zou ik (als hetero) net zogoed met mijn beste vriend een relatie beginnen!!!Zijn er mannen die wel opgewonden kunnen raken van dikke vrouwen (excl. de dikke mannen...)?
quote:Hij bedoelt normaal postuur of course. En ik kan 'm wel begrijpen, want het spijt me zeer, maar vetrollen vind ik eeeeecht niet lekker.
Op dinsdag 19 juni 2001 22:06 schreef Roonaan het volgende:[..]
tssss, hoezo scheef beeld
: en dan die laatste opmerking
quote:
Als zij normaal zou zijn (...)
quote:Ja, ik
Niet om bepaalde mensen te kleineren, maar als man kan ik mij niet voorstellen dat er andere mannen opgewonden kunnen raken van dikke meisjes (mollig = ok, maar met vetrollen gaat het *echt* te ver). Ik ken een dik meisje waar ik heel goed mee omga, ze heeft een prachtig innerlijk. Als zij normaal zou zijn, zou ik misschien verliefd kunnen worden, maar nu lukt dat gewoon niet. En NEE, het draait niet ALLEEN om het innerlijk, want anders zou ik (als hetero) net zogoed met mijn beste vriend een relatie beginnen!!!Zijn er mannen die wel opgewonden kunnen raken van dikke vrouwen (excl. de dikke mannen...)?
Maarja, het gaat uiteindelijk natuurlijk wel om het innerlijk
quote:Ik val alleen op dikke vrouwen inclusief de dikke mannen.
Zijn er mannen die wel opgewonden kunnen raken van dikke vrouwen (excl. de dikke mannen...)?
En wat bedoel jij met normaal ?
Hoeveel kilo moet je dan zijn ?
En in welke verhoudingen ?
Waar mag het vet wel zitten ?
Waar niet ?
Hoeveel kub per meter is wenselijk ?
Als ze is afgevallen, en ze wordt arrogant ?
Is lengte ook nog van belang ?
Als ze miljonaire is ?
Je weet zeker dat ze je gelukkig maakt, wat dan ?
Als ze een prinses in de keuken is, en een hoer in bed, wat dan ?
Gaat liefde niet door de maag ?
Mag het een onsje meer zijn potlood, 't is gratis.
quote:Ook als je er onder ligt?
En uit ervaring kan ik zeggen dat sex met een hele dikke vrouw ook heel erg lekker zijn.
quote:Hehe...that must hurt....
Op dinsdag 19 juni 2001 22:35 schreef DemonRage het volgende:[..]
Ook als je er onder ligt?
quote:Het klinkt heel raar, maar dat kan juist heel erg lekker zijn! Je moet dan natuurlijk geen slappeling of een iel ventje zijn (bel dan de ambulance maar
quote:Juist.
Sindsdien kan ik ook wel genieten van vrouwen met iets dikkere benen en kont
Voor de nieuwschierigen: het lot haalde ons uit elkaar voordat het iets werd tussen ons.
quote:Idd, jong dus
Op dinsdag 19 juni 2001 23:16 schreef MikeyMo het volgende:
Oh dit wou ik ook nog ff kwijt: het is niet zozeer dat dik zijn wat voor de afkeer zorgt, het zijn de met cellulitis verrijkte rollen die vaak voor afschuw zorgen.
Een meisje wat gewoon een beetje stevig is kan ook zeer lekker zijn, zolang het huidje maar strak zit
Slank tot LICHTmollig
> Hoeveel kilo moet je dan zijn ?
Ligt aan lengte, maar gemiddeld ZEKER NIET boven de 60.
> En in welke verhoudingen ?
1:1
> Waar mag het vet wel zitten ?
Nergens mag echt vet zitten, de billen/heupen mogen hooguit iets molliger zijn, mooi rond buikje is ook wel aantrekkelijk.
> Waar niet ?
Benen/nek/buik/ en vooral (!!!) armen
> Hoeveel kub per meter is wenselijk ?
Is niet uit te drukken.
> Als ze is afgevallen, en ze wordt arrogant ?
Liever dan moddervet en lief.
> Is lengte ook nog van belang ?
Ja, niet langer dan 1.75.
> Als ze miljonaire is ?
Doet er niet toe, het gaat immers om het uiterlijk en het innerlijk.
> Je weet zeker dat ze je gelukkig maakt, wat dan ?
Nogmaals: met mijn beste vriend beleef ik als heteroman ook leuke tijden, maar gelukkig kan hij mij niet maken in de zin van een relatie. Zelfde geld voor dikke meiden.
> Als ze een prinses in de keuken is, en een hoer in bed, wat dan ?
Ohhh, een prinses in de keuken, dat zijn toch alle dikke vrouwen (maar ik wil ook weleens gezond eten)...
> Gaat liefde niet door de maag ?
Nee.
> Mag het een onsje meer zijn potlood, 't is gratis.
Maar het kost een hoop (levensvreugde)...
Ik hou dr gewoon nie van, sorry, hoewel ze echt hartstikke aardig is enzo
quote:Daar hoef je geen sorry voor te zeggen. Ieder heeft zijn eigen voorkeur. Er zijn ook genoeg dingen die ik liever niet zie bij een vrouw.
Op dinsdag 19 juni 2001 23:32 schreef -Tita- het volgende:
Ik hou dr gewoon nie van, sorry, hoewel ze echt hartstikke aardig is enzo
quote:Dikke meiden zijn niet voor niets dik. Zelf wijten ze het vaak aan een geheimzinnige ziekte/genen/schildklier etc. en sommige maken het zo bont dat ze beweren dat ze dik worden van water... Maar dik word je van chips, chocolade, cola, frituur e.d. Wanneer je elke dag van die rotzooi eet, zie je er verrot uit van buiten (immers: dik) maar ben je ook letterlijk verrot van binnen (niet je innerlijk, maar maag/darmstelsel). Je gaat stinken. Als je heel erg dik bent, douche je ook een stuk minder dan normale mensen, want dat kost moeite. Ook gebruiken dikke meiden vaak geen deo of eau de toilette, ze zeggen er 'allergisch' voor te zijn... En zo zijn er nog meer redenen op te noemen waaruit blijkt dat dikke meiden een sterk a-erotische werking uitoefenen.
Op dinsdag 19 juni 2001 22:33 schreef Halinalle het volgende:[..]
Ja, ik
Ik heb sex gehad met met meiden/vrouwen varierend van heel slank tot echt heel dik. En uit ervaring kan ik zeggen dat sex met een hele dikke vrouw ook heel erg lekker zijn. Wat voor mij wel belangrijk is, is dat een vrouw zichzelf, ongeacht of ze mager of dik is, goed verzorgd.
Mijn huidige vriendin is trouwens ook flink aan de maat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |