quote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:54 schreef Rewimo het volgende:
Noa staat:
[afbeelding]
En papa Basset kan niet wachten tot ze gaat kruipen en het huis onveilig maken
geregeld: zie foto topicquote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:59 schreef Lois het volgende:
Enne Belana, ga eens ff batterijen kopen of opladen.Foto's willen we zien!
Dat had je meteen bij de bestelling moeten doorgeven, nu ben je te laatquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:41 schreef moussy het volgende:
doe mij maar:
een baby zonder stembandjes, zonder snot en slijm, zonder benauwdheid, zonder gekots en vooral zonder eigen wil
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat had je meteen bij de bestelling moeten doorgeven, nu ben je te laat
Alsof ik het allemaal kado heb gekregenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat had je meteen bij de bestelling moeten doorgeven, nu ben je te laat
Alle snot, poep en kots krijg je er toch maar mooi gratis bijquote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:31 schreef moussy het volgende:
[..]
Alsof ik het allemaal kado heb gekregen![]()
Je vergeet de open ruggetjes, waterhoofdjes, hersenbloedingen, klaplongen, verlammingen, longbloedingen, is dát ff een mooi gratis kado!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 15:34 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Alle snot, poep en kots krijg je er toch maar mooi gratis bij![]()
Ten eerste natuurlijk gefeliciteerd! Wat leuk! Ik zou het ook zo leuk vinden als mijn broer en zijn vriendin een kindje zouden krijgen, maar weet niet of dat gaat gebeuren...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:15 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Ze heeft gelijk na de geboorte een zetpil tegen de hoofdpijn gekregen.
Vooral dat laatste is een rampquote:Op dinsdag 16 maart 2004 14:41 schreef moussy het volgende:
doe mij maar:
een baby zonder stembandjes, zonder snot en slijm, zonder benauwdheid, zonder gekots en vooral zonder eigen wil
Dat valt wel mee. Daar leer je snel genoeg mee om te gaan. EN dan is een derde erbij ook nog wel te doen. (Nee; Mw Dice is niet opnieuw zwanger)quote:Catootje schreef het volgende:
Ik bedacht me vandaag dat ik twee kinderen echt niet zou trekken: hoe moet je dat doen met ene baby en een kleuter!!! Veels te druk!!! De ene wil dit en de ander wild at, en zie dan maar es dat allemaal te doen..op 1 dag!!
Guillomequote:Op woensdag 17 maart 2004 09:22 schreef Rewimo het volgende:
Guittje? Heet ie zo?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:45 schreef bixister het volgende:
een schatje hoor die Guillaume.(zou zelf alleen eerder voor gewoon 'Willem' gekozen hebben dan voor deze ingewikkelde franse versie.)
*schoudersophaalt* Ik heb de naam niet gekozen; da's me broertje geweestquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:45 schreef bixister het volgende:
een schatje hoor die Guillaume.(zou zelf alleen eerder voor gewoon 'Willem' gekozen hebben dan voor deze ingewikkelde franse versie.) is ie bij jullie te logeren? voor hoelang?
en scOrpiOn, hoe was je nichtje? alles goed met haar?
ja, Willem is echt de NL versie van Guillaume hoor. en schrijven zij 'm met een o? ai, dat vind ik dan wel weer errug fout.quote:Op woensdag 17 maart 2004 10:46 schreef miss_dynastie het volgende:
![]()
Nee, joh, ik ben het met je eens, maar je zei het zo grappigquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:57 schreef bixister het volgende:
[..]
ja, Willem is echt de NL versie van Guillaume hoor. en schrijven zij 'm met een o? ai, dat vind ik dan wel weer errug fout.
Ik vind de naam ook wel leuk..... maar niet als het wordt uitgesproken als Maaaaaaaanuuuuuuuuuuuuueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:13 schreef bixister het volgende:
manuela vind ik best grappig eigenlijk.
Weet je dat ik Piet nu ook heel stoer vind. Toen hij pas geboren was had ik zoiets van Pietquote:Op woensdag 17 maart 2004 11:13 schreef bixister het volgende:
manuela vind ik best grappig eigenlijk.
Had ik ook. Maar de naam had niet beter gekozen kunnen worden want als ik de foto's zo 's bekijk ziet Piet er gewoon uit als een Piet. En niks anders.quote:Op woensdag 17 maart 2004 11:20 schreef easy-going het volgende:
[..]
Weet je dat ik Piet nu ook heel stoer vind. Toen hij pas geboren was had ik zoiets van Piet![]()
Maar nu ik eraan gewend ben vind ik het echt zo'n stoere naam. En het is een lekker ventje als ik zo die foto's zie![]()
Zwemmen is zo ontzettend leuk!quote:Op woensdag 17 maart 2004 13:49 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Bij ons wordt er een nieuw sportcentrum geopend. En ook met zwembad. Dus ik ga dit binnenkort ook doen. Ik heb Joshua al eens meegenomen en toen wist ie eigenlijk nog niet wat hij ervan moest denken. Het water was misschien iets te koud voor hem. Maar ik heb er wel zin in hoor als we eenmaal kunnen gaan zwemmen. Leuk lijkt me dat.
Bij ons "moeten"de moeders (of vader/oma/opa/oom/tante) zelf ook onder water. Sven is normaal snel afgeleid en kijkt naar iedereen behalve naar mij, maar als ik onder water ben geweest kan hij zijn ogen niet van me afhoudenquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:12 schreef basset het volgende:
[..]
Zwemmen is zo ontzettend leuk!
Noa doet vanaf het begin al de schoolslag, (va 3 maanden) waar de intructrices ontzettend om moeten lachen elke keer weer. {b]En onder water gaan is ook altijd een leuk gezicht. Vooral als ze weer boven komen![/b]
Ja, maar dat werkt natuurlijk altijd zo, als je het mij vraagt...quote:Op woensdag 17 maart 2004 17:04 schreef Spindizzy het volgende:
Had ik ook. Maar de naam had niet beter gekozen kunnen worden want als ik de foto's zo 's bekijk ziet Piet er gewoon uit als een Piet. En niks anders.
Een van de redenen waarom ik in principe onze adoptiekoter geen andere naam ga geven. Ik vind het geen gezicht, een klein chinees meiske met de naam Femke. Of een pikzwarte Sjoerdquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:28 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt gewoon altijd zo, als je het mij vraagt...
je hebt niet na een tijdje: hmmmm het is toch meer een willem...
Nou eh...quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:28 schreef lily het volgende:
[..]
Ja, maar dat werkt natuurlijk altijd zo, als je het mij vraagt...
je hebt niet na een tijdje: hmmmm het is toch meer een Willem...
hahahaha (bemoei je er dan ook niet meequote:Op donderdag 18 maart 2004 16:00 schreef miss_dynastie het volgende:
als ik het kind nu zie, denk ik: gut, het is een echte Guido
Ja, die is goedquote:Op donderdag 18 maart 2004 16:02 schreef lily het volgende:
[..]
hahahaha (bemoei je er dan ook niet mee)
Zoals mijn achterneefjequote:Op donderdag 18 maart 2004 22:24 schreef bixister het volgende:
missD, allemaal leuk en aardig die adviezen, maar je moet je eigen favo's ook nooit verklappen natuurlijk.en hahah hoe ziet een Guido er nou uit?
Mijn nichtje (oma heeft vijftig kleinkinderen, dus ik heb er meerdere hoorquote:(m'n schoonzus is een keer gevallen met de fiets waarop m'n nichtje voorop in een stoeltje zat: nichtje had d'r heupje gebroken.)
Oei, dat klinkt wel gevaarlijkquote:wat in ieder geval een beetje eng is is dat Piet de neiging heeft zich af te zetten tegen mijn benen, waardoor ik af en toe wat wiebel. ik fiets inmiddels zowat in spagaat, zo wijdbeens, en ben er ook meer op bedacht, maar toch.
nee, hij kan nog niet goed genoeg zelfstandig zitten.quote:Op donderdag 18 maart 2004 22:31 schreef miss_dynastie het volgende:
Oei, dat klinkt wel gevaarlijkPiet mag onderhand toch bijna in een fietsstoeltje, of dat niet?
zoiets???quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:22 schreef easy-going het volgende:
Bij ons "moeten"de moeders (of vader/oma/opa/oom/tante) zelf ook onder water.
*knippie*
Ja dan krijg je dit soort gezichten....:quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:12 schreef basset het volgende:
Zwemmen is zo ontzettend leuk!
Noa doet vanaf het begin al de schoolslag, (va 3 maanden) waar de intructrices ontzettend om moeten lachen elke keer weer. En onder water gaan is ook altijd een leuk gezicht.
Vooral als ze weer boven komen!
quote:Op donderdag 18 maart 2004 23:52 schreef bixister het volgende:
hmmz ja getver. maar het is wel heel erg leuk om te doen dat fietsen. voelde me ineens weer een stuk vrijer. alleen al 't feit dat ik weer es naar een andere supermarkt kon dan die hier in de buurt.oef dat klinkt wel heeeel erg he.
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 08:51 schreef basset het volgende:
Ben ik gisteren wezen kijken naar een box, asociaal wat ze vragen voor een paar stukjes hout en een laadje zeg! 300 euro voor een box met 2 manden onderin!!!!! En dan doen ze nog alsof 200 euro voor een box met halve laden goedkoop is!
Niet te gelovenHoe kan het nou slecht met de economie gaan als mensen zo uitgezogen worden
Haha - echt goed! Leuk zo'n smoeltjequote:Op donderdag 18 maart 2004 23:37 schreef Jonnetje het volgende:
[..]
zoiets???
[afbeelding]
[..]
Ja dan krijg je dit soort gezichten....:
"Mamma.........vond je dat nou nodig?....... En dan gaat pappa er ook nog foto's van maken..."
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:07 schreef easy-going het volgende:
Sven vind zichzelf nogal leuk geloof ik
De foto van mijn icoontje staat ook als bureaubladachtergrond op onze pc. Als de computer opgestart word en zijn foto komt in beeld ligt ie echt met een grote grijns naar zijn foto te kijken en giert ie het uit van de pret. Trouwens als ik weleens zit te posten met hem op schoot (dat is op zich al topsport om hem van het toetsenbord vandaan te houden) en zijn fotootje komt langs gaat ie zitten zwaaien en handje klappenLief he
![]()
Is dat zo?!??quote:Op vrijdag 19 maart 2004 12:46 schreef bixister het volgende:
ojaa dat is typisch hollands he zo'n box.
Ik weet niet, maar ik vind het hele idee van een oppas moeder via marktplaats al een eng ideequote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:22 schreef Sugar het volgende:
Guys: advies nodig!
Ik zoek nu alvast naar een lieve oppasmoeder. Via marktplaats iemand gevonden, klinkt goed... Maar op mijn vraag of ze rookt, gaf ze in eerste instantie geen antwoord. Nog een keer gevraagd en nu antwoordt ze dat ze idd wel rookt, maar niet bij de oppaskindjes. Ze gaat in de tuin staan of in de keuken met de deur dicht...
Ik weet niet wat ik daar nou van vind! Ben zelf een behoorlijke roker geweest en weet hoezeer ik die peuk nodig had en ook nam, al was er eigenlijk geen tijd of gelegenheid voor. Kan me dus voorstellen dat er toch vaker gerookt wordt en misschien ook wel iets minder met deuren dicht enzovoorts dan ze nu aangeeft. Maar ja, is dat erg? Vind ik dat erg? Hoe voelen jullie dat? Ervaring mee?
Dank alvast!![]()
Oh ja, als dit in een ander topic hoort, zeg het me dan!!!!
ja, het schijnt dat een box in andere landen veel minder standaard gebruikt wordt, en ook wat minder positief gezien wordt (als belemmering van de bewegingsvrijheid van je kind oid?). ik herinner me dat pluizzzje (oid) en/of tinkepink -die wonen dacht ik allebei in duitsland- daar ook eens zoiets over gepost hebben maar precies weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Is dat zo?!??
Ik zei ook ofzo, want dat soort dingen weet ik dus alweer nietquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Een gastouderbureau vraagt wel heel veel bemiddelingskosten
Jeetje, dat is idd echt erg ja! En ik moet zeggen, ik zat net even op marktplaats te spieken en het is zoals je zegt, alsof het een briefje bij Appie is. Ben misschien wat te voorbarig met mijn (overigens persoonlijke) conclusies.quote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:24 schreef bixister het volgende:
belana, ach 'zomaar' is het natuurlijk nooit. andere mensen hangen een briefje op bij de albert heyn, het is maar een van de mogelijke manieren om in contact te komen. die gastouderbureaus zijn inderdaad ver-schrik-ke-lijk duur, zowat niet te doen als je geen tegemoetkoming in de kosten krijgt van je werkgever. alleen al inschrijving kost hier 450 euro (en dan heb je dus nog niks!). ik vind dat een slechte zaak hoor.
Ja, gewoon doen hoor!!! Een uitgeruste moeder is zooooo belangrijk!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:18 schreef bixister het volgende:
ET, dan maak je d'r toch gewoon even wakker voor de laatste voeding? je eigen rust is ook belangrijk hoor, en mijn ervaring is dat die kleintjes rond dit tijdstip vrij makkelijk meteen weer verder slapen na een voeding.
nou ja, ze bemiddelen bij het zoeken naar een geschikte gastouder/gezin. (je mag bij verschillende kandidaat-gastouders kennis gaan maken). en verder moet een gastgezin/ouder dat bij hen staat ingeschreven aan bep. kwaliteitseisen voldoen, dus je hebt iets meer zekerheid over de zorg die je kind geboden wordt. (daar gaan die begeleidingskosten denk ik in zitten sugar). en wat sugar net zei: mocht het niet klikken of om wat voor reden dan ook niet gaan bij die ene gastouder, dan kun je via hen weer een ander adres krijgen. dat lijkt me toch ook wel een erg prettig idee. maar ja.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 00:03 schreef lady-wrb het volgende:
en daar krijg je niks voor terug?
Dat is balen he, van die foto's! Maar goed dat je er wat verstuurd en geplaatst had. Ik probeer ze altijd vrij snel te branden, maar ik ben ook wel eens van een hele maand kwijtgeraakt.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:53 schreef Catootje het volgende:
ik heb ook wel wat gewone, maar net de navelstrengdoorknipfoto enzo zijn digitaal...tenk lois, ik heb de site meteen gebookmarkt, morgen es printen!!
Wat ongelooflijk zondequote:Op zaterdag 20 maart 2004 22:53 schreef Catootje het volgende:
ik heb ook wel wat gewone, maar net de navelstrengdoorknipfoto enzo zijn digitaal...tenk lois, ik heb de site meteen gebookmarkt, morgen es printen!!
*proest*quote:Op maandag 22 maart 2004 16:45 schreef Catootje het volgende:
loop ik daar 's nachts door het huis te sluipen in mijn xxl onderbroek en mijn voedingsflappen open.....
een week?quote:Op maandag 22 maart 2004 20:52 schreef Swetsenegger het volgende:
mijn god dan ben je toch een week van slag na zo'n ervaring?
Helaas is Jasper ook de klos: twee ontstoken oren... Vorige week heeft hij hier een anti-biotica kuur voor gehad, leek beter te gaan maar het gaat nu weer bergafwaarts.quote:Op maandag 22 maart 2004 13:37 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
[...]
Wat hoor je dat toch veel dat baby's oorontsteking krijgen. Bah en die kleintjes hebben dan ook zo'n pijn.
[...]
Jasper is dus zojuist voor de tiende keer hard huilend wakker geworden, iets wat voor hem uiterst ongebruikelijk is (meestal is het om 19:30quote:Op maandag 22 maart 2004 22:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Jasper ook al ziek
Kindertjes, allemaal gauw beter worden!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En als dank ben ik nu ondergepiest.... (is me in geen tijden overkomen!) Nog steedsquote:Op maandag 22 maart 2004 22:34 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Ik denk dat ik maar eens een paracetamol-zetpilletje ga geven tegen de koorts (39'C toen hij ging slapen) en tegen de mogelijke pijn aan zijn oren.
De paracetamol heeft heel goed geholpen (we zijn erg terughoudend met het geven van medicijnen, maar als het dan toch moet, dan werkt het gelukkig ook snel).quote:Op dinsdag 23 maart 2004 07:47 schreef Angel22 het volgende:
Een beetje mosterd na de maaltijd NT-T.Bartman, maar het wil ook nog weleens helpen om het bedje aan het hoofdeinde iets omhoog te zetten, bv een opgerolde handdoek onder het matrasje of wat onder de poten van het bedje te zetten. Dan is er minder druk op de oortjes waardoor ze beter slapen.
Misschien een idee voor vanavond???
Pasgeborene kunnen dan stikken in hun braaksel, omdat ze dan nog niet voldoende kracht hebben om het er helemaal uit te gooien.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:01 schreef LadyS het volgende:
waarom het hoofdeinde sowieso niet omhoog, als ik vragen mag?
maar jasper is bijna een jaar...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:29 schreef Quinny het volgende:
[..]
Pasgeborene kunnen dan stikken in hun braaksel, omdat ze dan nog niet voldoende kracht hebben om het er helemaal uit te gooien.
Dan heb ik de vraag niet goed gelezenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:34 schreef Knorretje het volgende:
[..]
maar jasper is bijna een jaar...
of ik niet, ligt eraan wat ladys nu precies bedoelde, gezien miss-d d'r reactie..quote:Op dinsdag 23 maart 2004 10:38 schreef Quinny het volgende:
[..]
Dan heb ik de vraag niet goed gelezen![]()
niet dat je er veel aan hebt hoor, maar groeiboekje van alicia erbij gepakt.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:13 schreef coolbabe het volgende:
We komen weer bij het cb vandaan en ze waren best ongerust om Tom. Hij is in 2 maanden maar 345 gram aangekomen en dat is natuurlijk veel te weinig. De lijn van de groeicurve schiet richting de onderste lijn en ook zijn lengte is best kort. Meneer is 69cm en weegt 7790 gram.
Binnenkort gaan we hem dus maar eens binnenstebuiten laten keren want hij eet niet doordat hij steeds ziek is en doordat hij niet eet wordt hij ziek, zo`n lekkere cirkel waar we nu inzitten
Niet allemaal hoor (lees mijn post van 12:12) maar het is nu wel zo dat er veel problemen zijn, misschien toch wel omdat de winter tegen het einde loopt er er toch niet echt een 'gezond voorjaar' aanbreekt...quote:Op dinsdag 23 maart 2004 13:02 schreef lily het volgende:
jeetje, wat vervelend allemaal![]()
ah dat had ik niet begrepen (wel dat ie steeds ziek was, maar niet dat hij eerder wel goed aankwam), mede doordat je op het speeltuinbankje nog schreef dat je benieuwd was of je weer op je 'lazer' zou krijgen door de geringe toename van het cb dacht ik dat het een terugkerend iets was van al heel wat maandjes.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 12:55 schreef coolbabe het volgende:
Knorretje: voordat Tom ziek werd groeide hij juist ontzettend hard; 1,5 kilo in 5 weken tijd kun je niet weinig noemen iig
quote:Op dinsdag 23 maart 2004 14:42 schreef melonovy het volgende:
Ik heb sinds andehalf week mijn nieuwe fiets, en het is geweldig leuk! Chiara geniet helemaal van de ritjes, en ik ook! Het is echt superleuk, zo kan ik eindelijk hier de omgevind op een leuke manier ontdekken.
Ik moest gisteren wel lachen om Chiara, die zat maar naar de schaduw op de weg te kijken, terwijl ik haar aandacht probeerde te trekken door haar te wijzen op de ganzen, paardjes, zwanen, schapen en koetjes aan te wijzen, ze keek niet op of om van onze schaduw.
Ik kan um niet zienquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:22 schreef bixister het volgende:
superfilm van janneke!
Oke, dan lukt het inderdaad niet, jammerquote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:32 schreef jessie het volgende:
Hij is wel groot geloof ik Dinus. 7,04 MB
Verwarring die ik nu pas leesquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:01 schreef LadyS het volgende:
waarom het hoofdeinde sowieso niet omhoog, als ik vragen mag?
Dat wordt vanavond, het duurde gisteravond te lang om hem over te sturen. Zodra hij erop staat, geef ik een gilquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:59 schreef Dinus het volgende:
Kunnen we het filmpje toch nog zien binnenkort!
quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:56 schreef bixister het volgende:
tnx rewimo, ik kon 't niet vinden!
omdat de devvers nog geen goeie oplossing hebben tegen emailkappers en de nodige spam die dat oplevert bij de usersquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:28 schreef bixister het volgende:
[offtopic waarom staan e-mail adressen nog niet in 't profiel trouwens? - lastig!]
The page cannot be displayedquote:Op woensdag 24 maart 2004 21:22 schreef jessie het volgende:
Thx Rewimo!!!! En Qltel natuurlijk ook (niet kijken Rewimo)![]()
Dinussssssssssssssssssssssssssssssssss je kan het filmpje zien!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ach, is maar 2 dagen in de week...quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:09 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat is een heel zwaar programma
Heb je nog wat gehoord over je interne sollicitatie?
Je wilde toch drie dagen per week werkenquote:Op donderdag 25 maart 2004 10:41 schreef Belana het volgende:
[..]
ach, is maar 2 dagen in de week...
Gaat niet door, ze willen weerom een fulltimer...
Ja klopt, maar 1 dag in de week is Kbot thuis.quote:Op donderdag 25 maart 2004 10:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je wilde toch drie dagen per week werken
Jammer dat het niet doorgaat
Bright, zie speeltuinbankje, daar zijn we maar even verder gaan babbelenquote:Op donderdag 25 maart 2004 11:50 schreef Bright het volgende:
Belana, ze worden toch niet alweer lastig he!
Elise-Update ... MamaBright is net met Elise teruggekomen van de controle en Elise weegt 8310 gram en is 67 cm.![]()
![]()
Ze groeit dus volledig op haar eigen lijn; ze heeft (nog?) geen last van een gewichtsdipje van de babies van rond de 6 maanden.
Dat zal dan wel komen doordat ze nog niet aan het vaste voedsel is begonnen![]()
![]()
oplossing voor in de tussentijd.quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:23 schreef Rewimo het volgende:
Jannekes filmpje is door een ADSL-storing niet te zien. Als het goed is lost Frank dat vanavond op en kunnen jullie haar weer in actie zien
Kan geen juiste decompressor downloaden...quote:Op donderdag 25 maart 2004 12:34 schreef Knorretje het volgende:
[..]
oplossing voor in de tussentijd.
http://knorretje.fok.nl/janneke.avi
als ie wseg kan omdat bv die van rewimo het weer doet moet je maar even gillen
Ja doe ik Knor, tnxquote:Op donderdag 25 maart 2004 12:34 schreef Knorretje het volgende:
[..]
oplossing voor in de tussentijd.
http://knorretje.fok.nl/janneke.avi
als ie wseg kan omdat bv die van rewimo het weer doet moet je maar even gillen
Je moet hem gewoon in Windows Mediaplayer kunnen zienquote:Op donderdag 25 maart 2004 13:18 schreef lily het volgende:
[..]
Kan geen juiste decompressor downloaden...![]()
ik heb ook altijd wat
daar krijg ik die melding (ik krijg alleen geluid)quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je moet hem gewoon in Windows Mediaplayer kunnen zien
Oquote:Op donderdag 25 maart 2004 14:29 schreef lily het volgende:
[..]
daar krijg ik die melding (ik krijg alleen geluid)
Ik heb dus inderdaad een verouderde versie. Het downloaden van een nieuwe versie duurt 62 min.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:36 schreef coolbabe het volgende:
Als je op Help>controleren op bijgewerkte speler drukt, kun je mediaplayer bijwerken. Misschien lukt het dan wel.
Daarmee lukte het bij mij ook niet, ik kan pas avi's afspelen sinds een hele zooi codecs geinstalleerd heb die ik van iemand kreeg. En dat was ook een groot bestand.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:48 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb dus inderdaad een verouderde versie. Het downloaden van een nieuwe versie duurt 62 min.
Tja 12 ounces maar liefst in 1 week tijd. Is wel veel. Maar goed ik hou me wel koest nou. Het kan dus blijkbaar geen kwaadquote:Op donderdag 25 maart 2004 15:55 schreef anneja het volgende:
Lewis, we hebben bij oudste ook Nutriton (Johannesbroodpitmeel) geprobeerd omdat die een 'stille' reflux had, maar dat werkte niet. Je moet dan voor en na de voeding een papje van het spul met afgekolfde melk geven, nou, dat kwam er dus linea recta weer uit.
Zolang ie goed groeit en zelf geen last lijkt te hebben van het spugen hoef je er eigenlijk niks aan te doen, is althans wat de healthvisitor hier zei (noordwales). Wat de GP waarschijnlijk doet als je je poot stijf blijft houden is een antacid achtig iets geven.
Jij hebt toch een langzame netwerk verbinding. Daar kan het ook mee te maken hebben lily. En ja 62 minuten om een nieuwe versie te downloaden is dus langzaam. Jammer, want het filmpje is echt leuk om te zien.quote:Op donderdag 25 maart 2004 14:48 schreef lily het volgende:
[..]
Ik heb dus inderdaad een verouderde versie. Het downloaden van een nieuwe versie duurt 62 min.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |