Tuurlijk ga je het wel redden. Miljoenen vrouwen redden het elke dag dus waarom zou het jou dan niet lukken? Het zal niet altijd makkelijk zijn maar jij en je kleine komen er welquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:13 schreef Luchtbel het volgende:
Ik ga steeds twijvelen of ik het allemaal wel goed zal doen straks in m'n eentje.
Knurftquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:50 schreef ShaoliN het volgende:
Hey ik sta in de lijst.
Ja is wel zo maar ik voel me zo'n ass af en toe. Ik word helemaal nerveus omdat ik niet weet hoe ik flesjes moet uitkoken enzo. Onzin natuurlijk, wijst zich van zelf. Maar toch...quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:16 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Tuurlijk ga je het wel redden. Miljoenen vrouwen redden het elke dag dus waarom zou het jou dan niet lukken? Het zal niet altijd makkelijk zijn maar jij en je kleine komen er wel
Dat weet toch niemand die voor het eerst ouder wordt? Daar hebben ze nou internet voor uitgevonden, zodat je dat aan andere ouders kunt vragen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja is wel zo maar ik voel me zo'n ass af en toe. Ik word helemaal nerveus omdat ik niet weet hoe ik flesjes moet uitkoken enzo. Onzin natuurlijk, wijst zich van zelf. Maar toch...
Daar hoef je echt geen alleenstaande moeder voor te zijn hoor, ik heb dat ook dat ik niet weet hoe ik flesjes uit moet koken, fruithapjes moet klaarmaken, wat voor borstkolf ik aan moet schaffen etc. Dat hoort gewoon bij voor het eerst moeder worden en alle nieuwe ervaringen die daar bij horen. Gelukkig (net wat Spindizzy zegt) heb je zo iets als Fok en kunnen we elkaar vragen stellen en ervaringen uit wisselen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja is wel zo maar ik voel me zo'n ass af en toe. Ik word helemaal nerveus omdat ik niet weet hoe ik flesjes moet uitkoken enzo. Onzin natuurlijk, wijst zich van zelf. Maar toch...
En dat pakje, ik wil er best een keer een foto van maken, maar weinig kans dat ik m'n kind er in hijs straks
is goedquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:53 schreef Luchtbel het volgende:
En LadyS ga jij maar lekker alleen op 30 juni bevallen, ik stel het toch maar even uit, kan ik eerst ff lezen wat er bij jou allemaal gebeurd![]()
Nee hoor, niet bang voor zijn.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb dus gehoord van een vriendin dat ze die nacht al meteen weer naar huis moest en dat de kraamhulp rond 10 uur s ochtends kwam en dat ze toen ze thuiskwamen echt zoiets hadden van en nu? Dit heeft me best wel bang gemaakt, maar misschien gaat het best wel meevallen.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:01 schreef LadyS het volgende:
[..]
is goedEn dan kom je gewoon op kraamvisite (zo ver is het niet
) en dan kan je zien hoe ik aan het klungelen ben.. Afgesproken?
Kind in pakje hijsen, foto maken, pakje snel uittrekkenquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:25 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
En dat pakje, ik wil er best een keer een foto van maken, maar weinig kans dat ik m'n kind er in hijs straks
Luchtbel, gewoon overal duidelijk aangeven dat je alleen bent. Bij je vk, in het ziekenhuis en vooral ook bij het aanvragen van kraamzorg! Want als je als alleenstaande geregistreerd staat is het makkelijker om (maximale) hulp te krijgen.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:02 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb dus gehoord van een vriendin dat ze die nacht al meteen weer naar huis moest en dat de kraamhulp rond 10 uur s ochtends kwam en dat ze toen ze thuiskwamen echt zoiets hadden van en nu? Dit heeft me best wel bang gemaakt, maar misschien gaat het best wel meevallen.
Ja heb ik gedaan, ik hoop heel erg dat het helpt!!!!quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:45 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Luchtbel, gewoon overal duidelijk aangeven dat je alleen bent. Bij je vk, in het ziekenhuis en vooral ook bij het aanvragen van kraamzorg! Want als je als alleenstaande geregistreerd staat is het makkelijker om (maximale) hulp te krijgen.
Bij mij wel. Ik kreeg de maximale kraamzorg van 64 uurquote:Op dinsdag 16 maart 2004 13:09 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ja heb ik gedaan, ik hoop heel erg dat het helpt!!!!
Je bent op mijn verjaardag uitgerekendquote:Op dinsdag 16 maart 2004 10:54 schreef Stiekemurd het volgende:
Nogmaal bedankt voor jullie leuke reacties.
Volgens de brabbelsite ben ik op 19 november uitgerekend. Ik ben zelf de 14e jarig, dus wordt een leuk verjaardagskadootje.
quote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:08 schreef LadyS het volgende:
Volgens mij kan het je op het moment supreme geen hol schelen waar je bevalt als dat kind er maar uitkomt![]()
Ik denk dat we allemaal wel wat zenuwachtig zijn over een heleboel dingen, en als je alleen bent weegt dat natuurlijk zwaarder. Maar Lieve Luchtbel, onderschat je moederinstincten nietquote:Op dinsdag 16 maart 2004 11:13 schreef Luchtbel het volgende:
Ik begin zo langzamerhand behoorlijk zenuwachtig te worden maar waarom weet ik niet. Ik ga steeds twijvelen of ik het allemaal wel goed zal doen straks in m'n eentje.
Oh Piglet wat leuk voor jequote:Op dinsdag 16 maart 2004 12:29 schreef piglet het volgende:
Nu even een updateje van mijn kant:
Gisteren een echo gehad en alles was prima in orde. Wat is dat toch geweldig om te zien, zeg! Ik vond het echt gaaf om zo'n mini-babietje te kunnen zien. En het bewoog ook leuk (volgens de gyn was ie aan het aquajoggen en het heeft zich ook een paar keer omgedraaid). Ik ben helemaal![]()
![]()
![]()
Ik heb vandaag braaf op mijn bedje gezeten, met mijn pootjes omhoogquote:Op dinsdag 16 maart 2004 18:01 schreef Rewimo het volgende:
Pluis en Beefcake: kalm aan hè dames! Je hebt je lichaam nog hard genoeg nodig de komende tijd dus gun het een beetje rust
Hey, nieuw volkquote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:26 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Ik ben hier nieuw, op dit onderdeel van het forum, en ik hoop dat ik hier een leuke gezellige zwangersschaptijd door te maken,
Dank je wel Phluph,quote:Op dinsdag 16 maart 2004 21:45 schreef phluphy het volgende:
Welkom en gefeliciteerd Bar (&Mar).![]()
Bandenpijn? Die term ken ik niet, maar ik ben dan ook een leek. Ik ben 1 weekje verder dan jij en voel wel spanning op de buik aan het eind van de dag. Is dat wat jij ook bedoelt?
Ik krijg 50 uur standaard, maar als er nog medische indicatie o.i.d. overheen komt kan dat tot 80 uur worden uitgebreid. Dus ik denk dat je beter je verzekering kunt bellen voor de exacte info.quote:Op dinsdag 16 maart 2004 22:09 schreef Loena-tik- het volgende:
Oh ja en volgens mij is 64 uur kraamzorg standaard hoor
Beefcake Jouw omschrijving ervan lijkt inderdaad nog meer op het gevoel dat ik heb. Vooral dat van die harde buik. Hoort die buik (bij 17 weken) dan niet hard te zijn?quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:08 schreef beefcake het volgende:
Phluphy, heb je wel eens van harde buiken gehoord? Dat is hetzelfde als bandenpijn. Je buikspieren trekken dan samen, waardoor er een heel ongemakkelijk, gespannen gevoel ontstaat, waarbij je buik ook nog eens keihard wordt.
Jottem, we zitten midden in een verbouwing, tussen de rotzooi in moet ik werken (ben zelfstandig ondernemer en heb kantoor aan huis). Rustig aan doen? Wat is dat? Tot nu toe neem ik 's avonds een warm bad om de pijn wat te laten wegtrekken. Dat helpt wel goed (tip ook voor Barbara). Waar kan ik iets vinden over de oefeneningen die je dan kan doen?quote:Het beste is om het dan rustig aan te doen en wat ontspanningsoefeningen.
Het aantal uren waar je recht op hebt is afhankelijk van de polis(voorwaarden), als je hier geen boekje of zo van hebt gekregen kun je het vaak terugvinden op de site van je verzekeraar of je belt ze even op.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:21 schreef Jambo het volgende: Het aantal uren dat je krijgt is denk ik afhankelijk van je verzekering en het kraamzorgbureau.
Niet echt neequote:Op woensdag 17 maart 2004 09:21 schreef Jambo het volgende:
Beefcake, ik las dat je braaf met je benen omhoog bent gaan zitten. Heeft het nog geholpen?
Uiteraard is het in eerste instantie afhankelijk van je polisvoorwaarden. Toch is het ook afhankelijk van het kraamzorgbureau. Volgens mijn polisvoorwaarden heb ik recht op 8x8 uur zorg. Tijdens de intake met het kraamzorgbureau werd mij verteld dat als er niet voldoende kraamverzorgsters beschikbaar zouden zijn (bv. door drukte, in de vakantieperiode, etc.) ik dan maar 8x4 uur zorg krijg.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:27 schreef phluphy het volgende:
[..]
Het aantal uren waar je recht op hebt is afhankelijk van de polis(voorwaarden), als je hier geen boekje of zo van hebt gekregen kun je het vaak terugvinden op de site van je verzekeraar of je belt ze even op.
Overigens: stel dat je je moeder of zus de kraamzorg laat doen, kun je je recht op kraamhulp laten vervallen en krijg je een bepaald bedrag uitgekeerd (ook weer afhankelijk van je polis).
Wat idioot! Kan je dan niet naar een ander kraambureau? Dat is toch belachelijk zeg!quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:32 schreef Jambo het volgende:
[..]
Uiteraard is het in eerste instantie afhankelijk van je polisvoorwaarden. Toch is het ook afhankelijk van het kraamzorgbureau. Volgens mijn polisvoorwaarden heb ik recht op 8x8 uur zorg. Tijdens de intake met het kraamzorgbureau werd mij verteld dat als er niet voldoende kraamverzorgsters beschikbaar zouden zijn (bv. door drukte, in de vakantieperiode, etc.) ik dan maar 8x4 uur zorg krijg.
Jammer dat het niet echt geholpen heeft. Maar uitgerust zijn is ook heel belangrijk inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:28 schreef beefcake het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar ik heb wel lekker uitgerust en dat is ook belangrijk. Toen ik vanmorgen wakker wer, was mijn linker voet geslonken tot zijn normale formaat. De rechter was nog steeds dik, maar wel minder. Ik zit nu nog steeds in bed (met voeten omhoog), dus het is nog niet erger geworden.
Bij jou is er dus ook nog geen-actie neem ik aan? Ik vind dat ik nu wel lang genoeg heb gewacht
hij mag eruit!
Ik denk dat ik daar nu een beetje laat mee ben, aangezien het nog maar 3 weken tot de uitgerekende datum is. Het werd mij 2 weken terug pas verteld.quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:33 schreef Belana het volgende:
[..]
Wat idioot! Kan je dan niet naar een ander kraambureau? Dat is toch belachelijk zeg!
Zal ik een afstreepvel voor je makenquote:Op woensdag 17 maart 2004 10:02 schreef Anitra het volgende:
ja nog 21 nachtjes slapen miss-d
Tuurlijk! Ik zal zo eens even kijken op marktplaats.nl en ebayquote:Op woensdag 17 maart 2004 09:56 schreef phluphy het volgende:
knipje
Piglet als je "zo'n apparaat" gevonden hebt, mag ik het dan af en toe van je lenen?![]()
Je zult nog even geduld moeten hebben voor het kamertjequote:Op woensdag 17 maart 2004 09:59 schreef miss_dynastie het volgende:
Piglet, ik ben errug benieuwd naar je echo! En naar de babykamer natuurlijk
Helaas hebben wij geen badkamer met een bad wel neem ik wat vaker een wat warmere douche, en ontspanningsoefeningen heb ik nog ergens liggen uit een oud yoga boek,Waar ik zelf ook een hoop uitgehaald heb is uit het boek van Moeders voor moeders,quote:Op woensdag 17 maart 2004 09:24 schreef phluphy het volgende:
Rustig aan doen? Wat is dat? Tot nu toe neem ik 's avonds een warm bad om de pijn wat te laten wegtrekken. Dat helpt wel goed (tip ook voor Barbara). Waar kan ik iets vinden over de oefeneningen die je dan kan doen?
Heel liefquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:07 schreef snoopy het volgende:
Lief he![]()
Ook al liefquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:26 schreef piglet het volgende:
[afbeelding]
Thanks Spindizzy! Ik moet zeggen dat ik het hoofd wel een beetje alien-achtig vindquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:29 schreef Spindizzy het volgende:
Ook al liefGefeliciteerd hoor meiden
Ja, het is een vooraanzichtquote:Op woensdag 17 maart 2004 19:42 schreef beefcake het volgende:
Wat een superleuke echo's, Snoopy en Piglet!!! Piglet, is die van jou een vooraanzicht, dat je zijn gezicht dus ziet? Anders wordt ik er niet wijs uit ben ik bang...
vindie van jou ook lief hoor!quote:Op woensdag 17 maart 2004 19:34 schreef piglet het volgende:
[..]
Thanks Spindizzy! Ik moet zeggen dat ik het hoofd wel een beetje alien-achtig vind![]()
Snoopy die van jou is echt heel duidelijk zeg! Ontzettend lief![]()
Echt? Was me nog niet opgevallenquote:Op woensdag 17 maart 2004 21:01 schreef LadyS het volgende:
ik mag ook bijna, ik mag ook bijna, ik mag ook bijna!!!
had ik al gezegd dat ik niet kan wachten?
quote:Op woensdag 17 maart 2004 22:12 schreef Anitra het volgende:
morgen heb ik pret echo op de beurs om 12.45 uur!!
Hee wat gezellig, ik ga morgen ook naar de beursquote:Op woensdag 17 maart 2004 22:23 schreef LadyS het volgende:
Wat denken jullie, ik zal zo rond 12-en op de beurs zijn, dan zal toch niet al de hele dag vol zitten?
Oh nee beetje dom, morgen is vandaagquote:Op donderdag 18 maart 2004 08:49 schreef beefcake het volgende:
[..]
[..]
Hee wat gezellig, ik ga morgen ook naar de beurs!
Hoe duur is een echo daar? Lijkt me wel leuk om hem te zien nu die al af is (kan je dat trouwens nog wel een beetje zien, of is ie al te groot).
quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:21 schreef phluphy het volgende:
[visualiseermodus] Piglet loopt de hele tijd op de beurs rond met haar blik naar beneden gericht...bij twijfel vraagt ze aan de betreffende dame: mag ik even uw enkels zien? [/visualiseermodus]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hier gaat alles prima, lief dat je het vraagt! Voel me een stukkie beter nu, haast niet meer misselijk en niet meer zo overdreven moe. Van het weekend wel kots-ziek geweest, heb buikgriep gehadquote:Op dinsdag 16 maart 2004 23:27 schreef miss_dynastie het volgende:
Leuk om jou ook weer eens te zien Loena!! Alles goed met je, dat vergeet je in de haast helemaal te vertellen
Van harte gefeliciteerd, Loena-tik!!!quote:Op donderdag 18 maart 2004 09:41 schreef Loena-tik- het volgende:
Maar goed ook want mijn oudste is vandaag jarig![]()
Dat denk ik idd ook wel jaquote:Op donderdag 18 maart 2004 09:38 schreef piglet het volgende:
[..]
![]()
Ja inderdaad!
Ik ben alleen bang dat er op deze beurs aardig wat vrouwen met opgezwollen enkels zullen lopen![]()
Van Harte ! En een leuke dag gewenstquote:Op donderdag 18 maart 2004 09:41 schreef Loena-tik- het volgende:
[..] mijn oudste is vandaag jarig![]()
Dapper van je, ik vind het doodeng... ik zal blij zijn als je weer veilig thuis bent en gepost hebt!quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:00 schreef beefcake het volgende:
ShaoliN heeft een paar keer gevraagd of het wel een goed idee is voor mij om naar de beurs te gaan, omdat ik 'op knappen sta' zoals hij het zegt. Maar er zal daar vast wel iets zitten waar je terecht kan toch, als je vliezen breken o.i.d. En zo snel gaat een bevalling meestal toch niet, dan scheuren we gewoon lekker naar huis!
Goed om te horen dat het weer wat beter met je gaat! (op de buikgriep van afgelopen weekend na natuurlijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 09:41 schreef Loena-tik- het volgende:
Hier gaat alles prima, lief dat je het vraagt! Voel me een stukkie beter nu, haast niet meer misselijk en niet meer zo overdreven moe. Van het weekend wel kots-ziek geweest, heb buikgriep gehad( was in 1 nacht tijd drie kilo kwijtgeraakt!!!) maar nu gaat ie weer lekker gelukkig. Maar goed ook want mijn oudste is vandaag jarig
![]()
Ach LadyS volgens mij is het zo druk op die beurs dat je niemand zo maar tegen komt (zeker niet als je niet weet hoe iedereen er uit zietquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:14 schreef LadyS het volgende:
ik baal ervan dat wij toch niet vrijdag gaan![]()
![]()
Iedereen (nou ja. ik bedoel dus behoorlijk wat mensen van hier
) gaat vrijdag. Leek me wel leuk om iemand te zien
Wij gaan dus zaterdag. Peter kon niet zo makkelijk vrij krijgen en ik moet chauffeuren. Eerst zaten we te denken om 's avonds te gaan, maar we zijn vreselijk bang dat er dan geen plek meer is voor de echo...
Ik weet dat ik dat ergens moet hebben liggen, maar waar? AAARGH ik moet snel gaan zoekenquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:38 schreef LadyS het volgende:
En bij het blad Wij Ouders zat een boekje waar zo een beetje alle beursaanbiedingen instaan![]()
Ik heb het blad Wij Ouders nietquote:Op donderdag 18 maart 2004 10:38 schreef LadyS het volgende:
Ja, je hebt wel gelijk piglet, maar toch...Dat afspreken zal inderdaad niks worden
Dan moet iedereen 10 april maar naar de lentemeeting komen
Anitra gaat vandaag geloof ik.. (Of was het nou Rottdog?![]()
)
En bij het blad Wij Ouders zat een boekje waar zo een beetje alle beursaanbiedingen instaanGelukkkig is de hal van de 9 maandenbeurs niet zo groot, dus kan ik makkelijk alles gewoon langsgaan
Thanx LadyS. Helaas is mijn buik nog niet echt zichtbaar (ik lijk nog 'gewoon' dik en niet 'zwanger' dikquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:24 schreef LadyS het volgende:
Er staat o.a. in het boekje dat je een foto van jezelf kan maken.met je zwangere buik en ik geloof zelfs dat je word opgemaakt enzo
Die foto kan je dan als je thuis bent van internet afhalen en je doet dan automatischmee met een of andere wedstrijd
Dat leek mij erg leuk... Een mooie foto van BabyS in mijn buik
zo ongeveer was het, weet het niet precies meer
![]()
Verders weet ik het niet precies meerIk weer alleen nog 3.50 korting op een echo met dvd bij Babyview.
Jamboooooooo... ??!!!
Dat is een flessenborstel, LadySquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:37 schreef LadyS het volgende:
ben de naam vergeten![]()
Is er een Nijntje stand?quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:37 schreef LadyS het volgende:
er staat me ook nog iets bij van een "flessen-starters-pakket" van Avent. Dan krijg je een aantal flesjes met spenen en zo een ding om flessen schoon te borstelen ben de naam vergetenEn de prijs weet ik dus ook niet meer, maar misschien is het de moeite waard.
Bij de Nijntje stand krijg je geloof ik een Nijntje shirtje/rompertje/weet-ik-veel gratis bij besteding van een bepaald bedag.
En nu weet ik het echt niet meer
quote:Op donderdag 18 maart 2004 11:40 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat is een flessenborstel, LadyS![]()
volgens mij welquote:Op donderdag 18 maart 2004 11:41 schreef piglet het volgende:
[..]
Is er een Nijntje stand?![]()
* piglet noteert dat ze nog even moet pinnen voor ze morgen richting RAI vertrekt
quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:26 schreef Sugar het volgende:
Jawél!
Er is wél iets aan de hand!
Jambo móet aan het bevallen zijn!
Suuuuuukkkkkkssseeeeesssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet eerlijkquote:Op donderdag 18 maart 2004 13:26 schreef Sugar het volgende:
Jawél!
Er is wél iets aan de hand!
Jambo móet aan het bevallen zijn!
Suuuuuukkkkkkssseeeeesssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oooh, een soort van neefje/nichtje erbijquote:Op donderdag 18 maart 2004 14:56 schreef clauwheee het volgende:
Ze moet er om 9.00 uur zijn, en ik geloof dat de keizersnee om 15.00 uur gepland staat. Ik vind het zoooooooooooo spannend....
Connor is 4 geworden, vandaag afscheid van de peuterspeelzaal, vanaf maandag naar de "grote" school, "slik" m`n ventje word alweer groot...quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:18 schreef piglet het volgende:
[..]
Goed om te horen dat het weer wat beter met je gaat! (op de buikgriep van afgelopen weekend na natuurlijk) Nog even en dan krijg je vast weer volop energie
Gefeliciteerd met je oudste (zoon toch?)! Hoe oud is hij geworden?
Ik was ook erg blij met m'n mooie echo, al is het wel jammer dat het bewegende beeld zo veel scherper is dan de foto... Maar over een tijdje gaan we gewoon voor de pretecho en dan wil ik ook een video of dvd mee laten lopen![]()
Ah! Daar is ze! *Clauwheee nu met een gerust hart zo naar dr werk kan gaan*quote:Op donderdag 18 maart 2004 16:52 schreef Jambo het volgende:
Ik schaam me diep. Heb me vandaag door allerlei omstandigheden nog niet kunnen melden. Ik was al bang dat jullie wat zouden gaan denken, maar helaas, alles is nog rustig hier.
Ik zal proberen om me in het vervolg toch even heel kort 's ochtends te melden, want het schaamrood staat echt op m'n kaken nu. Sorry, sorry, sorry.
wel lief van jullie dat jullie aan me denken en zo meeleven
quote:Op donderdag 18 maart 2004 10:19 schreef LadyS het volgende:![]()
![]()
Loena!!!
Gefeliciteerd met je oudste!! Wanneer ben je weer vaak online??!
mmmmm.. zou het een jongen worden? wilde gok, hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 18:00 schreef Anitra het volgende:
Hmm om het iets makkelijker te maken, het zit hem toch in de naam pluisje
quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:06 schreef Anitra het volgende:
Whahahaha nogal makkelijk als het kruisje van de echo erbij staat
niks om me zorgen over te maken dus?quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:29 schreef pluisje het volgende:
LadyS, je hebt tijdens je zwangerschap veel meer bloed, en dat moet allemaal rondgepompt worden. Af en toe kun je daar last van hebben, dan hoor je je hart bonken in je oren. Bekende kwaal, zelfs hartkloppingen komen wel eens voor.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:45 schreef Anitra het volgende:
die echo koste op de beurs voor 15 minuten, met dvd en 4 foto's 40 euro. Dus een hele nette prijs
Gelukkig maar, want ik had al visoenen van hoge bloedrukken enzoquote:Op donderdag 18 maart 2004 21:30 schreef pluisje het volgende:
LadyS: nee niks om je zorgen te maken
Bij Babyview duurt een normale echo, die waar ze in totaal 70 euro voor rekenen dus, 45 minuten. Als ze op de beurs korter duren, neem ik aan dat de kosten ook lager zullen zijn.
quote:Op donderdag 18 maart 2004 13:25 schreef Tan het volgende:
Stomme vraag, maar waar was dat? Ik weet nl zeker dat ik haar gezien heb, zat me rot te zoeken, maar kon het niet vindenquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:07 schreef LadyS het volgende:
Tan is gelokaliseerd in een ander topic
[..]
Komt ook niet meer goed hoorquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:17 schreef pluisje het volgende:
[..]
Stomme vraag, maar waar was dat? Ik weet nl zeker dat ik haar gezien heb, zat me rot te zoeken, maar kon het niet vinden![]()
Om daar maar meteen op in te haken: zijn jullie ook zo wazig/vergeetachtig? Ik maak opeens typefouten, vergeet dingen, kan niet op woorden komen...
Zwangerschapsdementie![]()
Kloptquote:Op donderdag 18 maart 2004 22:23 schreef Dinus het volgende:
[..]
Komt ook niet meer goed hoor![]()
Ik denk vanaf 37 wekenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:11 schreef Jambo het volgende:
Vanaf wanneer geldt eigenlijk de meldplicht???
Ja, dat kan net zo goed. Het zegt allemaal niets. Bij Chinook rommelde ik al vanaf 28 weken met voorweeën en harde buiken dag en nacht (ben zelfs nog bij de 32 weken opgenomen met weeën, maar het zette niet door). Maar ze werd uiteindelijk maar 5 dagen te vroeg geboren. De andere twee bijna twee weken te vroeg. En bij hun rommelde ik zo vanaf de 33 weken, net als nu. Maar ik zit nu in de fase van oefen-/voorweeën met regelmaat, uren lang, bij voorkeur 's nachts. Heel fijn, vooral omdat dit wel zo'n 3-4 weken kan aanhouden. Maar gelukkig slaap ik nog redelijk goed.quote:Bij mij rommelt er nog niks, het is allemaal erg rustig. Maar goed, wie weet barst het in ene wel los. Ik wacht rustig verder.
Ja is goed, ik denk dat het vanavond wordt! Ze hebben al een dochtertje, Jasmijn, en die wordt in juli 3. Zij kwam ook met een keizersnee trouwens. Wel spannend hoor, dat wachten!! Ik zie haar minder omdat we, sinds ik in de stad woon, verder bij elkaar vandaan wonen, maar ik spreek dr nog wel (bijna) elke dag. Gisteravond was ze echt nog heel rustig, terwijl het zo spannend is!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Clauwheee, wat spannend... geef je hier straks de statistieken door? En wat is haar eerste kindje en hoe oud is het?
Haha.. ja ik verwacht echt geen geboorte nog voorlopig hoor, maar het rommelen geeft me wel weer de kriebels.. besef ik weer dat ik over een paar weekjes een heuse beebie hebquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Tan, hou em nog ff binnen, als het kan
Ja, het zijn ook een beetje de hormonen denk ik, maar veel drinken is wel echt goed. Je vruchtwater wordt constant aangevuld en dat vraagt best veel vocht en je hebt meer bloed geloof ik. Dus veel drinken Sugar!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 14:41 schreef pluisje het volgende:
Sugar, drink je genoeg? 2 a 3 liter per dag, anders kun je daar koppijn van krijgen.
Maar desondanks heb ik ook wel eens van die dagen hoor, dus het zal er ook wel een beetje bijhoren
Zelfs daar kom ik niet meer aan toe met dat stelletje klets mutsen hierquote:Op vrijdag 19 maart 2004 10:50 schreef clauwheee het volgende:
Trouwens, er wordt echt veel gekletst hier, ik loop door drukte echt achter met op iedereen reageren! Maar ik lees wel alles hoor!!
Ja wat een beppies he, je kan niet eens meer met goed fatsoen boodschappen doenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 15:18 schreef Belana het volgende:
[..]
Zelfs daar kom ik niet meer aan toe met dat stelletje klets mutsen hier
Ja die Huggies aanbieding heb ik ook gehaaldquote:Op vrijdag 19 maart 2004 16:22 schreef LadyS het volgende:
Ik heb er echt zin in![]()
ze hadden ook bij de Huggies stand een leuke aanbieding geloof ik? Luiers+billendoekjes+knuffel+tas (ik ben dol op tassen
) voor 8 euro geloof ik ofzo
![]()
Je kon je trouwens ook door een visagist op laten maken las ik op babyinfo.nl
Ik ga wel op de foto denk ik. Maar dan moet het niet te druk zijnik bedoelde dus inderdaad een gewone foto
een echo is "zonde" in jouw geval, want binnekort kan je hem "live" zien
Haha, die karretjes zag je echt veel idd! Je krijgt daar wel een hoop tassen hoor! Wat een gesjouw, zo'n karretje is dan wel heel handig!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:14 schreef LadyS het volgende:
ik neem zo een ouwewijvenkarretje mee, zodat ik niet hoef te slepen met alle troep die ik meeneem![]()
Ik heb geleerd van de voorgaande jaren dat ik naar de huishoudbeurs en de negenmaandbeurs ben geweestquote:Op vrijdag 19 maart 2004 18:22 schreef beefcake het volgende:
[..]
Haha, die karretjes zag je echt veel idd! Je krijgt daar wel een hoop tassen hoor! Wat een gesjouw, zo'n karretje is dan wel heel handig!
En ik heb het gratis pakketje gemist![]()
aanklagen bedoel jequote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:15 schreef pluisje het volgende:
De VK meldde me dinsdag dat Humpie lekker groot is...
Na mijn verschrikte blik voegde ze meteen toen dat ie niet té groot is, maar gewoon lekker op schema enzo.
Mocht ergens begin juli blijken dat dat alleen ter geruststelling was, dan ga ik haar slaan
Kan ook mevallen hoor! Zeiden ze bij mn schoonzus ook, en kindje was een keurige 6 pond!quote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:15 schreef pluisje het volgende:
De VK meldde me dinsdag dat Humpie lekker groot is...
Na mijn verschrikte blik voegde ze meteen toen dat ie niet té groot is, maar gewoon lekker op schema enzo.
Mocht ergens begin juli blijken dat dat alleen ter geruststelling was, dan ga ik haar slaan
Dat zou wel heeeeeeel erg lief van je zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:11 schreef LadyS het volgende:
Zal ik kijken of ik een gratis pakketje voor je mee kan nemen?
Ik kan ook wel lief zijn somsquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:26 schreef beefcake het volgende:
[..]
Dat zou wel heeeeeeel erg lief van je zijn![]()
![]()
Weet nie precies, als ik weer naar mn ouders ga denk ik, ze woont bij mijn ouders int dorp! Maar hen kennende krijg ik vast snel een fotoquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:38 schreef miss_dynastie het volgende:
Van harte gefeliciteerd Clauwheee!! Wanneer ga je er heen??
Ja we verwachten dat we er om een uur of 12 zijn. Karin zal me misschien wel herkennenquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:39 schreef Lois het volgende:
van harte Clauwhee!
LadyS, ga je morgenochtend naar de beurs? Karin en ik zijn dat nl. ook van plan, mits er niets tussen komt, dus wie weet zien we je daar wel.
* Lois gaat gewoon aan elk lekker buikje vragen of er een BabyS in zit.
Goed dat je het zegt, pigletquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:43 schreef piglet het volgende:
O, ja voor dat gratis doosje moet je je adresgegevens opgeven, dus als je het mee wil nemen voor iemand anders moet je wel zorgen dat je diegene d'r gegevens hebt.![]()
Yep adresgegevens (tel.nr. en e-mailadres zijn niet nodig, wij hebben ze niet opgegeven in ieder geval) + verwachte geboortedatumquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:48 schreef LadyS het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, piglet
Beefcake, als je dit leest en je wilt je adresgegevens aan mij geven (moet je maar kijken of je dat wil) dan kan je me een mailtje sturen
En ik denk ook dat je de uitgerekende datum enzo moet weten en geboortedata en weet ik veel?
s.frederiks@chello.nl
Ow dat gaat zeker lukken! alhoewel ik ben soms vreselijk in het onthouden van gezichten en om op buiken te gaan letten is niet zo verstandig op een 9 maandenbeursquote:Op vrijdag 19 maart 2004 19:46 schreef LadyS het volgende:
Ja we verwachten dat we er om een uur of 12 zijn. Karin zal me misschien wel herkennen
Bijna iedereen loopt daar met een dikke buikquote:Op vrijdag 19 maart 2004 20:35 schreef Karin het volgende:
[..]
Ow dat gaat zeker lukken! alhoewel ik ben soms vreselijk in het onthouden van gezichten en om op buiken te gaan letten is niet zo verstandig op een 9 maandenbeurs
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:04 schreef Anitra het volgende:
Wow dat is een stevige tante!! Ze hadtoch niet alleen maar maatje 50 in de kast liggen he?
Jeetje zeg! Flinke meid idd! Gefeliciteerd Tan! En ze zal idd wel snel uit die bak gegroeid zijn, als ik bedenk dat Liam nu ongeveer 5 kilo ofzo is en die groeit er nu bijna uit. (Het kan nog wel ff, maar we hebben eigenlijk al de andere wagen erop gezet, ook omdat ie dan lekker kan kijken)quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:09 schreef Tan het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, het is haar tweede dochter. Maar als ik de foto's zo bekijk (en anderen die ze me heeft gestuurd) dan past ze al snel niet meer in de kinderwagenbak
Ik wacht liever nog even anderhalve week, maar Beefcake, Ezzi en Jambo mogen van mij nu wel eens gaan beginnen hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 11:34 schreef Belana het volgende:
[..]
Dus begin maar te![]()
![]()
dames!
Hey, ga jij eens weg uit dit topicquote:Op zaterdag 20 maart 2004 12:46 schreef ezzi het volgende:
Dus jullie zijn me toch nog niet vergeten........:))) Me feel good now.
quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:36 schreef Luchtbel het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAH m'n eerste broek zit niet meer lekker!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |